נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
שלום, קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה. אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס... בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס) פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית. נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...) שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל. אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד. לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.