התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

מצב
הנושא נעול.
התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

כבני נוער החיים בפריפריה, ונאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן כמעט יום-יומי על מנת להגיע ממקום למקום באזורנו, אנחנו תלויים בתחבורה הציבורית, במיוחד למי שאין רכב בבית ו/או רשיון נהיגה (או סתם מתקשה לשלם את מחירי הדלק בימינו). המצב קשה עוד יותר מפני שמחירי התחבורה הציבורית גבוהים והתדירות של התחבורה הציבורית באזורנו נמוכה ואינה מגיעה לכל יישוב.
בעיה זו הפריעה לנו מאוד בעיקר לאחר שגילינו שבאזור המרכז מחירי התחבורה הציבורית נמוכים בהרבה ביחס למחירי הנסיעה בצפון הארץ. בנוסף לכך, תדירות התחבורה הציבורית, סוג התחבורה הציבורית, וכמותה גדולים בהרבה במרכז ביחס לתחבורה הציבורית באזורנו.
לסיכום, קל וזול הרבה יותר להתנייע באזור המרכז מאשר באזור הצפון.
לכן, אנו דורשים מחברות התחבורה הציבורית (ו"אגד" בראשם) להוריד את מחירי הנסיעה בצפון הארץ ולהשוות אותם למחירים במרכז!

אם נושא זה נוגע בכם כתושבי הפריפריה או אפילו אם סתם אכפת לכם מחוסר הצדק והשוויון במדינה שלנו, בבקשה עזרו לנו וחתמו על העצומה:
http://www.atzuma.co.il/otobusyakar


---

השוואה בין מחירי הנסיעות בתחבורה ציבורית, כאשר המרחקים זהים, בין המרכז לצפון הארץ:


תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: הרצליה
מחיר: 10.4 ש"ח
מרחק: 17.7 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: שדה-אליעזר
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 17.6 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: באר-שבע
מחיר: 17 ש"ח
מרחק: 104.5 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: חיפה
מחיר: 42 ש"ח
מרחק: 103.5 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: קריית שמונה
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 59.4 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: ירושלים
תחנת ירידה: טבריה
מחיר: 30 ש"ח
מרחק: 57.2 ק"מ
 

eran2020

New member
יש הרבה צדק בדברים

התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

כבני נוער החיים בפריפריה, ונאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן כמעט יום-יומי על מנת להגיע ממקום למקום באזורנו, אנחנו תלויים בתחבורה הציבורית, במיוחד למי שאין רכב בבית ו/או רשיון נהיגה (או סתם מתקשה לשלם את מחירי הדלק בימינו). המצב קשה עוד יותר מפני שמחירי התחבורה הציבורית גבוהים והתדירות של התחבורה הציבורית באזורנו נמוכה ואינה מגיעה לכל יישוב.
בעיה זו הפריעה לנו מאוד בעיקר לאחר שגילינו שבאזור המרכז מחירי התחבורה הציבורית נמוכים בהרבה ביחס למחירי הנסיעה בצפון הארץ. בנוסף לכך, תדירות התחבורה הציבורית, סוג התחבורה הציבורית, וכמותה גדולים בהרבה במרכז ביחס לתחבורה הציבורית באזורנו.
לסיכום, קל וזול הרבה יותר להתנייע באזור המרכז מאשר באזור הצפון.
לכן, אנו דורשים מחברות התחבורה הציבורית (ו"אגד" בראשם) להוריד את מחירי הנסיעה בצפון הארץ ולהשוות אותם למחירים במרכז!

אם נושא זה נוגע בכם כתושבי הפריפריה או אפילו אם סתם אכפת לכם מחוסר הצדק והשוויון במדינה שלנו, בבקשה עזרו לנו וחתמו על העצומה:
http://www.atzuma.co.il/otobusyakar


---

השוואה בין מחירי הנסיעות בתחבורה ציבורית, כאשר המרחקים זהים, בין המרכז לצפון הארץ:


תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: הרצליה
מחיר: 10.4 ש"ח
מרחק: 17.7 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: שדה-אליעזר
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 17.6 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: באר-שבע
מחיר: 17 ש"ח
מרחק: 104.5 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: חיפה
מחיר: 42 ש"ח
מרחק: 103.5 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: קריית שמונה
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 59.4 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: ירושלים
תחנת ירידה: טבריה
מחיר: 30 ש"ח
מרחק: 57.2 ק"מ
יש הרבה צדק בדברים
אני ביחד איתכם במאבק הצודק
ומקווה שתצליחו.
 

mister K

New member
אתם יכולים "לדרוש מהחברות" עד מחר.

התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

כבני נוער החיים בפריפריה, ונאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן כמעט יום-יומי על מנת להגיע ממקום למקום באזורנו, אנחנו תלויים בתחבורה הציבורית, במיוחד למי שאין רכב בבית ו/או רשיון נהיגה (או סתם מתקשה לשלם את מחירי הדלק בימינו). המצב קשה עוד יותר מפני שמחירי התחבורה הציבורית גבוהים והתדירות של התחבורה הציבורית באזורנו נמוכה ואינה מגיעה לכל יישוב.
בעיה זו הפריעה לנו מאוד בעיקר לאחר שגילינו שבאזור המרכז מחירי התחבורה הציבורית נמוכים בהרבה ביחס למחירי הנסיעה בצפון הארץ. בנוסף לכך, תדירות התחבורה הציבורית, סוג התחבורה הציבורית, וכמותה גדולים בהרבה במרכז ביחס לתחבורה הציבורית באזורנו.
לסיכום, קל וזול הרבה יותר להתנייע באזור המרכז מאשר באזור הצפון.
לכן, אנו דורשים מחברות התחבורה הציבורית (ו"אגד" בראשם) להוריד את מחירי הנסיעה בצפון הארץ ולהשוות אותם למחירים במרכז!

אם נושא זה נוגע בכם כתושבי הפריפריה או אפילו אם סתם אכפת לכם מחוסר הצדק והשוויון במדינה שלנו, בבקשה עזרו לנו וחתמו על העצומה:
http://www.atzuma.co.il/otobusyakar


---

השוואה בין מחירי הנסיעות בתחבורה ציבורית, כאשר המרחקים זהים, בין המרכז לצפון הארץ:


תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: הרצליה
מחיר: 10.4 ש"ח
מרחק: 17.7 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: שדה-אליעזר
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 17.6 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: באר-שבע
מחיר: 17 ש"ח
מרחק: 104.5 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: חיפה
מחיר: 42 ש"ח
מרחק: 103.5 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: קריית שמונה
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 59.4 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: ירושלים
תחנת ירידה: טבריה
מחיר: 30 ש"ח
מרחק: 57.2 ק"מ
אתם יכולים "לדרוש מהחברות" עד מחר.
לחברות התח"צ אין נגיעה בנושא מחירי הנסיעה. הגורם היחיד שקובע את המחירים הוא משרד התחבורה ואליו יש לפנות.
לכן חבל שאתם לא עושים שיעורי בית לפני שאתם יוצאים בהצהרות ועצומות כאלו, מה שמציג אותכם באור מגוחך למדי כמי ש-"דורשים מחברות התח"צ" דבר שלא קשור אליהן בכלל.
 
משרד התחבורה

אתם יכולים "לדרוש מהחברות" עד מחר.
לחברות התח"צ אין נגיעה בנושא מחירי הנסיעה. הגורם היחיד שקובע את המחירים הוא משרד התחבורה ואליו יש לפנות.
לכן חבל שאתם לא עושים שיעורי בית לפני שאתם יוצאים בהצהרות ועצומות כאלו, מה שמציג אותכם באור מגוחך למדי כמי ש-"דורשים מחברות התח"צ" דבר שלא קשור אליהן בכלל.
משרד התחבורה
אולי מכתיב את תעריפי נסיעה כללים, אבל גם בין חברות התחבורה השונות קיימים הבדלים חדים בין המחירים.
הדוגמאות שנתתי בהודעה העליונה מייצגות מחירים של "אגד", כי חברה זו היא החברה השולטת בישראל, אבל אוכל לתת לך דוגמא אחרת - השוואה בין "אגד" לחברת "קונקס", כאן בצפון.
כרטיס נסיעה ב"אגד" מטבריה לעמיעד עולה 17 ש"ח,
לעומת זאת, כרטיס נסיעה ב"קונקס" מטבריה לעמיעד עולה 11 ש"ח.
 

mister K

New member
כל זה ידוע.

משרד התחבורה
אולי מכתיב את תעריפי נסיעה כללים, אבל גם בין חברות התחבורה השונות קיימים הבדלים חדים בין המחירים.
הדוגמאות שנתתי בהודעה העליונה מייצגות מחירים של "אגד", כי חברה זו היא החברה השולטת בישראל, אבל אוכל לתת לך דוגמא אחרת - השוואה בין "אגד" לחברת "קונקס", כאן בצפון.
כרטיס נסיעה ב"אגד" מטבריה לעמיעד עולה 17 ש"ח,
לעומת זאת, כרטיס נסיעה ב"קונקס" מטבריה לעמיעד עולה 11 ש"ח.
כל זה ידוע.
כדאי שתכנסי לארכיון הפורום ותלמדי על הנושא.
יש סיבה לכך שמחירי הנסיעה ב-ואוליה (החברה כבר מזמן לא נקראת קונקס) נמוכים מאלו של אגד.
לא ואוליה או קונקס לשעבר היא זו שהחליטה להוריד את המחירים ולא אגד היא זו שהחליטה להשאיר את המחירים בקוויה על כנם. הכל נקבע על ידי משרד התחבורה שאישר לואוליה להפעיל קווים במחירי נסיעה זולים בהתאם לתנאי המכרז בו זכתה. במקביל המשרד לא אישר לאגד להוריד מחירים אבל לאחרונה האחיד מספר קודי נסיעה באגד כך שהמחיר ירד בקטעי נסיעה רבים.
בכל אופן, למפעיל עצמו אין שום נגיעה במחירי הנסיעה. משרד התחבורה לא "מכתיב תעריפים כלליים" אלא קובע את מחירי הנסיעה בפועל.
 
דווקא לגבי ויאוליה בצפון זה לא מדויק

כל זה ידוע.
כדאי שתכנסי לארכיון הפורום ותלמדי על הנושא.
יש סיבה לכך שמחירי הנסיעה ב-ואוליה (החברה כבר מזמן לא נקראת קונקס) נמוכים מאלו של אגד.
לא ואוליה או קונקס לשעבר היא זו שהחליטה להוריד את המחירים ולא אגד היא זו שהחליטה להשאיר את המחירים בקוויה על כנם. הכל נקבע על ידי משרד התחבורה שאישר לואוליה להפעיל קווים במחירי נסיעה זולים בהתאם לתנאי המכרז בו זכתה. במקביל המשרד לא אישר לאגד להוריד מחירים אבל לאחרונה האחיד מספר קודי נסיעה באגד כך שהמחיר ירד בקטעי נסיעה רבים.
בכל אופן, למפעיל עצמו אין שום נגיעה במחירי הנסיעה. משרד התחבורה לא "מכתיב תעריפים כלליים" אלא קובע את מחירי הנסיעה בפועל.
דווקא לגבי ויאוליה בצפון זה לא מדויק
במכרז ההוא התחרות הייתה על התעריף הנמוך ביותר לנוסע, וויאוליה ניצחה בו. מיותר לציין שאגד לא הורשתה להשתתף במכרז...
מאז השתנו תנאי המכרזים (למדו מטעויות, או שלא...) והמחיר נקבע ע"י משרד התחבורה ואינו נתון עוד לתחרות.
 

mister K

New member
כל זה ידוע ולא סותר את מה שאמרתי.

דווקא לגבי ויאוליה בצפון זה לא מדויק
במכרז ההוא התחרות הייתה על התעריף הנמוך ביותר לנוסע, וויאוליה ניצחה בו. מיותר לציין שאגד לא הורשתה להשתתף במכרז...
מאז השתנו תנאי המכרזים (למדו מטעויות, או שלא...) והמחיר נקבע ע"י משרד התחבורה ואינו נתון עוד לתחרות.
כל זה ידוע ולא סותר את מה שאמרתי.
משרד התחבורה הוא שאישר את המחיר הנמוך של ואוליה בהתאם למכרז והוא זה שלא התיר לאגד להוריד את המחירים והשאיר אותם על כנם.
אך ורק משרד התחבורה הוא שקבע את המחירים.
 
עוד מטלת ביצוע באזרחות?

התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

כבני נוער החיים בפריפריה, ונאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן כמעט יום-יומי על מנת להגיע ממקום למקום באזורנו, אנחנו תלויים בתחבורה הציבורית, במיוחד למי שאין רכב בבית ו/או רשיון נהיגה (או סתם מתקשה לשלם את מחירי הדלק בימינו). המצב קשה עוד יותר מפני שמחירי התחבורה הציבורית גבוהים והתדירות של התחבורה הציבורית באזורנו נמוכה ואינה מגיעה לכל יישוב.
בעיה זו הפריעה לנו מאוד בעיקר לאחר שגילינו שבאזור המרכז מחירי התחבורה הציבורית נמוכים בהרבה ביחס למחירי הנסיעה בצפון הארץ. בנוסף לכך, תדירות התחבורה הציבורית, סוג התחבורה הציבורית, וכמותה גדולים בהרבה במרכז ביחס לתחבורה הציבורית באזורנו.
לסיכום, קל וזול הרבה יותר להתנייע באזור המרכז מאשר באזור הצפון.
לכן, אנו דורשים מחברות התחבורה הציבורית (ו"אגד" בראשם) להוריד את מחירי הנסיעה בצפון הארץ ולהשוות אותם למחירים במרכז!

אם נושא זה נוגע בכם כתושבי הפריפריה או אפילו אם סתם אכפת לכם מחוסר הצדק והשוויון במדינה שלנו, בבקשה עזרו לנו וחתמו על העצומה:
http://www.atzuma.co.il/otobusyakar


---

השוואה בין מחירי הנסיעות בתחבורה ציבורית, כאשר המרחקים זהים, בין המרכז לצפון הארץ:


תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: הרצליה
מחיר: 10.4 ש"ח
מרחק: 17.7 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: שדה-אליעזר
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 17.6 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: באר-שבע
מחיר: 17 ש"ח
מרחק: 104.5 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: חיפה
מחיר: 42 ש"ח
מרחק: 103.5 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: קריית שמונה
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 59.4 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: ירושלים
תחנת ירידה: טבריה
מחיר: 30 ש"ח
מרחק: 57.2 ק"מ
עוד מטלת ביצוע באזרחות?
שיהיה לכם בהצלחה בעבודה. מטלת ביצוע למי שלא יודע היא עבודה באזרחות ששווה יחידה אחת במסגרת הבגרות באזרחות ועוסקת בנושא אזרחי.
 


עוד מטלת ביצוע באזרחות?
שיהיה לכם בהצלחה בעבודה. מטלת ביצוע למי שלא יודע היא עבודה באזרחות ששווה יחידה אחת במסגרת הבגרות באזרחות ועוסקת בנושא אזרחי.
 

droriko

New member
בדיוק בגלל זה פותחים את קוי אגד בצפון למכרז

התחבורה הציבורית בצפון - פשוט ביזיון

כבני נוער החיים בפריפריה, ונאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן כמעט יום-יומי על מנת להגיע ממקום למקום באזורנו, אנחנו תלויים בתחבורה הציבורית, במיוחד למי שאין רכב בבית ו/או רשיון נהיגה (או סתם מתקשה לשלם את מחירי הדלק בימינו). המצב קשה עוד יותר מפני שמחירי התחבורה הציבורית גבוהים והתדירות של התחבורה הציבורית באזורנו נמוכה ואינה מגיעה לכל יישוב.
בעיה זו הפריעה לנו מאוד בעיקר לאחר שגילינו שבאזור המרכז מחירי התחבורה הציבורית נמוכים בהרבה ביחס למחירי הנסיעה בצפון הארץ. בנוסף לכך, תדירות התחבורה הציבורית, סוג התחבורה הציבורית, וכמותה גדולים בהרבה במרכז ביחס לתחבורה הציבורית באזורנו.
לסיכום, קל וזול הרבה יותר להתנייע באזור המרכז מאשר באזור הצפון.
לכן, אנו דורשים מחברות התחבורה הציבורית (ו"אגד" בראשם) להוריד את מחירי הנסיעה בצפון הארץ ולהשוות אותם למחירים במרכז!

אם נושא זה נוגע בכם כתושבי הפריפריה או אפילו אם סתם אכפת לכם מחוסר הצדק והשוויון במדינה שלנו, בבקשה עזרו לנו וחתמו על העצומה:
http://www.atzuma.co.il/otobusyakar


---

השוואה בין מחירי הנסיעות בתחבורה ציבורית, כאשר המרחקים זהים, בין המרכז לצפון הארץ:


תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: הרצליה
מחיר: 10.4 ש"ח
מרחק: 17.7 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: שדה-אליעזר
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 17.6 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: באר-שבע
מחיר: 17 ש"ח
מרחק: 104.5 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: קרית שמונה
תחנת ירידה: חיפה
מחיר: 42 ש"ח
מרחק: 103.5 ק"מ

---

תחנת מוצא: תל אביב
תחנת ירידה: קריית שמונה
מחיר: 18 ש"ח
מרחק: 59.4 ק"מ

לעומת -

תחנת מוצא: ירושלים
תחנת ירידה: טבריה
מחיר: 30 ש"ח
מרחק: 57.2 ק"מ
בדיוק בגלל זה פותחים את קוי אגד בצפון למכרז
בשביל להוריד את המחירים
 

mister K

New member
מוציאים את הקווים למכרז כדי להקטין את אגד.

בדיוק בגלל זה פותחים את קוי אגד בצפון למכרז
בשביל להוריד את המחירים
מוציאים את הקווים למכרז כדי להקטין את אגד.
לא כדי להוריד מחירים וכלל לא בטוח שהם יירדו אחרי המכרז. במכרזים האחרונים שיצאו המחירים לא ירדו כלל.
אם משרד התחבורה רוצה להוריד מחירים הוא יכול להורות לאגד להוריד את המחיר (כמובן בתוספת סבסוד וכך זה גם לגבי כל חברה אחרת).
 

droriko

New member
ובכל זאת

מוציאים את הקווים למכרז כדי להקטין את אגד.
לא כדי להוריד מחירים וכלל לא בטוח שהם יירדו אחרי המכרז. במכרזים האחרונים שיצאו המחירים לא ירדו כלל.
אם משרד התחבורה רוצה להוריד מחירים הוא יכול להורות לאגד להוריד את המחיר (כמובן בתוספת סבסוד וכך זה גם לגבי כל חברה אחרת).
ובכל זאת
לאגד מותר להשתתף בחלק גדול מהמכרזים האלה (בתור חברת בת אמנם , אבל זה הבדל סמנטי בלבד). המכרזים ,מבחינה תיאורתית , הם רעיון מצויין . הם נועדו למנוע מצב שאתה מחזיק באיזור כמו בברית קטולית ואתה יכול לעשות שם מה שאתה רוצה . זה אמור לדרבן חברות להיות טובות יותר , כדי לזכות/להאריך זיכיונות . זה שהביצוע הוא לפעמים לקוי , בעיקר בהתחלה כשלמשרד התחבורה היה פחות ניסיון בתחום , זה משהו אחר .
 

mister K

New member
על אגד תעבורה נאסר להשתתף ברוב המכרזים.

ובכל זאת
לאגד מותר להשתתף בחלק גדול מהמכרזים האלה (בתור חברת בת אמנם , אבל זה הבדל סמנטי בלבד). המכרזים ,מבחינה תיאורתית , הם רעיון מצויין . הם נועדו למנוע מצב שאתה מחזיק באיזור כמו בברית קטולית ואתה יכול לעשות שם מה שאתה רוצה . זה אמור לדרבן חברות להיות טובות יותר , כדי לזכות/להאריך זיכיונות . זה שהביצוע הוא לפעמים לקוי , בעיקר בהתחלה כשלמשרד התחבורה היה פחות ניסיון בתחום , זה משהו אחר .
על אגד תעבורה נאסר להשתתף ברוב המכרזים.
גם במכרזים הקרובים הותר להם להשתתף רק בכמה שהוגדרו מראש, כך שלא יעברו את אחוז נפח הקווים המוקצה להם במסגרת ההסכם של המדינה עם אגד.
 

droriko

New member
כל עוד זה לא יביא לפשיטת רגל של החברה

על אגד תעבורה נאסר להשתתף ברוב המכרזים.
גם במכרזים הקרובים הותר להם להשתתף רק בכמה שהוגדרו מראש, כך שלא יעברו את אחוז נפח הקווים המוקצה להם במסגרת ההסכם של המדינה עם אגד.
כל עוד זה לא יביא לפשיטת רגל של החברה
אז אני לא רואה מה הבעיה פה
 

droriko

New member
נניח לא היה את המכרזים

ובכל זאת
לאגד מותר להשתתף בחלק גדול מהמכרזים האלה (בתור חברת בת אמנם , אבל זה הבדל סמנטי בלבד). המכרזים ,מבחינה תיאורתית , הם רעיון מצויין . הם נועדו למנוע מצב שאתה מחזיק באיזור כמו בברית קטולית ואתה יכול לעשות שם מה שאתה רוצה . זה אמור לדרבן חברות להיות טובות יותר , כדי לזכות/להאריך זיכיונות . זה שהביצוע הוא לפעמים לקוי , בעיקר בהתחלה כשלמשרד התחבורה היה פחות ניסיון בתחום , זה משהו אחר .
נניח לא היה את המכרזים
אז אגד היו באים למשרד התחבורה ואומרים לו "אתם רוצים להוריד מחיר ? בבקשה, שלמו לי 100 מיליון שקל , למה דווקא מאה מיליון? ככה! אני בעל הבית ואני אקבע מה שבא לי". כל הקטע של ההפרטה נועד לשנות את מאזן הכוחות , שבעל הבית יהיה משרד התחבורה ולא אגד.
 

אורי404

New member
אולי גם ל"אגד" שיקולים משלהם

ובכל זאת
לאגד מותר להשתתף בחלק גדול מהמכרזים האלה (בתור חברת בת אמנם , אבל זה הבדל סמנטי בלבד). המכרזים ,מבחינה תיאורתית , הם רעיון מצויין . הם נועדו למנוע מצב שאתה מחזיק באיזור כמו בברית קטולית ואתה יכול לעשות שם מה שאתה רוצה . זה אמור לדרבן חברות להיות טובות יותר , כדי לזכות/להאריך זיכיונות . זה שהביצוע הוא לפעמים לקוי , בעיקר בהתחלה כשלמשרד התחבורה היה פחות ניסיון בתחום , זה משהו אחר .
אולי גם ל"אגד" שיקולים משלהם
הם מקבלים כסף רב על העברת הקווים, במסגרת המכרזים.
קרוב לוודאי, שחלק מהקווים הם פחות רווחיים ושהחברה, במקום זה מעדיפה לפעול חזק באזורים אחרים, כמו למשל קווים בגוש דן או קווים לאילת.
 

droriko

New member
ברור

אולי גם ל"אגד" שיקולים משלהם
הם מקבלים כסף רב על העברת הקווים, במסגרת המכרזים.
קרוב לוודאי, שחלק מהקווים הם פחות רווחיים ושהחברה, במקום זה מעדיפה לפעול חזק באזורים אחרים, כמו למשל קווים בגוש דן או קווים לאילת.
ברור
אין ספק שמקום כמו עמק יזראל שאגד ויתרה עליו הוא הרבה פחות רווחי מחיפה או בת ים-חולון
 

droriko

New member
אגב דן אותו דבר

ברור
אין ספק שמקום כמו עמק יזראל שאגד ויתרה עליו הוא הרבה פחות רווחי מחיפה או בת ים-חולון
אגב דן אותו דבר
הם ויתרו על אשכולות לא רווחיים כמו השומרון והקוים הפנימים של פתח תקווה . ולצד זה גם על השרון שממילא היה להם מעט קוים שם .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה