אייטם על קו 249 החדש של מטרופולין

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
בקשר לערוצי הרדיו והשמע, זה היה באגד ממזמן.

בקשר לערוצי הרדיו והשמע, זה היה באגד ממזמן.
באוטובוסים הקומותיים, ליד בקרת המזגן היה מכשיר רדיו קטן וחמוד עם שקע אוזניות ואפשרות לסרוק את התחנות. התקדמנו קצת והיום אפשר להציע גם סטרימינג ונראה כי ערוצי הרדיו והמוסיקה האלו עובדים על סטרימינג ולא על קליטה מהאוויר. אך הדברים האלו תמיד היו קיימים, גם בקרונות רכבת זכור לי מקלטי רדיו אישיים זהים לחלוטין למה שהותקנו באוטובוסים הקומותיים. רק שאלו ברכבת אף פעם לא עבדו לעומת אלו באגד שכן עבדו.

במילים אחרות, הדברים סוג של היו קיימים בעבר, גם שולחנות היו בקומותיים בחלק התחתון לפחות. ואין ממש חדש תחת השמש, מלבד מפיץ הריח. מה שמתבקש שכך יהיה בכל הארץ, לא רק לעודד אנשים לעבור לאוטובוס ולזנוח את הרכב הפרטי, אלא בכלל לשפר את השירות לנוסעים "השבויים".
 

Mar Garina

New member
גם להחזיר משהו ישן וטוב זה חיובי

בקשר לערוצי הרדיו והשמע, זה היה באגד ממזמן.
באוטובוסים הקומותיים, ליד בקרת המזגן היה מכשיר רדיו קטן וחמוד עם שקע אוזניות ואפשרות לסרוק את התחנות. התקדמנו קצת והיום אפשר להציע גם סטרימינג ונראה כי ערוצי הרדיו והמוסיקה האלו עובדים על סטרימינג ולא על קליטה מהאוויר. אך הדברים האלו תמיד היו קיימים, גם בקרונות רכבת זכור לי מקלטי רדיו אישיים זהים לחלוטין למה שהותקנו באוטובוסים הקומותיים. רק שאלו ברכבת אף פעם לא עבדו לעומת אלו באגד שכן עבדו.

במילים אחרות, הדברים סוג של היו קיימים בעבר, גם שולחנות היו בקומותיים בחלק התחתון לפחות. ואין ממש חדש תחת השמש, מלבד מפיץ הריח. מה שמתבקש שכך יהיה בכל הארץ, לא רק לעודד אנשים לעבור לאוטובוס ולזנוח את הרכב הפרטי, אלא בכלל לשפר את השירות לנוסעים "השבויים".
גם להחזיר משהו ישן וטוב זה חיובי
אחרי הכל רואים שמישהו עבד פה גם מבחינת היוזמה והחזון (מילה קצת גדולה אולי, אבל זה מישהו שרוצה לעשות תח"צ נעימה ומזמינה יותר), מבחינה טכנית-לוגיסטית, וגם מבחינת שיווק - לשדר את המסר "אצלנו הנסיעה נעימה במיוחד". כל ה- 3 האלו יכולים היו בכלל לא לקרות, ואם אני מנחש נכון למשרד התחבורה לא באמת היה חלק בשיפורים הללו (מעניין מי יזם את הקו עצמו).

הכי קל לזרום קדימה מבלי לשנות את המצב, יותר קל אפילו לדרדר את המצב בלי שרוב הציבור ירגיש. אני מעריך מאוד יוזמות של שיפור, וזה לא רלוונטי אם בעבר היה כבר או לא היה.

אני מתחבר למשפט האחרון שלך, וחושב שהדברים הולכים יד ביד - שיפור השירות לנוסעים השבויים גם יכול לעודד אנשים לא להשתמש ברכב הפרטי.
 

barakbl

New member
אגד מעולם לא התקרבה לרמת השירות הזו

בקשר לערוצי הרדיו והשמע, זה היה באגד ממזמן.
באוטובוסים הקומותיים, ליד בקרת המזגן היה מכשיר רדיו קטן וחמוד עם שקע אוזניות ואפשרות לסרוק את התחנות. התקדמנו קצת והיום אפשר להציע גם סטרימינג ונראה כי ערוצי הרדיו והמוסיקה האלו עובדים על סטרימינג ולא על קליטה מהאוויר. אך הדברים האלו תמיד היו קיימים, גם בקרונות רכבת זכור לי מקלטי רדיו אישיים זהים לחלוטין למה שהותקנו באוטובוסים הקומותיים. רק שאלו ברכבת אף פעם לא עבדו לעומת אלו באגד שכן עבדו.

במילים אחרות, הדברים סוג של היו קיימים בעבר, גם שולחנות היו בקומותיים בחלק התחתון לפחות. ואין ממש חדש תחת השמש, מלבד מפיץ הריח. מה שמתבקש שכך יהיה בכל הארץ, לא רק לעודד אנשים לעבור לאוטובוס ולזנוח את הרכב הפרטי, אלא בכלל לשפר את השירות לנוסעים "השבויים".
אגד מעולם לא התקרבה לרמת השירות הזו
מהוידאו האוטובוסים נראים ברמה אחרת מכל מה שראינו בישראל עד היום.
כל כך קשה לפרגן לחברה הזו, שפעם אחר פעם מעלה את הרף של השירות מחדש?
מהמערכת לזיהוי מיקום האוטובוסים ועד לאוטובוס שבכתבה, מטרופולין ללא צל של ספק מספקת שירות שהוא בכמה דרגות מעל למה שאגד אי פעם סיפקה.
 

olli3

New member
מנהל
בוא לדרום, תבין את ההבדל בין מטרופולין השרון

אגד מעולם לא התקרבה לרמת השירות הזו
מהוידאו האוטובוסים נראים ברמה אחרת מכל מה שראינו בישראל עד היום.
כל כך קשה לפרגן לחברה הזו, שפעם אחר פעם מעלה את הרף של השירות מחדש?
מהמערכת לזיהוי מיקום האוטובוסים ועד לאוטובוס שבכתבה, מטרופולין ללא צל של ספק מספקת שירות שהוא בכמה דרגות מעל למה שאגד אי פעם סיפקה.
בוא לדרום, תבין את ההבדל בין מטרופולין השרון
לבין מטרופולין אשכולות הדרום.

כאם אנחנו עדיין נהנים מהאוטובוסים הראשונים שהם הביאו שלשבת בהם זה שיא הנוחות :) אם אתה בגובה שמתחת ל1.70 אולי, אחרת הולכות לך הברכיים לחלוטין.

ויש בעיות באשכול הדרום, הן לא נפטרו כל כך מהר. סך הכל מטרופולין השרון שונה מאד ממטרופולין הדרום, כולל בצי הרכב שלה. רוב האוטובוסים במטרופולין הדרום לא מרווחים ולא נוחים וזו עובדה. אשכול הדרום הוא הפעילות המרכזי של החברה, עובדה 2.

אז מספיק להסתכל רק על מה שקרוב לבית שלך, מטרופולין השרון אכן עבודה יוצאת מן הכלל, בדרום לא שיא השיאים. בימי אגד היה כאן שירות הרבה יותר טוב ומטרופולין עד היום לא מגיעה לרמת השירות של אגד באותן שנים. למרות שהיא כל שנה משתפרת, אני לא אומר שלא, אבל עדיין לא כמו אגד.

בשרון זה שונה לחלוטין, שם באמת יש שיפור מהותי לנוסע. אבל זה קמצוץ בארץ הקמצוצים ביחס לכל קווי השירות שיש בדרום אל מול מספר של פחות מ10 קווים שפועלים בשרון-גוש דן.

על כן כשאני מסתכל על מטרופולין אני מסתכל על כל החברה ולא רק על אשכול השרון.
 

olli3

New member
מנהל
אתה באמת הקשבת למה שהוא מדבר?

השר כ"ץ באמת אמר "בתדירות מאוד גבוהה"???
פחחחחחח
אתה באמת הקשבת למה שהוא מדבר?
מבחינתי כשהוא מדבר, אני לא שם לב למה שיוצא לו מהפה בכלל.
 

romcd

New member
משתמשי הקו הזה שהוא יחודי עבור אנשים עובדים

כנ"ל כמה ספרים ייכנסו "בטעות" לתיקים
של האנשים
משתמשי הקו הזה שהוא יחודי עבור אנשים עובדים

בעיקר ,זה לא קו שפועל קל 10 דקות ,זה קו אלטרנטיבי לנוסעי הרכבת לתל אביב מהוד השרון ,ככה שאם אין בני נוער לא צפוי בעיות .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה