נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...

מצב
הנושא נעול.

makiko

New member
נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
 

בועז ל

New member
תודה ששיתפת אותנו בחוויית החזרה לתח"צ.

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
תודה ששיתפת אותנו בחוויית החזרה לתח"צ.
מבחינתי, מדובר בתחושות מוכרות היטב למי שאינו עושה שימוש תדיר בתח"צ ובאוטובוסים בפרט. למרות השוני שבין סוגי הנסיעה, אני מאוד מקווה שהדברים שכתבת יגיעו לעיניהם של חיילים רבים ככל האפשר והוריהם.
 

amithi1

New member
הבעיה שזה לא המצב המייצג

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
הבעיה שזה לא המצב המייצג
למזלך נהנית מתחבורה ציבורית בין שני מקומות שיש קו אוטובוס תדיר המקשר בין שניהם, ומסלולו מהיר יחסית. אם למשל היית צריך להגיע מצומת רעננה לאזור התעשייה של רעננה, לרחוב מגדיאל בהוד השרון, או לאזור תעשיה עתיר ידע בכפר סבא, היית עושה מרחק דומה בזמן ארוך בהרבה. חלק גדול מקווי האוטובוס עוד עושים מסלול שנקבע לפני כמה עשורים, והשינויים בהם הם הוספת פיתולים רבים שנוצרו עם השנים, מבלי להתחשב בכבישים ומחלפים חדשים שיכולים לקצר משמעותית את דרכם, ומבלי להיכנס לאזורי תעשיה חדשים. רשת האוטובוסים בארץ צריכה לעבור מתיחת פנים רצינית מאד כדי להוות אלטרנטיבה אמיתית לנסיעה במכונית (אלא אם כן כאמור יש קו מהיר המקשר בין מקום מגוריך למקום עבודתך, מה שלא מתקיים למרבית האנשים).
 

amit1270

New member
מוזר שאין כמעט קמפיין לעידוד שימוש בתח"צ

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
מוזר שאין כמעט קמפיין לעידוד שימוש בתח"צ
 

טשאפק

New member
אני אישית משאיר את הרכב בבית

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
אני אישית משאיר את הרכב בבית
ונוסע בתחבורה ציבורית (לרוב רכבת) ברוב ימי השבוע. לא אכפת לי ואני אפילו שמח ללכת כמה דקות, העיקר לא לנהוג בפקקים ולא להתענות בחיפוש חנייה. גם כשאני צריך להגיע למרכז ת"א (אני גר בשולי העיר) אני מעדיף אוטובוס אם מתאפשר. לא שאין מה לשפר בתחבורה הציבורית. מהרבה בחינות המצב רחוק מאד ממשביע רצון.
 

droriko

New member
זה כי במרכז תל אביב אין חניה

אני אישית משאיר את הרכב בבית
ונוסע בתחבורה ציבורית (לרוב רכבת) ברוב ימי השבוע. לא אכפת לי ואני אפילו שמח ללכת כמה דקות, העיקר לא לנהוג בפקקים ולא להתענות בחיפוש חנייה. גם כשאני צריך להגיע למרכז ת"א (אני גר בשולי העיר) אני מעדיף אוטובוס אם מתאפשר. לא שאין מה לשפר בתחבורה הציבורית. מהרבה בחינות המצב רחוק מאד ממשביע רצון.
זה כי במרכז תל אביב אין חניה
 

droriko

New member
אם היית מתקדם תחנה אחת קדימה

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
אם היית מתקדם תחנה אחת קדימה
כבר לא היית יכול לקחת 149 והיית חייב לקחת 29/39 . מעניין אם אז היית כל כך נהנה .
 

אורי404

New member
לך על זה. ממליץ הבחלט

נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
לך על זה. ממליץ הבחלט
אתה צפוי לחסוך לא מעט כסף. מן תכנית חיסכון נחמדה לילדים, שכל מה שנחסך לילדים (או למעשה גם לך) יהיה לכל מיני דברים אחרים. גם אם יש מכונית ולא נוסעים בה, חוסכים בין היתר הוצאות דלק והוצאות בלאי. עוד לגבי מקומות עבודה ונסיעה אליהם באוטובוס, שכתבת; כאשר מקום עבודה משלם על דמי נסיעה זה מכסה, לרב על נסיעה באוטובוס. ברכב פרטי זה לא מכסה. כמו, שכתבת השכלת להשתמש במחשב, שאת זה לא ניתן לבצע בנהיגה. אני באופן אישי קורא בנסיעה באוטובוס.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה