האם המשיח בדרך למודיעין ?

מצב
הנושא נעול.

Yuval I

New member
האם המשיח בדרך למודיעין ?

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
 
הקטע המעניין הוא בהקשר לרב קו

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
הקטע המעניין הוא בהקשר לרב קו
"לראשונה בישראל יוצב "קורא כרטיסים" מחוץ לאוטובוס, שיאפשר לבעלי כרטיס ה"רב קו" לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוס גם דרך הדלתות האחוריות."
 

Yuval I

New member
הרעיון דומה לרכבת הקלה

הקטע המעניין הוא בהקשר לרב קו
"לראשונה בישראל יוצב "קורא כרטיסים" מחוץ לאוטובוס, שיאפשר לבעלי כרטיס ה"רב קו" לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוס גם דרך הדלתות האחוריות."
הרעיון דומה לרכבת הקלה
ויאפשר גם רכישת כרטיסים והטענת הרב-קו עצמאית ולא רק אצל הנהג.
 
דומה לרכבת הקלה אבל בהבדל חשוב

הרעיון דומה לרכבת הקלה
ויאפשר גם רכישת כרטיסים והטענת הרב-קו עצמאית ולא רק אצל הנהג.
דומה לרכבת הקלה אבל בהבדל חשוב
קודים!

הרכבת הקלה עובדת על קוד בודד, אז אין בעיה לתקף כרטיס (פרט לבעיות טכניות)

כאן מדובר על ריבוי קודים, תפעול המכשיר יהיה קצת שונה, הנוסע יצטרך לבחור את הקוד.
לכן כנראה מדובר על מחוץ לאוטובוס ולא על שלב העליה לאוטובוס (כמו ברכבת הקלה)
 

cwen

New member
קווים נמצאת בתהליך מתמיד של שיפור

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
קווים נמצאת בתהליך מתמיד של שיפור
לפחות בקו 55... שזה הקו העיקרי של קווים שיוצא לי לנסוע בו. אפילו הכריזה השתנתה בזמן האחרון, ועכשיו היא סבירה למדי.

אז אולי יהיה בסדר.
 

רב קו 561

New member
קווים במודיעין

קווים נמצאת בתהליך מתמיד של שיפור
לפחות בקו 55... שזה הקו העיקרי של קווים שיוצא לי לנסוע בו. אפילו הכריזה השתנתה בזמן האחרון, ועכשיו היא סבירה למדי.

אז אולי יהיה בסדר.
קווים במודיעין
קווים, שבדוח ריבה ההמבקר את חברות התחבורה הציבוריות, זכתה לציונים גבוהים במיוחד באשכולות אותן היא מפעילה, תפעיל כ-400 אוטובוסים בערים מודיעין-מכבים רעות, מודיעין עלית, רמלה והישובים שסביבן.
-------------------
סליחה איזה שיפור. האוטובוסים מתפרקים. מרעישים, מלוכלכים.ועל עמידה בזמנים אין מה לדבר
 

cwen

New member
טוב, מהתחתית שהם התחילו ממנה

קווים במודיעין
קווים, שבדוח ריבה ההמבקר את חברות התחבורה הציבוריות, זכתה לציונים גבוהים במיוחד באשכולות אותן היא מפעילה, תפעיל כ-400 אוטובוסים בערים מודיעין-מכבים רעות, מודיעין עלית, רמלה והישובים שסביבן.
-------------------
סליחה איזה שיפור. האוטובוסים מתפרקים. מרעישים, מלוכלכים.ועל עמידה בזמנים אין מה לדבר
טוב, מהתחתית שהם התחילו ממנה
יש תהליך די ארוך של שיפור כדי להגיע לרמה סבירה...
 

scooby5

Member
נשמע לי יותר כמו חמור לבן...

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
נשמע לי יותר כמו חמור לבן...
 

mister K

New member
לעומת סופרבוס ברמלוד, גם קווים זו ישועה.

נשמע לי יותר כמו חמור לבן...
לעומת סופרבוס ברמלוד, גם קווים זו ישועה.
אני לא רק בטוח אלא גם משוכנע במאת האחוזים, שהשירות ברמלוד ישתפר לעומת הזוועה שהולכת שם כיום.
בחברת קווים, על כל מגרעותיה הרבות, לפחות מפעילים אוטובוסים מותאמים לקווי שירות ולא ונהולים שלא עומדים בתקן וקיבלו אישור "זמני" שנמצא בתוקף כבר עשר שנים.
לעומת זאת, אני לא יודע איך ישפיע השינוי על הקווים שמופעלים כיום על ידי ואוליה בלוד ובמודיעין.
אין ספק שקווים זו חברה גרועה, אבל אין יותר גרוע מסופרבוס ברמלוד.
 

connex

Active member
אז זאת כנראה התשובה לשינוי הלוגו והצבעים

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
אז זאת כנראה התשובה לשינוי הלוגו והצבעים
להדמות לסופרבוס ואחר עך להחליף אותם..
למה אני לא מתפלא?
כנראה שזה מה שמגיע לתושבי רמלה-לוד
(וגם למודיעין ש"העזו" להתלונן על מרגלית וויאוליה)
הגיע הזמן כנראה לקנות רכב ולהתחיל להסתמך רק על עצמנו
(למרות שהבנתי שקווים בעפולה נותנת שירות טוב יותר מאשר קווים בקעת אונו,אני משער שבגלל הקרבה נקבל את תחלואי בקעת אונו)
 

connex

Active member
כל כך רוצה לקוות שיהיה ערעור

אז זאת כנראה התשובה לשינוי הלוגו והצבעים
להדמות לסופרבוס ואחר עך להחליף אותם..
למה אני לא מתפלא?
כנראה שזה מה שמגיע לתושבי רמלה-לוד
(וגם למודיעין ש"העזו" להתלונן על מרגלית וויאוליה)
הגיע הזמן כנראה לקנות רכב ולהתחיל להסתמך רק על עצמנו
(למרות שהבנתי שקווים בעפולה נותנת שירות טוב יותר מאשר קווים בקעת אונו,אני משער שבגלל הקרבה נקבל את תחלואי בקעת אונו)
כל כך רוצה לקוות שיהיה ערעור
צריך לדעת מי זכתה במקום השני ולדרבן אותה לערער
 

Mister Eli

New member
אני בטוח שהמשיח

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
אני בטוח שהמשיח
בדיוק עזב את מודיעין,
נקווה מאוד שלפחות באשכול הזה קווים יעשו לעצמם סוויץ'....
חבל שבאמת מטרופולין לא זכתה.
 

ארזS

New member
אני חושב שזה באמת מפליא

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
אני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
 

Mister Eli

New member
רק שלא נראה טיוליות

אני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
רק שלא נראה טיוליות
בקווים עד שחברת קווים תצטייד בעוד כמה אוטובוסים ישנים
 
כנראה קווים השתפרו, ומטרופולין בדרום צנחו

אני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
כנראה קווים השתפרו, ומטרופולין בדרום צנחו
מטרופולין לא זוכה לשבחים מקיר אל קיר, כי אם בקיר באשכול השרון במרכז אז באשכול הדרום שלה היא די מפגרת והבנתי שהשירות שם ירוד ופוגע בניקוד של החברה. כמו כן קווים השתפרו במידה ניכרת ביחס לעבר וכנראה זה תרם.
 

mister K

New member
אין שום בעיה עם השירות של מטרופולין בדרום.

כנראה קווים השתפרו, ומטרופולין בדרום צנחו
מטרופולין לא זוכה לשבחים מקיר אל קיר, כי אם בקיר באשכול השרון במרכז אז באשכול הדרום שלה היא די מפגרת והבנתי שהשירות שם ירוד ופוגע בניקוד של החברה. כמו כן קווים השתפרו במידה ניכרת ביחס לעבר וכנראה זה תרם.
אין שום בעיה עם השירות של מטרופולין בדרום.
אמנם דגמי האוטובוסים שלהם נחותים אבל זה כבר עניין לחובבים ולא לנוסעים.
השירות שלהם בדרום תמיד היה טוב ובטח שיותר טוב מהשירות של קווים בבקעת אונו ובפתח תקוה, בכל פרמטר אפשרי. אין מה להשוות בכלל.
 

olli3

New member
מנהל
אין מספיק מכונות, אין מספיק נהגים -הלו"ז תקוע

אין שום בעיה עם השירות של מטרופולין בדרום.
אמנם דגמי האוטובוסים שלהם נחותים אבל זה כבר עניין לחובבים ולא לנוסעים.
השירות שלהם בדרום תמיד היה טוב ובטח שיותר טוב מהשירות של קווים בבקעת אונו ובפתח תקוה, בכל פרמטר אפשרי. אין מה להשוות בכלל.
אין מספיק מכונות, אין מספיק נהגים -הלו"ז תקוע
גניבת נוסעים מאגד תעבורה באופן שיטתי בקו 370 ע"י כניסה לרציף בדיוק בזמן היציאה או ממש שתי דקות לפני זמן היציאה.

נהגים שמסרבים בתוקף להעלות אותך בתוך העיר (באר שבע) כאשר גם ככה מטרודן משרתת בצורה דיי מחורבנת את תושבי העיר.

אוטובוסים שלא אוספים נוסעים מלבד מהמרכזית עקב עומס ולא רק ב380. אי תגבור אוטובוסים שהתמלאו עוד לפני שעת היציאה שלהם מהמרכזית וממשיכים לעמוד ברציף עד לזמן היציאה שלהם, כי אין אוטובוסים ואין נהגים.

סידור עבודה דפוק למדיי בו דווקא קווים מאספים (שמעטים משתמשים בהם כמו 351) נוסעים משום מה דיי קבוע עם מכונה ארוכה יותר ונוחה יותר בעוד קווים ישירים מופעלים בעיקר ע"י המכונות הישנות והזוועתיות. כך גם קווים לעומר ומיתר ומקומות בעלי מיעוט נוסעים.

שילוט בתחנות, משום מה מטרודן דווקא הפכה להיות טובה בזה, אבל מטרופולין... בכל התחנות החדשות שהוצבו בעיר כבר לפני חצי שנה טרם הוצג זכר לכך שקווי מטרופולין עוצרים בתחנות המדוברות. אגד דווקא מופיעים בהן.

אבל אין ספק, אחרי כל הבעיות שתפנה לשירות הלקוחות יהיה מענה ויפצו אותך במידת הצורך.

כמו כן אין ספק שהשירות של קווים בבקעת אונו ופתח תקווה מחפיר הרבה יותר מזה של מטרופולין הדרום. אבל מטרופולין השרון אל מול מטרופולין הדרום - כאן יש משום מה הבדלים מהותיים בשירות.
 

mister K

New member
מטרופולין היא עדיין החברה הטובה מבין החדשות.

אין מספיק מכונות, אין מספיק נהגים -הלו"ז תקוע
גניבת נוסעים מאגד תעבורה באופן שיטתי בקו 370 ע"י כניסה לרציף בדיוק בזמן היציאה או ממש שתי דקות לפני זמן היציאה.

נהגים שמסרבים בתוקף להעלות אותך בתוך העיר (באר שבע) כאשר גם ככה מטרודן משרתת בצורה דיי מחורבנת את תושבי העיר.

אוטובוסים שלא אוספים נוסעים מלבד מהמרכזית עקב עומס ולא רק ב380. אי תגבור אוטובוסים שהתמלאו עוד לפני שעת היציאה שלהם מהמרכזית וממשיכים לעמוד ברציף עד לזמן היציאה שלהם, כי אין אוטובוסים ואין נהגים.

סידור עבודה דפוק למדיי בו דווקא קווים מאספים (שמעטים משתמשים בהם כמו 351) נוסעים משום מה דיי קבוע עם מכונה ארוכה יותר ונוחה יותר בעוד קווים ישירים מופעלים בעיקר ע"י המכונות הישנות והזוועתיות. כך גם קווים לעומר ומיתר ומקומות בעלי מיעוט נוסעים.

שילוט בתחנות, משום מה מטרודן דווקא הפכה להיות טובה בזה, אבל מטרופולין... בכל התחנות החדשות שהוצבו בעיר כבר לפני חצי שנה טרם הוצג זכר לכך שקווי מטרופולין עוצרים בתחנות המדוברות. אגד דווקא מופיעים בהן.

אבל אין ספק, אחרי כל הבעיות שתפנה לשירות הלקוחות יהיה מענה ויפצו אותך במידת הצורך.

כמו כן אין ספק שהשירות של קווים בבקעת אונו ופתח תקווה מחפיר הרבה יותר מזה של מטרופולין הדרום. אבל מטרופולין השרון אל מול מטרופולין הדרום - כאן יש משום מה הבדלים מהותיים בשירות.
מטרופולין היא עדיין החברה הטובה מבין החדשות.
קודם כל, למטרופולין יש מספיק מכונות ומספיק נהגים.
מעולם לא קרה לי שחיכיתי לאוטובוס של מטרופולין והוא לא הגיע או שאיחר (בעצם קרה פעם אחת באיזה יום עצמאות אבל אז בכלל היה בלאגן שלם אז אני לא מחשיב את זה. המקרה ההוא הסתיים בתלונה והנהג כבר לא עובד בחברה).
לעומת זאת, בתקופה בה הייתי נוסע קבוע בקווים באשכול בקעת אונו, איחורים ואי יציאה של נסיעות היו דבר שבשגרה. היו נסיעות שבאופן קבוע לא היו יוצאות. היום אומרים שזה השתפר אבל אני לא יודע. גם אוטובוסים מתפרקים ומטונפים הם דבר נפוץ מאוד בקווים וזה עוד דבר שלא תראה במטרופולין.

במטרופולין כל תלונה נענית באופן מיידי וכשיש צורך אף שולחים שוברי נסיעה כפיצוי עם שליח עד הדלת של הבית. מנסיון אישי, תלונות מטופלות שם באופן יוצא מגדר הרגיל ותמיד יש שאיפה לשיפור השירות. גם תלונות נגד נהגים מטופלות בחומרה ונהגים סוררים עפים מהחברה על טיל, וגם תלונות על דברים אחרים (למשל צפיפות המושבים. נושא שטופל אחרי תלונות באופן שהשפיע על תצורת מושבי האוטובוסים ברכש).
בקווים? אפילו לא טורחים לענות לתגובות, שלא לדבר על לטפל בהן. אותם נהגים סוררים עדיין ממשיכים לעבוד בחברה הזאת, כנראה כי הם היחידים שמוכנים. שאר הנהגים שם מתחלפים כל יומיים בזמן שבמטרופולין עוד יש איזושהי יציבות בעניין הזה (הרבה נהגים חדשים אבל גם מספר מכובד של נהגים ותיקים שעובדים בחברה מהיום הראשון).

נכון שיש בעיות אך לרוב הן בנושאים שנמצאים באחריות משרד התחבורה, כמו אי תגבור מספק של 380 או מסלולי קווים לא יעילים. גם בנושאים האלה מטרופולין עושה מאמצים לפנים משורת הדין ומתגברת את השירות מעבר ללו"ז הרבה פעמים. הן באשכול הדרום והן באשכול השרון.
אני לא אשכח איך אחרי לילה לבן בתל אביב, יצאו בבוקר בבת אחת שלושה אוטובוסים של 369 אחד אחרי השני בזמן ששניים נוספים כבר חיכו עם שילוט 370 עד שתצא הנסיעה הראשונה של אגד תעבורה, וזאת על מנת שלא לגנוב להם נוסעים בשעה שלהם. מבחינת נוחות הנסיעה ואיכות המכונות בקווים הישירים גם אני מעדיף את אגד תעבורה, אבל מבחינת תפעול התנועה ותיגבורים בעת הצורך - מטרופולין לוקחת את אגד תעבורה בהליכה. מה לעשות שגם הם לא יכולים לעשות הכל כל עוד משרד התחבורה לא מגבה.
גם באשכול השרון מטרופולין יודעת לתגבר יפה מאוד את 247 ואת קווי הלילה בזמן אירועים. אמנם לא כמו דן אבל עדיין מכובד. בקווים לא רואים שום דבר כזה ויש להם קווים שמחייבים תיגבור באירועים.

לגבי המכונה הארוכה שעושה קבוע את קו 351: גם לדעתי זה מיותר אבל ניחא.
מדובר באחד הנהגים הותיקים והמקצועיים ביותר בחברה שעבר לסידור הזה יחד עם האוטו, אחרי שעבד לפני כן על סידור שבהחלט דרש אוטובוס ארוך.
בימי שבת אתה צריך לראות איך הוא ממלא את האוטובוס הארוך הזה בנסיעה הראשונה של 370 מהתמח"ת לפני הלו"ז הרשמי וכן בתיגבורים של 369 בזמן עומס שהוא עושה לא פעם.

לגבי מטרודן, אין ספק שזו האחות החורגת של מטרופולין. אבל אתה יודע מה? גם השירות שלה על כל מגרעותיו, יותר טוב מהשירות של קווים בבקעת אונו.
 
מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים

אני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
 

4XTOS

New member
עפיפי

מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
עפיפי
וכל מילה נוספת מיותרת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה