שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.
על ה"שבועותשתיות"

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
על ה"שבועותשתיות"
תחנה האומה לבדה נראית כמו אחד ממבצעי התשתית המרשימים ביותר מאז ימי הורדוס.
 
שרשור מרתק של מבנה מרשים ביותר!


שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
שרשור מרתק של מבנה מרשים ביותר!
 

בועז ל

New member
ממשיכים עם ה"קפלה"

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
ממשיכים עם ה"קפלה"
תמונה נהדרת של פיר התחנה במבט מלמטה למעלה.
 
איזה בזבוז כל התחנה הזו...

ממשיכים עם ה"קפלה"
תמונה נהדרת של פיר התחנה במבט מלמטה למעלה.
איזה בזבוז כל התחנה הזו...
היה צריך להשאיר בדיוק את המצב הנוכחי: רק את החור הגדול הזה באדמה ואת המנוף למעלה. המקום היה הופך לאתר הבאנג'י המפחיד והטוב ביותר בעולם...
 

david80

Member
אולי עדיף לעשות בחדר המדרגות של עזריאלי?

איזה בזבוז כל התחנה הזו...
היה צריך להשאיר בדיוק את המצב הנוכחי: רק את החור הגדול הזה באדמה ואת המנוף למעלה. המקום היה הופך לאתר הבאנג'י המפחיד והטוב ביותר בעולם...
אולי עדיף לעשות בחדר המדרגות של עזריאלי?
 

בועז ל

New member
פתח הפיר

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
פתח הפיר
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
****
 

בועז ל

New member
תמונה קצת מבלבלת

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
תמונה קצת מבלבלת
כשראיתי את התמונה הזאת לראשונה, נדמה לי כי המנוף ביצע חרקירי בפיר המרכזי של תחנת האומה. כלומר, סברתי בטעות שהתמונה צולמה בכיוון אנכי, אלא שחיש מהר ניתן להבחין בעובדים ומיד מבינים שהכול בסדר וכיוון הצילום אופקי. אשליה זו ממחישה עד כמה גדול אולם הנוסעים של תחנת האומה, שבטעות החשבתי אותו כפיר המרכזי.
 

yuli25

New member
אחלה תמונה, שאלה שמעניינת אותי

תמונה קצת מבלבלת
כשראיתי את התמונה הזאת לראשונה, נדמה לי כי המנוף ביצע חרקירי בפיר המרכזי של תחנת האומה. כלומר, סברתי בטעות שהתמונה צולמה בכיוון אנכי, אלא שחיש מהר ניתן להבחין בעובדים ומיד מבינים שהכול בסדר וכיוון הצילום אופקי. אשליה זו ממחישה עד כמה גדול אולם הנוסעים של תחנת האומה, שבטעות החשבתי אותו כפיר המרכזי.
אחלה תמונה, שאלה שמעניינת אותי
איך יוצקים את הבטון בתקרה של המנהרה?
 

בועז ל

New member
שימו לב בבקשה לחבר'ה האלה

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
שימו לב בבקשה לחבר'ה האלה
לפני שנעבור לתמונה הבאה.
 

בועז ל

New member
אז נו, איך זה נראה עכשיו?

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
אז נו, איך זה נראה עכשיו?
בררר...
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה.

שבתשתיות חלק ב' - תחנת האומה.
כמובטח, מצ"ב תמונות מתחנת האומה באדיבות מנהלת A1. התמונות צולמו בתאריך 15.5 בעת שהתקיים סיור כתבים בתחנה. גם נציגי הפורום הוזמנו לסיור, אך מאחר שמועד הסיור התנגש עם מועד הפגישה עם מנכ"ל הרכבת, נאלצנו לוותר על הסיור בתחנה.
תחנת האומה, מבחינתי, היא האלמנט ההנדסי המרתק בפרויקט. אני חייב להודות בצער, כי אחת הסיבות להיותה של התחנה מרתקת כ"כ היא המחסור במידע בכל הקשור למבנה התחנה ובמיוחד לאופן הביצוע של חלקיה השונים. למרות השת"פ היוצא מן הכלל שיש לפורום עם הנהלת הפרויקט, תחנת האומה אינה נגישה דיה עבורנו. לעתים מדובר בסיבות בטיחות ולעתים בזמני הגעה בלתי נוחים כשהביקור בכ"ז מתאפשר. בנוסף, תמיד נדרשים תיאומים מול הקבלן ולעתים יש גם פגישה עם המנכ"ל...
בכל אופן, תחנת האומה נמצאת אצלי כעת בעדיפות גבוהה ואני בהחלט מתכוון לרדת לעומקה של התחנה - תרתי משמע.
עד שזה יקרה, ניאלץ להסתפק בתמונות המרשימות שהגיעו עבורנו ממנהלת הפרויקט. זה המקום לשוב ולהודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עמנו.
אז יאללה: נתחיל לרדת אט אט אל התחנה ממפלס הרחוב. בתמונה: מבט כללי על אתר העבודה ועל מפלס מינוס 22 מ'.
תמונה אחרונה.
להתראות בשבתשתיות הבא.
 

kobi88l

New member
כיף להתחיל ככה שבוע! הרבה תודה בועז! גם לר"י!

תמונה אחרונה.
להתראות בשבתשתיות הבא.
כיף להתחיל ככה שבוע! הרבה תודה בועז! גם לר"י!
התחנה הזאת ממש מרתקת אותי :)
אין לי מילים להודות לך על הסיקורים שלך בועז בכל שבוע,תמשיך כך!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה