מישהו יודע מה עושים כרגע בהשבתת הרכבות בציר

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
מישהו יודע מה עושים כרגע בהשבתת הרכבות בציר

מישהו יודע מה עושים כרגע בהשבתת הרכבות בציר
אשקלון - רחובות? אולי היה דיון שפספסתי... באתר הרכבת כתוב שמדובר ב"עבודות פיתוח". מישהו יודע מה בדיוק עושים ולמה נדרש להשבית את כל הקו לכמה ימים?
 

luckydude

Active member
אלו עבודות להשלמת המחלף הרכבתי החדש

מישהו יודע מה עושים כרגע בהשבתת הרכבות בציר
אשקלון - רחובות? אולי היה דיון שפספסתי... באתר הרכבת כתוב שמדובר ב"עבודות פיתוח". מישהו יודע מה בדיוק עושים ולמה נדרש להשבית את כל הקו לכמה ימים?
אלו עבודות להשלמת המחלף הרכבתי החדש
שבמשולש פלשת (שזה חלק מהעבודות שנדרשות כדי לחבר את יבנה מערב ואשדוד).
 
מה עושים בחדרה מזרח?

אלו עבודות להשלמת המחלף הרכבתי החדש
שבמשולש פלשת (שזה חלק מהעבודות שנדרשות כדי לחבר את יבנה מערב ואשדוד).
מה עושים בחדרה מזרח?
 
סליחה, כתבתי לא ברור

מה הכוונה "עושים"?
אני גר לא רחוק משם, ואם יש במקום עבודות בנייה אשתדל לקפוץ בהזדמנות הקרובה.
סליחה, כתבתי לא ברור
פשוט שמעתי שיש עבודות כלשהן של הרכבת באזור של חדרה מזרח ורציתי לדעת על מה מדובר..
אם מישהו יודע
 
נצל"ש - תחנת אשדוד צפון / בני דרום


מישהו יודע מה עושים כרגע בהשבתת הרכבות בציר
אשקלון - רחובות? אולי היה דיון שפספסתי... באתר הרכבת כתוב שמדובר ב"עבודות פיתוח". מישהו יודע מה בדיוק עושים ולמה נדרש להשבית את כל הקו לכמה ימים?
נצל"ש - תחנת אשדוד צפון / בני דרום

נסעתי השבוע מספר פעמים על הציר ועלה לי רעיון לתחנה שאינני יודע אם הוא קיים כרגע כתוכנית מגירה או לא אבל בטוח שאם תחנה זו תקום היא תהיה יותר מאויישת מלא מעט מהתחנות שנמצאות כרגע על הקו ת"א ההגנה- יבנה מערב.הרעיון הוא שתחנת אשדוד עד הלום היא במיקום דרומי מדי בעיר וחלק מהתושבים מעדיפים כבר לצאת צפונה במקום לנסוע דרומה אל התחנה שזהו הכיוון ההפוך ליעדם הסופי. לכן כדאי להקים תחנה עם הפנים לגוש דן בדומה לתחנת בית יהושע שמשרתת אוכלוסיה גדולה בעיר נתניה. בנוסף לכך התחנה תשרת אנשים רבים שמגיעים מכביש 41 שאחרי הרחבתו והקמת מחלף גדרה יהפוך ביחד עם כבישי ההמשך שלו 7 ו-3 לאחד מצירי הרוחב הראשיים של ישראל. אנשים אלה שיגיעו מישובי השפלה, גדרה, יישובי גדרות ועוד יוכלו להחנות את רכבם בתחנה שתהיה בסמוך למחלף אשדוד ולהימנע מכניסה לפקקי כביש 4. לתחנה יש גישה טובה הן מכביש 41 והן מכביש 4 והיא מרוחקת כ- 30 ק"מ בלבד מת"א כך שזמן ההגעה ממנה לת"א יהיה אטרקטיבי מאוד ביחוד אם הקו יפוצל לרכבות פרבריות מת"א עד ראשון ולרכבות מהירות יותר שמגיעות מאשקלון ואשדוד.
כשעליתי השבוע ברכבת מראשון לת"א וראיתי כמה היא התמלאה כבר בתחנת יבנה (ע"י אשדודים שככל הנראה כמותם גדלה בשל סגירת הקו לרחובות) הבנתי את גודל הפוטנציאל של תחנה כזו.
מה דעתכם?
 
יש כוונה עתידית כזאת

נצל"ש - תחנת אשדוד צפון / בני דרום

נסעתי השבוע מספר פעמים על הציר ועלה לי רעיון לתחנה שאינני יודע אם הוא קיים כרגע כתוכנית מגירה או לא אבל בטוח שאם תחנה זו תקום היא תהיה יותר מאויישת מלא מעט מהתחנות שנמצאות כרגע על הקו ת"א ההגנה- יבנה מערב.הרעיון הוא שתחנת אשדוד עד הלום היא במיקום דרומי מדי בעיר וחלק מהתושבים מעדיפים כבר לצאת צפונה במקום לנסוע דרומה אל התחנה שזהו הכיוון ההפוך ליעדם הסופי. לכן כדאי להקים תחנה עם הפנים לגוש דן בדומה לתחנת בית יהושע שמשרתת אוכלוסיה גדולה בעיר נתניה. בנוסף לכך התחנה תשרת אנשים רבים שמגיעים מכביש 41 שאחרי הרחבתו והקמת מחלף גדרה יהפוך ביחד עם כבישי ההמשך שלו 7 ו-3 לאחד מצירי הרוחב הראשיים של ישראל. אנשים אלה שיגיעו מישובי השפלה, גדרה, יישובי גדרות ועוד יוכלו להחנות את רכבם בתחנה שתהיה בסמוך למחלף אשדוד ולהימנע מכניסה לפקקי כביש 4. לתחנה יש גישה טובה הן מכביש 41 והן מכביש 4 והיא מרוחקת כ- 30 ק"מ בלבד מת"א כך שזמן ההגעה ממנה לת"א יהיה אטרקטיבי מאוד ביחוד אם הקו יפוצל לרכבות פרבריות מת"א עד ראשון ולרכבות מהירות יותר שמגיעות מאשקלון ואשדוד.
כשעליתי השבוע ברכבת מראשון לת"א וראיתי כמה היא התמלאה כבר בתחנת יבנה (ע"י אשדודים שככל הנראה כמותם גדלה בשל סגירת הקו לרחובות) הבנתי את גודל הפוטנציאל של תחנה כזו.
מה דעתכם?
יש כוונה עתידית כזאת
להקים תחנה בבני דרום.
ואף להריץ מסילה מהתחנה הזאת מערבה לאורך כביש 41
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה