חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד

מצב
הנושא נעול.

liorschwimmer

New member
חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
 
מה חוסר המקצועיות ומה ההטעיה?

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
מה חוסר המקצועיות ומה ההטעיה?
הנהג פעל כשורה ולא הטעה.

אכן באגד לא מוכרים ערך צבור.
יכולת לרכוש כרטיסיה אבל ויתרת על זה.
 
באגד אי אפשר להטעין ערך צבור, אבל כן אפשר

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
באגד אי אפשר להטעין ערך צבור, אבל כן אפשר
להטעין כרטיסיה משותפת לאגד, דן, קווים ומטרופולין, שכל נסיעה בה שווה 10.40.
הערך הצבור ניתן לשימוש באגד, אבל ניתן להטענה רק בדן, קווים ומטרופולין.
 

ארזS

New member
הנהג דווקא היה מקצוען אמיתי

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
הנהג דווקא היה מקצוען אמיתי
פעל כשורה.
זה שאתה לא מכיר את החוקים [הדיביליים גם לדעתי] עדיין לא הופך את פעילות הנהג לחוסר מקצועיות.
בתלונות נא לפנות למשרד התחבורע [השגיאה מכוונת ולא טעות] כי כל החרטופורמה הזאת היא טעות גדולה ואתה צודק שהרפורמה נכשלה.
 

אורי404

New member
אין בעיה עם תפקוד הנהג. אבל יש בעיה במצב הזה

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
אין בעיה עם תפקוד הנהג. אבל יש בעיה במצב הזה
בעוד, שבחברות אוטובוסים אחרות כן ניתן להטעין "רב קו", בחברה אחת עדיין לא ניתן.
את המחלוקות בין "אגד" למשרד התחבורה היה צריך מזמן לפתור ולהביא למצב, שכן ניתן להטעין רב קו ב"אגד" או במרכז חיצוני לחברות האוטובוסים.
בעניין הזה של מרכז חיצוני - אני חושב, ש"דואר ישראלי" נבחרו להיות המפעילים לטעינת כרטיסי ה"רב קו". במידה ואכן נבחרו, מה המצב בשטח? מתי יהיה ניתן להטעין דרכם?
 
גם באגד ניתן להטעין את הרב קו

אין בעיה עם תפקוד הנהג. אבל יש בעיה במצב הזה
בעוד, שבחברות אוטובוסים אחרות כן ניתן להטעין "רב קו", בחברה אחת עדיין לא ניתן.
את המחלוקות בין "אגד" למשרד התחבורה היה צריך מזמן לפתור ולהביא למצב, שכן ניתן להטעין רב קו ב"אגד" או במרכז חיצוני לחברות האוטובוסים.
בעניין הזה של מרכז חיצוני - אני חושב, ש"דואר ישראלי" נבחרו להיות המפעילים לטעינת כרטיסי ה"רב קו". במידה ואכן נבחרו, מה המצב בשטח? מתי יהיה ניתן להטעין דרכם?
גם באגד ניתן להטעין את הרב קו
ניתן לטעון כרטיסיה על הרב קו.
וזה שהוא לא טען כרטיסיה זאת טעות שלו.
 

אורי404

New member
אבל ערך צבור לא ניתן וזה לא תקין

גם באגד ניתן להטעין את הרב קו
ניתן לטעון כרטיסיה על הרב קו.
וזה שהוא לא טען כרטיסיה זאת טעות שלו.
אבל ערך צבור לא ניתן וזה לא תקין
ולא זו בלבד, אלא שבערך צבור ב"אגד" ניתן להשתמש רק בתחומי גוש דן-השרון ולא באזורים אחרים.
לדעתי ערך צבור צריך להיות בכלל מתאים לכלל מפעילי התח"צ.
 

אורי404

New member
דרך אגב, היית יכול לנסוע באוטובוס אחד לפינסקר

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
דרך אגב, היית יכול לנסוע באוטובוס אחד לפינסקר
קו 249 לקינג ג'ורג' ומשם המשך הליכה. אמנם לקו תדירות נמוכה, אבל סביר להניח, שכאשר בודקים זמני נסיעה מראש, ניתן להגיע באמצעותו מהר יותר, מאשר קו 921 ודומיו והמשך החלפה בתל אביב לאוטבוס נוסף.
 

liorschwimmer

New member
אין בשעה 20:00 בערב

דרך אגב, היית יכול לנסוע באוטובוס אחד לפינסקר
קו 249 לקינג ג'ורג' ומשם המשך הליכה. אמנם לקו תדירות נמוכה, אבל סביר להניח, שכאשר בודקים זמני נסיעה מראש, ניתן להגיע באמצעותו מהר יותר, מאשר קו 921 ודומיו והמשך החלפה בתל אביב לאוטבוס נוסף.
אין בשעה 20:00 בערב
 
הנהג אמור ומתרכז בנהיגה, הקופה היא שולית

חוסר מקצועיות והטעיה של נהגי אגד
עליתי בקו 921 בהוד השרון ורציתי ליסוע לרחוב פינסקר בתל אביב, לשם כך עלי להחליף לאוטבוס של דן בעזריאלי.
לא נשאר לי ערך צבור ברב קו וביקשתי להטעין. הנהג טען שאפשר להטעין רק כרטיסיה של אגד ולא ערך צבור. ולכן שילמתי במזומן 10.40. פתאום נזכרתי שאני צריך כרטיס מעבר לדן, הנהג אמר שאי אפשר כי לא חויב דרך הרב קו.
בקיצור הנסיעה תעלה לי 17 שקלים במקום 10.40
אם נוסע לא יכול לבנות מרפורמת המחירים, הרפורמה נכשלה.
הנהג אמור ומתרכז בנהיגה, הקופה היא שולית
והוא אמור להתעסק בה באופן שירותי ככל שמתאפשר לו, אם אתה רוצה יעוץ והכוונה מתקדמים יותר אתה יכול להיעזר במודיעין של אגד או בפרומים כמו פה, אבל לצפות שהנהג ידע את כל מה שאתה חושב לעשות ואת כל האפשרויות זה לא סביר.
הכשל השירותי שחווית הוא אחד מהביטויים השגרתיים של הכשלון העיקרי של הפקדת קופה מורכבת בידי נהג. לכל היותר יש לשמור לו את האפשרות למכור כרטיסים בודדים. כל הערכים הצבורים, החוזים, הנטענים והחיבורים למיניהם ועוד שהכל על כרטיס ממוחשב שדורש התייחסות והכל, זה לא בשביל הנהג, זה בשביל קופה או מוקד שירות פרונטלי ורע מאוד שזה ככה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה