הטאליבן של עידו נווה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
בהחלט.

תואיל בטובך להסביר את דבריך
היות ואתה תוקף מזה זמן רב את פעילותו?
בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
 

down under

New member
קבל שאפו ענק על דבריך אלו

בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
קבל שאפו ענק על דבריך אלו
 

amirv

New member
על גורם אחד אני מסכים איתו לחלוטין

בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
על גורם אחד אני מסכים איתו לחלוטין
תחבורה ציבורית טובה בנויה על אלטרנטיבות.
העובדה שבמכרז (שיצא ב-2001 כמדומני) המדינה התחייבה כי לא יפעלו קווי אוטובוס מקבילים אפילו בקטע קטן של המסילה, משחק לידיים של סיטי פס. המדינה בעצם ויתרה על הגמישות שלה לקבוע מתי זה נכון להכריח אנשים לעבור לרכבת הקלה ומתי זה לא נכון.

מערכת היררכית זה טוב ונכון, אבל אני לא חושב שיש מקום בעולם שבו זה פועל בצורת "שחור ולבן" כמו התכונית הירושלמית.
מערכת עם אלטרנטיבות מספקת יציבות ובתורה משדרת אמינות.

כך לדוגמה. קו רכבת תל אביב-חיפה כל כך טוב, שהוא ביטל את הצורך בקו אוטובוס ישיר בלי תחנות בין תל אביב לחיפה, אך לא ביטל את הצורך בקווי אוטבוס מדרג נמוך יותר (911,921). כשיש בעיה ברכבת, לפחות חלק מהנוסעים מצליחים לעלות על אוטובוסים אלה (ועם קצת ידיעה מוקדמת גם מספיקים לתגבר אותם מאד, וגם יש הסעות של הרכבת)
 

arand

New member
גם אני סבור כמוך

בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
גם אני סבור כמוך
צריך להמשיך לבנות קווי רכבת שיחצה את כל העיר. כל המאבק צריך להיות נגד חברת סיטיפס - המכונות המקולקלות התדירות וכ'ו..
וגם חברת אגד צריכה להתחיל לעמוד בזמנים, לעלות את התדירות, להוסיף מפות וזמני הגעה בזמן אמת של האוטובוס.
 

ChipZ

New member


בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
 

amit1270

New member
חבל שהוא פונה לדרך הדמגוגיה הזולה

בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
חבל שהוא פונה לדרך הדמגוגיה הזולה
 

The Guardian17

New member
אם כך,

בהחלט.
אני חושב שהוא לקח את המאבק בסיטיפס למקומות אליהם הוא לא היה צריך להגיע, תוך שימוש בדמגוגיה זולה.
עוד טרום בחירתו של ניר ברקת כראש עיר - נוכח "איומיו" והבטחותיו לפרק את גשר המיתרים ולבטל את פרוייקט הרכבת הקלה, נכתב חזור וכתוב בפורום זה שעם כל הכבוד לתפקידו של ראש העיר - נושא התחבורה נמצא מחוץ לתחום שיפוטו. זו טריטוריה בלעדית של משרד התחבורה. לכן, תקיפתו של ניר ברקת השכם והערב היא לכל הפחות בלתי יעילה. דוגמה טובה לכך היא רצונותיו הגדולים של ראש עירית ת"א להפעיל תח"צ בשבת. גם במקרה זה אין לו שום יד ורגל בנושא קבלת החלטות בתחום זה.
בנוסף, בניגוד למה שמצטייר - עידו נווה לא מייצג את כלל האוכלוסיה. למשל אותי. אני לא רוצה בשום אופו שיחזירו לי את האוטובוסים במקום הרכבת. אני בעד קידום הרכבת ופיתוחה.
אני סבור שאת מאבקו - צריך מר נווה לתעל לטובת שיפור השרות של סיטיפס (שבהחלט וללא כל עוררין טעון עדיין שיפור רב) במקום להילחם בעצם קיומה של הרכבת.
אם כך,
האם אתה סבור כי ישנה בעיה ברכבת הקלה? האם הסרטונים שעידו נווה מעלה הינם נכונים (כגון דו"חות מיותרים בLIVE) לאנשים שלא עוול בכפם?

נ.ב - אינני ירושלמי ואני מכיר את כל הסיפור הנ"ל דרך האינטרנט. עם זאת, נראה שהציבור הירושלמי מאריך את זמנו בנסיעות הציבוריות עד מאוד בעקבות הקמת הרכבת הקלה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא הכל שחור ולבן

אם כך,
האם אתה סבור כי ישנה בעיה ברכבת הקלה? האם הסרטונים שעידו נווה מעלה הינם נכונים (כגון דו"חות מיותרים בLIVE) לאנשים שלא עוול בכפם?

נ.ב - אינני ירושלמי ואני מכיר את כל הסיפור הנ"ל דרך האינטרנט. עם זאת, נראה שהציבור הירושלמי מאריך את זמנו בנסיעות הציבוריות עד מאוד בעקבות הקמת הרכבת הקלה.
לא הכל שחור ולבן
ראשית, אציין שחל שיפור ניכר בהתנהגות הפקחים ומספר המקרים ירד במאות אחוזים. מהתרשמות אישית שלי: אם עד לפני כמה חודשים לא הייתה לי נסיעה אחת ברכבת בלי שהפקחים יתנו לנוסע דו"ח, הרי שכעת המקרים הפכו לנדירים עד בלתי קיימים.
יש לכך כמה סיבות:
1. הציבור למד על בשרו לפחד מההרתעה שהפקחים יוצרים ופחות מנסה לתחמן את המערכת;
2. הציבור למד על בשרו לא לשכוח לתקף את הכרטיסים;
3. הציבור למד את הכללים;
4. הפקחים עצמם עברו סינון והיותר בעיתיים פוטרו ואלה שנותרו עברו קורס והכשרה נוספת;
5. מספר כללים התגמשו וכיום לא נותנים דו"חות על דברים שפעם נתנו עליהם, כגון חיילים בלי מדים, עגלות, כרטיסים עם קוד 2 וכו'.

כן, בעבר היו לא מעט מקרים הזויים של דוחות לא מוצדקים ויחס מגעיל של הפקחים. אבל היו גם אנשים שפשוט לא טרחו לקרוא את הכללים הלא כ"כ מסובכים בסה"כ וחטפו על עצלותם.
כיום המצב השתפר מאוד.

ענין המכונות עדין לא נפתר ויש איתן המון בעיות. נקווה שסיטיפס אכן תעשה משהו בנידון בקרוב, כפי שפורסם.
 

The Guardian17

New member
ומה בדבר תדירות הרכבות?

לא הכל שחור ולבן
ראשית, אציין שחל שיפור ניכר בהתנהגות הפקחים ומספר המקרים ירד במאות אחוזים. מהתרשמות אישית שלי: אם עד לפני כמה חודשים לא הייתה לי נסיעה אחת ברכבת בלי שהפקחים יתנו לנוסע דו"ח, הרי שכעת המקרים הפכו לנדירים עד בלתי קיימים.
יש לכך כמה סיבות:
1. הציבור למד על בשרו לפחד מההרתעה שהפקחים יוצרים ופחות מנסה לתחמן את המערכת;
2. הציבור למד על בשרו לא לשכוח לתקף את הכרטיסים;
3. הציבור למד את הכללים;
4. הפקחים עצמם עברו סינון והיותר בעיתיים פוטרו ואלה שנותרו עברו קורס והכשרה נוספת;
5. מספר כללים התגמשו וכיום לא נותנים דו"חות על דברים שפעם נתנו עליהם, כגון חיילים בלי מדים, עגלות, כרטיסים עם קוד 2 וכו'.

כן, בעבר היו לא מעט מקרים הזויים של דוחות לא מוצדקים ויחס מגעיל של הפקחים. אבל היו גם אנשים שפשוט לא טרחו לקרוא את הכללים הלא כ"כ מסובכים בסה"כ וחטפו על עצלותם.
כיום המצב השתפר מאוד.

ענין המכונות עדין לא נפתר ויש איתן המון בעיות. נקווה שסיטיפס אכן תעשה משהו בנידון בקרוב, כפי שפורסם.
ומה בדבר תדירות הרכבות?
גם על כך הם מלינים, ונראה שבצדק בהתאם לצפיפות ברכבות (לאו דווקא בשעות השיא).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
גם נושא זה טעון שיפור

ומה בדבר תדירות הרכבות?
גם על כך הם מלינים, ונראה שבצדק בהתאם לצפיפות ברכבות (לאו דווקא בשעות השיא).
גם נושא זה טעון שיפור

שוב, אין לי בעיה עם מאבק צודק נגד סיטיפס במטרה לשפר את השירות.
יש לי בעיה כשלוקחים את המאבק הזה למקומות לא נכונים מבחינה חברתית ותחבורתית. ניסיתי להעביר את ההשקפה הזו לעידו בכמה פגישות שהיו לנו וגם בקבוצה שלו בפייסבוק. נראה שאנחנו לא משדרים על אותו גל וחבל.
 
תיקון קטן: אם המספר ירד במאות אחוזים

לא הכל שחור ולבן
ראשית, אציין שחל שיפור ניכר בהתנהגות הפקחים ומספר המקרים ירד במאות אחוזים. מהתרשמות אישית שלי: אם עד לפני כמה חודשים לא הייתה לי נסיעה אחת ברכבת בלי שהפקחים יתנו לנוסע דו"ח, הרי שכעת המקרים הפכו לנדירים עד בלתי קיימים.
יש לכך כמה סיבות:
1. הציבור למד על בשרו לפחד מההרתעה שהפקחים יוצרים ופחות מנסה לתחמן את המערכת;
2. הציבור למד על בשרו לא לשכוח לתקף את הכרטיסים;
3. הציבור למד את הכללים;
4. הפקחים עצמם עברו סינון והיותר בעיתיים פוטרו ואלה שנותרו עברו קורס והכשרה נוספת;
5. מספר כללים התגמשו וכיום לא נותנים דו"חות על דברים שפעם נתנו עליהם, כגון חיילים בלי מדים, עגלות, כרטיסים עם קוד 2 וכו'.

כן, בעבר היו לא מעט מקרים הזויים של דוחות לא מוצדקים ויחס מגעיל של הפקחים. אבל היו גם אנשים שפשוט לא טרחו לקרוא את הכללים הלא כ"כ מסובכים בסה"כ וחטפו על עצלותם.
כיום המצב השתפר מאוד.

ענין המכונות עדין לא נפתר ויש איתן המון בעיות. נקווה שסיטיפס אכן תעשה משהו בנידון בקרוב, כפי שפורסם.
תיקון קטן: אם המספר ירד במאות אחוזים
זה אומר שהוא הפך לשלילי
 

משה343

New member
גם זמן הפגנת חרדים מוקצב ב- 30 דקות ? ...

הטאליבן של עידו נווה
אחרי המעצר...
http://www.youtube.com/watch?v=sd4ncomNBB0&feature=em-uploademail
גם זמן הפגנת חרדים מוקצב ב- 30 דקות ? ...
אותי מרגיז חוסר השיוויון בהפגנות בין קבוצות כאלו ואחרות .
אם יש חוק אז שיאכפו אותו באותה מידה עם כל מפגין ומפגין בלי הבדל דת גזע ומין!
ונכון להיום זה לא כך !
 

amit1270

New member
טענות נא להפנות לבית המשפט שקבע כך

גם זמן הפגנת חרדים מוקצב ב- 30 דקות ? ...
אותי מרגיז חוסר השיוויון בהפגנות בין קבוצות כאלו ואחרות .
אם יש חוק אז שיאכפו אותו באותה מידה עם כל מפגין ומפגין בלי הבדל דת גזע ומין!
ונכון להיום זה לא כך !
טענות נא להפנות לבית המשפט שקבע כך
 

משה343

New member
בית המשפט קבע גם לפנות בתים מגבעת האולפנה ...

טענות נא להפנות לבית המשפט שקבע כך
בית המשפט קבע גם לפנות בתים מגבעת האולפנה ...
עשו עם זה משהו ?
עמית אני לא בא בטענות כנגד מישהו מבאי הפורום !
פשוט מעלה את נושא החוסר בשיווין גם כשיש צו בית משפט
מה שקורה כרגע בארצנו הקטנטונת פשוט גועל !
מכופפים את החוק איך שמתאים להם , פשוט בית ז' אחד גדול!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה