תאריך חדש ותכנית לכנס יום תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

Ziggy3000

New member
תאריך חדש ותכנית לכנס יום תחבורה ציבורית

תאריך חדש ותכנית לכנס יום תחבורה ציבורית
תאריך הכנס המקורי שונה והוא יתקיים ב-1 בנובמבר 2012 בסינמטק ת"א, במעמד שר התחבורה ישראל כץ. מצורפת תכנית הכנס.

לפרטים נוספים והרשמה
 

Ziggy3000

New member
המחיר

דמי השתתפות 250₪?!
המחיר
הכנס מיועד לבעלי תפקידים בתחומים הקשורים לתחבורה הציבורית וכן לכל מי שהנושא קרוב לליבו. זוהי הבמה המרכזית השנתית לתחום בארץ. עלות ההשתתפות בכנס נובעת מעלויות ההפקה שלצערנו אינן נמוכות...
 

אורי404

New member
נראה לא הגיוני

המחיר
הכנס מיועד לבעלי תפקידים בתחומים הקשורים לתחבורה הציבורית וכן לכל מי שהנושא קרוב לליבו. זוהי הבמה המרכזית השנתית לתחום בארץ. עלות ההשתתפות בכנס נובעת מעלויות ההפקה שלצערנו אינן נמוכות...
נראה לא הגיוני
אם כל הכבוד על ההשקעה, ממה שאני רואה בתכנית חלק מהמשתתפים הם פוליטיקאים מובהקים.
נראה הגיוני, שנשלם 250 ש"ח עבור ח"כ זה או אחר או שר בתפקיד או ארגונים שונים, שיש להם הזדמנות לקדם את עצמם!?
אחרי זה אין מה להתפלא, שמאחורי הרפורמה בגוש דן, חלק מהגורמים היו במקרים מסויימים מנותקים מהשטח.
 

Ziggy3000

New member
פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר

נראה לא הגיוני
אם כל הכבוד על ההשקעה, ממה שאני רואה בתכנית חלק מהמשתתפים הם פוליטיקאים מובהקים.
נראה הגיוני, שנשלם 250 ש"ח עבור ח"כ זה או אחר או שר בתפקיד או ארגונים שונים, שיש להם הזדמנות לקדם את עצמם!?
אחרי זה אין מה להתפלא, שמאחורי הרפורמה בגוש דן, חלק מהגורמים היו במקרים מסויימים מנותקים מהשטח.
פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר
אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?
הערה אחרונה לגבי המחיר - זהו כנס מקצועי. כמעט כל הכנסים המדעיים/מקצועיים גובים דמי השתתפות, חלקם נמוכים יותר וחלקם גבוהים יותר. אם אדם מאמין שיש לו מה ללמוד, הזדמנות להפנות שאלה לבעל תפקיד בכיר או דרך להשפיע בעניין מסוים, כדאי שיבוא.
 

אורי404

New member
עדיין מדובר במחיר מופרז ואין ממש אנשי מקצוע

פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר
אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?
הערה אחרונה לגבי המחיר - זהו כנס מקצועי. כמעט כל הכנסים המדעיים/מקצועיים גובים דמי השתתפות, חלקם נמוכים יותר וחלקם גבוהים יותר. אם אדם מאמין שיש לו מה ללמוד, הזדמנות להפנות שאלה לבעל תפקיד בכיר או דרך להשפיע בעניין מסוים, כדאי שיבוא.
עדיין מדובר במחיר מופרז ואין ממש אנשי מקצוע
בכנסים מקצועיים מפוארים יותר (למשל במלון "דיויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב) עם אנשי מקצוע המחירים ועם יותר השקעה של יום שלם (ארוך מהכנס שלכם) המחירים נמוכים יותר. כשאני כותב אנשי מקצוע, אני מתכוון למנהלים מקצועיים בתחום זה או אחר, אליו מכוון הכנס הספציפי וכן באנשי אקדמיה בתחום.
לפי התכנית, שצירפת זה לא ממש קיים.
כתבת גם "פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר. אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?" - ובכן זהו תפקידם. לשרת את הציבור ואגלה לך, אולי סוד קטן: הם מקבלים משכורת ולא ממש משכורת מינימום עבור תפקידם.

בשורה התחתונה לא ממש נשמע, שכדאי לבוא לכנס זה, כפי שהוא מתוכנן עם העלות הגבוהה.
 
בוא ואומר לך את האמת הכואבת.....שים לב:

פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר
אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?
הערה אחרונה לגבי המחיר - זהו כנס מקצועי. כמעט כל הכנסים המדעיים/מקצועיים גובים דמי השתתפות, חלקם נמוכים יותר וחלקם גבוהים יותר. אם אדם מאמין שיש לו מה ללמוד, הזדמנות להפנות שאלה לבעל תפקיד בכיר או דרך להשפיע בעניין מסוים, כדאי שיבוא.
בוא ואומר לך את האמת הכואבת.....שים לב:
רבים מהנואמים בכנס הזה יכולים ללמוד הרבה מאוד ידע וחומרים מקצועיים מהח'ברה שלנו כאן....אנו לא גובים 250 ש"ח בעבור הכניסה לכאן....אתה מזכיר שם שרים וחברי כנסת.....לא מעטים מהם למדו את מה שהם יודעים כאן.... כנ"ל עיתונאי תחבורה בכירים, כך שעם כל הכבוד, הכנס הזה לא יכול לחדש לרבים מאיתנו דבר והוא בחזקת בזבוז זמן משווע.....מילא, אם היו לכם נואמים רציניים או מקצוענים.....אך לפי הרשימה בהזמנה, מדובר בנואמים שהבנתם את המאטרייה רדודה ולעיתים אפסית....
כדאי שבכינוס הבא, בשנה הבאה, תיקח את הנואמים העיקריים מכאן ולא תחפש נואמים במקומות שבהם פוליטיקאים חסרי הבנה בסיסית של הנושא ואשר במילא לא יצליחו להגשים יותר מאחוז עד אחוז וחצי ממשנתם......הם אכן קובעים כהגדרתך, אך בדיוק זו הנקודה: הקביעה שלהם הביאה לכאוס ולאנדרלמוסייה בכל התח"צ בישראל......גם אם תשלם לי 250 ש"ח, לא אבוא לכנס הזה עד אשר לא תדאג לשנות את רשימת הנואמים. עשה לנו טובה חבר יקר: זה כנס לא רציני.....לא הייתי מעניק בעטיו רבע נקודת גמול השתלמות ב'.......
עשה מאמץ: חפש את הנואמים הנכונים כאן בפורום. אני לבטח לא צריך להמליץ לך עלייהם.....
לילה טוב. וסוף לסוגייה. אני שמח לראות ששאר התגובות עד כה תואמות.
 
כנס מקצועי? בסדר.

פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר
אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?
הערה אחרונה לגבי המחיר - זהו כנס מקצועי. כמעט כל הכנסים המדעיים/מקצועיים גובים דמי השתתפות, חלקם נמוכים יותר וחלקם גבוהים יותר. אם אדם מאמין שיש לו מה ללמוד, הזדמנות להפנות שאלה לבעל תפקיד בכיר או דרך להשפיע בעניין מסוים, כדאי שיבוא.
כנס מקצועי? בסדר.
מעניין כמה נהגים מן השורה, ולא משנה של מה - אוטובוסים, מוניות רכבות רק"ל או כל תח"צ אפשרי אחר יהיו שם בשביל להעביר משוב על המתרחש בשטח בענף התח"צ, על כל ההבטים והפנים המשתמעים מכך.
אנשי מקצוע הם אלה מהשטח, הקטנים האלה שאף אחד, בדרך-כלל, לא סופר.
 

אורי404

New member
חלק מהנהגים לא יוכלו להיכנס לכנס

כנס מקצועי? בסדר.
מעניין כמה נהגים מן השורה, ולא משנה של מה - אוטובוסים, מוניות רכבות רק"ל או כל תח"צ אפשרי אחר יהיו שם בשביל להעביר משוב על המתרחש בשטח בענף התח"צ, על כל ההבטים והפנים המשתמעים מכך.
אנשי מקצוע הם אלה מהשטח, הקטנים האלה שאף אחד, בדרך-כלל, לא סופר.
חלק מהנהגים לא יוכלו להיכנס לכנס
לחלקם יום עבודה ללא שעות נוספות, שווה לעלות הכרטיס בכנס הזה.
מה, שכן אני לא מופתע מכלום. לא אופתע אם יגיעו נציגים כאלה או אחרים של המוניות (בין אם ספיישל ובין אם מוניות השירות) ויציגו, כמה הם טובים וכמה, לעומת זאת פוגעים בהם.
 

droriko

New member
בדרך כלל נציגים של דן ואגד מגיעים לשם

חלק מהנהגים לא יוכלו להיכנס לכנס
לחלקם יום עבודה ללא שעות נוספות, שווה לעלות הכרטיס בכנס הזה.
מה, שכן אני לא מופתע מכלום. לא אופתע אם יגיעו נציגים כאלה או אחרים של המוניות (בין אם ספיישל ובין אם מוניות השירות) ויציגו, כמה הם טובים וכמה, לעומת זאת פוגעים בהם.
בדרך כלל נציגים של דן ואגד מגיעים לשם
 

25306yosef

New member
הפוליטיקאים שלך צוחקים כל הדרך אל הבנק...

פוליטיקאים מקבלים את ההחלטות בסופו של דבר
אם בשביל לקדם את עצמם הם גם ידחפו איזה פרוייקט, למה להפריע להם?
הערה אחרונה לגבי המחיר - זהו כנס מקצועי. כמעט כל הכנסים המדעיים/מקצועיים גובים דמי השתתפות, חלקם נמוכים יותר וחלקם גבוהים יותר. אם אדם מאמין שיש לו מה ללמוד, הזדמנות להפנות שאלה לבעל תפקיד בכיר או דרך להשפיע בעניין מסוים, כדאי שיבוא.
הפוליטיקאים שלך צוחקים כל הדרך אל הבנק...
וכל הזמן כשהם לועסים אוכל בפה שלהם.

השתמשתי בכותרת ההודעה במילה: שלך, מכיוון שככל הנראה אתה בחרת בהם, אני לא בחרתי בפוליטיקאים האלה ולכן אני לא יכול להשתמש במילה: שלנו.

ואם בחרת בפוליטיקאים האלה, מן הראוי היה שהפוליטיקאים האלה יממנו ממשכורתם השמנה את עלות הכנס והכניסה תהיה חינם וחופשית לכל ולרבות האפשרות להתקיל את הפוליטיקאים האלה בשאלות כמו השאלה הזו וגם בהתקלות רבות נוספות...

הפוליטיקאים שלך מקבלים משכורות מטורפות, מן הראוי היה שגם יענו בצורה עניינית לשאלות ששואלים אותם, וגם ישלמו על הכיבוד שהם זוללים.

ועוד הערה לסיום - אם אכן היה מדובר בכנס מקצועי, אז היו מזמינים לשם אנשי מקצוע שמתמחים בתחבורה ציבורית, ולא פוליטיקאים שאוהבים להצטלם ולקבל פרסים ותארי כבוד שכל התמחותם היא בזלילה.

מי בדיוק מממן את עמותת תחבורה היום ומחר ?
 

Ziggy3000

New member
לא ברור

הפוליטיקאים שלך צוחקים כל הדרך אל הבנק...
וכל הזמן כשהם לועסים אוכל בפה שלהם.

השתמשתי בכותרת ההודעה במילה: שלך, מכיוון שככל הנראה אתה בחרת בהם, אני לא בחרתי בפוליטיקאים האלה ולכן אני לא יכול להשתמש במילה: שלנו.

ואם בחרת בפוליטיקאים האלה, מן הראוי היה שהפוליטיקאים האלה יממנו ממשכורתם השמנה את עלות הכנס והכניסה תהיה חינם וחופשית לכל ולרבות האפשרות להתקיל את הפוליטיקאים האלה בשאלות כמו השאלה הזו וגם בהתקלות רבות נוספות...

הפוליטיקאים שלך מקבלים משכורות מטורפות, מן הראוי היה שגם יענו בצורה עניינית לשאלות ששואלים אותם, וגם ישלמו על הכיבוד שהם זוללים.

ועוד הערה לסיום - אם אכן היה מדובר בכנס מקצועי, אז היו מזמינים לשם אנשי מקצוע שמתמחים בתחבורה ציבורית, ולא פוליטיקאים שאוהבים להצטלם ולקבל פרסים ותארי כבוד שכל התמחותם היא בזלילה.

מי בדיוק מממן את עמותת תחבורה היום ומחר ?
לא ברור
מאיפה נובעת קביעתך לגבי פוליטיקאים כלשהם ויחס העמותה אליהם. באשר למימון העמותה, שהינה מלכ"ר, ופעילותה, אתה מוזמן להעיף מבט באתר הבית. כל המידע נמצא במדור "אודותינו".
 

droriko

New member
אפילו אם היו משלמים לי 250 שקל לא הייתי בא

המחיר
הכנס מיועד לבעלי תפקידים בתחומים הקשורים לתחבורה הציבורית וכן לכל מי שהנושא קרוב לליבו. זוהי הבמה המרכזית השנתית לתחום בארץ. עלות ההשתתפות בכנס נובעת מעלויות ההפקה שלצערנו אינן נמוכות...
אפילו אם היו משלמים לי 250 שקל לא הייתי בא
למה מי כבר נואם שם? חבורה של מאוננים ממשרד התחבורה והאוצר, שעד עכשיו רק קלקלו את התחבורה הציבורית? ניצן הורוביץ שבתור חבר כנסת לא תרם שום דבר לתחבורה הציבורית ועשה מעצמו צחוק עם הסרט על קוריטיבה?
 
הפעם אני מסכים איתך לגמרי ! אפשר היה להכניס

אפילו אם היו משלמים לי 250 שקל לא הייתי בא
למה מי כבר נואם שם? חבורה של מאוננים ממשרד התחבורה והאוצר, שעד עכשיו רק קלקלו את התחבורה הציבורית? ניצן הורוביץ שבתור חבר כנסת לא תרם שום דבר לתחבורה הציבורית ועשה מעצמו צחוק עם הסרט על קוריטיבה?
הפעם אני מסכים איתך לגמרי ! אפשר היה להכניס
את אורן-סאאב כאחד הנואמים.....או את בועז או את אלן שהיו יכולים להרצות בצורה הרבה יותר ראוייה מכל שם המופיע ברשימה....
לפני הממשלה תקלקל עוד יותר את התח"צ, צריך לבוא שינוי יסודי ומהותי בכל הרכב משרד התחבורה. משהו במשרד הזה לא עובד. אני תקוה שלאחר הבחירות לכנסת, יופל נתניהו מהשלטון ועימו המפלגה שאליה הוא שייך. האנמייה נוראה כרגע ודרוש שלטון חדש של אנשים עם ביצים, ושל אנשי מקצוע מעולים במיוחד כדי להביא לשינוי מהותי בכל ההתנהלות הכללית והפרטנית. הכל נראה כיום תקוע, ריח הבחירות באופק וריח התבוסתנות של הממשלה הנוכחית - מגיע לכל פינה במדינה.....
 

amit1270

New member
המחיר נועד למנוע

דמי השתתפות 250₪?!
המחיר נועד למנוע
הפרעות כאלה.
 

משה343

New member
מי ההדיוט שהחליט שקו 5 מתאים להכנס לתחנת...

משרד התחבורה מפיק לקחים
מי ההדיוט שהחליט שקו 5 מתאים להכנס לתחנת...
רכבת צפון/אוניברסיטה ?

הוא נמצא על הקרון המצולם ?

גם נאמר בקרון שבסרטון שבעיית התחבורה המשלימה לתחנת רכבת זו
תטופל במיידית ... 15/07/12 והיום 04/10/12 וואי הפתרון היה מהיר חחח


ועדיין קו 5 ורק הוא נכנס ויוצא מהתחנה ללא נוסעים .
 

olli3

New member
מנהל
תמיד אפשר להיכנס ללא תשלום, צריך רק לדעת איך.

המחיר נועד למנוע
הפרעות כאלה.
תמיד אפשר להיכנס ללא תשלום, צריך רק לדעת איך.
אם אתה מוצא דרך לעבוד במקום, יש לך גישה ישירה פנימה. בין אם זה בקייטרינג או באבטחה או בכל דבר אחר שקורה בבניין הזה.
 

טשאפק

New member
בחייך, אם אני מתעניין בתחבורה ציבורית

תמיד אפשר להיכנס ללא תשלום, צריך רק לדעת איך.
אם אתה מוצא דרך לעבוד במקום, יש לך גישה ישירה פנימה. בין אם זה בקייטרינג או באבטחה או בכל דבר אחר שקורה בבניין הזה.
בחייך, אם אני מתעניין בתחבורה ציבורית
צריכה להיות אופציה להשתתף בכנס בנושא בלי לשלם סכום מופקע ובלי להתחזות לטבח של הקייטירינג.

אין שום הצדקה לסכום הזה, שיבטיח בוודאות שלא ינכח בכנס שום אדם שלא מומן ע"י איזה שהוא גורם (בסדר, אולי יהיה גם קומץ מתפלחים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה