שאלה על רכבת ירושלים

מצב
הנושא נעול.

easyJet

New member
שאלה על רכבת ירושלים

שאלה על רכבת ירושלים
אחרי שהתחנה נגמרת בירושלים מלחה\ מדוע רכבת עשו המשך של פסי רכבת למרחק כזה גדול ? מה שסימנתי בתמונה.
 

easylivin

New member
לא בטוח שזאת הסיבה, אבל תיכננו להקים שם

שאלה על רכבת ירושלים
אחרי שהתחנה נגמרת בירושלים מלחה\ מדוע רכבת עשו המשך של פסי רכבת למרחק כזה גדול ? מה שסימנתי בתמונה.
לא בטוח שזאת הסיבה, אבל תיכננו להקים שם
מסוף מטענים, או ליתר דיוק הבטיחו לתכנן מתישהו... או שהמשיכו את המסילה לצורך דיור של הרבה מערכים, מה שכידוע לא התממש במציאות.
 

oschlick

New member
פעם הרכבות המשיכו לתוך ירושלים

שאלה על רכבת ירושלים
אחרי שהתחנה נגמרת בירושלים מלחה\ מדוע רכבת עשו המשך של פסי רכבת למרחק כזה גדול ? מה שסימנתי בתמונה.
פעם הרכבות המשיכו לתוך ירושלים
והסתיימו בתחנת החאן. המסילה קיימת עד היום בתוואי המקורי שלה וסביבה נבנה פארק בימים אלה
 

easylivin

New member
לא, זאת לא המסילה המקורית.

פעם הרכבות המשיכו לתוך ירושלים
והסתיימו בתחנת החאן. המסילה קיימת עד היום בתוואי המקורי שלה וסביבה נבנה פארק בימים אלה
לא, זאת לא המסילה המקורית.
השאלה הייתה: למה הניחו זוג מסילות חדשות הממשיכות למרחק רב אחרי רציפי הנוסעים של תחנת מלחה... יש כמובן גם מפלגים בקצה הרציפים, ואוטמי מסילה חדשים בסוף הקטע "הריק" הזה.
 

oschlick

New member
דיברתי על התוואי, לא על הפסים. אם כי הפסים

לא, זאת לא המסילה המקורית.
השאלה הייתה: למה הניחו זוג מסילות חדשות הממשיכות למרחק רב אחרי רציפי הנוסעים של תחנת מלחה... יש כמובן גם מפלגים בקצה הרציפים, ואוטמי מסילה חדשים בסוף הקטע "הריק" הזה.
דיברתי על התוואי, לא על הפסים. אם כי הפסים
שאינם בשימוש בין מלחה לחאן או לפחות האדנים הם מתקופת הבריטים כמו שאפשר לראות בשרשור שמתחתינו.
 

easylivin

New member
שוב, השאלה לא נוגעת לאותו הקטע

דיברתי על התוואי, לא על הפסים. אם כי הפסים
שאינם בשימוש בין מלחה לחאן או לפחות האדנים הם מתקופת הבריטים כמו שאפשר לראות בשרשור שמתחתינו.
שוב, השאלה לא נוגעת לאותו הקטע
שבו הוקם שביל המסילה, אלא לקטע הסמוך לרציפי הנוסעים של תחנת מלחה. גם הוא עובר בתוואי הישן, אבל הונחו בו זוג מסילות חדשות עם אדני בטון ישראליים-אשדודיים אסליים. שביל המסילה מתחיל בהמשך התוואי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה טועה.

דיברתי על התוואי, לא על הפסים. אם כי הפסים
שאינם בשימוש בין מלחה לחאן או לפחות האדנים הם מתקופת הבריטים כמו שאפשר לראות בשרשור שמתחתינו.
אתה טועה.
יש קטע בן כחצי קילומטר של תואי חדש אחרי התחנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ראה תשובתו הנכונה של אריק.

שאלה על רכבת ירושלים
אחרי שהתחנה נגמרת בירושלים מלחה\ מדוע רכבת עשו המשך של פסי רכבת למרחק כזה גדול ? מה שסימנתי בתמונה.
ראה תשובתו הנכונה של אריק.
אגב, בניגוד לעבר, כיום מדיירים כל לילה מערך IC3 כפול ברציפי תחנת מלחה לטובת רכבת מס' 500.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה