מוקדש ל-alantan

  • פותח הנושא amirv
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

jarondl

New member
טעות שלי, זה עובד

אם יהיה לי זמן היום, אבדוק את זה מהמחשב שלי
טעות שלי, זה עובד
התוכנה פלטה המון תלונות על שדה צורת התחנה (אין לי מושג מה זה), וגם על כך שיש תחנות סמוכות יתר על המידה.
מרוב תלונות היא שכחה להודיע שהיא סיימה את העיבוד.

בכל אופן, זה עובד. כמו שרואים בצילום המסך המצורף, כל קווי האוטובוס בישראל מופיעם בצד שמאל.
לפי גרף המריי למטה (Marey) , ניתן להבחין שאין הבדל בתזמון לאורך היום, לפחות לא באוטובוס לעומר. (ובעוד כמה שבדקתי)
אפשר לראות בגרף הזה גם את צפיפות התחנות היחסית בתוך עומר, לעומת הדרך מעומר לבאר שבע.

את כל מה שראיתם עשיתי עם הSchedule Viewer שזו תוכנה של גוגל שמיועדת למפיצי המידע על מנת לבדוק אותו.
כמובן שאפשר להתקין את ה OpenTripPlanner ועוד המון תוכנות בסגנון, לטובת תכנון נסיעה ממשי. (יש גם תוכנות לטלפונים "חכמים" וכיוצ"ב)

כחלק מסט הבדיקה של גוגל יש גם תוכנה שממירה את מיקומי התחנות לkml במיוחד בשביל אלן ופד"פ העוסקים במיפוי :)
 

alantan

New member
יפה! אני צריך להתחיל לשחק עם זה

טעות שלי, זה עובד
התוכנה פלטה המון תלונות על שדה צורת התחנה (אין לי מושג מה זה), וגם על כך שיש תחנות סמוכות יתר על המידה.
מרוב תלונות היא שכחה להודיע שהיא סיימה את העיבוד.

בכל אופן, זה עובד. כמו שרואים בצילום המסך המצורף, כל קווי האוטובוס בישראל מופיעם בצד שמאל.
לפי גרף המריי למטה (Marey) , ניתן להבחין שאין הבדל בתזמון לאורך היום, לפחות לא באוטובוס לעומר. (ובעוד כמה שבדקתי)
אפשר לראות בגרף הזה גם את צפיפות התחנות היחסית בתוך עומר, לעומת הדרך מעומר לבאר שבע.

את כל מה שראיתם עשיתי עם הSchedule Viewer שזו תוכנה של גוגל שמיועדת למפיצי המידע על מנת לבדוק אותו.
כמובן שאפשר להתקין את ה OpenTripPlanner ועוד המון תוכנות בסגנון, לטובת תכנון נסיעה ממשי. (יש גם תוכנות לטלפונים "חכמים" וכיוצ"ב)

כחלק מסט הבדיקה של גוגל יש גם תוכנה שממירה את מיקומי התחנות לkml במיוחד בשביל אלן ופד"פ העוסקים במיפוי :)
יפה! אני צריך להתחיל לשחק עם זה
 
יפהפה, ותודה על הפירוט.

טעות שלי, זה עובד
התוכנה פלטה המון תלונות על שדה צורת התחנה (אין לי מושג מה זה), וגם על כך שיש תחנות סמוכות יתר על המידה.
מרוב תלונות היא שכחה להודיע שהיא סיימה את העיבוד.

בכל אופן, זה עובד. כמו שרואים בצילום המסך המצורף, כל קווי האוטובוס בישראל מופיעם בצד שמאל.
לפי גרף המריי למטה (Marey) , ניתן להבחין שאין הבדל בתזמון לאורך היום, לפחות לא באוטובוס לעומר. (ובעוד כמה שבדקתי)
אפשר לראות בגרף הזה גם את צפיפות התחנות היחסית בתוך עומר, לעומת הדרך מעומר לבאר שבע.

את כל מה שראיתם עשיתי עם הSchedule Viewer שזו תוכנה של גוגל שמיועדת למפיצי המידע על מנת לבדוק אותו.
כמובן שאפשר להתקין את ה OpenTripPlanner ועוד המון תוכנות בסגנון, לטובת תכנון נסיעה ממשי. (יש גם תוכנות לטלפונים "חכמים" וכיוצ"ב)

כחלק מסט הבדיקה של גוגל יש גם תוכנה שממירה את מיקומי התחנות לkml במיוחד בשביל אלן ופד"פ העוסקים במיפוי :)
יפהפה, ותודה על הפירוט.
אגב, מה המשמעות של הסימונים על המפה בתמונה? האם זה אוסף אקראי של תחנות או שיש משמעות למה התוכנה בחרה להציג דווקא אותן?
 

jarondl

New member
אכן נקודות אקראיות

יפהפה, ותודה על הפירוט.
אגב, מה המשמעות של הסימונים על המפה בתמונה? האם זה אוסף אקראי של תחנות או שיש משמעות למה התוכנה בחרה להציג דווקא אותן?
אכן נקודות אקראיות
הנקודות הצהובות הן כל התחנות בקו שבחרתי.
הנקודות הכחולות הן מדגם אקראי של תחנות משאר הקווים. אם עושים זום אין רואים עוד ועוד תחנות עד שכולן שם.
אגב, הקו המחבר בין שתי תחנות הוא לפי מה שהתוכנה משערת, מן הסתם זה לא בהכרח המסלול אותו האוטובוס מבצע.

כדאי לקרוא באתר שלהם מה אפשר לעשות עם התוכנה, זה סה"כ עסק די פשוט.
 

amirv

New member
אכן נעשית מהפכת מידע גדולה

אכן נקודות אקראיות
הנקודות הצהובות הן כל התחנות בקו שבחרתי.
הנקודות הכחולות הן מדגם אקראי של תחנות משאר הקווים. אם עושים זום אין רואים עוד ועוד תחנות עד שכולן שם.
אגב, הקו המחבר בין שתי תחנות הוא לפי מה שהתוכנה משערת, מן הסתם זה לא בהכרח המסלול אותו האוטובוס מבצע.

כדאי לקרוא באתר שלהם מה אפשר לעשות עם התוכנה, זה סה"כ עסק די פשוט.
אכן נעשית מהפכת מידע גדולה
והסיבה לכך שהיא כל כך גדולה היא שהתחילו מאפס לפני כ-10 שנים.
לאגד היתה מערכת ממוחשבת כבר לפני כן כמובן, אך בתוקפה טרום הרפורמה הנתונים נשארו סגורים באגד, כשמשרד התחבורה ביקש מאגד נתונים על התחבורה הציבורית הוא קיבל ארגזים של דפים מודפסים.

בסביבות 2003, אחרי שחלק מהמפעילים החדשים החלו לפעול, נבנה לראשונה ממשק ממוחשב שקולט את הנתונים הטקסטואליים של אגד על ידי חברת "תבונה". כיאה לממשק ראשוני היו בו אלמנטים נוחים אבל היה קיים סירבול רב בהעברת המידע והחישובים הרבים שהמערכת ביצעה גרמו לאיטיות גם בנורמות של אז. הנתונים מאגד התקבלו בעיכוב של כמה חודשים (מפת ינואר נקלטה באפריל וכו'). וזה היה המידע הכי עדכני שהיה למשרד התחבורה.
המפעילים האחרים (ותיקים וחדשים כאחד) העבירו מידע באקסלים, נקבע פורמט אחיד אבל היו המון שיויים קטנים שכל מפעיל עשה שלא ממש איפשרו לעשות ניתוחים והשוואות בין גליונות.
נעשה גם נסיון להעביר את כל המידע הטקסטואלי לסביבת GIS ב"תרגום מכונה" שכלל טעויות רבות, נסיון לעדכן את תרגום המכונה הזה ב-2006 רק הוליד עוד טעויות. בערך באותה תקופה גם דן נקלטה בתוכנה.
בשלב זה (2007) משרד התחבורה החליט לשנות כיוון ולהפוך מגוף שמבקש מידע מהכפופים לו (ולא מקבל אותו באיכות הנדרשת) לרגולטור אמיתי. בהתאם העבודה התחילה עם המפעילים החדשים שהיו מחויבים הסכמית לשיתוף פעולה עם המשרד בצורה הרבה יותר קשיחה מהחברות הותיקות. נבנה ממשק מיוחד ב-GIS (תוכנת טראנסקאד של קליפר לכל המעוניין) שבו כל מפעיל נדרש לצייר את כל הקווים שלו (לרבות כל החלופות והתחנות) ולטעון את הלו"ז בפורמט שנקבע מראש, התוצאה (לאחר שאושר שהיא תואמת לרשיונות הישנים) הפכה למפת ההפעלה הרשמית של המפעיל והפכה לרשיון מחייב. כל שינוי שאושר למפעיל חייב אותו לגשת למפה ולקובץ הלו"ז ולעדכן אותם.
ב-2009 המערכת השתכללה עוד יותר, נבנה מערך ביורוקרטי מסודר שקבע כיצד מאשרים במערכת הממוחשבת שינויים בקווים,והמערכת שודרגה כך שתכלול גם את כל ההתכתבויות בין המפעיל למשרד התחבורה על כל שינוי (פרוטוקול) במקביל נקלטו למערכת כל המפעילים הותיקים הקטנים (הנצרתיות) ונערכו הכנות לקליטת כל המפעילים הגדולים הותיקים (אגד ודן).
ב-2010 המערכת עברה עוד שלב חשוב, כאשר כל התחנות שכל המפעילים "ציירו", אוחדו על ידי משרד התחבורה לסט ארצי של תחנות תחבורה ציבורית, זהו רגע היסטורי מאחר ולראשונה היה בידי מדינת ישראל מידע גיאוגרפי על כל התחנות ולראשונה ניתן היה לנקוב מספר, כמה תחנות יש בארץ (כ-23,000 כמדומני). באותו רגע גם הופקעה מהמעילים זכות לקבוע תחנות ומונה מנהל תשתית ממוחשבת ארצי שהוא היחיד שיכול להוסיף או לגרוע תחנות מהמאגר.
מאז שכבת התחנות עוברת עדכונים תמידיים והחל מ-2011 היא ברמה טובה מספיק כדי להתחיל להפיצה למאגרי מידע אחרים (כמו- GIS.gov.il) אם כי היא רחוקה עדיין מלהיות מושלמת.
מ-2010 גם דן עובדת עם המערכת בדיוק כמו כל שאר המפעילים,בשנה זו המערכת עברה שדרוג נוסף למערכת מבוססת ווב שמקלה מאד על ביצוע שדרוגים נוספים בעתיד.
שינוי נוסף שנעשה הוא מעבר לתקופות שנה שונות ומועדים מיוחדים, דבר
ב-2011 נוספה אפשרות הצגת מפה לכל קו בהתאם ליום שנבדק ולראשונה נוצרה הזדמנות להשוות היסטורית שינויים (ההסטוריה מתחילה מ-2009 אבל הכלי הזה יצבור חשיבות בעתיד).
שינוי חשוב נוסף שנעשה הוא יצירת 5 תקופות בסיס בשנה ולוח של אירועים מיוחדים (יום כיפור וכו') שמאפשר להשוות בקלות כל נתון לתקופה המקבילה לו דאשתקד בקלות. (לדוגמה מפת קיץ למפת קיץ דאשתקד).
אגד כמובן היא האגוז הקשה ביותר לפיצוח, הן בשל העובדה שהיא עדיין 50% מהתח"צ בארץ והן בשל המערכת ההסכמית המורכבת. למרות זאת אגד מתחילה לעבוד אט אט באותה שיטת עבודה. החל מקיץ 2011 יש עליה בקרה מלאה שכוללת גם את התאמת הרשיונות לשטח ואגד נמצאת היום בתהליך שדרוג רשיונות (ותיקון תחנות בשטח) מהיר. מאחר ולאגד יש מערכת ממוחשבת, נבנה ממשק המרה בין המערכת של אגד למערכת של המשרד, אך העבודה השוטפת עימם מבוססת על אותם עקרונות. לכל שינוי נדרש אישור המשרד ורק אז הם משנים במערכת הממוחשבת.
העבודה על קליטת המידע מאגד עוד לא הושלמה לחלוטין אך קרובה לכך.
וכאמור, ב-2012 הומרו כל הנתונים ל-GTFS המאפשרים שימוש על ידי כולם כמו שהוצג בשרשור זה.
הפיתוחים הצפויים הבאים: קליטה של נתונים בזמן אמת ומיחשוב כל המחירונים (שלא תאמינו, אבל הם עדיין בניירות)
 

amit1270

New member
תודה רבה על הסקירה המעניינת. שווה מאמר!

אכן נעשית מהפכת מידע גדולה
והסיבה לכך שהיא כל כך גדולה היא שהתחילו מאפס לפני כ-10 שנים.
לאגד היתה מערכת ממוחשבת כבר לפני כן כמובן, אך בתוקפה טרום הרפורמה הנתונים נשארו סגורים באגד, כשמשרד התחבורה ביקש מאגד נתונים על התחבורה הציבורית הוא קיבל ארגזים של דפים מודפסים.

בסביבות 2003, אחרי שחלק מהמפעילים החדשים החלו לפעול, נבנה לראשונה ממשק ממוחשב שקולט את הנתונים הטקסטואליים של אגד על ידי חברת "תבונה". כיאה לממשק ראשוני היו בו אלמנטים נוחים אבל היה קיים סירבול רב בהעברת המידע והחישובים הרבים שהמערכת ביצעה גרמו לאיטיות גם בנורמות של אז. הנתונים מאגד התקבלו בעיכוב של כמה חודשים (מפת ינואר נקלטה באפריל וכו'). וזה היה המידע הכי עדכני שהיה למשרד התחבורה.
המפעילים האחרים (ותיקים וחדשים כאחד) העבירו מידע באקסלים, נקבע פורמט אחיד אבל היו המון שיויים קטנים שכל מפעיל עשה שלא ממש איפשרו לעשות ניתוחים והשוואות בין גליונות.
נעשה גם נסיון להעביר את כל המידע הטקסטואלי לסביבת GIS ב"תרגום מכונה" שכלל טעויות רבות, נסיון לעדכן את תרגום המכונה הזה ב-2006 רק הוליד עוד טעויות. בערך באותה תקופה גם דן נקלטה בתוכנה.
בשלב זה (2007) משרד התחבורה החליט לשנות כיוון ולהפוך מגוף שמבקש מידע מהכפופים לו (ולא מקבל אותו באיכות הנדרשת) לרגולטור אמיתי. בהתאם העבודה התחילה עם המפעילים החדשים שהיו מחויבים הסכמית לשיתוף פעולה עם המשרד בצורה הרבה יותר קשיחה מהחברות הותיקות. נבנה ממשק מיוחד ב-GIS (תוכנת טראנסקאד של קליפר לכל המעוניין) שבו כל מפעיל נדרש לצייר את כל הקווים שלו (לרבות כל החלופות והתחנות) ולטעון את הלו"ז בפורמט שנקבע מראש, התוצאה (לאחר שאושר שהיא תואמת לרשיונות הישנים) הפכה למפת ההפעלה הרשמית של המפעיל והפכה לרשיון מחייב. כל שינוי שאושר למפעיל חייב אותו לגשת למפה ולקובץ הלו"ז ולעדכן אותם.
ב-2009 המערכת השתכללה עוד יותר, נבנה מערך ביורוקרטי מסודר שקבע כיצד מאשרים במערכת הממוחשבת שינויים בקווים,והמערכת שודרגה כך שתכלול גם את כל ההתכתבויות בין המפעיל למשרד התחבורה על כל שינוי (פרוטוקול) במקביל נקלטו למערכת כל המפעילים הותיקים הקטנים (הנצרתיות) ונערכו הכנות לקליטת כל המפעילים הגדולים הותיקים (אגד ודן).
ב-2010 המערכת עברה עוד שלב חשוב, כאשר כל התחנות שכל המפעילים "ציירו", אוחדו על ידי משרד התחבורה לסט ארצי של תחנות תחבורה ציבורית, זהו רגע היסטורי מאחר ולראשונה היה בידי מדינת ישראל מידע גיאוגרפי על כל התחנות ולראשונה ניתן היה לנקוב מספר, כמה תחנות יש בארץ (כ-23,000 כמדומני). באותו רגע גם הופקעה מהמעילים זכות לקבוע תחנות ומונה מנהל תשתית ממוחשבת ארצי שהוא היחיד שיכול להוסיף או לגרוע תחנות מהמאגר.
מאז שכבת התחנות עוברת עדכונים תמידיים והחל מ-2011 היא ברמה טובה מספיק כדי להתחיל להפיצה למאגרי מידע אחרים (כמו- GIS.gov.il) אם כי היא רחוקה עדיין מלהיות מושלמת.
מ-2010 גם דן עובדת עם המערכת בדיוק כמו כל שאר המפעילים,בשנה זו המערכת עברה שדרוג נוסף למערכת מבוססת ווב שמקלה מאד על ביצוע שדרוגים נוספים בעתיד.
שינוי נוסף שנעשה הוא מעבר לתקופות שנה שונות ומועדים מיוחדים, דבר
ב-2011 נוספה אפשרות הצגת מפה לכל קו בהתאם ליום שנבדק ולראשונה נוצרה הזדמנות להשוות היסטורית שינויים (ההסטוריה מתחילה מ-2009 אבל הכלי הזה יצבור חשיבות בעתיד).
שינוי חשוב נוסף שנעשה הוא יצירת 5 תקופות בסיס בשנה ולוח של אירועים מיוחדים (יום כיפור וכו') שמאפשר להשוות בקלות כל נתון לתקופה המקבילה לו דאשתקד בקלות. (לדוגמה מפת קיץ למפת קיץ דאשתקד).
אגד כמובן היא האגוז הקשה ביותר לפיצוח, הן בשל העובדה שהיא עדיין 50% מהתח"צ בארץ והן בשל המערכת ההסכמית המורכבת. למרות זאת אגד מתחילה לעבוד אט אט באותה שיטת עבודה. החל מקיץ 2011 יש עליה בקרה מלאה שכוללת גם את התאמת הרשיונות לשטח ואגד נמצאת היום בתהליך שדרוג רשיונות (ותיקון תחנות בשטח) מהיר. מאחר ולאגד יש מערכת ממוחשבת, נבנה ממשק המרה בין המערכת של אגד למערכת של המשרד, אך העבודה השוטפת עימם מבוססת על אותם עקרונות. לכל שינוי נדרש אישור המשרד ורק אז הם משנים במערכת הממוחשבת.
העבודה על קליטת המידע מאגד עוד לא הושלמה לחלוטין אך קרובה לכך.
וכאמור, ב-2012 הומרו כל הנתונים ל-GTFS המאפשרים שימוש על ידי כולם כמו שהוצג בשרשור זה.
הפיתוחים הצפויים הבאים: קליטה של נתונים בזמן אמת ומיחשוב כל המחירונים (שלא תאמינו, אבל הם עדיין בניירות)
תודה רבה על הסקירה המעניינת. שווה מאמר!
 

בועז ל

New member
ו-
על הסקירה.

תודה רבה על הסקירה המעניינת. שווה מאמר!
ו-
על הסקירה.
 

chilikla

New member
אז כרגע קובץ ה-GTFS לא מכיל את אגד?

אכן נעשית מהפכת מידע גדולה
והסיבה לכך שהיא כל כך גדולה היא שהתחילו מאפס לפני כ-10 שנים.
לאגד היתה מערכת ממוחשבת כבר לפני כן כמובן, אך בתוקפה טרום הרפורמה הנתונים נשארו סגורים באגד, כשמשרד התחבורה ביקש מאגד נתונים על התחבורה הציבורית הוא קיבל ארגזים של דפים מודפסים.

בסביבות 2003, אחרי שחלק מהמפעילים החדשים החלו לפעול, נבנה לראשונה ממשק ממוחשב שקולט את הנתונים הטקסטואליים של אגד על ידי חברת "תבונה". כיאה לממשק ראשוני היו בו אלמנטים נוחים אבל היה קיים סירבול רב בהעברת המידע והחישובים הרבים שהמערכת ביצעה גרמו לאיטיות גם בנורמות של אז. הנתונים מאגד התקבלו בעיכוב של כמה חודשים (מפת ינואר נקלטה באפריל וכו'). וזה היה המידע הכי עדכני שהיה למשרד התחבורה.
המפעילים האחרים (ותיקים וחדשים כאחד) העבירו מידע באקסלים, נקבע פורמט אחיד אבל היו המון שיויים קטנים שכל מפעיל עשה שלא ממש איפשרו לעשות ניתוחים והשוואות בין גליונות.
נעשה גם נסיון להעביר את כל המידע הטקסטואלי לסביבת GIS ב"תרגום מכונה" שכלל טעויות רבות, נסיון לעדכן את תרגום המכונה הזה ב-2006 רק הוליד עוד טעויות. בערך באותה תקופה גם דן נקלטה בתוכנה.
בשלב זה (2007) משרד התחבורה החליט לשנות כיוון ולהפוך מגוף שמבקש מידע מהכפופים לו (ולא מקבל אותו באיכות הנדרשת) לרגולטור אמיתי. בהתאם העבודה התחילה עם המפעילים החדשים שהיו מחויבים הסכמית לשיתוף פעולה עם המשרד בצורה הרבה יותר קשיחה מהחברות הותיקות. נבנה ממשק מיוחד ב-GIS (תוכנת טראנסקאד של קליפר לכל המעוניין) שבו כל מפעיל נדרש לצייר את כל הקווים שלו (לרבות כל החלופות והתחנות) ולטעון את הלו"ז בפורמט שנקבע מראש, התוצאה (לאחר שאושר שהיא תואמת לרשיונות הישנים) הפכה למפת ההפעלה הרשמית של המפעיל והפכה לרשיון מחייב. כל שינוי שאושר למפעיל חייב אותו לגשת למפה ולקובץ הלו"ז ולעדכן אותם.
ב-2009 המערכת השתכללה עוד יותר, נבנה מערך ביורוקרטי מסודר שקבע כיצד מאשרים במערכת הממוחשבת שינויים בקווים,והמערכת שודרגה כך שתכלול גם את כל ההתכתבויות בין המפעיל למשרד התחבורה על כל שינוי (פרוטוקול) במקביל נקלטו למערכת כל המפעילים הותיקים הקטנים (הנצרתיות) ונערכו הכנות לקליטת כל המפעילים הגדולים הותיקים (אגד ודן).
ב-2010 המערכת עברה עוד שלב חשוב, כאשר כל התחנות שכל המפעילים "ציירו", אוחדו על ידי משרד התחבורה לסט ארצי של תחנות תחבורה ציבורית, זהו רגע היסטורי מאחר ולראשונה היה בידי מדינת ישראל מידע גיאוגרפי על כל התחנות ולראשונה ניתן היה לנקוב מספר, כמה תחנות יש בארץ (כ-23,000 כמדומני). באותו רגע גם הופקעה מהמעילים זכות לקבוע תחנות ומונה מנהל תשתית ממוחשבת ארצי שהוא היחיד שיכול להוסיף או לגרוע תחנות מהמאגר.
מאז שכבת התחנות עוברת עדכונים תמידיים והחל מ-2011 היא ברמה טובה מספיק כדי להתחיל להפיצה למאגרי מידע אחרים (כמו- GIS.gov.il) אם כי היא רחוקה עדיין מלהיות מושלמת.
מ-2010 גם דן עובדת עם המערכת בדיוק כמו כל שאר המפעילים,בשנה זו המערכת עברה שדרוג נוסף למערכת מבוססת ווב שמקלה מאד על ביצוע שדרוגים נוספים בעתיד.
שינוי נוסף שנעשה הוא מעבר לתקופות שנה שונות ומועדים מיוחדים, דבר
ב-2011 נוספה אפשרות הצגת מפה לכל קו בהתאם ליום שנבדק ולראשונה נוצרה הזדמנות להשוות היסטורית שינויים (ההסטוריה מתחילה מ-2009 אבל הכלי הזה יצבור חשיבות בעתיד).
שינוי חשוב נוסף שנעשה הוא יצירת 5 תקופות בסיס בשנה ולוח של אירועים מיוחדים (יום כיפור וכו') שמאפשר להשוות בקלות כל נתון לתקופה המקבילה לו דאשתקד בקלות. (לדוגמה מפת קיץ למפת קיץ דאשתקד).
אגד כמובן היא האגוז הקשה ביותר לפיצוח, הן בשל העובדה שהיא עדיין 50% מהתח"צ בארץ והן בשל המערכת ההסכמית המורכבת. למרות זאת אגד מתחילה לעבוד אט אט באותה שיטת עבודה. החל מקיץ 2011 יש עליה בקרה מלאה שכוללת גם את התאמת הרשיונות לשטח ואגד נמצאת היום בתהליך שדרוג רשיונות (ותיקון תחנות בשטח) מהיר. מאחר ולאגד יש מערכת ממוחשבת, נבנה ממשק המרה בין המערכת של אגד למערכת של המשרד, אך העבודה השוטפת עימם מבוססת על אותם עקרונות. לכל שינוי נדרש אישור המשרד ורק אז הם משנים במערכת הממוחשבת.
העבודה על קליטת המידע מאגד עוד לא הושלמה לחלוטין אך קרובה לכך.
וכאמור, ב-2012 הומרו כל הנתונים ל-GTFS המאפשרים שימוש על ידי כולם כמו שהוצג בשרשור זה.
הפיתוחים הצפויים הבאים: קליטה של נתונים בזמן אמת ומיחשוב כל המחירונים (שלא תאמינו, אבל הם עדיין בניירות)
אז כרגע קובץ ה-GTFS לא מכיל את אגד?
 

טניס13

New member
מה זה אומר לגבי google transit?

מוקדש ל-alantan
וכמובן לא רק לו.
באתר משרד התחבורה יש קובץ של כל נתוני התחבורה הציבורית בפורמט GTFS , הפורמט האחיד שגוגל פיתחה ומשמש את גוגל טרנזיט (אני מקווה שזה אומר שבקרוב יהיה גוגל טרנזיט בישראל).

זה גם הבסיס למידע באפליקציית טרנזמייט המצויינת ובאפליקציות אחרות שצצו לאחרונה.

אלאנטאן, אני מקווה שזה יעזור לך בבניית המפות היפות.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...rn-gtfs&catid=167:pub-trn-dev-info&Itemid=304
מה זה אומר לגבי google transit?
זה אמור לעלות בזמן הקרוב?
מי אחראי על זה? google או משרד התחבורה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה