השוואה להגעה לבאר שבע (קו 380 מול רכבת)
השוואה להגעה לבאר שבע (קו 380 מול רכבת)
1. חמישי בבוקר. יציאה ב-07:30 בקו 380 "מטרופולין" ממסוף 2000 לבאר שבע.
שעת הגעה: 08:55. זמן הגעה של כ 1:25 שעות.
התנועה לא הייתה הכי פנויה. היו קטעים בכביש 6, שהתנועה לא זרמה לחלוטין, לרבות קטע הנסיעה האחרון.
בהמשך כביש 40 התנועה הייתה צפופה יותר. לרבות אזור צומת להבים. מצב תנועה, אשר החמיר, ככל שמתקרבים לבאר שבע.
בסופו של דבר הגעתי לתחנה המרכזית מספר דקות לפני 08:55.
האוטובוס היה וולוו B7R - דומה לאוטובוסים, הפועלים באשכול השרון [דומה לאותו 149, שנסעתי בו קודם לכן מכפר סבא למסוף 2000]. אם ראיתי נכון, הייתה לו גם מכונת כרטוס דומה (מכונה של "רב קו").
בדרום ראיתי גם B7R חדשים יותר עם סיומת 78 בלוחית הרישוי עם טאסות בגלגלים. מזכירים את אלה, הפועלים בקו 249 החדש. כנראה הוזמנו נוספים בדרום, או שמא הסידורים הם של 249 ושל קווי הדרום.
2. ראשון בבוקר. יציאה ב-07:09 מתנת תל אביב מרכז לבאר שבע.
למעשה נסעתי קודם לכן ברכבת מכפר סבא.
הרכבת הגיעה באיחור מה של מספר דקות לרציפים. היא הייתה אמורה להגיע ב-08:38 לבאר שבע מרכז. בפועל הרכבת הגיעה ב-08:55. איחור של כ-17 דקות.
הנסיעה עצמה הייתה בקרונות בשמם העממי "מו-דו" (לא הקרונות החדשים, אבל קרונות חד-קומתיים ישנים, בהשוואה ל"סימנס"). לדעתי נוחים בסך הכל לנסיעה, לנוכח המצב הקיים, שהIC3 כבר לא במיטב ושאין קרונועים חדשים יותר.
השוואה להגעה לבאר שבע (קו 380 מול רכבת)
1. חמישי בבוקר. יציאה ב-07:30 בקו 380 "מטרופולין" ממסוף 2000 לבאר שבע.
שעת הגעה: 08:55. זמן הגעה של כ 1:25 שעות.
התנועה לא הייתה הכי פנויה. היו קטעים בכביש 6, שהתנועה לא זרמה לחלוטין, לרבות קטע הנסיעה האחרון.
בהמשך כביש 40 התנועה הייתה צפופה יותר. לרבות אזור צומת להבים. מצב תנועה, אשר החמיר, ככל שמתקרבים לבאר שבע.
בסופו של דבר הגעתי לתחנה המרכזית מספר דקות לפני 08:55.
האוטובוס היה וולוו B7R - דומה לאוטובוסים, הפועלים באשכול השרון [דומה לאותו 149, שנסעתי בו קודם לכן מכפר סבא למסוף 2000]. אם ראיתי נכון, הייתה לו גם מכונת כרטוס דומה (מכונה של "רב קו").
בדרום ראיתי גם B7R חדשים יותר עם סיומת 78 בלוחית הרישוי עם טאסות בגלגלים. מזכירים את אלה, הפועלים בקו 249 החדש. כנראה הוזמנו נוספים בדרום, או שמא הסידורים הם של 249 ושל קווי הדרום.
2. ראשון בבוקר. יציאה ב-07:09 מתנת תל אביב מרכז לבאר שבע.
למעשה נסעתי קודם לכן ברכבת מכפר סבא.
הרכבת הגיעה באיחור מה של מספר דקות לרציפים. היא הייתה אמורה להגיע ב-08:38 לבאר שבע מרכז. בפועל הרכבת הגיעה ב-08:55. איחור של כ-17 דקות.
הנסיעה עצמה הייתה בקרונות בשמם העממי "מו-דו" (לא הקרונות החדשים, אבל קרונות חד-קומתיים ישנים, בהשוואה ל"סימנס"). לדעתי נוחים בסך הכל לנסיעה, לנוכח המצב הקיים, שהIC3 כבר לא במיטב ושאין קרונועים חדשים יותר.