בוא לדרום, תבין את ההבדל בין מטרופולין השרון
אגד מעולם לא התקרבה לרמת השירות הזו
מהוידאו האוטובוסים נראים ברמה אחרת מכל מה שראינו בישראל עד היום.
כל כך קשה לפרגן לחברה הזו, שפעם אחר פעם מעלה את הרף של השירות מחדש?
מהמערכת לזיהוי מיקום האוטובוסים ועד לאוטובוס שבכתבה, מטרופולין ללא צל של ספק מספקת שירות שהוא בכמה דרגות מעל למה שאגד אי פעם סיפקה.
בוא לדרום, תבין את ההבדל בין מטרופולין השרון
לבין מטרופולין אשכולות הדרום.
כאם אנחנו עדיין נהנים מהאוטובוסים הראשונים שהם הביאו שלשבת בהם זה שיא הנוחות
אם אתה בגובה שמתחת ל1.70 אולי, אחרת הולכות לך הברכיים לחלוטין.
ויש בעיות באשכול הדרום, הן לא נפטרו כל כך מהר. סך הכל מטרופולין השרון שונה מאד ממטרופולין הדרום, כולל בצי הרכב שלה. רוב האוטובוסים במטרופולין הדרום לא מרווחים ולא נוחים וזו עובדה. אשכול הדרום הוא הפעילות המרכזי של החברה, עובדה 2.
אז מספיק להסתכל רק על מה שקרוב לבית שלך, מטרופולין השרון אכן עבודה יוצאת מן הכלל, בדרום לא שיא השיאים. בימי אגד היה כאן שירות הרבה יותר טוב ומטרופולין עד היום לא מגיעה לרמת השירות של אגד באותן שנים. למרות שהיא כל שנה משתפרת, אני לא אומר שלא, אבל עדיין לא כמו אגד.
בשרון זה שונה לחלוטין, שם באמת יש שיפור מהותי לנוסע. אבל זה קמצוץ בארץ הקמצוצים ביחס לכל קווי השירות שיש בדרום אל מול מספר של פחות מ10 קווים שפועלים בשרון-גוש דן.
על כן כשאני מסתכל על מטרופולין אני מסתכל על כל החברה ולא רק על אשכול השרון.