כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם

מצב
הנושא נעול.

subway021

New member
כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם

כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם
הנהג הישראלי מתעקש להמשיך ולהרוג את עצמו. עקיפות מיותרות, מעבר מסוכן בין נתיבים, נהיגה תחת שכרות וכמובן מהירות מפורזת – כל אלה הם נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל, וישקר מי שיגיד שלא. למה תרבות הנהיגה בארץ היא מהגרועות בעולם? כדי להבין את התופעה שי לוי הצטרף לשוטרי התנועה על הכביש, תפס יחד איתם שיכורים והבין שהמלחמה על הכביש לא צפויה להיגמר בקרוב
 

subway021

New member
“שיכורים לרגע, נכים לנצח”

כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם
הנהג הישראלי מתעקש להמשיך ולהרוג את עצמו. עקיפות מיותרות, מעבר מסוכן בין נתיבים, נהיגה תחת שכרות וכמובן מהירות מפורזת – כל אלה הם נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל, וישקר מי שיגיד שלא. למה תרבות הנהיגה בארץ היא מהגרועות בעולם? כדי להבין את התופעה שי לוי הצטרף לשוטרי התנועה על הכביש, תפס יחד איתם שיכורים והבין שהמלחמה על הכביש לא צפויה להיגמר בקרוב
“שיכורים לרגע, נכים לנצח”
כתיבה: ד”ר אתי גלעד. ייעוץ וליווי מקצועי: סנדרה ברק אסל, מנהלת תחום נהגים צעירים הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
 

down under

New member
יש שם, במצגת, אי דיוק קרדינלי

קישור מתוקן
כאן
יש שם, במצגת, אי דיוק קרדינלי
החוק לא מחייב 0% אלכוהול בקרב נהגים חדשים ובקרב נהגים עד גיל 24. זה טרם חוקק. כיום לנהג חדש וגם לנהג ותיק מותר להיות ברמת אלכוהול של עד 240 מ"ג אלכוהול בליטר אויר נשוף. המשטרה אוכפת (לוקחת הרכב, שלילת רשיון מנהלי ל-30 יום, העמדה לדין) רק החל מ-290 מ"ג ומעלה. לנהג חדש, לנהג ותיק אבל מתחת לגיל 24 ובטח שלנהג חדש שהוא גם מתחת ל-24 וגם לנהג ותיק בן 45 שיש לו 20 שנות רשיון.
 

subway021

New member
אני הכרתי משהו בעבודה ששתה הרבה

יש שם, במצגת, אי דיוק קרדינלי
החוק לא מחייב 0% אלכוהול בקרב נהגים חדשים ובקרב נהגים עד גיל 24. זה טרם חוקק. כיום לנהג חדש וגם לנהג ותיק מותר להיות ברמת אלכוהול של עד 240 מ"ג אלכוהול בליטר אויר נשוף. המשטרה אוכפת (לוקחת הרכב, שלילת רשיון מנהלי ל-30 יום, העמדה לדין) רק החל מ-290 מ"ג ומעלה. לנהג חדש, לנהג ותיק אבל מתחת לגיל 24 ובטח שלנהג חדש שהוא גם מתחת ל-24 וגם לנהג ותיק בן 45 שיש לו 20 שנות רשיון.
אני הכרתי משהו בעבודה ששתה הרבה
והחרימו לנו את האוטו של עבודה .מיסכן נהג הקבוע שיצא לחופשה לכמה ימים וחזר ממלואים והתבשר לו שמכוניתו הוחרמה בגלל שאיזה עובד שפוטר שתה והשתכר חבל כי האוטו הזה היה פולסגן מסחרית ארוכה שזהה למרצדס
 

nitsansh

New member
במה האוטו אשם??

אני הכרתי משהו בעבודה ששתה הרבה
והחרימו לנו את האוטו של עבודה .מיסכן נהג הקבוע שיצא לחופשה לכמה ימים וחזר ממלואים והתבשר לו שמכוניתו הוחרמה בגלל שאיזה עובד שפוטר שתה והשתכר חבל כי האוטו הזה היה פולסגן מסחרית ארוכה שזהה למרצדס
במה האוטו אשם??
 

amit1270

New member
הגשמה פראית ביותר

כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם
הנהג הישראלי מתעקש להמשיך ולהרוג את עצמו. עקיפות מיותרות, מעבר מסוכן בין נתיבים, נהיגה תחת שכרות וכמובן מהירות מפורזת – כל אלה הם נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל, וישקר מי שיגיד שלא. למה תרבות הנהיגה בארץ היא מהגרועות בעולם? כדי להבין את התופעה שי לוי הצטרף לשוטרי התנועה על הכביש, תפס יחד איתם שיכורים והבין שהמלחמה על הכביש לא צפויה להיגמר בקרוב
הגשמה פראית ביותר
כבישי ישראל הם לא הג'ונגל הכי מסוכן בעולם. למעשה הם נעשים פחות מסוכנים משנה לשנה (בתחילת העשור נהרגו 500 השנה, כיום פחות מ-400). הגישה שמוצגת בכתבה היא כאילו "נהגי ישראל" (איזו הכללה!) הם כולם מתאבדים ורוצחים בפוטנציה, ובכך הופכים את הנהגים לאויבים במקום לשותפים במאבק המוצדק בתאונות. האמת היא שרובם המוחלט של הנהגים הם אנשים נורמטיבים שלא עושים שטויות ועבירות חמורות, אבל זה לא מספיק צהוב וסנסציוני...
 

amit1270

New member
*הגזמה

הגשמה פראית ביותר
כבישי ישראל הם לא הג'ונגל הכי מסוכן בעולם. למעשה הם נעשים פחות מסוכנים משנה לשנה (בתחילת העשור נהרגו 500 השנה, כיום פחות מ-400). הגישה שמוצגת בכתבה היא כאילו "נהגי ישראל" (איזו הכללה!) הם כולם מתאבדים ורוצחים בפוטנציה, ובכך הופכים את הנהגים לאויבים במקום לשותפים במאבק המוצדק בתאונות. האמת היא שרובם המוחלט של הנהגים הם אנשים נורמטיבים שלא עושים שטויות ועבירות חמורות, אבל זה לא מספיק צהוב וסנסציוני...
*הגזמה
 


הגשמה פראית ביותר
כבישי ישראל הם לא הג'ונגל הכי מסוכן בעולם. למעשה הם נעשים פחות מסוכנים משנה לשנה (בתחילת העשור נהרגו 500 השנה, כיום פחות מ-400). הגישה שמוצגת בכתבה היא כאילו "נהגי ישראל" (איזו הכללה!) הם כולם מתאבדים ורוצחים בפוטנציה, ובכך הופכים את הנהגים לאויבים במקום לשותפים במאבק המוצדק בתאונות. האמת היא שרובם המוחלט של הנהגים הם אנשים נורמטיבים שלא עושים שטויות ועבירות חמורות, אבל זה לא מספיק צהוב וסנסציוני...
 

darkshadow1

New member
הירידה במספר ההרוגים לא קשורה לתרבות הנהיגה,

הגשמה פראית ביותר
כבישי ישראל הם לא הג'ונגל הכי מסוכן בעולם. למעשה הם נעשים פחות מסוכנים משנה לשנה (בתחילת העשור נהרגו 500 השנה, כיום פחות מ-400). הגישה שמוצגת בכתבה היא כאילו "נהגי ישראל" (איזו הכללה!) הם כולם מתאבדים ורוצחים בפוטנציה, ובכך הופכים את הנהגים לאויבים במקום לשותפים במאבק המוצדק בתאונות. האמת היא שרובם המוחלט של הנהגים הם אנשים נורמטיבים שלא עושים שטויות ועבירות חמורות, אבל זה לא מספיק צהוב וסנסציוני...
הירידה במספר ההרוגים לא קשורה לתרבות הנהיגה,
אלא בעיקר למכוניות בטוחות יותר וכבישים טובים יותר.
 

amit1270

New member
גם וגם וגם

הירידה במספר ההרוגים לא קשורה לתרבות הנהיגה,
אלא בעיקר למכוניות בטוחות יותר וכבישים טובים יותר.
גם וגם וגם
לא, אני לא טוען שתרבות הנהיגה כאן משובחת, אבל היא משתפרת, לאט לאט. זה גם בא ביחד עם השיפור בתשתית. תשתית גרועה "מעודדת" התנהגות גרועה.
 
מצחיק שכתבת "ישקר מי שיגיד שלא"

כבישי ישראל: הג'ונגל הכי מסוכן בעולם
הנהג הישראלי מתעקש להמשיך ולהרוג את עצמו. עקיפות מיותרות, מעבר מסוכן בין נתיבים, נהיגה תחת שכרות וכמובן מהירות מפורזת – כל אלה הם נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל, וישקר מי שיגיד שלא. למה תרבות הנהיגה בארץ היא מהגרועות בעולם? כדי להבין את התופעה שי לוי הצטרף לשוטרי התנועה על הכביש, תפס יחד איתם שיכורים והבין שהמלחמה על הכביש לא צפויה להיגמר בקרוב
מצחיק שכתבת "ישקר מי שיגיד שלא"
כי רוב הטקסט בהודעה שלך הוא שקר מוחלט. זה המקור המוסמך שלך? התקשורת הישראלית הצהובה והמתלהמת? העובדות בשטח שונות לחלוטין. "הג'ונגל הכי מסוכן בעולם" - שקר. אפילו לא בטופ-50 (אני בספק אם בטופ-100). "מתעקש להמשיך להרוג את עצמו" - שקר. "נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל" - שקר. "תרבות הנהיגה מהגרועות בעולם" - שקר. לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה ממלא לנו את הראש בקלישאות כוזבות. אין לך מושג מה מצב התנועה, התאונות והנהיגה בשכרות בשאר 201 המדינות בעולם. הסיסמאות שלך טובות לטוקבקים של YNET. כאן הן לא עושות רושם על אף אחד.
 

subway021

New member
,תרגיע את עצמך, אני לא זה שכתבתי

מצחיק שכתבת "ישקר מי שיגיד שלא"
כי רוב הטקסט בהודעה שלך הוא שקר מוחלט. זה המקור המוסמך שלך? התקשורת הישראלית הצהובה והמתלהמת? העובדות בשטח שונות לחלוטין. "הג'ונגל הכי מסוכן בעולם" - שקר. אפילו לא בטופ-50 (אני בספק אם בטופ-100). "מתעקש להמשיך להרוג את עצמו" - שקר. "נחלתו של כמעט כל נהג על כבישי ישראל" - שקר. "תרבות הנהיגה מהגרועות בעולם" - שקר. לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה ממלא לנו את הראש בקלישאות כוזבות. אין לך מושג מה מצב התנועה, התאונות והנהיגה בשכרות בשאר 201 המדינות בעולם. הסיסמאות שלך טובות לטוקבקים של YNET. כאן הן לא עושות רושם על אף אחד.
,תרגיע את עצמך, אני לא זה שכתבתי
זה רק קישור שהבאתי מהצד שרשום עליו מאקו אתה זה שפעם ראשונה שתקוף אותי מבלי לטרוח ממי הכתבה. אני אישית הייתי און ליין 777 ולפני זה הייתי טרנדליין בזמנו הייתי חובב מפרקיים, ואף אגדדן777 כעת אני בטוח שהכינוי סאבוי021 תהיע פעם אחרונה (רכבת תחתית) והאם ראית אותי כותב כתבה בכלל?? האמת שלא?
 
אז מה אתה חוזר אחריהם כמו תוכי?!

,תרגיע את עצמך, אני לא זה שכתבתי
זה רק קישור שהבאתי מהצד שרשום עליו מאקו אתה זה שפעם ראשונה שתקוף אותי מבלי לטרוח ממי הכתבה. אני אישית הייתי און ליין 777 ולפני זה הייתי טרנדליין בזמנו הייתי חובב מפרקיים, ואף אגדדן777 כעת אני בטוח שהכינוי סאבוי021 תהיע פעם אחרונה (רכבת תחתית) והאם ראית אותי כותב כתבה בכלל?? האמת שלא?
אז מה אתה חוזר אחריהם כמו תוכי?!
למה אתה מעתיק את השקרים שלהם כאילו שאתה מכונת העתקה ולא אדם חושב עם דעה עצמאית? אתה לא מבין שבדיוק על זה הם בונים? שכל שקר שהם מספרים יופץ ברשת באמצעות מגיפת ה"קופי פייסט"? ולמה בכלל לתת במה לזבל הזה? לא שמענו מספיק שקרים בעשרים וחמש השנה האחרונות בנושא תאונות הדרכים בכל כלי התקשורת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה