אריאל כהן1
New member
עבודות במלכי ישראל, ירושלים,
עבודות במלכי ישראל, ירושלים,
עבודות במלכי ישראל, ירושלים, והשפעתן על מרחב התנועה בציר ירמיהו בר אילן.
החל מהשבוע החלו עבודות שיפוץ ברחוב מלכי ישראל בירושלים. רחוב זה מכיל את הקווים 1, 15, 39, 39א, 59, 163, וקו 10. כולם קווים בתדירות של כל רבע שעה ויותר מכך.
השיפוצים בשלב זה הם בכיוון הנסיעה ממערב למזרח. ציר זה נסגר לתנועה.
הפתרון שנהגה די פשוט – כל הקווים האמורים מוסטים לרחוב ירמיהו. רחוב זה מכיל גם ככה תנועה עמוסה של כל קווי מעלה אדומים (גם הם הוסטו לשם עם תחילת העבודות על הרק"ל), של קווי האוניברסיטה, של קווי ירושלים ים המלח, אילת, בית אל ויתר יישובי בנימין. ועוד ועוד. זהו גם הציר הראשי לרכב פרטי לכיוון שכונות מרכז-צפון העיר (רמת אשכול, גבעה צרפתית, סנהדריה, והיישובים סביב עוטף ירושלים)
ברירת מחדל? לאו דווקא. לקיחת כמות עצומה של אוטובוסים ודחיסתם לרחובות עמוסים זו טעות שכבר נלמדה בירושלים (ע"ע אגריפס).
כרגע זמן הנסיעה בירושלים מתארך בקווים העוברים באיזור המתואר ב 10 עד 15 דקות נוספות לכל נסיעה.
עבודות במלכי ישראל, ירושלים,
עבודות במלכי ישראל, ירושלים, והשפעתן על מרחב התנועה בציר ירמיהו בר אילן.
החל מהשבוע החלו עבודות שיפוץ ברחוב מלכי ישראל בירושלים. רחוב זה מכיל את הקווים 1, 15, 39, 39א, 59, 163, וקו 10. כולם קווים בתדירות של כל רבע שעה ויותר מכך.
השיפוצים בשלב זה הם בכיוון הנסיעה ממערב למזרח. ציר זה נסגר לתנועה.
הפתרון שנהגה די פשוט – כל הקווים האמורים מוסטים לרחוב ירמיהו. רחוב זה מכיל גם ככה תנועה עמוסה של כל קווי מעלה אדומים (גם הם הוסטו לשם עם תחילת העבודות על הרק"ל), של קווי האוניברסיטה, של קווי ירושלים ים המלח, אילת, בית אל ויתר יישובי בנימין. ועוד ועוד. זהו גם הציר הראשי לרכב פרטי לכיוון שכונות מרכז-צפון העיר (רמת אשכול, גבעה צרפתית, סנהדריה, והיישובים סביב עוטף ירושלים)
ברירת מחדל? לאו דווקא. לקיחת כמות עצומה של אוטובוסים ודחיסתם לרחובות עמוסים זו טעות שכבר נלמדה בירושלים (ע"ע אגריפס).
כרגע זמן הנסיעה בירושלים מתארך בקווים העוברים באיזור המתואר ב 10 עד 15 דקות נוספות לכל נסיעה.