הנחה בנסיעה הלוך חזור או 2 נוסעים?

  • פותח הנושא pril
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

pril

New member
הנחה בנסיעה הלוך חזור או 2 נוסעים?

הנחה בנסיעה הלוך חזור או 2 נוסעים?
נתקלתי כמה פעמים בקווים בין עירוניים בנהגים שהציעו הנחה על 2 נוסעים או נסיעה הלוך חזור. יכול להיות שזה לא חל על הנסיעות הבין עירוניות הקצרות ביותר. חלק אחר מהנהגים לא הזכיר את הדבר, ואולי אפילו לא ידע במה מדובר. איך זה פועל? באיזה מקרים אפשר להשתמש בזה, וכמה ההנחה? אגב, מה אורך התוקף של כרטיס הלוך/חזור?
 
בדרך כלל יש כרטיסיות

הנחה בנסיעה הלוך חזור או 2 נוסעים?
נתקלתי כמה פעמים בקווים בין עירוניים בנהגים שהציעו הנחה על 2 נוסעים או נסיעה הלוך חזור. יכול להיות שזה לא חל על הנסיעות הבין עירוניות הקצרות ביותר. חלק אחר מהנהגים לא הזכיר את הדבר, ואולי אפילו לא ידע במה מדובר. איך זה פועל? באיזה מקרים אפשר להשתמש בזה, וכמה ההנחה? אגב, מה אורך התוקף של כרטיס הלוך/חזור?
בדרך כלל יש כרטיסיות
בקודי נסיעה עירוניים כרטיסיות של 10 במחיר 8 בקודים עד 11-12 (תלוי בחברה) כרטיסיות של 5 במחיר 4 בקודים גבוהים יותר יש כרטיסיות 2 נסיעות בהנחה של 15 אחוז בכל הכרטיסיות ניתן להשתמש עבור 2 נוסעים בכיוון אחד, וניתן להשתמש גם לנסיעה בכיוונים שונים. למרות זאת יש מספר יוצאי דופן קווי אילת: יש כרטיסי הלוך ושוב ב14 אחוז הנחה קו אוטובוס תל אביב לים המלח דרך ירושלים, הלוך ושוב ועוד כמה בכרטיסים אלה ניתן להשתמש רק בכיווני נסיעה מנוגדים(הלוך ושוב)
 
טלכרטיס הלוך ושוב אין תוקף

בדרך כלל יש כרטיסיות
בקודי נסיעה עירוניים כרטיסיות של 10 במחיר 8 בקודים עד 11-12 (תלוי בחברה) כרטיסיות של 5 במחיר 4 בקודים גבוהים יותר יש כרטיסיות 2 נסיעות בהנחה של 15 אחוז בכל הכרטיסיות ניתן להשתמש עבור 2 נוסעים בכיוון אחד, וניתן להשתמש גם לנסיעה בכיוונים שונים. למרות זאת יש מספר יוצאי דופן קווי אילת: יש כרטיסי הלוך ושוב ב14 אחוז הנחה קו אוטובוס תל אביב לים המלח דרך ירושלים, הלוך ושוב ועוד כמה בכרטיסים אלה ניתן להשתמש רק בכיווני נסיעה מנוגדים(הלוך ושוב)
טלכרטיס הלוך ושוב אין תוקף
 
ולכרטיס הלוך ושוב אין פג תוקף

בדרך כלל יש כרטיסיות
בקודי נסיעה עירוניים כרטיסיות של 10 במחיר 8 בקודים עד 11-12 (תלוי בחברה) כרטיסיות של 5 במחיר 4 בקודים גבוהים יותר יש כרטיסיות 2 נסיעות בהנחה של 15 אחוז בכל הכרטיסיות ניתן להשתמש עבור 2 נוסעים בכיוון אחד, וניתן להשתמש גם לנסיעה בכיוונים שונים. למרות זאת יש מספר יוצאי דופן קווי אילת: יש כרטיסי הלוך ושוב ב14 אחוז הנחה קו אוטובוס תל אביב לים המלח דרך ירושלים, הלוך ושוב ועוד כמה בכרטיסים אלה ניתן להשתמש רק בכיווני נסיעה מנוגדים(הלוך ושוב)
ולכרטיס הלוך ושוב אין פג תוקף
ברגע שנוצלה נסיעה בכיוון אחד, הכרטיס בתוקף עד שישתמשו בו. אם לא נוצלה נסיעה לפני עליית מחיר, יש לשלם את עליית המחיר. ורק אז ניתן להשתמש
 

pril

New member
אני לא מתכוון לכרטיסיות

בדרך כלל יש כרטיסיות
בקודי נסיעה עירוניים כרטיסיות של 10 במחיר 8 בקודים עד 11-12 (תלוי בחברה) כרטיסיות של 5 במחיר 4 בקודים גבוהים יותר יש כרטיסיות 2 נסיעות בהנחה של 15 אחוז בכל הכרטיסיות ניתן להשתמש עבור 2 נוסעים בכיוון אחד, וניתן להשתמש גם לנסיעה בכיוונים שונים. למרות זאת יש מספר יוצאי דופן קווי אילת: יש כרטיסי הלוך ושוב ב14 אחוז הנחה קו אוטובוס תל אביב לים המלח דרך ירושלים, הלוך ושוב ועוד כמה בכרטיסים אלה ניתן להשתמש רק בכיווני נסיעה מנוגדים(הלוך ושוב)
אני לא מתכוון לכרטיסיות
אלא כרטיס פשוט שמודפס באוטובוס ומנוקב פעמיים. הנסיעות שבהן הציעו לי את זה היו נסיעות של שעה בערך. לא נתקלת בכזה? היה לי הרושם שזה אמור להיות כרטיס הלוך חזור, אבל איכשהו אפשר להשתמש בזה גם ל-2 נוסעים לכיוון אחד. לא ברור לי אם זה שימוש "מיוחד" או לא.
 
זה שהכרטיס מודפס באוטובוס

אני לא מתכוון לכרטיסיות
אלא כרטיס פשוט שמודפס באוטובוס ומנוקב פעמיים. הנסיעות שבהן הציעו לי את זה היו נסיעות של שעה בערך. לא נתקלת בכזה? היה לי הרושם שזה אמור להיות כרטיס הלוך חזור, אבל איכשהו אפשר להשתמש בזה גם ל-2 נוסעים לכיוון אחד. לא ברור לי אם זה שימוש "מיוחד" או לא.
זה שהכרטיס מודפס באוטובוס
לא אומר שהוא לא כרטיסיה תבדקי מה רשום עליו. אורך הנסיעה לא משנה, תגידי איזו חברה ואיזה מחיר מדובר. ואפשר לבדוק באתר החברה מה מוצע למחיר הזה
 
בנסיעות בינעירוניות מקוד מסוים יש כרטיסיית

אני לא מתכוון לכרטיסיות
אלא כרטיס פשוט שמודפס באוטובוס ומנוקב פעמיים. הנסיעות שבהן הציעו לי את זה היו נסיעות של שעה בערך. לא נתקלת בכזה? היה לי הרושם שזה אמור להיות כרטיס הלוך חזור, אבל איכשהו אפשר להשתמש בזה גם ל-2 נוסעים לכיוון אחד. לא ברור לי אם זה שימוש "מיוחד" או לא.
בנסיעות בינעירוניות מקוד מסוים יש כרטיסיית
2 נסיעות. בכרטיס כזה שמונפק באוטובוסים של אגד רשום "הלוש" - הלוך ושוב, אבל מדובר בכרטיסיית 2 נסיעות שניתן להשתמש בה באופנים הבאים: 2 נוסעים באותה נסיעה, 2 נסיעות בכוונים מנוגדים או 2 נסיעות באותו כוון. מגבלת התוקף רלוונטית רק אם הכרטיס כולל גם נסיעת המשך עירונית ולגבי הנסיעה העירונית, או אם הכרטיס נרכש בקו עירוני וכלל המשך בקו בינעירוני. כרטיסיית 2 נסיעות רלוונטית בעיקר (ואולי רק) בקווים בינעירוניים של אגד ובקווי הדרום של מטרופולין.
 

846

Active member
בכרטיס המודפס באוטובוס

בנסיעות בינעירוניות מקוד מסוים יש כרטיסיית
2 נסיעות. בכרטיס כזה שמונפק באוטובוסים של אגד רשום "הלוש" - הלוך ושוב, אבל מדובר בכרטיסיית 2 נסיעות שניתן להשתמש בה באופנים הבאים: 2 נוסעים באותה נסיעה, 2 נסיעות בכוונים מנוגדים או 2 נסיעות באותו כוון. מגבלת התוקף רלוונטית רק אם הכרטיס כולל גם נסיעת המשך עירונית ולגבי הנסיעה העירונית, או אם הכרטיס נרכש בקו עירוני וכלל המשך בקו בינעירוני. כרטיסיית 2 נסיעות רלוונטית בעיקר (ואולי רק) בקווים בינעירוניים של אגד ובקווי הדרום של מטרופולין.
בכרטיס המודפס באוטובוס
לא רשום הלו"ש כי אם "כרטיסית שתי נסיעות"
 
אתה יודע כמה כרטיסים כאלה יש לי?

בכרטיס המודפס באוטובוס
לא רשום הלו"ש כי אם "כרטיסית שתי נסיעות"
אתה יודע כמה כרטיסים כאלה יש לי?
מודפס הלו"ש ואם יש המשך מודפס בראש הכרטיס (מתחת לתאריך ולשעה "המשך הלו"ש")
 
בבקשה

תסרוק דוגמה או שתיים.
בבקשה
אני חושב שיש לי הסבר, אבל זה לא מסתדר עם השילוב של שתי ההודעות שלך בשרשור הזה. ייתכן שכאשר מדובר בשתי נסיעות ללא המשך, הנהגים מנפיקים בדרך כלל כרטיסיית שתי נסיעות ולא כרטיס הלוך ושוב ואילו כאשר יש נסיעת המשך מנפיקים כרטיס כפי שצירפתי, אבל המשמעות היא שלא בכל הכרטיסיות יש נסיעות המשך. וזה אכן המצב שאני היכרתי, שכרטיסיות לא כוללות נסיעות המשך עירוניות. אם כרטיסיות כוללות נסיעות המשך אוטומטית, אז אין צורך בכרטיס "הלו"ש המשך". יש בעיה עם הכללת נסיעת המשך בכרטיסיה, כי אז לא ניתן לדעת מתי בוצעה הנסיעה הראשונה וכמובן שבנסיעת המשך אין כוונה שהפער בין הנסיעה הבינעירונית לעירונית (או להיפך) יהיה יותר ממסגרת של יום אחד.
 
טוב..באתר אגד יש את התשובות, אבל יש משהו מוזר

בבקשה
אני חושב שיש לי הסבר, אבל זה לא מסתדר עם השילוב של שתי ההודעות שלך בשרשור הזה. ייתכן שכאשר מדובר בשתי נסיעות ללא המשך, הנהגים מנפיקים בדרך כלל כרטיסיית שתי נסיעות ולא כרטיס הלוך ושוב ואילו כאשר יש נסיעת המשך מנפיקים כרטיס כפי שצירפתי, אבל המשמעות היא שלא בכל הכרטיסיות יש נסיעות המשך. וזה אכן המצב שאני היכרתי, שכרטיסיות לא כוללות נסיעות המשך עירוניות. אם כרטיסיות כוללות נסיעות המשך אוטומטית, אז אין צורך בכרטיס "הלו"ש המשך". יש בעיה עם הכללת נסיעת המשך בכרטיסיה, כי אז לא ניתן לדעת מתי בוצעה הנסיעה הראשונה וכמובן שבנסיעת המשך אין כוונה שהפער בין הנסיעה הבינעירונית לעירונית (או להיפך) יהיה יותר ממסגרת של יום אחד.
טוב..באתר אגד יש את התשובות, אבל יש משהו מוזר
לגבי כרטיסיות, רשום מה שכתבת: " כרטיסייה עם נסיעת המשך באיזור חיפה ובקו 431 ראשל"צ - ירושלים* ניצול נסיעת המשך באמצעות הכרטיסייה יתאפשר רק ליעדים הנמצאים בתחום "נסיעה עירונית רגילה". בנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב במשבצת המיועדת לכך, והנהג בנסיעה העירונית (נסיעת ההמשך) ינקב נקב נוסף מימין. בנסיעה עירונית והמשך בנסיעה בינעירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב ליד המשבצת המיועדת לנסיעה העירונית, והנהג בנסיעה הבינעירונית (נסיעת ההמשך) ינקב במשבצת המיועדת לנסיעה הבינעירונית. *נסיעת ההמשך בקו 431 ניתנת לניצול רק עבור הנסיעה העירונית בראשון לציון, בשני כיווני הנסיעה. " כמו כן בכרטיסי המשך רשום: " כרטיס המשך רגיל נסיעת ההמשך תתבצע ממסוף ההמשך בלבד (למעט אזורים מוגדרים בהם ניתן לנצל את נסיעת ההמשך שלא ממסופי ההמשך). בחיפה, ניתן לבצע את נסיעת ההמשך ממרכזית חוף הכרמל או ממרכזית המפרץ בלבד. מחיר כרטיס ההמשך מורכב מקוד מחיר הנסיעה הבינעירונית וממחיר הנסיעה העירונית, התוספת עבור הנסיעה העירונית משתנה בהתאם ליעד ההמשך. הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בעת ניצול הנסיעה השנייה (נסיעת ההמשך) ינוקב הכרטיס במשבצת המיועדת לכך בחלקו התחתון. כרטיס המנוקב פעם אחת הינו כרטיס בו נוצלו שתי הנסיעות. כרטיס המשך תקף רק ביום רכישת הכרטיס. כרטיס הלוך ושוב עם נסיעת המשך הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בנסיעה השנייה ינוקב ריבוע מספר 2, בנסיעה השלישית ינוקב ריבוע מספר 3 ובנסיעה הרביעית ינוקב ריבוע מספר 4. בכרטיס אשר הופק בנסיעה בינעירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות עירוניות ונסיעה 4 היא בינעירונית. בכרטיס אשר הופק בנסיעה עירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות בינעירוניות ונסיעה 4 היא עירונית. " בתיאור של כרטיסיית שתי נסיעות אין התייחסות לנסיעות המשך. _______________________________________________________________________________ כלומר: כרטיסיית שתי נסיעות לא כוללת נסיעות המשך ואילו כרטיסיות מרובות נסיעות כן כוללות נסיעות המשך. במקום כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך יש את הכרטיס "המשך הלו"ש", שבו יש מגבלת תוקף של יום אחד. מה שלא ברור זה מדוע בכרטיסיה מרובת נסיעות אין מגבלת תוקף לנסיעות ההמשך ובכרטיס של שתי נסיעות יש מגבלת תוקף.
 
בכרטיסיות 5 נסיעות ההמשך הוא ביום הנסיעה

טוב..באתר אגד יש את התשובות, אבל יש משהו מוזר
לגבי כרטיסיות, רשום מה שכתבת: " כרטיסייה עם נסיעת המשך באיזור חיפה ובקו 431 ראשל"צ - ירושלים* ניצול נסיעת המשך באמצעות הכרטיסייה יתאפשר רק ליעדים הנמצאים בתחום "נסיעה עירונית רגילה". בנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב במשבצת המיועדת לכך, והנהג בנסיעה העירונית (נסיעת ההמשך) ינקב נקב נוסף מימין. בנסיעה עירונית והמשך בנסיעה בינעירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב ליד המשבצת המיועדת לנסיעה העירונית, והנהג בנסיעה הבינעירונית (נסיעת ההמשך) ינקב במשבצת המיועדת לנסיעה הבינעירונית. *נסיעת ההמשך בקו 431 ניתנת לניצול רק עבור הנסיעה העירונית בראשון לציון, בשני כיווני הנסיעה. " כמו כן בכרטיסי המשך רשום: " כרטיס המשך רגיל נסיעת ההמשך תתבצע ממסוף ההמשך בלבד (למעט אזורים מוגדרים בהם ניתן לנצל את נסיעת ההמשך שלא ממסופי ההמשך). בחיפה, ניתן לבצע את נסיעת ההמשך ממרכזית חוף הכרמל או ממרכזית המפרץ בלבד. מחיר כרטיס ההמשך מורכב מקוד מחיר הנסיעה הבינעירונית וממחיר הנסיעה העירונית, התוספת עבור הנסיעה העירונית משתנה בהתאם ליעד ההמשך. הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בעת ניצול הנסיעה השנייה (נסיעת ההמשך) ינוקב הכרטיס במשבצת המיועדת לכך בחלקו התחתון. כרטיס המנוקב פעם אחת הינו כרטיס בו נוצלו שתי הנסיעות. כרטיס המשך תקף רק ביום רכישת הכרטיס. כרטיס הלוך ושוב עם נסיעת המשך הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בנסיעה השנייה ינוקב ריבוע מספר 2, בנסיעה השלישית ינוקב ריבוע מספר 3 ובנסיעה הרביעית ינוקב ריבוע מספר 4. בכרטיס אשר הופק בנסיעה בינעירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות עירוניות ונסיעה 4 היא בינעירונית. בכרטיס אשר הופק בנסיעה עירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות בינעירוניות ונסיעה 4 היא עירונית. " בתיאור של כרטיסיית שתי נסיעות אין התייחסות לנסיעות המשך. _______________________________________________________________________________ כלומר: כרטיסיית שתי נסיעות לא כוללת נסיעות המשך ואילו כרטיסיות מרובות נסיעות כן כוללות נסיעות המשך. במקום כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך יש את הכרטיס "המשך הלו"ש", שבו יש מגבלת תוקף של יום אחד. מה שלא ברור זה מדוע בכרטיסיה מרובת נסיעות אין מגבלת תוקף לנסיעות ההמשך ובכרטיס של שתי נסיעות יש מגבלת תוקף.
בכרטיסיות 5 נסיעות ההמשך הוא ביום הנסיעה
הנהג היה מנקב את הכרטיסיה, ואז מדפיס לך את שובר ההמשך מהמכשיר. לפחותככה היה פעם אחרונה שנסעתי לחיפה.
 

846

Active member
מה שקיבלת זה כרטיס מעבר שעתי כתוספת

בכרטיסיות 5 נסיעות ההמשך הוא ביום הנסיעה
הנהג היה מנקב את הכרטיסיה, ואז מדפיס לך את שובר ההמשך מהמכשיר. לפחותככה היה פעם אחרונה שנסעתי לחיפה.
מה שקיבלת זה כרטיס מעבר שעתי כתוספת
לניקוב הכרטיסיה, הכרטיס אינו בשימוש יותר. החל מתחילת השנה המעברים השעתיים (90דקות) בחיפה הם באמצעות כרטיסיות מעבר ע"ג רב קו בלבד.
 

846

Active member
מצאת את תשובות לבד.

טוב..באתר אגד יש את התשובות, אבל יש משהו מוזר
לגבי כרטיסיות, רשום מה שכתבת: " כרטיסייה עם נסיעת המשך באיזור חיפה ובקו 431 ראשל"צ - ירושלים* ניצול נסיעת המשך באמצעות הכרטיסייה יתאפשר רק ליעדים הנמצאים בתחום "נסיעה עירונית רגילה". בנסיעה בינעירונית והמשך בנסיעה עירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב במשבצת המיועדת לכך, והנהג בנסיעה העירונית (נסיעת ההמשך) ינקב נקב נוסף מימין. בנסיעה עירונית והמשך בנסיעה בינעירונית - ינוקב על ידי הנהג נקב ליד המשבצת המיועדת לנסיעה העירונית, והנהג בנסיעה הבינעירונית (נסיעת ההמשך) ינקב במשבצת המיועדת לנסיעה הבינעירונית. *נסיעת ההמשך בקו 431 ניתנת לניצול רק עבור הנסיעה העירונית בראשון לציון, בשני כיווני הנסיעה. " כמו כן בכרטיסי המשך רשום: " כרטיס המשך רגיל נסיעת ההמשך תתבצע ממסוף ההמשך בלבד (למעט אזורים מוגדרים בהם ניתן לנצל את נסיעת ההמשך שלא ממסופי ההמשך). בחיפה, ניתן לבצע את נסיעת ההמשך ממרכזית חוף הכרמל או ממרכזית המפרץ בלבד. מחיר כרטיס ההמשך מורכב מקוד מחיר הנסיעה הבינעירונית וממחיר הנסיעה העירונית, התוספת עבור הנסיעה העירונית משתנה בהתאם ליעד ההמשך. הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בעת ניצול הנסיעה השנייה (נסיעת ההמשך) ינוקב הכרטיס במשבצת המיועדת לכך בחלקו התחתון. כרטיס המנוקב פעם אחת הינו כרטיס בו נוצלו שתי הנסיעות. כרטיס המשך תקף רק ביום רכישת הכרטיס. כרטיס הלוך ושוב עם נסיעת המשך הכרטיס לא ינוקב בנסיעה הראשונה, ניצול הנסיעה הראשונה יהיה בעת הפקת הכרטיס. בנסיעה השנייה ינוקב ריבוע מספר 2, בנסיעה השלישית ינוקב ריבוע מספר 3 ובנסיעה הרביעית ינוקב ריבוע מספר 4. בכרטיס אשר הופק בנסיעה בינעירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות עירוניות ונסיעה 4 היא בינעירונית. בכרטיס אשר הופק בנסיעה עירונית נסיעות 2 ו 3 הן נסיעות בינעירוניות ונסיעה 4 היא עירונית. " בתיאור של כרטיסיית שתי נסיעות אין התייחסות לנסיעות המשך. _______________________________________________________________________________ כלומר: כרטיסיית שתי נסיעות לא כוללת נסיעות המשך ואילו כרטיסיות מרובות נסיעות כן כוללות נסיעות המשך. במקום כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך יש את הכרטיס "המשך הלו"ש", שבו יש מגבלת תוקף של יום אחד. מה שלא ברור זה מדוע בכרטיסיה מרובת נסיעות אין מגבלת תוקף לנסיעות ההמשך ובכרטיס של שתי נסיעות יש מגבלת תוקף.
מצאת את תשובות לבד.
 

mister K

New member
באגד מותר להשתמש בהלו"ש לשני נוסעים.

אני לא מתכוון לכרטיסיות
אלא כרטיס פשוט שמודפס באוטובוס ומנוקב פעמיים. הנסיעות שבהן הציעו לי את זה היו נסיעות של שעה בערך. לא נתקלת בכזה? היה לי הרושם שזה אמור להיות כרטיס הלוך חזור, אבל איכשהו אפשר להשתמש בזה גם ל-2 נוסעים לכיוון אחד. לא ברור לי אם זה שימוש "מיוחד" או לא.
באגד מותר להשתמש בהלו"ש לשני נוסעים.
זה שימוש חוקי לחלוטין ואפילו כתוב על הכרטיס: "כרטיס לשתי נסיעות". אפשר להשתמש בו לשתי נסיעות באותו כיוון ואפילו לשני נוסעים שנוסעים ביחד. נהג שאומר לך אחרת טועה.
 

nitsansh

New member
השבוע ביקשתי כרטיס הלוך ושוב וקיבלתי 2 נסיעות

באגד מותר להשתמש בהלו"ש לשני נוסעים.
זה שימוש חוקי לחלוטין ואפילו כתוב על הכרטיס: "כרטיס לשתי נסיעות". אפשר להשתמש בו לשתי נסיעות באותו כיוון ואפילו לשני נוסעים שנוסעים ביחד. נהג שאומר לך אחרת טועה.
השבוע ביקשתי כרטיס הלוך ושוב וקיבלתי 2 נסיעות
אפילו לא היו כתובות תחנות המוצא והיעד אלא רק מספרי הקודים (16-19).
 

846

Active member
במיקרה וסידור העבודה

השבוע ביקשתי כרטיס הלוך ושוב וקיבלתי 2 נסיעות
אפילו לא היו כתובות תחנות המוצא והיעד אלא רק מספרי הקודים (16-19).
במיקרה וסידור העבודה
לא טעון במודול הנהג, הוא יכול להכניס חלק מפרטי הנסיעה באופן ידני ולעבוד רגיל. מה שחסר הם נתונים שמגיעים ממאגר המידע בזמן טעינת הסידור.
 

846

Active member
מבחינת החוק והנוסע אין לזה משמעות.

במיקרה וסידור העבודה
לא טעון במודול הנהג, הוא יכול להכניס חלק מפרטי הנסיעה באופן ידני ולעבוד רגיל. מה שחסר הם נתונים שמגיעים ממאגר המידע בזמן טעינת הסידור.
מבחינת החוק והנוסע אין לזה משמעות.
 
נסעת מ/אל חיפה?

השבוע ביקשתי כרטיס הלוך ושוב וקיבלתי 2 נסיעות
אפילו לא היו כתובות תחנות המוצא והיעד אלא רק מספרי הקודים (16-19).
נסעת מ/אל חיפה?
לפי מה שהבנתי מהאשכול הזה, לחיפה יש הלוך ושוב עם נסיעות המשך משלה. שאר הארץ זה כרטיסיות שני ניקובים רגילים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה