הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מהתקשורת התל אביבית?

מיידית!!!

אני מאמין שהד תקשורתי יציף במהרה את הבעיות ויכריח את משרד התחבורה להתערב ואת סיטיפס להפסיק להתלהב.
מהתקשורת התל אביבית?
הצחקתם אותם, ירושלים זה רחוק בשבילם וזה גם לא מספיק צהוב... עכשיו מה ששולט זה שחיילים לא יכולים לעלות ברכבת ביום ראשון בבוקר.
 

טשאפק

New member
נסעתי ברכבת לראשונה לא מכבר

זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט. הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים. אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה. אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.
נסעתי ברכבת לראשונה לא מכבר
ואני יכול להעיד שהסתבכתי קשות עם המכונה, וגם הנוסעת שהייתה איתי כך. לא שהייתה בעייה במכונה, פשוט הממשק לא ברור. הנקודה החיובית היא שנוסעים (שכנראה מתורגלים בזה) נחלצו לעזרתנו מייד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
דווקא עם הממשק אין שום בעיה.

נסעתי ברכבת לראשונה לא מכבר
ואני יכול להעיד שהסתבכתי קשות עם המכונה, וגם הנוסעת שהייתה איתי כך. לא שהייתה בעייה במכונה, פשוט הממשק לא ברור. הנקודה החיובית היא שנוסעים (שכנראה מתורגלים בזה) נחלצו לעזרתנו מייד.
דווקא עם הממשק אין שום בעיה.
הוא ברור דיו. הבעיה היא עם הלוגיקה.
 
דוד, פנה לקרן נויבך ולתקשורת מהר!!

זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט. הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים. אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה. אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.
דוד, פנה לקרן נויבך ולתקשורת מהר!!
קרן נויבך בתוכניתה היומית ברשת ב' כל בוקר מתייחסת מאוד לדברים שרגישים לציבור ולחוסר צדק, אני מאמין שפנייה לתוכניתה תביא להצפת העניין בציבור ולתגובתה הנדרשת של סיטיפס.
 

olli3

New member
מנהל
הייתי פונה ליהיה בסדר בגלי צה"ל.

דוד, פנה לקרן נויבך ולתקשורת מהר!!
קרן נויבך בתוכניתה היומית ברשת ב' כל בוקר מתייחסת מאוד לדברים שרגישים לציבור ולחוסר צדק, אני מאמין שפנייה לתוכניתה תביא להצפת העניין בציבור ולתגובתה הנדרשת של סיטיפס.
הייתי פונה ליהיה בסדר בגלי צה"ל.
הם קצת יותר מעצבנים את הגופים השונים שזה שהם מוציאים אותם אדיוטים כל פעם מחדש, הם לא עדינים כמו קרן נוייבך.
 

amit1270

New member
הם הרבה יותר רציניים מקרן נויבך הפופוליסטית

הייתי פונה ליהיה בסדר בגלי צה"ל.
הם קצת יותר מעצבנים את הגופים השונים שזה שהם מוציאים אותם אדיוטים כל פעם מחדש, הם לא עדינים כמו קרן נוייבך.
הם הרבה יותר רציניים מקרן נויבך הפופוליסטית
 

846

Active member
בתחילת העבודה מופיעה

זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט. הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים. אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה. אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.
בתחילת העבודה מופיעה
לכל הנהגים באגד הודעה על צג מכשיר הכירטוס שמזכירה לא להטעין קוד 2 בירושלים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אהא והנהגים גם שמים לב לזה.

בתחילת העבודה מופיעה
לכל הנהגים באגד הודעה על צג מכשיר הכירטוס שמזכירה לא להטעין קוד 2 בירושלים.
אהא והנהגים גם שמים לב לזה.
למה פשוט לא לבטל את קוד 2 או לעשות שלא יופיע ראשון?
 

846

Active member
כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי

אהא והנהגים גם שמים לב לזה.
למה פשוט לא לבטל את קוד 2 או לעשות שלא יופיע ראשון?
כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי
הספרה 2 קטנה מ 62. בסה"כ נידרשת תשומת לב של הנהגים. באיזור גוש דן הנהגים היו מטעינים כרטיסיות בקוד 41 במקום 42 בטעות עד שהתרגלו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
טוב... איפה יש עוד קוד 2?

כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי
הספרה 2 קטנה מ 62. בסה"כ נידרשת תשומת לב של הנהגים. באיזור גוש דן הנהגים היו מטעינים כרטיסיות בקוד 41 במקום 42 בטעות עד שהתרגלו.
טוב... איפה יש עוד קוד 2?
 

amit1270

New member
מצטער אבל


כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי
הספרה 2 קטנה מ 62. בסה"כ נידרשת תשומת לב של הנהגים. באיזור גוש דן הנהגים היו מטעינים כרטיסיות בקוד 41 במקום 42 בטעות עד שהתרגלו.
מצטער אבל
 

נתנאל531

Well-known member
האם פקחים מקבלים בונוס על קנסות?

הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס
חודש וחצי אחרי ש"סיטיפס" החלה לגבות תשלום עבור הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים, הצטברו עשרות תלונות של נוסעים שנקנסו ב-180 שקל בשל תקלות שונות במכשירי הכרטוס. ח"כ אורי מקלב מתכוון להגיש תביעות נגד פקחים nrgמעריב
האם פקחים מקבלים בונוס על קנסות?
היות וסיטיפס היא חברה פרטית, לא מן הנמנע שיש עידוד לחלוקת קנסות. מעניין איך מכווינים את הפקחים לעבוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה