קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member


קו 350 הוא קו יוממים עם 3 נסיעות ביום
בכל כיוון והוא לא ממש נוסע בכביש 471, אלא בכביש השירות הצמוד לו בקטע גבעת שמואל / קרית אונו.
דווקא קו 350 הוא דוגמא טובה לכך שהמדיניות של משרד התחבורה ואולי גם של חברת דן היא לקדש את ציר ז'בוטינסקי ולא להפעיל קווים מהירים במהלך כל היום.
350 היה צריך להיות קו שפועל במהלך כל היום והיה צריך להשתמש בדרך אלוף שדה ולא להצטרף לעשרות הקווים שנוסעים בז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן.
 
זמן הנסיעה בכל מקרה לא יהיה שעה. שעה וחצי זה

קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה
שלום! קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה דרך כביש 6 ובמחלף נחשונים ירידה ל471 להערכתי בשעות העומס זמן הנסיעה יכול להיות סביב שעה אחת ובמסוף האלוף שדה לוקחים אוטובוס המשך לכל הסביבה בין רחובות ופתח תקוה רמת גן גבעתיים ואפילו תל אביב .ועדיין אגד לא מצאה ענין בקו כזה חבל
זמן הנסיעה בכל מקרה לא יהיה שעה. שעה וחצי זה
אופטימי.
רכב פרטי לא יעשה את המסלול הזה בשעה אחת, אלא אם כן יבצע עבירות מהירות חמורות.
אולי (וגם זה בספק) לאחר השלמת ההרחבה והמחלוף של כביש 471 והארכת כביש 6 עד מחלף יגור, משך הנסיעה יתקרב לשעה ועדיין יהיה יותר משעה.
 

Captain Wraith

New member
קישור בין מרכזית המפרץ לאוניברסיטת בר אילן

קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה
שלום! קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה דרך כביש 6 ובמחלף נחשונים ירידה ל471 להערכתי בשעות העומס זמן הנסיעה יכול להיות סביב שעה אחת ובמסוף האלוף שדה לוקחים אוטובוס המשך לכל הסביבה בין רחובות ופתח תקוה רמת גן גבעתיים ואפילו תל אביב .ועדיין אגד לא מצאה ענין בקו כזה חבל
קישור בין מרכזית המפרץ לאוניברסיטת בר אילן
הוא קישור שחייב להתבצע.. אני מקווה שאגודת הסטודנטים בבר אילן תלחם עד שיהיה קו כזה.
 

אורי404

New member
שיפעלו לשיפור קווי התחבורה מתחנות הרכבת

קישור בין מרכזית המפרץ לאוניברסיטת בר אילן
הוא קישור שחייב להתבצע.. אני מקווה שאגודת הסטודנטים בבר אילן תלחם עד שיהיה קו כזה.
שיפעלו לשיפור קווי התחבורה מתחנות הרכבת
בין אם שיפור קווי האוטובוסים מתחנות הרכבת (למשל תל אביב-השלום) לאוניברסיטה או הפעלת שאטלים.
 

Captain Wraith

New member
מה ההגיון להכניס אנשים לת"א אם היעד שלהם לא

שיפעלו לשיפור קווי התחבורה מתחנות הרכבת
בין אם שיפור קווי האוטובוסים מתחנות הרכבת (למשל תל אביב-השלום) לאוניברסיטה או הפעלת שאטלים.
מה ההגיון להכניס אנשים לת"א אם היעד שלהם לא
ת"א?
בחיפה השכילו להבין שאין טעם להכניס אנשים לתוך חיפה אם היעד שלהם אינו בחיפה.. כך יוצא שכל הנוסעים מהצפון עכו נהריה, קריות, כרמיאל וכו' שמעוניינים להגיע ליוקנעם מגדל העמק, עפולה, ירושליים וכו'.. לא נכנסים בכלל לחיפה.

ככה צריך להיות גם בת"א.. אם אני יוצא מחיפה והיעד שלי חולון וכו' אז בשביל מה להכניס אותי לת"א אם יש מסוף מחוץ לת"א שיש ממנו קווים תדירים לחלק גדול מגוש דן? ציר זבוטינסקי גם ככה עמוס לעיפה.
 

אורי404

New member
זה לא בדיוק אותו דבר

מה ההגיון להכניס אנשים לת"א אם היעד שלהם לא
ת"א?
בחיפה השכילו להבין שאין טעם להכניס אנשים לתוך חיפה אם היעד שלהם אינו בחיפה.. כך יוצא שכל הנוסעים מהצפון עכו נהריה, קריות, כרמיאל וכו' שמעוניינים להגיע ליוקנעם מגדל העמק, עפולה, ירושליים וכו'.. לא נכנסים בכלל לחיפה.

ככה צריך להיות גם בת"א.. אם אני יוצא מחיפה והיעד שלי חולון וכו' אז בשביל מה להכניס אותי לת"א אם יש מסוף מחוץ לת"א שיש ממנו קווים תדירים לחלק גדול מגוש דן? ציר זבוטינסקי גם ככה עמוס לעיפה.
זה לא בדיוק אותו דבר
יש כאמור תכנון לנת"צ או מת"צ לאורך קפלן-השלום-אלוף שדה. כך שלא מדובר בעיקוב בנסיעה דרך תל אביב.
 

Captain Wraith

New member
אתה לא חושב שקו שיחבר בין מרכזית המפרץ

זה לא בדיוק אותו דבר
יש כאמור תכנון לנת"צ או מת"צ לאורך קפלן-השלום-אלוף שדה. כך שלא מדובר בעיקוב בנסיעה דרך תל אביב.
אתה לא חושב שקו שיחבר בין מרכזית המפרץ
לבר אילן, מססוך אלוך שדה מחנה תל השומר ובית חולים תל השומר יוכל לאפשר חיבור מהיר ונוח בין עשרות ישובים מהצפון למרכז? בוא לא נשכח שממסוף אלוף שדה אפשר להגיע להרבה ערים במרכז מבלי להכנס לעומס של תל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה