לא לא ולאמוניות שירות - תל אביב, כפר סבא, יפו, בת ים
האם יש מוניות שירות מתל אביב לכפר סבא?
האם יש בכיוון ההפוך?
האם יש מוניות שירות בין תל אביב ליפו? לבת ים?
מי אחראי על מוניות השירות?
מי קובע את המסלולים והתעריפים שלהן?
תודה,
דורון
ככה חשבתי, תודהלא לא ולא
לא לכפר סבא, הכי קרוב זה פ"ת או הרצליה פיתוח צומת הסירה.
לבת ים ולא ליפו גם אין, הכי קרוב זה תחנה מרכזית חדשה בתל אביב / צומת פנורמה / בית-מגדל האופרה בתל אביב
אתה מוזמן לפנות לצשרד התחבורהככה חשבתי, תודה
מה כדאי לי לעשות בשביל לנסות לשנות את זה?
אני מתאר לעצמי שכבר ניסו מלא אנשים לשנות את זה לפניי אבל אני בכל זאת רוצה לנסות...
לפנות למשרד התחבורה?
מוניות שירותאתה מוזמן לפנות לצשרד התחבורה
רק שתדע שמוניות שירות הן לא כלי אהוב בפורום ולא כלי אהוב גם בקרב מרבית אנשי משרד התחבורה.
בנוסף כדאי שתדע שבגדול לא מאשרים קווים חדשים למוניות שירות. העסק מוקפא עד לפחות 2016 ולהערכתי גם אחר כך.
כמובן שיש חריגים, אבל זו רוח הדברים
שכחת לציין בטיחותמוניות שירות
סבבה, אנסה את מזלי
ואפשר לדעת למה מוניות שירות לא אהובות בפורום?
אני יכול לנחש שבגלל שאין להם לוחות זמנים, הנסיעה עלולה לגרום לבחילה, המחיר גבוה יחסית, לעיתים קרובות אי אפשר לעצור מונית שירות בדרך (כי היא יוצאת מלאה) וכו'...
מצד שני, לעיתים אין ברירה כי הן היחידות שנוסעות בשבת/לילה וכאשר יש פקק תנועה גדול יש להן מרחב תמרון לעומת האוטובוסים (הם יכולים לבחור מסלול חדש בקלות)
אשמח לשמוע עוד יתרונות וחסרונות
תודה,
דורון
אכן... תודהשכחת לציין בטיחות
עקב נסיעה מופרעת, ועקב העלאת והורדת נוסעים במקומות לא בטיחותיים
ונהגי הפורום ישמחו לספר לך על כל הפעמים שנהג מונית שירות חתך אותם וכמעט גרם לתאונה.
לזה תוסיף התעלמות מחוקים, התעלמות מהיבטים בסיסיים של רמת שירות והעלמת הכנסה.
אני אישית שותף לדעתך שיש לכלי הזה גם יתרונות, לא הכל רע בו. אבל הדיעה הרווחת (גם העולמית) היא שזה כלי שאין לו מקום במדינה מפותחת.
עוד חסרונותמוניות שירות
סבבה, אנסה את מזלי
ואפשר לדעת למה מוניות שירות לא אהובות בפורום?
אני יכול לנחש שבגלל שאין להם לוחות זמנים, הנסיעה עלולה לגרום לבחילה, המחיר גבוה יחסית, לעיתים קרובות אי אפשר לעצור מונית שירות בדרך (כי היא יוצאת מלאה) וכו'...
מצד שני, לעיתים אין ברירה כי הן היחידות שנוסעות בשבת/לילה וכאשר יש פקק תנועה גדול יש להן מרחב תמרון לעומת האוטובוסים (הם יכולים לבחור מסלול חדש בקלות)
אשמח לשמוע עוד יתרונות וחסרונות
תודה,
דורון
ואתה חושב שאת הנוסעים במוניות מעניין הרב-קו ?עוד חסרונות
במקומות מסוימים נהגי מוניות השירות עושים מאמץ מכוון להגיע לתחנת האוטובוס ממש דקה לפני האוטובוס, כדי לקחת את הנוסעים הממתינים. זה גם גורם לעתים לנסיעה פראית, וגם לא מביא תועלת לאף אחד, כי התדירות המשותפת של האוטובוס והמונית יוצאת כמעט זהה לזו של האוטובוס לבדו.
כשהמונית אינה מלאה, היא מתעכבת לעתים לכמה דקות טובות בתחנות עתירות פוטנציאל נוסעים, עד שהיא מתמלאה, זה די מעצבן. בנוסף, אם עדיין אינה מלאה, יש לנהגים נטייה להאט ולצפור לכל עובר אורח - גם מעצבן (הנסיעה מתחלקת לקטעים של האצה מטורפת וקטעים של האטה בקרבת תחנות).
אין רב-קו, אין הנחות לקשישים, נוער וסטודנטים, וברוב המקרים אין גם כרטיסיות מוזלות. מחיר נסיעה בודדת הוא דווקא תחרותי בדר"כ, אבל לפעמים יש למוניות שירות תעריף לילה גבוה יותר, ויש נטייה של נהגים רבים "לטעות" במחיר לכיוונם, כדאי לוודא היטב מה בדיוק המחיר ליעד המבוקש.
אני מסכים גם שיש להן יתרונות מסוימים, בתחום הגמישות והזריזות, הן בתגובה למצב נקודתי (כמו פקק) והן בתגובה לשינוי בביקושים. בכמה תחנות רכבת, כמו נתניה, מוניות השירות מתואמות עם הרכבת, מה שנותן להן יתרון גדול על האוטובוסים - אם כי לא תמיד יש בהן מקום לכל הנוסעים שירדו מהרכבת. כמובן, בשבת וחג אין להם מתחרים.
ה-"גמישות" הזאת היא עבירה על החוק.עוד חסרונות
במקומות מסוימים נהגי מוניות השירות עושים מאמץ מכוון להגיע לתחנת האוטובוס ממש דקה לפני האוטובוס, כדי לקחת את הנוסעים הממתינים. זה גם גורם לעתים לנסיעה פראית, וגם לא מביא תועלת לאף אחד, כי התדירות המשותפת של האוטובוס והמונית יוצאת כמעט זהה לזו של האוטובוס לבדו.
כשהמונית אינה מלאה, היא מתעכבת לעתים לכמה דקות טובות בתחנות עתירות פוטנציאל נוסעים, עד שהיא מתמלאה, זה די מעצבן. בנוסף, אם עדיין אינה מלאה, יש לנהגים נטייה להאט ולצפור לכל עובר אורח - גם מעצבן (הנסיעה מתחלקת לקטעים של האצה מטורפת וקטעים של האטה בקרבת תחנות).
אין רב-קו, אין הנחות לקשישים, נוער וסטודנטים, וברוב המקרים אין גם כרטיסיות מוזלות. מחיר נסיעה בודדת הוא דווקא תחרותי בדר"כ, אבל לפעמים יש למוניות שירות תעריף לילה גבוה יותר, ויש נטייה של נהגים רבים "לטעות" במחיר לכיוונם, כדאי לוודא היטב מה בדיוק המחיר ליעד המבוקש.
אני מסכים גם שיש להן יתרונות מסוימים, בתחום הגמישות והזריזות, הן בתגובה למצב נקודתי (כמו פקק) והן בתגובה לשינוי בביקושים. בכמה תחנות רכבת, כמו נתניה, מוניות השירות מתואמות עם הרכבת, מה שנותן להן יתרון גדול על האוטובוסים - אם כי לא תמיד יש בהן מקום לכל הנוסעים שירדו מהרכבת. כמובן, בשבת וחג אין להם מתחרים.
ולמה משרד התחבורה לא מטפל באותם עבריינים ?ה-"גמישות" הזאת היא עבירה על החוק.
גם למוניות יש מסלול מוגדר וסטייה ממנו היא עבירה.
על אחת כמה וכמה לגבי עצירה במקומות אסורים ומסוכנים.
במקרה של פקק יוצא דופן או רחוב חסום, גם קווי האוטובוס מקבלים הוראה לעקוף אותו דרך מסלול חלופי.
את זה תשאל אותם...ולמה משרד התחבורה לא מטפל באותם עבריינים ?
אם רק משרד התחבורה ו/או משטרת ישראל היו מטפלים באותם עבריינים, לא היתה להם הצלחה כפי שיש להם כיום. ואני מדבר על כל העבירות שמבצעים נהגי המוניות.
בהרבה קווי מוניות שרות זה לא קורהעוד חסרונות
במקומות מסוימים נהגי מוניות השירות עושים מאמץ מכוון להגיע לתחנת האוטובוס ממש דקה לפני האוטובוס, כדי לקחת את הנוסעים הממתינים. זה גם גורם לעתים לנסיעה פראית, וגם לא מביא תועלת לאף אחד, כי התדירות המשותפת של האוטובוס והמונית יוצאת כמעט זהה לזו של האוטובוס לבדו.
כשהמונית אינה מלאה, היא מתעכבת לעתים לכמה דקות טובות בתחנות עתירות פוטנציאל נוסעים, עד שהיא מתמלאה, זה די מעצבן. בנוסף, אם עדיין אינה מלאה, יש לנהגים נטייה להאט ולצפור לכל עובר אורח - גם מעצבן (הנסיעה מתחלקת לקטעים של האצה מטורפת וקטעים של האטה בקרבת תחנות).
אין רב-קו, אין הנחות לקשישים, נוער וסטודנטים, וברוב המקרים אין גם כרטיסיות מוזלות. מחיר נסיעה בודדת הוא דווקא תחרותי בדר"כ, אבל לפעמים יש למוניות שירות תעריף לילה גבוה יותר, ויש נטייה של נהגים רבים "לטעות" במחיר לכיוונם, כדאי לוודא היטב מה בדיוק המחיר ליעד המבוקש.
אני מסכים גם שיש להן יתרונות מסוימים, בתחום הגמישות והזריזות, הן בתגובה למצב נקודתי (כמו פקק) והן בתגובה לשינוי בביקושים. בכמה תחנות רכבת, כמו נתניה, מוניות השירות מתואמות עם הרכבת, מה שנותן להן יתרון גדול על האוטובוסים - אם כי לא תמיד יש בהן מקום לכל הנוסעים שירדו מהרכבת. כמובן, בשבת וחג אין להם מתחרים.
מונית שירות היא דרך בטוחה לגרום לדילול השירותמוניות שירות
סבבה, אנסה את מזלי
ואפשר לדעת למה מוניות שירות לא אהובות בפורום?
אני יכול לנחש שבגלל שאין להם לוחות זמנים, הנסיעה עלולה לגרום לבחילה, המחיר גבוה יחסית, לעיתים קרובות אי אפשר לעצור מונית שירות בדרך (כי היא יוצאת מלאה) וכו'...
מצד שני, לעיתים אין ברירה כי הן היחידות שנוסעות בשבת/לילה וכאשר יש פקק תנועה גדול יש להן מרחב תמרון לעומת האוטובוסים (הם יכולים לבחור מסלול חדש בקלות)
אשמח לשמוע עוד יתרונות וחסרונות
תודה,
דורון
אתה יכול להגיד גם בדיוק להיפךמונית שירות היא דרך בטוחה לגרום לדילול השירות
לכ"ס או בת ים.
עם מוניות שירות תוכל לשכוח מ-567 כל 10-15 ד' ו-149 כל 20 ד'. זה ירד ל-567 כל 30 ד' ו-149 פעם בשעה...
המציאות מוכיחה אחרת ע"ע קו 66 פ"ת - ת"אאתה יכול להגיד גם בדיוק להיפך
בסיכומו של עניין אם התדירות תהיה זהה, והאוטובוסים יעניקו שירות טוב יותר, אנשים יחכו לאוטובוס כמה שניות.
זה מה שאני עושה בד"כ.
נסיעה בשבת זה יתרון מלאכותי.מוניות שירות
סבבה, אנסה את מזלי
ואפשר לדעת למה מוניות שירות לא אהובות בפורום?
אני יכול לנחש שבגלל שאין להם לוחות זמנים, הנסיעה עלולה לגרום לבחילה, המחיר גבוה יחסית, לעיתים קרובות אי אפשר לעצור מונית שירות בדרך (כי היא יוצאת מלאה) וכו'...
מצד שני, לעיתים אין ברירה כי הן היחידות שנוסעות בשבת/לילה וכאשר יש פקק תנועה גדול יש להן מרחב תמרון לעומת האוטובוסים (הם יכולים לבחור מסלול חדש בקלות)
אשמח לשמוע עוד יתרונות וחסרונות
תודה,
דורון
מוניות השירות של 29 חזרונסיעה בשבת זה יתרון מלאכותי.
במקום לבקש שיביאו את הזוועה הזאת לכפר סבא, תתמקד בלמחות על כך שאין תחבורה ציבורית בשבת ובלילות כמו בכל מדינה מתוקנת.
מוניות שירות הן לא הפיתרון ומי ייתן שהן תיעלמנה לחלוטין מישראל.
אתה לא יכול לעשות דבר כדי לשנות את זה.ככה חשבתי, תודה
מה כדאי לי לעשות בשביל לנסות לשנות את זה?
אני מתאר לעצמי שכבר ניסו מלא אנשים לשנות את זה לפניי אבל אני בכל זאת רוצה לנסות...
לפנות למשרד התחבורה?
ואיך בדיוק ניתן לגרום לכך שהתח"צ תופעל גםאתה לא יכול לעשות דבר כדי לשנות את זה.
ואל תסיק מסקנות שווא לגבי ניסיונותיהם של אנשים לשנות את זה, כי לדעתי אתה טועה.
הרבה אנשים מבינים שמוניות שירות זה דבר שאין לו מקום במערכת תחבורה מתקדמת, ושהפיתרון הוא שיפור התחבורה הציבורית המסודרת והפעלתה גם בשבתות ובלילות.
גם כפר סבא וגם בת ים זוכות כיום לתחבורה ציבורית טובה מאוד ומוניות שירות פשוט יהרסו אותה.
אם הסיבה שבגללה אתה רוצה מוניות שירות היא נסיעות בשבת ובלילות, פעל למען הפעלת תחבורה ציבורית בשבת ובלילות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.