קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה

קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה
שלום! קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה דרך כביש 6 ובמחלף נחשונים ירידה ל471 להערכתי בשעות העומס זמן הנסיעה יכול להיות סביב שעה אחת ובמסוף האלוף שדה לוקחים אוטובוס המשך לכל הסביבה בין רחובות ופתח תקוה רמת גן גבעתיים ואפילו תל אביב .ועדיין אגד לא מצאה ענין בקו כזה חבל
 

נתנאל531

Well-known member
בהחלט אחד הדברים החסרים

קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה
שלום! קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה דרך כביש 6 ובמחלף נחשונים ירידה ל471 להערכתי בשעות העומס זמן הנסיעה יכול להיות סביב שעה אחת ובמסוף האלוף שדה לוקחים אוטובוס המשך לכל הסביבה בין רחובות ופתח תקוה רמת גן גבעתיים ואפילו תל אביב .ועדיין אגד לא מצאה ענין בקו כזה חבל
בהחלט אחד הדברים החסרים
קו מהיר מחיפה ומהצפון (כל אחד בנפרד?) שיקשר לכביש גהה על תחנותיו השונות (אפשר להתפשר גם על חלק מהתחנות, כאשר לתחנות אחרות שגורמות עיכוב רב של הנסיעה (לדוגמא, מחלף גהה בשעות העומס) תהיה חלופת מעבר עם קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה לאלוף שדה דרך כל התחנות והמחלפים.

אפשרות אחרת (שיכולה להיות יעילה יותר בשעות עומס) היא ליצור רשת קווים תדירים, יעילים ומהירים (מהירים - עד כמה שאפשר) מתחנות הרכבת למזרח גוש דן. האם היום ישנו דבר כזה?, לאורך הז'בוטינסקי יש קווים רבים (לא מהירים, אבל מילא) לאיזור מחלף גהה ופתח תקווה, ונראה שגם לאוניברסיטת בר אילן, מה לגבי קווים מהאוניברסיטה לשכונות צפון מזרח ורמת השרון? האם קיימים קווים כאלו? (אודה לתשובות), מהשלום לאלוף שדה ותל השומר? (לאלוף שדה יש שני קווים תדירים שעושים סיבוב קצר וקצר פחות (בהתאמה) בגבעתיים, לתל השומר אין שום קו ישיר תדיר מהשלום!).

בכלל נדמה לי שאין תוכנית מסודרת של קווים מקשרים מתחנות הרכבת מזרחה (לפחות לנוסעים לא מוצגת מפה פשוטה של קווים עיקריים שחולפים בסמוך לתחנות), אשמח לדעת שאני טועה בתחושתי.
 

דניאל 130

New member
מבר אילן לרמת השרון

בהחלט אחד הדברים החסרים
קו מהיר מחיפה ומהצפון (כל אחד בנפרד?) שיקשר לכביש גהה על תחנותיו השונות (אפשר להתפשר גם על חלק מהתחנות, כאשר לתחנות אחרות שגורמות עיכוב רב של הנסיעה (לדוגמא, מחלף גהה בשעות העומס) תהיה חלופת מעבר עם קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה לאלוף שדה דרך כל התחנות והמחלפים.

אפשרות אחרת (שיכולה להיות יעילה יותר בשעות עומס) היא ליצור רשת קווים תדירים, יעילים ומהירים (מהירים - עד כמה שאפשר) מתחנות הרכבת למזרח גוש דן. האם היום ישנו דבר כזה?, לאורך הז'בוטינסקי יש קווים רבים (לא מהירים, אבל מילא) לאיזור מחלף גהה ופתח תקווה, ונראה שגם לאוניברסיטת בר אילן, מה לגבי קווים מהאוניברסיטה לשכונות צפון מזרח ורמת השרון? האם קיימים קווים כאלו? (אודה לתשובות), מהשלום לאלוף שדה ותל השומר? (לאלוף שדה יש שני קווים תדירים שעושים סיבוב קצר וקצר פחות (בהתאמה) בגבעתיים, לתל השומר אין שום קו ישיר תדיר מהשלום!).

בכלל נדמה לי שאין תוכנית מסודרת של קווים מקשרים מתחנות הרכבת מזרחה (לפחות לנוסעים לא מוצגת מפה פשוטה של קווים עיקריים שחולפים בסמוך לתחנות), אשמח לדעת שאני טועה בתחושתי.
מבר אילן לרמת השרון
יש שני קווים לא תדירים:618 ו-620.
 
אין שום קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה

בהחלט אחד הדברים החסרים
קו מהיר מחיפה ומהצפון (כל אחד בנפרד?) שיקשר לכביש גהה על תחנותיו השונות (אפשר להתפשר גם על חלק מהתחנות, כאשר לתחנות אחרות שגורמות עיכוב רב של הנסיעה (לדוגמא, מחלף גהה בשעות העומס) תהיה חלופת מעבר עם קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה לאלוף שדה דרך כל התחנות והמחלפים.

אפשרות אחרת (שיכולה להיות יעילה יותר בשעות עומס) היא ליצור רשת קווים תדירים, יעילים ומהירים (מהירים - עד כמה שאפשר) מתחנות הרכבת למזרח גוש דן. האם היום ישנו דבר כזה?, לאורך הז'בוטינסקי יש קווים רבים (לא מהירים, אבל מילא) לאיזור מחלף גהה ופתח תקווה, ונראה שגם לאוניברסיטת בר אילן, מה לגבי קווים מהאוניברסיטה לשכונות צפון מזרח ורמת השרון? האם קיימים קווים כאלו? (אודה לתשובות), מהשלום לאלוף שדה ותל השומר? (לאלוף שדה יש שני קווים תדירים שעושים סיבוב קצר וקצר פחות (בהתאמה) בגבעתיים, לתל השומר אין שום קו ישיר תדיר מהשלום!).

בכלל נדמה לי שאין תוכנית מסודרת של קווים מקשרים מתחנות הרכבת מזרחה (לפחות לנוסעים לא מוצגת מפה פשוטה של קווים עיקריים שחולפים בסמוך לתחנות), אשמח לדעת שאני טועה בתחושתי.
אין שום קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה
לאלוף שדה. למעשה, אין שום קו כזה גם לא תדיר. הקו היחיד שעושה את הדרך הזו זה קו 425 של ויאוליה בין צומת רעננה לירושלים שאינו משמש להסעה בין התחנות בקטע של כביש 4 אלא בכיוון לירושלים מעלה בלבד ובכיוון לרעננה מוריד בלבד.
על מנת להגיע מאלוף שדה למורשה ולהיפך אין ברירה אלא להחליף אוטובוס במחלף גהה.
כבר מזמן הצעתי כאן שיהיה קו בין צומת רעננה לתחנה המרכזית החדשה של ראשון לציון שיכסה את הקטע המרכזי של כביש 4.

לגבי קווים תדירים, יעילים ומהירים מתחנות הרכבת למזרח גוש-דן - זה יקרה רק לאחר הפעלה של הקווים האדום והסגול אי-שם בתחילת העשור הבא.

משרד התחבורה ככה"נ לא רואה בקטע המרכזי של כביש 4 ובציר אלוף שדה צירי תח"צ חשובים (ולכן גם לא בכביש 471). מבחינת משרד התחבורה, שכל קווי האוטובוס לתל אביב יעברו דרך ז'בוטינסקי הקדוש (אפילו אם צריך לסטות מהמסלול הקצר כדי להגיע אליו - למשל קו 350 של דן).

אבל לפחות באתר המחודש של נת"ע יש בשורה (אולי תיושם במאה הבאה)...בתיאור הקו הסגול מופיע שבאלוף שדה מתוכננת תחנת רכבת ישראל...אשרי המאמין...
"מוקדים חשובים לאורך התוואי ומפגש עם אמצעי תחבורה אחרים:
תחנת ר"י ארלוזורוב (בסמוך לתחנת הקו האדום), מפגש עם הקו הירוק בצומת ארלוזורוב -אבן גבירול, רחובות מרכזיים בעיר תל-אביב, מפגש עם הקו הירוק בצומת לוינסקי- הר ציון, תחנה מרכזית תל-אביב, תחנת ר"י ההגנה, מחלף אלוף שדה (תחנה מתוכננת של ר"י), המרכז הרפואי "שיבא", בסיס תה"ש, בסיס אונ' בר אילן, תחנה מרכזית פתח תקווה (תחנה משותפת עם הקו האדום), תחנת ר"י סגולה." (ציטוט מאתר נת"ע)
 

אורי404

New member
יש תכנון לנת"צים או מת"צים

בהחלט אחד הדברים החסרים
קו מהיר מחיפה ומהצפון (כל אחד בנפרד?) שיקשר לכביש גהה על תחנותיו השונות (אפשר להתפשר גם על חלק מהתחנות, כאשר לתחנות אחרות שגורמות עיכוב רב של הנסיעה (לדוגמא, מחלף גהה בשעות העומס) תהיה חלופת מעבר עם קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה לאלוף שדה דרך כל התחנות והמחלפים.

אפשרות אחרת (שיכולה להיות יעילה יותר בשעות עומס) היא ליצור רשת קווים תדירים, יעילים ומהירים (מהירים - עד כמה שאפשר) מתחנות הרכבת למזרח גוש דן. האם היום ישנו דבר כזה?, לאורך הז'בוטינסקי יש קווים רבים (לא מהירים, אבל מילא) לאיזור מחלף גהה ופתח תקווה, ונראה שגם לאוניברסיטת בר אילן, מה לגבי קווים מהאוניברסיטה לשכונות צפון מזרח ורמת השרון? האם קיימים קווים כאלו? (אודה לתשובות), מהשלום לאלוף שדה ותל השומר? (לאלוף שדה יש שני קווים תדירים שעושים סיבוב קצר וקצר פחות (בהתאמה) בגבעתיים, לתל השומר אין שום קו ישיר תדיר מהשלום!).

בכלל נדמה לי שאין תוכנית מסודרת של קווים מקשרים מתחנות הרכבת מזרחה (לפחות לנוסעים לא מוצגת מפה פשוטה של קווים עיקריים שחולפים בסמוך לתחנות), אשמח לדעת שאני טועה בתחושתי.
יש תכנון לנת"צים או מת"צים
התכנון הוא נתיבי תחבורה ציבורית או מסלולים (שהאחרון זה עוד יותר טוב) לאורך קפלן-דרך השלום-דרך אלוף שדה.
נקווה, שיהיה גם שיפור בקווי התחבורה הציבורית, כמו חלק מן האזורים שכתבת.

השיפור מחיפה והצפון לכיוון אלוף שדה, יהיה כאשר יפעל קו אוטובוס סדיר מצומת רעננה לכיוון אלוף שדה ואף דרומה (למשל לכיוון ראשון לציון או רחובות. נניח מן קו מזלג ל-164).
כך יהיה ניתן לנסוע בקו 947 מחיפה או בקווי 8XX מאזורים אחרים בצפון ובצומת רעננה להחליף אוטובוס.
 
יש מספר לקו הנ"ל


בהחלט אחד הדברים החסרים
קו מהיר מחיפה ומהצפון (כל אחד בנפרד?) שיקשר לכביש גהה על תחנותיו השונות (אפשר להתפשר גם על חלק מהתחנות, כאשר לתחנות אחרות שגורמות עיכוב רב של הנסיעה (לדוגמא, מחלף גהה בשעות העומס) תהיה חלופת מעבר עם קו תדיר שכבר עושה את הדרך בין מורשה לאלוף שדה דרך כל התחנות והמחלפים.

אפשרות אחרת (שיכולה להיות יעילה יותר בשעות עומס) היא ליצור רשת קווים תדירים, יעילים ומהירים (מהירים - עד כמה שאפשר) מתחנות הרכבת למזרח גוש דן. האם היום ישנו דבר כזה?, לאורך הז'בוטינסקי יש קווים רבים (לא מהירים, אבל מילא) לאיזור מחלף גהה ופתח תקווה, ונראה שגם לאוניברסיטת בר אילן, מה לגבי קווים מהאוניברסיטה לשכונות צפון מזרח ורמת השרון? האם קיימים קווים כאלו? (אודה לתשובות), מהשלום לאלוף שדה ותל השומר? (לאלוף שדה יש שני קווים תדירים שעושים סיבוב קצר וקצר פחות (בהתאמה) בגבעתיים, לתל השומר אין שום קו ישיר תדיר מהשלום!).

בכלל נדמה לי שאין תוכנית מסודרת של קווים מקשרים מתחנות הרכבת מזרחה (לפחות לנוסעים לא מוצגת מפה פשוטה של קווים עיקריים שחולפים בסמוך לתחנות), אשמח לדעת שאני טועה בתחושתי.
יש מספר לקו הנ"ל

קו 906 ממרכזית המפרץ - דרך צומת יגור ויוקנעם לכביש 6
וגם
קו 907 ממרכזית חוף הכרמל דרך צומת פרדיס וכביש 6

הכל שאלה של "הקצאת" מספר קו ומסלול.
 

eran2020

New member
אין הרבה אוטובוסים שנוסעים בכביש 471

קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה
שלום! קו אוטובוס ממרכזית המפרץ למסוף האלוף שדה דרך כביש 6 ובמחלף נחשונים ירידה ל471 להערכתי בשעות העומס זמן הנסיעה יכול להיות סביב שעה אחת ובמסוף האלוף שדה לוקחים אוטובוס המשך לכל הסביבה בין רחובות ופתח תקוה רמת גן גבעתיים ואפילו תל אביב .ועדיין אגד לא מצאה ענין בקו כזה חבל
אין הרבה אוטובוסים שנוסעים בכביש 471
פעם התנהל פה דיון בפורום
על כביש 471,
יש לו הרבה פוטנציאל ולא מנצלים אותו, חבל מאוד.
 

אורי404

New member
קווים דרך כביש 471

אין הרבה אוטובוסים שנוסעים בכביש 471
פעם התנהל פה דיון בפורום
על כביש 471,
יש לו הרבה פוטנציאל ולא מנצלים אותו, חבל מאוד.
קווים דרך כביש 471
קווי אלעד-בני ברק/תל אביב, בהפעלת "אגד תעבורה", כמו 280. קו 280 קו סדיר לאורך כל שעות היום.
לצד זה קווים עם מעט נסיעות. ביניהם 350 "דן" מפתח תקווה לתל אביב ו-87 "קווים" מפתח תקווה לתל השומר.
בשורה התחתונה, הכביש אינו מנוצל היטב.
אבל למיטב הבנתי, לאחר הפעימה הבאה, שתצא מתישהו יהיו קווים סדירים מראש העין לכיוון אלוף שדה (ואולי גם המשך לתל אביב) דרך כביש 471.
 

אוהד11

New member
לא כל הקווים שעוברים דרך 471 עוצרים בכל

קווים דרך כביש 471
קווי אלעד-בני ברק/תל אביב, בהפעלת "אגד תעבורה", כמו 280. קו 280 קו סדיר לאורך כל שעות היום.
לצד זה קווים עם מעט נסיעות. ביניהם 350 "דן" מפתח תקווה לתל אביב ו-87 "קווים" מפתח תקווה לתל השומר.
בשורה התחתונה, הכביש אינו מנוצל היטב.
אבל למיטב הבנתי, לאחר הפעימה הבאה, שתצא מתישהו יהיו קווים סדירים מראש העין לכיוון אלוף שדה (ואולי גם המשך לתל אביב) דרך כביש 471.
לא כל הקווים שעוברים דרך 471 עוצרים בכל
התחנות. מעבר לכך, מתי יבינו כבר במשרד התחבורה, שפעם, כאשר ימשיכו את הפעימות הבאות, זה מאוחר מדי כשהציבור צריך עכשיו את הקווים השונים
 

אורי404

New member
מסכים איתך מאוד, אוהד

לא כל הקווים שעוברים דרך 471 עוצרים בכל
התחנות. מעבר לכך, מתי יבינו כבר במשרד התחבורה, שפעם, כאשר ימשיכו את הפעימות הבאות, זה מאוחר מדי כשהציבור צריך עכשיו את הקווים השונים
מסכים איתך מאוד, אוהד
 
דן בפירוש ובגלוי מודים שקווים דרך כבישים

קווים דרך כביש 471
קווי אלעד-בני ברק/תל אביב, בהפעלת "אגד תעבורה", כמו 280. קו 280 קו סדיר לאורך כל שעות היום.
לצד זה קווים עם מעט נסיעות. ביניהם 350 "דן" מפתח תקווה לתל אביב ו-87 "קווים" מפתח תקווה לתל השומר.
בשורה התחתונה, הכביש אינו מנוצל היטב.
אבל למיטב הבנתי, לאחר הפעימה הבאה, שתצא מתישהו יהיו קווים סדירים מראש העין לכיוון אלוף שדה (ואולי גם המשך לתל אביב) דרך כביש 471.
דן בפירוש ובגלוי מודים שקווים דרך כבישים
מהירים לא רווחיים בשבילם, והם לא מעוניינים בכך
נכון לעכשיו, לא תהיה פעימה נוספת (היא מבוטלת בעקבות הBRT). אני אישית מקווה לביטול כל תכנית הBRT ושכן תהיה פעימה נוספת, יש ערים שהפעימות האחרונות לא נגעו בהן.
 

אורי404

New member
מנין שמעת/קראת את זה?

דן בפירוש ובגלוי מודים שקווים דרך כבישים
מהירים לא רווחיים בשבילם, והם לא מעוניינים בכך
נכון לעכשיו, לא תהיה פעימה נוספת (היא מבוטלת בעקבות הBRT). אני אישית מקווה לביטול כל תכנית הBRT ושכן תהיה פעימה נוספת, יש ערים שהפעימות האחרונות לא נגעו בהן.
מנין שמעת/קראת את זה?
כיצד שמעת על כך, שקווים מהירים לא רווחיים עבורם?
"אגד תעבורה" מפעילים את קו 280, במסלול דומה פחות או יותר לפרייבט וזה מוצלח מבחינת כמות הנוסעים.
כך גם קווים פרבריים מהירים אחרים באזור השרון-גוש דן.
 
קו 280 הוא לא דוגמא טובה כי הוא משמש בעיקר

מנין שמעת/קראת את זה?
כיצד שמעת על כך, שקווים מהירים לא רווחיים עבורם?
"אגד תעבורה" מפעילים את קו 280, במסלול דומה פחות או יותר לפרייבט וזה מוצלח מבחינת כמות הנוסעים.
כך גם קווים פרבריים מהירים אחרים באזור השרון-גוש דן.
קו 280 הוא לא דוגמא טובה כי הוא משמש בעיקר
ציבור חרדי. גם דן מפעילים את 292 דרך כביש 471 והוא רווחי עבורה.
 

אורי404

New member
אז יש קו רווחי ל"דן" דרך כביש 471

קו 280 הוא לא דוגמא טובה כי הוא משמש בעיקר
ציבור חרדי. גם דן מפעילים את 292 דרך כביש 471 והוא רווחי עבורה.
אז יש קו רווחי ל"דן" דרך כביש 471
או ש"דן" סותרים את עצמם או אי-הבנה בין איציק ל"דן" [למשל שמע מנהגים ולא מדרג גבוה יותר].
זה עוד, כאשר אין לקו תחנות באזורים מרכזיים, כמו למשל בר אילן.
 
בכיר בדן. שלחתי מסר


אז יש קו רווחי ל"דן" דרך כביש 471
או ש"דן" סותרים את עצמם או אי-הבנה בין איציק ל"דן" [למשל שמע מנהגים ולא מדרג גבוה יותר].
זה עוד, כאשר אין לקו תחנות באזורים מרכזיים, כמו למשל בר אילן.
בכיר בדן. שלחתי מסר
 
קו 350 הוא קו יוממים עם 3 נסיעות ביום

וגם קו 350 מלא בנוסעים
קו 350 הוא קו יוממים עם 3 נסיעות ביום
בכל כיוון והוא לא ממש נוסע בכביש 471, אלא בכביש השירות הצמוד לו בקטע גבעת שמואל / קרית אונו.
דווקא קו 350 הוא דוגמא טובה לכך שהמדיניות של משרד התחבורה ואולי גם של חברת דן היא לקדש את ציר ז'בוטינסקי ולא להפעיל קווים מהירים במהלך כל היום.
350 היה צריך להיות קו שפועל במהלך כל היום והיה צריך להשתמש בדרך אלוף שדה ולא להצטרף לעשרות הקווים שנוסעים בז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן.
 

אשרי1987

New member
קו 350 צריך לפעול דרך אלוף שדה לדעתי

קו 350 הוא קו יוממים עם 3 נסיעות ביום
בכל כיוון והוא לא ממש נוסע בכביש 471, אלא בכביש השירות הצמוד לו בקטע גבעת שמואל / קרית אונו.
דווקא קו 350 הוא דוגמא טובה לכך שהמדיניות של משרד התחבורה ואולי גם של חברת דן היא לקדש את ציר ז'בוטינסקי ולא להפעיל קווים מהירים במהלך כל היום.
350 היה צריך להיות קו שפועל במהלך כל היום והיה צריך להשתמש בדרך אלוף שדה ולא להצטרף לעשרות הקווים שנוסעים בז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן.
קו 350 צריך לפעול דרך אלוף שדה לדעתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה