יכול להיות שאני לא הכי מעודכן
אבל למיטב ידיעתי לא רק שאין קווים מכל גוש דן לאיזור התעשייה ברעננה, גם לא היה קו ישיר מת"א לשם, שהיה יכול לשרת הן תל-אביבים והן תושבי גוש דן (עם החלפה אחת, במקום שתיים הנדרשות כיום). איזור התעשייה לא קטן בכלל, יש שם כמה אלפי עובדים, ובעיות תחבורה קשות גם ברכב פרטי (פקקים וחנייה).
להגיד שאפשר לשפר את השירות זו לדעתי לשון המעטה קיצונית.
יכול להיות שאני לא הכי מעודכןכן ולא
הבעיה העיקרית עם מתחמי התעסוקה החדשים, היא שהם מוגדרים כמתחמים משניים מטרופוליניים.
משני = קטן ביחס למתחם העסקים הראשי שבמטרופולין תל אביב מוגדר כציר רוטשילד-בגין-ז'בוטינסקי (ובתרגום לאנשי הפורום הקטע הממונהר של הקו האדום + עוד קצת בפתח תקווה).
מטרופוליני = שמגיעים אליו מכל קצות המטרופולין. (כל המטרופולין הוא מרחב הבחירה התעסוקתית של הגרים בו).
כלומר - זה לא משנה שיש שירות די טוב מרעננה לאזור התעשיה שלה (ויש סה"כ שירות לא רע), העובדים מגיעים בצורה מפוזרת מכל גוש דן.
מצד שני - אזור התעסוקה אמנם גדול ביחס לרעננה, אך קטן ביחס לכל גוש דן ולכן לא אפשרי לפתוח קווים מכל גוש דן אליו.
זה נכון לגבי כל אזורי התעסוקה המשניים הללו. תמיד יש מה לשפר אך לעולם לא ניתן יהיה להגיע לרמה שמגרדת אפילו את השירות שניתן למע"ר.
אבל למיטב ידיעתי לא רק שאין קווים מכל גוש דן לאיזור התעשייה ברעננה, גם לא היה קו ישיר מת"א לשם, שהיה יכול לשרת הן תל-אביבים והן תושבי גוש דן (עם החלפה אחת, במקום שתיים הנדרשות כיום). איזור התעשייה לא קטן בכלל, יש שם כמה אלפי עובדים, ובעיות תחבורה קשות גם ברכב פרטי (פקקים וחנייה).
להגיד שאפשר לשפר את השירות זו לדעתי לשון המעטה קיצונית.