זיהוי כרטיסנית טייגר

מצב
הנושא נעול.

חייםש1

New member
זיהוי כרטיסנית טייגר


זיהוי כרטיסנית טייגר

אני מצרף תמונה שצילמתי היום במסוף דן, הסמוך לבית העלמין בבת - ים. מישהו יודע פרטים על הכרטיסנית שבתמונה ? היא נראית לי ממודל ישן מאוד. והלוואי שהיא הייתה מועברת לשיפוץ
 

gen1

New member
דן טייגר מראשוני הדגם מארק2

זיהוי כרטיסנית טייגר

אני מצרף תמונה שצילמתי היום במסוף דן, הסמוך לבית העלמין בבת - ים. מישהו יודע פרטים על הכרטיסנית שבתמונה ? היא נראית לי ממודל ישן מאוד. והלוואי שהיא הייתה מועברת לשיפוץ
דן טייגר מראשוני הדגם מארק2
 

חייםש1

New member
תודה על הרעיון

ואם תתקרב לאוטובוס תוכל לצם את מספר הרישוי
תודה על הרעיון
לא ראיתי על האוטובוס מס' מזהה כלשהו (אולי משום, שנראה שמתישהו שפכו עליו טון של צבע
) , אנסה לחפש שוב כשיזדמן לי להגיע לשם.
 

eran2020

New member
זה ממש עצוב

זיהוי כרטיסנית טייגר

אני מצרף תמונה שצילמתי היום במסוף דן, הסמוך לבית העלמין בבת - ים. מישהו יודע פרטים על הכרטיסנית שבתמונה ? היא נראית לי ממודל ישן מאוד. והלוואי שהיא הייתה מועברת לשיפוץ
זה ממש עצוב
שאין שום מוזיאון לאוטובוסים של דן.
אוטובוסים ישנים של דן זרוקים בכל מיני מקומות,
ואף אחד לא לוקח ומשפץ אותם.

ממש חבל על היסטוריה שמושלכת באשפה.
 

חייםש1

New member
מוזיאון לדן כבר לא יהיה

זה ממש עצוב
שאין שום מוזיאון לאוטובוסים של דן.
אוטובוסים ישנים של דן זרוקים בכל מיני מקומות,
ואף אחד לא לוקח ומשפץ אותם.

ממש חבל על היסטוריה שמושלכת באשפה.
מוזיאון לדן כבר לא יהיה
ועדיין - אתה צודק בכל מילה, עצוב לראות חתיכות נוסטלגיה כאלה זרוקות בתור מחסנים.
 

eran2020

New member
למה לא יהיה?

מוזיאון לדן כבר לא יהיה
ועדיין - אתה צודק בכל מילה, עצוב לראות חתיכות נוסטלגיה כאלה זרוקות בתור מחסנים.
למה לא יהיה?
אי אפשר למצוא תקציב
לתכנון מוזיאון לאוטובוסים ישנים של דן?
אני בטוח שיהיו הרבה אנשים
שיסכימו לתרום כסף לשיפוץ האוטובוסים,
ביניהם גם אני.

למדינת ישראל אין ערך להיסטוריה,
הרסו הרבה מבנים יפים ובנו במקומם מפלצות בטון,
רק בזמן האחרון יש מודעות לשימור אתרים ישנים,
חבל מאוד שבמדינת ישראל
תמיד עושים משהו רק אחרי שטועים.
 

חייםש1

New member
לא יהיה מוזיאון לדן מכמה סיבות


למה לא יהיה?
אי אפשר למצוא תקציב
לתכנון מוזיאון לאוטובוסים ישנים של דן?
אני בטוח שיהיו הרבה אנשים
שיסכימו לתרום כסף לשיפוץ האוטובוסים,
ביניהם גם אני.

למדינת ישראל אין ערך להיסטוריה,
הרסו הרבה מבנים יפים ובנו במקומם מפלצות בטון,
רק בזמן האחרון יש מודעות לשימור אתרים ישנים,
חבל מאוד שבמדינת ישראל
תמיד עושים משהו רק אחרי שטועים.
לא יהיה מוזיאון לדן מכמה סיבות

שאת חלקן כתבת בעצמך :
א. אין בארצנו מודעות מספקת למורשת ולהיסטוריה.
ב. אין תקציב לעניין הזה וקשה לי להאמין, שיהיה תקציב, כשפעילותה של חברת דן צומצמה ב - 30% לערך לאחר העברת קווים למתחרים (המטרונית בחיפה תפצה על חלק מכך כשתופעל). יתרה מכך, זכור לי שירשור כאן מלפני שנים, שבישר כי נמצא תקציב ונמצאו כמה דגמים לשיפוץ. ומה יצא ? כלום ושום דבר.
ג. לכל דבר בחיים יש מומנטום. באגד עבדו על המוזיאון משנת 1988 (ואולי לפני) כשעוד היו דגמים רבים ומגוונים זמינים לשיפוץ. דן נרדמו בשמירה וכיום אין לך כמעט מכונות שניתן לשפץ, לפני מס' שנים סיירתי בחניונים. לא נותר שם זכר לג'מבו, ל - SL מוגמרת, למרופדת טייגר וכו', הרי אפילו את 6001 המיוחדת "דאגו" לגרוט (לא יכלו למצוא לה פינה באיזה חניון ?). אפילו המעט שאולי ניתן לשיפוץ (כדוג' כרטיסנית טייגר 9333 שחונה בחניון רמת החייל) מצוי במצב מוזנח, חלונות מראות ופנסים מנופצים או שסתם נאטם והפך למחסן / משרד.
ד. נדמה לי, שאבייתר כתב כאן פעם, שהחומר של ארכיון דן כמעט ונזרק בעת מעבר המשרדים. אתה מצפה מחברה שנהגה כך להשקיע במוזיאון ? אין לי אשליות, חבל שלא קם בדן מישהו כדוגמת נח סלוצקי באגד.
לצערי נאלץ להסתפק בתמונות של הדגמים שהיו ולא יחזרו
 

mister K

New member
אין קשר לנפח הפעילות של דן.

לא יהיה מוזיאון לדן מכמה סיבות

שאת חלקן כתבת בעצמך :
א. אין בארצנו מודעות מספקת למורשת ולהיסטוריה.
ב. אין תקציב לעניין הזה וקשה לי להאמין, שיהיה תקציב, כשפעילותה של חברת דן צומצמה ב - 30% לערך לאחר העברת קווים למתחרים (המטרונית בחיפה תפצה על חלק מכך כשתופעל). יתרה מכך, זכור לי שירשור כאן מלפני שנים, שבישר כי נמצא תקציב ונמצאו כמה דגמים לשיפוץ. ומה יצא ? כלום ושום דבר.
ג. לכל דבר בחיים יש מומנטום. באגד עבדו על המוזיאון משנת 1988 (ואולי לפני) כשעוד היו דגמים רבים ומגוונים זמינים לשיפוץ. דן נרדמו בשמירה וכיום אין לך כמעט מכונות שניתן לשפץ, לפני מס' שנים סיירתי בחניונים. לא נותר שם זכר לג'מבו, ל - SL מוגמרת, למרופדת טייגר וכו', הרי אפילו את 6001 המיוחדת "דאגו" לגרוט (לא יכלו למצוא לה פינה באיזה חניון ?). אפילו המעט שאולי ניתן לשיפוץ (כדוג' כרטיסנית טייגר 9333 שחונה בחניון רמת החייל) מצוי במצב מוזנח, חלונות מראות ופנסים מנופצים או שסתם נאטם והפך למחסן / משרד.
ד. נדמה לי, שאבייתר כתב כאן פעם, שהחומר של ארכיון דן כמעט ונזרק בעת מעבר המשרדים. אתה מצפה מחברה שנהגה כך להשקיע במוזיאון ? אין לי אשליות, חבל שלא קם בדן מישהו כדוגמת נח סלוצקי באגד.
לצערי נאלץ להסתפק בתמונות של הדגמים שהיו ולא יחזרו
אין קשר לנפח הפעילות של דן.
דווקא מאז שהנפח הפעילות של דן קטן, החברה הרבה יותר יעילה והמניות שלה משגשגות.
עם זאת, שאר הסיבות שרשמת נכונות ולכן מוזיאון דן לא יקום לצערנו. הקמת מוזיאון רכב היא השקעה לא משתלמת (בלשון המעטה) וכנראה שאין מספיק מודעות להיסטוריה בקרב מקבלי ההחלטות בדן.
באגד המזל הוא שיש את נח שממשיך להחזיק את המוזיאון, שהוקם כאמור בזמנים שונים לגמרי.
 

אורי404

New member
מה לגבי צילומים בסרטים ובצילומים אחרים?

אין קשר לנפח הפעילות של דן.
דווקא מאז שהנפח הפעילות של דן קטן, החברה הרבה יותר יעילה והמניות שלה משגשגות.
עם זאת, שאר הסיבות שרשמת נכונות ולכן מוזיאון דן לא יקום לצערנו. הקמת מוזיאון רכב היא השקעה לא משתלמת (בלשון המעטה) וכנראה שאין מספיק מודעות להיסטוריה בקרב מקבלי ההחלטות בדן.
באגד המזל הוא שיש את נח שממשיך להחזיק את המוזיאון, שהוקם כאמור בזמנים שונים לגמרי.
מה לגבי צילומים בסרטים ובצילומים אחרים?
למשל בשידורים בערוץ מסחרי (ביניהם הזכיינית "קשת"?).
היה דווקא משמח לדעת, שאחרי (ולמעשה גם בזמן) עמל על שימור כלי התחבורה, תיראה גם תמורה כספית [למותר לציין, מוצדקת למדי].
 

חייםש1

New member
מורשת והיסטוריה לא נקנים בכסף

מה לגבי צילומים בסרטים ובצילומים אחרים?
למשל בשידורים בערוץ מסחרי (ביניהם הזכיינית "קשת"?).
היה דווקא משמח לדעת, שאחרי (ולמעשה גם בזמן) עמל על שימור כלי התחבורה, תיראה גם תמורה כספית [למותר לציין, מוצדקת למדי].
מורשת והיסטוריה לא נקנים בכסף
אתה יודע מה ? אני בספק אפילו אם מוזיאון התחבורה המושקע בקובנט גארדן בלונדון (שהכניסה אליו בתשלום) הוא ריווחי. שימור היסטורי לא צריך להימדד בשאלות של כדאיות כלכלית, ובפרט כשבזמן אמת בעבר יכלו בדן לשמר מכונות שיצאו מהשירות (מה שהיה חוסך את עלויות השיפוץ והשיקום). העניין הוא, שאת הדברים האלה צריך לעשות מיוזמה ומאהבה, ובדן אין מישהו כדוג' נח סלוצקי, שעושה עבודת קודש באגד.
אגב - אף פעם לא הבנתי מדוע כלים מושבתים בחניוני דן צריכים להראות כמו שהם (פנסים מנופצים, שמשות שבורות וכו', ראה כרטיסנית 9333 , הגרר/ דחפן טייגר ברמת החייל ועוד). מישהו עושה לכלים האלה סיכול ממוקד אחרי ההשבתה ?
 
דווקא יש בדן אנשים מאוד טובים שמשקיעים בשימור

מורשת והיסטוריה לא נקנים בכסף
אתה יודע מה ? אני בספק אפילו אם מוזיאון התחבורה המושקע בקובנט גארדן בלונדון (שהכניסה אליו בתשלום) הוא ריווחי. שימור היסטורי לא צריך להימדד בשאלות של כדאיות כלכלית, ובפרט כשבזמן אמת בעבר יכלו בדן לשמר מכונות שיצאו מהשירות (מה שהיה חוסך את עלויות השיפוץ והשיקום). העניין הוא, שאת הדברים האלה צריך לעשות מיוזמה ומאהבה, ובדן אין מישהו כדוג' נח סלוצקי, שעושה עבודת קודש באגד.
אגב - אף פעם לא הבנתי מדוע כלים מושבתים בחניוני דן צריכים להראות כמו שהם (פנסים מנופצים, שמשות שבורות וכו', ראה כרטיסנית 9333 , הגרר/ דחפן טייגר ברמת החייל ועוד). מישהו עושה לכלים האלה סיכול ממוקד אחרי ההשבתה ?
דווקא יש בדן אנשים מאוד טובים שמשקיעים בשימור
מורשת מוטורית, אבל לצערנו הם לא נמנים על מקבלי ההחלטות...
 

חייםש1

New member
אני בטוח שישנם כאלה בדן

דווקא יש בדן אנשים מאוד טובים שמשקיעים בשימור
מורשת מוטורית, אבל לצערנו הם לא נמנים על מקבלי ההחלטות...
אני בטוח שישנם כאלה בדן
אני מקווה, לדוג', שניתן יהיה להציל את 4081 מגריטה כשהיא תוצא מהשירות (אני מניח שתוך כשנה).
 

eran2020

New member
אי אפשר להקים מוזיאון פרטי?

אין קשר לנפח הפעילות של דן.
דווקא מאז שהנפח הפעילות של דן קטן, החברה הרבה יותר יעילה והמניות שלה משגשגות.
עם זאת, שאר הסיבות שרשמת נכונות ולכן מוזיאון דן לא יקום לצערנו. הקמת מוזיאון רכב היא השקעה לא משתלמת (בלשון המעטה) וכנראה שאין מספיק מודעות להיסטוריה בקרב מקבלי ההחלטות בדן.
באגד המזל הוא שיש את נח שממשיך להחזיק את המוזיאון, שהוקם כאמור בזמנים שונים לגמרי.
אי אפשר להקים מוזיאון פרטי?
יש שטחים ריקים
שאפשר להביא לשם אוטובוסים ישנים של דן,
כמה שרק אפשר למצוא,
ואנשים יתנדבו לשפץ אותם.
 

חייםש1

New member
זה כרוך בהרבה מאוד כסף

אי אפשר להקים מוזיאון פרטי?
יש שטחים ריקים
שאפשר להביא לשם אוטובוסים ישנים של דן,
כמה שרק אפשר למצוא,
ואנשים יתנדבו לשפץ אותם.
זה כרוך בהרבה מאוד כסף
אל תשכח, שמוזיאון לדן יכול היה לקום רק באיזור המרכז, ואני לא צריך לספר לך על מחירי הקרקעות באיזור. מעבר לכך - הגרוטאות של האוטובוסים הן רכוש של דן. אבל אני איתך והייתי נותן כל מה שאני יכול לו החלום היה מתגשם
 
ודוקא לדן היה אוטובוס קומותיים

זה כרוך בהרבה מאוד כסף
אל תשכח, שמוזיאון לדן יכול היה לקום רק באיזור המרכז, ואני לא צריך לספר לך על מחירי הקרקעות באיזור. מעבר לכך - הגרוטאות של האוטובוסים הן רכוש של דן. אבל אני איתך והייתי נותן כל מה שאני יכול לו החלום היה מתגשם
ודוקא לדן היה אוטובוס קומותיים
שממש חבל שלא שימרו
 

sl 3977

New member
יהיה מי שימשיך באגד

אין קשר לנפח הפעילות של דן.
דווקא מאז שהנפח הפעילות של דן קטן, החברה הרבה יותר יעילה והמניות שלה משגשגות.
עם זאת, שאר הסיבות שרשמת נכונות ולכן מוזיאון דן לא יקום לצערנו. הקמת מוזיאון רכב היא השקעה לא משתלמת (בלשון המעטה) וכנראה שאין מספיק מודעות להיסטוריה בקרב מקבלי ההחלטות בדן.
באגד המזל הוא שיש את נח שממשיך להחזיק את המוזיאון, שהוקם כאמור בזמנים שונים לגמרי.
יהיה מי שימשיך באגד
לנהל את המוזיאון שנוח ייצא לפנסיה ולא יוכל יותר לעשות את זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה