אז אולי יחזירוסקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
רגע, אבל מדובר במצב זמני לא?סקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
צריך לשפר את המכשירסקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
שכלולים - האמנם?צריך לשפר את המכשיר
כמו שבדן אני שם את הכרטיס, הוא מהבהב ומוציא קבלה.
שלא לדבר על פתרונות נפלאים כמו מכשיר עצמאי לחיוב הכרטיס כמו ששמעתי שיש ברכבת הקלה. או אפשרות להטעין בכרטיס אשראי. ואם אפשר דרך האינטרנט אז בכלל סבבה.
לוקח למכשירסקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
במכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיססקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
אתה זוכר שדיברנו על זה? אז עכשיו כבר מתחילותבמכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיס
על הקורא ולא להכניסו למיגרעת, המכשיר אפילו קורא את הכרטיס החכם ללא מגע בכלל!
זה עיניין של תירגול ונסיון מצד הנהגים והנוסעים.
מי שרוצה הדגמה מוזמן לסוע איתי בקווים השונים.
בתור אחד שנוסע איתם בכפר סבא אני מסכיםאתה זוכר שדיברנו על זה? אז עכשיו כבר מתחילות
להגיע ההוכחות. המכשיר של אגד איטי, מסורבל, לא ידידותי לנוסע וגורם למהומות מיותרות (ע"ע ביטול הדפסת אישורי נייר מבלי שקיים צג לנוסע).
צריך להודות, המכשיר של אגד היה טוב, אבל היום הוא מיושן וצריך להיות מוחלף במכשיר מהיר וידידותי יותר גם לנוסע.
אבל לפי מה שג'קי אומרבתור אחד שנוסע איתם בכפר סבא אני מסכים
אני לא מבין בשביל מה לצריך להכניס את הכרטיס לתוך החריץ במקום פשוט להניח אותו
ידועבמכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיס
על הקורא ולא להכניסו למיגרעת, המכשיר אפילו קורא את הכרטיס החכם ללא מגע בכלל!
זה עיניין של תירגול ונסיון מצד הנהגים והנוסעים.
מי שרוצה הדגמה מוזמן לסוע איתי בקווים השונים.
בכל המכשירים, גם באגד גם בדן וגם בקווים, אפשרבמכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיס
על הקורא ולא להכניסו למיגרעת, המכשיר אפילו קורא את הכרטיס החכם ללא מגע בכלל!
זה עיניין של תירגול ונסיון מצד הנהגים והנוסעים.
מי שרוצה הדגמה מוזמן לסוע איתי בקווים השונים.
באגד קשה ברכבת מעולהבכל המכשירים, גם באגד גם בדן וגם בקווים, אפשר
להניח את הארנק על המכשיר והוא מזהה את הרב קו בפנים. אנשים פשוט לא יודעים את זה
אכן ניתן להניח, להכניס, להצמיד...במכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיס
על הקורא ולא להכניסו למיגרעת, המכשיר אפילו קורא את הכרטיס החכם ללא מגע בכלל!
זה עיניין של תירגול ונסיון מצד הנהגים והנוסעים.
מי שרוצה הדגמה מוזמן לסוע איתי בקווים השונים.
אני לא מבין משהו - אתה מנסה לסנגר על המכשירבמכשיר של אגד ניתן להניח את הכרטיס
על הקורא ולא להכניסו למיגרעת, המכשיר אפילו קורא את הכרטיס החכם ללא מגע בכלל!
זה עיניין של תירגול ונסיון מצד הנהגים והנוסעים.
מי שרוצה הדגמה מוזמן לסוע איתי בקווים השונים.
העיכוב נגרם בגלל תיקוף החופשי החודשיסקר קובע: כרטיס הרב-קו מאט את האוטובוסים
כמחצית המשתמשים באוטובוסים בירושלים [הדגשה שלי] טוענים כי שילוב כרטיס הרב-קו בנסיעות עירוניות, דווקא האט את עליית הנוסעים לאוטובוס, האריך את זמני הנסיעה ואף גורם לפקקי תנועה בעיר הבירה
ynet
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.