השוואה להגעה לבאר שבע (קו 380 מול רכבת)

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
העומס בב"ש הוא על רגר מהכניסה ועד ל...

אני מניח שלא יותר מ15 דקות.
העומס בבאר שבע הוא לא על רגר, אלא על דרכי הגישה לרגר.

מהפעמים שאני ער בשעות האלו, אני רואה את רגר רגוע למדיי ושהתנועה זורמת בו כיאה לגל הירוק.
העומס בב"ש הוא על רגר מהכניסה ועד ל...
פנייה ימינה לכיוון מרכז גילת .
אני דרך קבע מתהלך ער רגר בכניסה ואני רואה את העומס בבוקר .

אני מדבר על 07:30-08:00 פלוס מינוס.
 

olli3

New member
מנהל
בבקרים ובמיוחד ביום ראשון בין דבירה ללהבים

יתכן ו-380 מגיע מהר יותר בכיוון השני ? ...
כוונתי בנסיעת בוקר בשעות העומס מב"ש לת"א .
היו מספר פעמים שנסעתי בשעות העומס מב"ש לת"א
וזכורה לי נסיעה של שעה ורבע , כעת מה שאני לא בטוח
בו הוא האם הזמן היה של 370 או 380 כי נסעתי בשניהם בשעות
העומס בכניסה לת"א בבוקר .

תודה אורי על הסקירה
בבקרים ובמיוחד ביום ראשון בין דבירה ללהבים
פקוק. בימי ראשון הפקק מתחיל ממש מעט אחרי דבירה (בכיוון הנסיעה דרומה) ועד צומת להבים.

באיילון התנועה לפחות זזה, גם אם סביב ה30 קמ"ש ומדובר בסך הכל כמה קילומטרים בודדים. בין דבירה ללהבים, התנועה פשוט עומדת וזזה בכל תחלופת רמזור. בדיוק כמו הפקק בימי חמישי מגורל ועד להבים.
 

משה343

New member
ניתקלתי גם ברמזור קצר בצומת להבים בצהריים...

בבקרים ובמיוחד ביום ראשון בין דבירה ללהבים
פקוק. בימי ראשון הפקק מתחיל ממש מעט אחרי דבירה (בכיוון הנסיעה דרומה) ועד צומת להבים.

באיילון התנועה לפחות זזה, גם אם סביב ה30 קמ"ש ומדובר בסך הכל כמה קילומטרים בודדים. בין דבירה ללהבים, התנועה פשוט עומדת וזזה בכל תחלופת רמזור. בדיוק כמו הפקק בימי חמישי מגורל ועד להבים.
ניתקלתי גם ברמזור קצר בצומת להבים בצהריים...
מכיוון ב"ש בין צומת גורל לצומת להבים .
הרמזור קצר ויש פקק בגלל הרמזור הקצר של הפנייה שמאלה .
אני לא יודע עד כמה זה משפיע על שני הנתיבים ישר .
נכון כשנכנסים לאיילון אמנם יש עומס אבל התנועה זזה, חבל שאין
נת"צ מיד לאחר שמסתיים קטע כביש המהיר.אגרה בכניסה לת"א.
 

olli3

New member
מנהל
נת"צ בשביל 3-4 קווי אוטובוס?

ניתקלתי גם ברמזור קצר בצומת להבים בצהריים...
מכיוון ב"ש בין צומת גורל לצומת להבים .
הרמזור קצר ויש פקק בגלל הרמזור הקצר של הפנייה שמאלה .
אני לא יודע עד כמה זה משפיע על שני הנתיבים ישר .
נכון כשנכנסים לאיילון אמנם יש עומס אבל התנועה זזה, חבל שאין
נת"צ מיד לאחר שמסתיים קטע כביש המהיר.אגרה בכניסה לת"א.
נת"צ בשביל 3-4 קווי אוטובוס?
ונשים בצד את אלו שכבר יורדים בלה גארדיה.

אתה נשאר עם 280/380/480 ו270 וזהו. בשביל ארבעת אלו להקים נת"צ, זה קצת מוגזם.
 

משה343

New member
לא ידעתי כמה קווים ממשיכים לארלוזרוב...

נת"צ בשביל 3-4 קווי אוטובוס?
ונשים בצד את אלו שכבר יורדים בלה גארדיה.

אתה נשאר עם 280/380/480 ו270 וזהו. בשביל ארבעת אלו להקים נת"צ, זה קצת מוגזם.
לא ידעתי כמה קווים ממשיכים לארלוזרוב...
יגיע הרגע שהתנועה לא תזחול כמו עכשיו אלה תעמוד , כיצד
אפשר להקל על קווים אלו ?
 

olli3

New member
מנהל
הרגע כבר כאן, ימי חמישי.

לא ידעתי כמה קווים ממשיכים לארלוזרוב...
יגיע הרגע שהתנועה לא תזחול כמו עכשיו אלה תעמוד , כיצד
אפשר להקל על קווים אלו ?
הרגע כבר כאן, ימי חמישי.
והרגע הזה נמצא כאן כמה שנים נחמדות.

270 פועל רק בבוקר ויורד בהשלום.

280/380/480 יורדים בארלוזורוב ושכחתי מ281 שיורד בהשלום.

איילון צפונה לא עמוס כל כך בקטע שבין קיבוץ גלויות לארלוזורוב. לעומת זאת בכיוון ההפוך יש עומסים כבדים ביום חמישי עד כדי עמידה במקום. הסיבה היא שהמון כלי רכב מצטרפים לאיילון בנקודות דרומיות יותר ויותר וכך התנועה לא ממש זזה. בנסיעה לכיוון צפון, זה פחות קיים משום מה.

עד אז תהיה רכבת מהירה בין ירושלים לת"א שלטעמי תהרוג את 405 ו480. הרכבת מבאר שבע אומנם לא תהרוג את 380 והרכבת מאשדוד גם לא תהרוג את 280/281, אז שניהם יישארו והתדירות של שניהם גם ככה לא הכי גבוה שזה יצדיק נת"צ.

איך מקלים על הקווים האלו? שאלה טובה, אבל תחשוב על זה שרק הפקעת נתיב בעבור נת"צ, תגרום לעומסים סופר גבוהים ו280/281 שנוסעים את כל הדרך ממחלף חולות (הם לא נוסעים על הנתיב המהיר), ייאלצו לסבול וואחד פקק...

דר"א שכחתי גם את 140 דן שנוסע על איילון מבת ים ועד השלום. גם הוא ייאלץ לסבול וואחד פקק...

אם כבר לטעמי נתיב מהיר נוסף באיילון עם חניון גדול ושירותי שאטלים, יעשה את העבודה יופי. הבעיה היא שנתיבי איילון אינם רק בעבור הגעה לגוש דן, אלא משמשים לנסיעה צפונה ודרומה ואלו שישתמשו בכביש בעבור נסיעה שכזאת, ייאלצו להיתקע זמן רב בפקקים.
 

משה343

New member
אתה מתכוון ש- 380 עומד בכניסה לת"א ....

הרגע כבר כאן, ימי חמישי.
והרגע הזה נמצא כאן כמה שנים נחמדות.

270 פועל רק בבוקר ויורד בהשלום.

280/380/480 יורדים בארלוזורוב ושכחתי מ281 שיורד בהשלום.

איילון צפונה לא עמוס כל כך בקטע שבין קיבוץ גלויות לארלוזורוב. לעומת זאת בכיוון ההפוך יש עומסים כבדים ביום חמישי עד כדי עמידה במקום. הסיבה היא שהמון כלי רכב מצטרפים לאיילון בנקודות דרומיות יותר ויותר וכך התנועה לא ממש זזה. בנסיעה לכיוון צפון, זה פחות קיים משום מה.

עד אז תהיה רכבת מהירה בין ירושלים לת"א שלטעמי תהרוג את 405 ו480. הרכבת מבאר שבע אומנם לא תהרוג את 380 והרכבת מאשדוד גם לא תהרוג את 280/281, אז שניהם יישארו והתדירות של שניהם גם ככה לא הכי גבוה שזה יצדיק נת"צ.

איך מקלים על הקווים האלו? שאלה טובה, אבל תחשוב על זה שרק הפקעת נתיב בעבור נת"צ, תגרום לעומסים סופר גבוהים ו280/281 שנוסעים את כל הדרך ממחלף חולות (הם לא נוסעים על הנתיב המהיר), ייאלצו לסבול וואחד פקק...

דר"א שכחתי גם את 140 דן שנוסע על איילון מבת ים ועד השלום. גם הוא ייאלץ לסבול וואחד פקק...

אם כבר לטעמי נתיב מהיר נוסף באיילון עם חניון גדול ושירותי שאטלים, יעשה את העבודה יופי. הבעיה היא שנתיבי איילון אינם רק בעבור הגעה לגוש דן, אלא משמשים לנסיעה צפונה ודרומה ואלו שישתמשו בכביש בעבור נסיעה שכזאת, ייאלצו להיתקע זמן רב בפקקים.
אתה מתכוון ש- 380 עומד בכניסה לת"א ....
מייד אחרי שהוא יורד והנתיב המהיר ?
האם קיבוץ גלויות זו הנקודה בה מסתיים הנתיב המהיר ?
לדעתי הרכבת לא תהרוג את קווים 370+370 כל עוד המחיר ישאר כפי שהו .
 

olli3

New member
מנהל
כן.

אתה מתכוון ש- 380 עומד בכניסה לת"א ....
מייד אחרי שהוא יורד והנתיב המהיר ?
האם קיבוץ גלויות זו הנקודה בה מסתיים הנתיב המהיר ?
לדעתי הרכבת לא תהרוג את קווים 370+370 כל עוד המחיר ישאר כפי שהו .
כן.
 

אורי404

New member
אולי באמצעות המסלול בשלום-קפלן

ניתקלתי גם ברמזור קצר בצומת להבים בצהריים...
מכיוון ב"ש בין צומת גורל לצומת להבים .
הרמזור קצר ויש פקק בגלל הרמזור הקצר של הפנייה שמאלה .
אני לא יודע עד כמה זה משפיע על שני הנתיבים ישר .
נכון כשנכנסים לאיילון אמנם יש עומס אבל התנועה זזה, חבל שאין
נת"צ מיד לאחר שמסתיים קטע כביש המהיר.אגרה בכניסה לת"א.
אולי באמצעות המסלול בשלום-קפלן
אמור להיות נת"צ או מת"צ לאורך דרך אלוף שדה-השלום-קפלן.
כיום נוסעים שם קווים שונים, כמו 140 וכמו 270 וכן 281 וחלופות של 480.
כאשר יגיע הרגע המיוחל של נת"צ זה, אולי יהיה כדאי להעביר את כל נסיעות 370/380 (וגם 405/480) דרך השלום. בתקווה שגם יהיה נתיב כניסה למחלף השלום לאוטובוסים בלבד.
 

משה343

New member
דרך השלום הכוונה עלייה ימינה במגדלי עזריאלי?

אולי באמצעות המסלול בשלום-קפלן
אמור להיות נת"צ או מת"צ לאורך דרך אלוף שדה-השלום-קפלן.
כיום נוסעים שם קווים שונים, כמו 140 וכמו 270 וכן 281 וחלופות של 480.
כאשר יגיע הרגע המיוחל של נת"צ זה, אולי יהיה כדאי להעביר את כל נסיעות 370/380 (וגם 405/480) דרך השלום. בתקווה שגם יהיה נתיב כניסה למחלף השלום לאוטובוסים בלבד.
דרך השלום הכוונה עלייה ימינה במגדלי עזריאלי?
 

משה343

New member
אורי


אורי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה