מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,

מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
 

אלון 58

New member
15-673-51 / דן

מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
15-673-51 / דן
קו 204 בכיוון צפון,ברחוב אלנבי בת"א.
 
בקווי עתידים יש מדי פעם בינעירוניות

לאן נעלמה התמונה...?
נסיון נוסף...!
בקווי עתידים יש מדי פעם בינעירוניות
ובכלל בקווים שמגיעים לצפון ת"א. בקו 20 לפני הרפורמה היתה מכונה קבועה בבוקר. כיום אני רואה ב-22 ב-33 וגם אחה"צ ראיתי כבר פעמיים 142 בינעירוני. בעבר היה קו 00 (49) עם מכונה כזאת.
 

אלון 58

New member
תודה גם על המידע הזה!

בקווי עתידים יש מדי פעם בינעירוניות
ובכלל בקווים שמגיעים לצפון ת"א. בקו 20 לפני הרפורמה היתה מכונה קבועה בבוקר. כיום אני רואה ב-22 ב-33 וגם אחה"צ ראיתי כבר פעמיים 142 בינעירוני. בעבר היה קו 00 (49) עם מכונה כזאת.
תודה גם על המידע הזה!
 

אלון 58

New member
מה קורה ל-


15-673-51 / דן
קו 204 בכיוון צפון,ברחוב אלנבי בת"א.
מה קורה ל-

רגע לפני-כן התמונה בהודעה הראשונה לא הופיעה,ולאחר שניסיתי תיקון,עכשו יש כפילות.
ההנהלה רשאית להסיר את ההודעה השניה עם התמונה.
 
לא מבין מה אתה רוצה

מה קורה ל-

רגע לפני-כן התמונה בהודעה הראשונה לא הופיעה,ולאחר שניסיתי תיקון,עכשו יש כפילות.
ההנהלה רשאית להסיר את ההודעה השניה עם התמונה.
לא מבין מה אתה רוצה
פעם ב400 שנה לדן חסר מכונה אז מכונה בינעירונית עושה את הקו,תמיד אם קשה לך ניתן להמתין 2 דקות ויגיע נמוך רצפה,זה לא שלדן יש צי ענק של כאלה,אגב מטרופולין לא בדיוק מסיעים בקווים עירונים מכונות עירוניות,למה אליהם אתה לא בא בטענות.
 

אלון 58

New member
לגבי מטרופולין...,

לא מבין מה אתה רוצה
פעם ב400 שנה לדן חסר מכונה אז מכונה בינעירונית עושה את הקו,תמיד אם קשה לך ניתן להמתין 2 דקות ויגיע נמוך רצפה,זה לא שלדן יש צי ענק של כאלה,אגב מטרופולין לא בדיוק מסיעים בקווים עירונים מכונות עירוניות,למה אליהם אתה לא בא בטענות.
לגבי מטרופולין...,
אם כוונתך לקו 47,זה כבר טמטום של משרד התחבורה,בעוד שלדן התאפשר להפעיל מכונות עירוניות.ומה המיוחד בקו 48 שבו מופעלות עירוניות?למשרד התחבורה פתרונים.
חוץ מזה רק שאלתי,לאו-דוקא בטון קנטרני,אני מודע לזה שיכול להווצר חוסר במכונות,במקרה הזה הייתי באמת צריך את 104,4 או 204,כי מכוניתי חנתה בחניון רידינג,והייתי עם מזודה קטנה,מה שלא היה מאפשר לעלות על אוטובוס בינעירוני,ובכל מקרה עוד הייתי במרחק מהתחנה,וכמה דקות אחר-כך נאספתי ע"י מכונה "מתאימה".
 

אורי404

New member
לטענת משרד התחבורה 'אופי' הקווים שונה

לגבי מטרופולין...,
אם כוונתך לקו 47,זה כבר טמטום של משרד התחבורה,בעוד שלדן התאפשר להפעיל מכונות עירוניות.ומה המיוחד בקו 48 שבו מופעלות עירוניות?למשרד התחבורה פתרונים.
חוץ מזה רק שאלתי,לאו-דוקא בטון קנטרני,אני מודע לזה שיכול להווצר חוסר במכונות,במקרה הזה הייתי באמת צריך את 104,4 או 204,כי מכוניתי חנתה בחניון רידינג,והייתי עם מזודה קטנה,מה שלא היה מאפשר לעלות על אוטובוס בינעירוני,ובכל מקרה עוד הייתי במרחק מהתחנה,וכמה דקות אחר-כך נאספתי ע"י מכונה "מתאימה".
לטענת משרד התחבורה 'אופי' הקווים שונה
לטענת משרד התחבורה, קו 47 מוגדר כקו מהיר ואילו 48 כקו מאסף. לכן רישיון קו שונה.
אולי (או שמא אפשר למחוק את המלה "אולי") לא הסבר ממש משכנע, אבל כך הוא רואה זאת.
כנ"ל קווים 90, 247 ואחרים.
 

אלון 58

New member
אז הם "מנותקים מהשטח"...,

לטענת משרד התחבורה 'אופי' הקווים שונה
לטענת משרד התחבורה, קו 47 מוגדר כקו מהיר ואילו 48 כקו מאסף. לכן רישיון קו שונה.
אולי (או שמא אפשר למחוק את המלה "אולי") לא הסבר ממש משכנע, אבל כך הוא רואה זאת.
כנ"ל קווים 90, 247 ואחרים.
אז הם "מנותקים מהשטח"...,
כי אופי האזורים בהם עובר למשל קו 47,הוא אורבני כמעט לחלוטין,על-אף שהוא משרת כמה ערים.
 

S o l l y

New member
לא רק בדן...

מה קורה ל-

רגע לפני-כן התמונה בהודעה הראשונה לא הופיעה,ולאחר שניסיתי תיקון,עכשו יש כפילות.
ההנהלה רשאית להסיר את ההודעה השניה עם התמונה.
לא רק בדן...
קודם כל את 22 של דן אני רואה באופן תדיר מאוד עם בינעירוני.
שנית, 47 ו247 של מטרופולין תמיד עם בינעירוני, ו48 הוא תמיד עם עירוני, למרות שאין כזה הבדל גדול ביניהם מבחינת נתיב לא ?
קיצור לא חסרות דוגאמות לכאלה...
 

אלון 58

New member
ידוע...,

לא רק בדן...
קודם כל את 22 של דן אני רואה באופן תדיר מאוד עם בינעירוני.
שנית, 47 ו247 של מטרופולין תמיד עם בינעירוני, ו48 הוא תמיד עם עירוני, למרות שאין כזה הבדל גדול ביניהם מבחינת נתיב לא ?
קיצור לא חסרות דוגאמות לכאלה...
ידוע...,
כפי שנכתב לעיל,בקווי מטרופולין בשרון זה היה לפי מתוה של משרד התחבורה.
 
בבקרים ובימי שישי קצת יותר, יש שימוש במכונות

מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
בבקרים ובימי שישי קצת יותר, יש שימוש במכונות
בינעירוניות, שאח"כ ממשיכות בסידור לירושלים. בימי א-ה הדבר נדרש ע"מ לתגבר בעיר, בימי שישי מטעמים תפעוליים, עקב הצורך לתגבר בי-ם, ועל כן נהגים מתחילים את הסידור בעיר ועולים אח"כ לי-ם.
מצחיק שאתה מראה כאן דוגמה מדן, שהיא די נדירה, כשאגד מבצעת מדי יום עשרות (ואולי מאות) נסיעות בקווים עירוניים מובהקים עם מכונות בינעירוניות כדבר שבשגרה.
 

אלון 58

New member
בערד אני רואה לפעמים גם את מטרופולין...,

בבקרים ובימי שישי קצת יותר, יש שימוש במכונות
בינעירוניות, שאח"כ ממשיכות בסידור לירושלים. בימי א-ה הדבר נדרש ע"מ לתגבר בעיר, בימי שישי מטעמים תפעוליים, עקב הצורך לתגבר בי-ם, ועל כן נהגים מתחילים את הסידור בעיר ועולים אח"כ לי-ם.
מצחיק שאתה מראה כאן דוגמה מדן, שהיא די נדירה, כשאגד מבצעת מדי יום עשרות (ואולי מאות) נסיעות בקווים עירוניים מובהקים עם מכונות בינעירוניות כדבר שבשגרה.
בערד אני רואה לפעמים גם את מטרופולין...,
מפעילה בינעירוניות בקו עירוני,אבל זה לא קורה הרבה.
 

חייםש1

New member
האמת שזה לא נדיר כל כך

מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
האמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
 

droriko

New member
ב-33 יש סידור קבוע עם המכונה הזאת

האמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
ב-33 יש סידור קבוע עם המכונה הזאת
 
בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10

האמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10
בבוקר בקווים עירוניים.
אני באמת לא מבין איך אגד עדיין מפעילים באופן קבוע מכונות בינעירוניות במשך כל שעות היממה בקווים עירוניים מובהקים כמו 83, 85, 126 וכו'.
 

אורי404

New member
מה, שכן אני חושב, שיש צמצום ב"אגד"

בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10
בבוקר בקווים עירוניים.
אני באמת לא מבין איך אגד עדיין מפעילים באופן קבוע מכונות בינעירוניות במשך כל שעות היממה בקווים עירוניים מובהקים כמו 83, 85, 126 וכו'.
מה, שכן אני חושב, שיש צמצום ב"אגד"
זה עדיין קיים, אבל אני חושב (לא בטוח לגמרי), שמאז הפעימה השנייה יש צמצום בשימוש באוטובוסים בינעירוניים בקווים הנ"ל.
למשל סניפים נתניה וחדרה, שמפעילים את הקווים בגוש דן. בטרם הרפורמה הרב היו בינעירוניים וכעת יש יותר עירוניים.
לכל חברה יש היתר שונה. ל"דן", למשל יש היתר בשעות הבוקר, ל"מטרופולין" בשרון, כמעט לכל קו (אם לא לכולם) יש רישיון הפעלה בנפרד לכל קו וקו עם המכונה. כנראה ב"אגד" ההיתר פתוח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה