שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
 

בועז ל

New member
שביתת הרכבת - דחייה בהפעלת להבים דרום-ב"ש צ'

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
שביתת הרכבת - דחייה בהפעלת להבים דרום-ב"ש צ'
במוצ"ש זה אמורה להתבצע הפעלתו הכפולה של קטע המסילה שבין התחנה התפעולית להבים דרום לתחנת הנוסעים ב"ש צפון. הפעלת הקטע כקטע כפול תידחה במספר ימים בשל השביתה הכללית עליה הכריזה ההסתדרות ואשר הרכבת נוטלת בה חלק. עד ליום פרוץ השביתה, נותרו שלושה ימי עבודה להשלמת שדרוגו של קטע המסילה האחרון שנותר בפרויקט. העבודות על קטע זה התקדמו עד כה בקצב טוב מאוד והקדימו במועד סיומן הצפוי את העבודות על תחנת כפר מנחם. בתמונה: עבודות הידוק וחיזוק מצעים במפגש 244, שאליו נגיע מיד.
 
תודה בועז על הדווח מהדרום. מחר אומנם תסענה

שביתת הרכבת - דחייה בהפעלת להבים דרום-ב"ש צ'
במוצ"ש זה אמורה להתבצע הפעלתו הכפולה של קטע המסילה שבין התחנה התפעולית להבים דרום לתחנת הנוסעים ב"ש צפון. הפעלת הקטע כקטע כפול תידחה במספר ימים בשל השביתה הכללית עליה הכריזה ההסתדרות ואשר הרכבת נוטלת בה חלק. עד ליום פרוץ השביתה, נותרו שלושה ימי עבודה להשלמת שדרוגו של קטע המסילה האחרון שנותר בפרויקט. העבודות על קטע זה התקדמו עד כה בקצב טוב מאוד והקדימו במועד סיומן הצפוי את העבודות על תחנת כפר מנחם. בתמונה: עבודות הידוק וחיזוק מצעים במפגש 244, שאליו נגיע מיד.
תודה בועז על הדווח מהדרום. מחר אומנם תסענה
להבנתי הרכבות בבוקר אך כנראה במקום האוטובוסים של אגד ודן שיושבתו. הקטע הכפול שהפעלתו ככזה צפויה בקרוב בין להבים תפעולית לב''ש צפון חשוב למדי, אך אינו מעלה או מוריד באשר למשך הנסיעה בשלב זה. הפעלת הקטע האחרון כמסילה כפולה תשפר את הגמישות התפעולית במקרה של איחור רכבת מהכוון הנגדי או תקלה.
 

בועז ל

New member
הפרדה מפלסית במפגש 244

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
הפרדה מפלסית במפגש 244
בתחילת השבוע בוצע שלב נוסף וחשוב בדרך להשלמת גשר ההפרדה ובו נוצקה המיסעה של גשר.
 

בועז ל

New member
מיסעת הגשר

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
מיסעת הגשר
לאחר הנפת קורות הבטון האופקיות יש לצקת משטח בטון בין הקורות שממלא את החלל שביניהן. משטח זה נוצק כמעין שיניים בין הקורות ופלטה אופקית מעליהן. בשלב הבא של הביצוע תונח שכבת מצעים (אגום) על המיסעה ואח"כ אספלט. יציקת המיסעה (שעליה ינועו כלי הרכב) יוצר מבנה אחד מחובר של הקורות עם המיסעה ותורמת ליציבותו של הגשר מפני זעזועים ורעידות בקרקע.
 

בועז ל

New member
תחנת זברה (אינה עונה?) המשתדרגת.

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תחנת זברה (אינה עונה?) המשתדרגת.
עיצוב התחנה המשתדרגת ברמלה החזיר אותי אל סופר המתח ושאהבתי לקרוא בנעוריי. מעבר לשמירה על הקו הקיים בתחנה, ייתכן שיש ברמלה איזשהו ניסיון לרמיזה ארכיטקטונית של סגנון כלשהו מן העבר . באמת שאיני יודע, אך דבר אחד אני כן יודע: הסגנון הזה בתוספת גרנוליט הרציף, אינם לטעמי
 

alantan

New member
גם לא לטעמי, אבל מה לעשות עם החצי השני?

תחנת זברה (אינה עונה?) המשתדרגת.
עיצוב התחנה המשתדרגת ברמלה החזיר אותי אל סופר המתח ושאהבתי לקרוא בנעוריי. מעבר לשמירה על הקו הקיים בתחנה, ייתכן שיש ברמלה איזשהו ניסיון לרמיזה ארכיטקטונית של סגנון כלשהו מן העבר . באמת שאיני יודע, אך דבר אחד אני כן יודע: הסגנון הזה בתוספת גרנוליט הרציף, אינם לטעמי
גם לא לטעמי, אבל מה לעשות עם החצי השני?
אי אפשר לבנות את חצי התחנה בסגנון חדש...
 

בועז ל

New member
כנראה שבארץ הרבה יותר קל להפריד את

גם לא לטעמי, אבל מה לעשות עם החצי השני?
אי אפשר לבנות את חצי התחנה בסגנון חדש...
כנראה שבארץ הרבה יותר קל להפריד את
הדת מהמדינה מאשר את אריחי האבן מהרציף הישן ברמלה.
 
הנה קבל בועז

תחנת זברה (אינה עונה?) המשתדרגת.
עיצוב התחנה המשתדרגת ברמלה החזיר אותי אל סופר המתח ושאהבתי לקרוא בנעוריי. מעבר לשמירה על הקו הקיים בתחנה, ייתכן שיש ברמלה איזשהו ניסיון לרמיזה ארכיטקטונית של סגנון כלשהו מן העבר . באמת שאיני יודע, אך דבר אחד אני כן יודע: הסגנון הזה בתוספת גרנוליט הרציף, אינם לטעמי
הנה קבל בועז
הסקוטי המצויין, שהבעיה היחידה בספריו היתה - העדרו המוחלט של הסקס!
 

בועז ל

New member
תודה, סיזר.

הנה קבל בועז
הסקוטי המצויין, שהבעיה היחידה בספריו היתה - העדרו המוחלט של הסקס!
תודה, סיזר.
יש שיראו יתרון ב"בעיה" שציינת
ואגב, "תחנת זברה אינה עונה" היה הספר הראשון של מקלין ששאלתי מהספרייה העירונית (כן, אני מודה בהרגל המגונה שלי מימים עברו
). 17 נוספים באו בעקבותיו (כרגע עברתי על הרשימה בויקיפדיה) כשהאחרון ביניהם היה..."הסיירת יוליסס", שבאופן פרדוקסלי שכן דרך קבע מאז ומתמיד על מדף הספרייה בבית הוריי. ייתכן שעיצוב הכריכה המשמים (משמים יותר מתחנת רמלה!) של הוצאת "עם עובד", הוא זה שמנע ממני במשך שנים רבות לגשת לספר שנחשב אולי לגדול ספריו של מקלין.
 
נכון, אני זוכר זאת

תודה, סיזר.
יש שיראו יתרון ב"בעיה" שציינת
ואגב, "תחנת זברה אינה עונה" היה הספר הראשון של מקלין ששאלתי מהספרייה העירונית (כן, אני מודה בהרגל המגונה שלי מימים עברו
). 17 נוספים באו בעקבותיו (כרגע עברתי על הרשימה בויקיפדיה) כשהאחרון ביניהם היה..."הסיירת יוליסס", שבאופן פרדוקסלי שכן דרך קבע מאז ומתמיד על מדף הספרייה בבית הוריי. ייתכן שעיצוב הכריכה המשמים (משמים יותר מתחנת רמלה!) של הוצאת "עם עובד", הוא זה שמנע ממני במשך שנים רבות לגשת לספר שנחשב אולי לגדול ספריו של מקלין.
נכון, אני זוכר זאת
מקרה קלאסי של אל תסתכל בקנקן... מדובר בפרדוקס: ספריו האחרים של מקלין לא היו יכולים בשום אופן להיות חלק מהספריה לעם, בהיותם ספרי ז'אנר מובהקים שהפיינשמקרים ב"עם עובד" לא היו מעיפים בהם מבט שני. לכן הם יצאו בארץ בהוצאת מזרחי המסחרית עם עטיפות צבעוניות שעליהן נשים יפות עם מבט מפוחד בעיניים... אין להן כמובן ממה לפחד, אצל מקלין אפילו החולצה לא תרד מהן...
לעומת זאת, "יוליסס" היה ספרו האחד והיחיד של מקלין שנכנס לקנון, ולכן היחיד ש"זכה" להתפרסם במסגרת הספריה לעם. ככזה, דווקא הוא קיבל את העטיפה האנטי מסחרית ביותר, מה שגרם לך ולעוד קוראים רבים להסס לפני קריאתו, אם בכלל... האהובים עליי: תותחי נברון, הנשרים פשטו עם שחר, הפחד הוא המפתח, אקספרס לגיהנום.
 

בועז ל

New member
אני אהבתי את "הלילה הנצחי", "תחנת זברה אינה

נכון, אני זוכר זאת
מקרה קלאסי של אל תסתכל בקנקן... מדובר בפרדוקס: ספריו האחרים של מקלין לא היו יכולים בשום אופן להיות חלק מהספריה לעם, בהיותם ספרי ז'אנר מובהקים שהפיינשמקרים ב"עם עובד" לא היו מעיפים בהם מבט שני. לכן הם יצאו בארץ בהוצאת מזרחי המסחרית עם עטיפות צבעוניות שעליהן נשים יפות עם מבט מפוחד בעיניים... אין להן כמובן ממה לפחד, אצל מקלין אפילו החולצה לא תרד מהן...
לעומת זאת, "יוליסס" היה ספרו האחד והיחיד של מקלין שנכנס לקנון, ולכן היחיד ש"זכה" להתפרסם במסגרת הספריה לעם. ככזה, דווקא הוא קיבל את העטיפה האנטי מסחרית ביותר, מה שגרם לך ולעוד קוראים רבים להסס לפני קריאתו, אם בכלל... האהובים עליי: תותחי נברון, הנשרים פשטו עם שחר, הפחד הוא המפתח, אקספרס לגיהנום.
אני אהבתי את "הלילה הנצחי", "תחנת זברה אינה
עונה" (זכות ראשונים), "גיבורי נברון" ו"הצונחים אל המוות" שנקרא בשמו הקולונועי, כפי שציינת, "הנשרים פשטו עם שחר". בשלהי הקריירה של מקלין חלה נסיגה מסוימת ברמת הכתיבה שלו. נסיגה זאת, בתוספת גילי שקפץ שמספר שנים, גרמו לי לדלג על ספריו האחרונים, אם כי אני חייב לציין שבתקופה שקראתי את מקלין, כל ספר חדש שלו אליו התוודעתי היה מבחינתי חגיגה של ממש - כולל אלה שלא הזכרתי ברשימת המועדפים שלי. עניין הקנון שהזכרת ביחס למקלין הזכיר לי סופר נוסף שנפטר לא מכבר ולא זכה אף הוא להכרת הממסד הספרותי למרות פופולריותו העצומה: שרגא גפני, שהיה בילדותי ונשאר עד היום כאבנר כרמלי. שרגא גפני, שבשבילי היה ונשאר אבנר כרמלי.
 

בועז ל

New member
*במספר שנים

אני אהבתי את "הלילה הנצחי", "תחנת זברה אינה
עונה" (זכות ראשונים), "גיבורי נברון" ו"הצונחים אל המוות" שנקרא בשמו הקולונועי, כפי שציינת, "הנשרים פשטו עם שחר". בשלהי הקריירה של מקלין חלה נסיגה מסוימת ברמת הכתיבה שלו. נסיגה זאת, בתוספת גילי שקפץ שמספר שנים, גרמו לי לדלג על ספריו האחרונים, אם כי אני חייב לציין שבתקופה שקראתי את מקלין, כל ספר חדש שלו אליו התוודעתי היה מבחינתי חגיגה של ממש - כולל אלה שלא הזכרתי ברשימת המועדפים שלי. עניין הקנון שהזכרת ביחס למקלין הזכיר לי סופר נוסף שנפטר לא מכבר ולא זכה אף הוא להכרת הממסד הספרותי למרות פופולריותו העצומה: שרגא גפני, שהיה בילדותי ונשאר עד היום כאבנר כרמלי. שרגא גפני, שבשבילי היה ונשאר אבנר כרמלי.
*במספר שנים
 
אז שים לב בועז...

אני אהבתי את "הלילה הנצחי", "תחנת זברה אינה
עונה" (זכות ראשונים), "גיבורי נברון" ו"הצונחים אל המוות" שנקרא בשמו הקולונועי, כפי שציינת, "הנשרים פשטו עם שחר". בשלהי הקריירה של מקלין חלה נסיגה מסוימת ברמת הכתיבה שלו. נסיגה זאת, בתוספת גילי שקפץ שמספר שנים, גרמו לי לדלג על ספריו האחרונים, אם כי אני חייב לציין שבתקופה שקראתי את מקלין, כל ספר חדש שלו אליו התוודעתי היה מבחינתי חגיגה של ממש - כולל אלה שלא הזכרתי ברשימת המועדפים שלי. עניין הקנון שהזכרת ביחס למקלין הזכיר לי סופר נוסף שנפטר לא מכבר ולא זכה אף הוא להכרת הממסד הספרותי למרות פופולריותו העצומה: שרגא גפני, שהיה בילדותי ונשאר עד היום כאבנר כרמלי. שרגא גפני, שבשבילי היה ונשאר אבנר כרמלי.
אז שים לב בועז...
גם גפני ז"ל הוציא את ספריו בהוצאת מזרחי ולמעשה נחשב ל"סופר הבית" של המו"ל! כמובן שספריו של גפני גם הם היו ספרי ז'אנר מובהקים (חלקם אף נכללו ב-3-2 ז'אנרים) כך שבכל מקרה לא היה סיכוי שיזכו להכרת הממסד, ואני חושב גם שגפני (בין היתר נוכח דעותיו הפוליטיות) לא ציפה בכלל להכרה זו. הוא היה סופר מסחרי לטוב ולרע.
 

בועז ל

New member
יש לציין שגפני היה אמנם סופר ז'אנר מובהק, כפי

אז שים לב בועז...
גם גפני ז"ל הוציא את ספריו בהוצאת מזרחי ולמעשה נחשב ל"סופר הבית" של המו"ל! כמובן שספריו של גפני גם הם היו ספרי ז'אנר מובהקים (חלקם אף נכללו ב-3-2 ז'אנרים) כך שבכל מקרה לא היה סיכוי שיזכו להכרת הממסד, ואני חושב גם שגפני (בין היתר נוכח דעותיו הפוליטיות) לא ציפה בכלל להכרה זו. הוא היה סופר מסחרי לטוב ולרע.
יש לציין שגפני היה אמנם סופר ז'אנר מובהק, כפי
שציינת, אך ברשימת סופרי הז'אנר מופיעים כאלה שדווקא זכו להכרת הממסד (חלקם להכרה מאוחרת). רבים מאוד קראו את ספריו. ביניהם גם כאלה שלא חלקו עמו את השקפותיו הפוליטיות.
 

amit1270

New member
...והם לא יסלחו לו על זה לעולם.


יש לציין שגפני היה אמנם סופר ז'אנר מובהק, כפי
שציינת, אך ברשימת סופרי הז'אנר מופיעים כאלה שדווקא זכו להכרת הממסד (חלקם להכרה מאוחרת). רבים מאוד קראו את ספריו. ביניהם גם כאלה שלא חלקו עמו את השקפותיו הפוליטיות.
...והם לא יסלחו לו על זה לעולם.
 

בועז ל

New member
חיפוי אבן בתחנת רמלה.

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
חיפוי אבן בתחנת רמלה.
מיועד לחובבי עיצוב הרק"ל הירושלמית. צבע השמיים ומזג האוויר בהתאמה מלאה...
 

בועז ל

New member
מה צפוי בתחנת "זברה"?

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
מה צפוי בתחנת "זברה"?
באמצע חודש זה יונף המעבר העילי ויוצמד למגדלי המעליות. כחודש אח"כ תעשנה שתי המעליות עלייה לארץ הקודש ותגענה לתחנת רמלה.
 

בועז ל

New member
צמד המגדלים

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
צמד המגדלים
שחיפוים החל אף הוא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה