הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס

הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס
חודש וחצי אחרי ש"סיטיפס" החלה לגבות תשלום עבור הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים, הצטברו עשרות תלונות של נוסעים שנקנסו ב-180 שקל בשל תקלות שונות במכשירי הכרטוס. ח"כ אורי מקלב מתכוון להגיש תביעות נגד פקחים nrgמעריב
 

amit1270

New member
קישור שעובד:

הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס
חודש וחצי אחרי ש"סיטיפס" החלה לגבות תשלום עבור הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים, הצטברו עשרות תלונות של נוסעים שנקנסו ב-180 שקל בשל תקלות שונות במכשירי הכרטוס. ח"כ אורי מקלב מתכוון להגיש תביעות נגד פקחים nrgמעריב
קישור שעובד:
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/329/119.html
 

אר ים

New member
תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...

תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...
כרגיל החרדים והחרד"לים לא רוצים לשלם ומהלכים אימים על הפקחים, שסה"כ עושים את עבודתם. תקלות קורות והן יתמעטו עם הזמן. אני בעצמי הבחנתי לפחות פעמיים שהפקחים ויתרו לאנשים(למרות שלא הייהת שום תקלה במערכת הכרטוס) ורק אמרו להם לתקף את הכרטיסים שברשותם. שיתחילו להכיר בחוקים של המדינה לפני שהם תובעים משהו.
 

arand

New member
ידעתי שיהיה משהו שיגיב כמוך.

תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...
כרגיל החרדים והחרד"לים לא רוצים לשלם ומהלכים אימים על הפקחים, שסה"כ עושים את עבודתם. תקלות קורות והן יתמעטו עם הזמן. אני בעצמי הבחנתי לפחות פעמיים שהפקחים ויתרו לאנשים(למרות שלא הייהת שום תקלה במערכת הכרטוס) ורק אמרו להם לתקף את הכרטיסים שברשותם. שיתחילו להכיר בחוקים של המדינה לפני שהם תובעים משהו.
ידעתי שיהיה משהו שיגיב כמוך.
כאחד שנוסע יום יום ברכבת. יש פקחים שויתרו, אבל יש שלא ויתרו. ויום יום יש תקלות במכונות למכירת הכרטיסים. כמו למשל, שהיא לא רוצה לקבל את השטר או שנגמר לה העודף וכו. אנשים רצים ממכונה למכונה ובנתיים חולפים להם רכבות. בסוף הם עולים בלי לשלם ועולה פקח, יש שאומרים להם לרדת בתחנה הקרובה ולשלם ויש שמקבלים קנס.
 

amit1270

New member
מנסיוני, לפחות חצי מהמכונות לא עובדות

ידעתי שיהיה משהו שיגיב כמוך.
כאחד שנוסע יום יום ברכבת. יש פקחים שויתרו, אבל יש שלא ויתרו. ויום יום יש תקלות במכונות למכירת הכרטיסים. כמו למשל, שהיא לא רוצה לקבל את השטר או שנגמר לה העודף וכו. אנשים רצים ממכונה למכונה ובנתיים חולפים להם רכבות. בסוף הם עולים בלי לשלם ועולה פקח, יש שאומרים להם לרדת בתחנה הקרובה ולשלם ויש שמקבלים קנס.
מנסיוני, לפחות חצי מהמכונות לא עובדות
ונראה שאף אחד לא ממהר לתקן. אנשים נאלצים לחצות את המסילה כדי לשלם על כרטיס תוך סיכון חיים, וזה במקרה הטוב (כלומר שהמכונה בצד השני עובדת). הבעיה חוצה מגזרים ואין לה שום קשר לחרדיותו של הח"כ.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


מנסיוני, לפחות חצי מהמכונות לא עובדות
ונראה שאף אחד לא ממהר לתקן. אנשים נאלצים לחצות את המסילה כדי לשלם על כרטיס תוך סיכון חיים, וזה במקרה הטוב (כלומר שהמכונה בצד השני עובדת). הבעיה חוצה מגזרים ואין לה שום קשר לחרדיותו של הח"כ.
 

25306yosef

New member
כרטיס הרב-קו הוא חוקי


תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...
כרגיל החרדים והחרד"לים לא רוצים לשלם ומהלכים אימים על הפקחים, שסה"כ עושים את עבודתם. תקלות קורות והן יתמעטו עם הזמן. אני בעצמי הבחנתי לפחות פעמיים שהפקחים ויתרו לאנשים(למרות שלא הייהת שום תקלה במערכת הכרטוס) ורק אמרו להם לתקף את הכרטיסים שברשותם. שיתחילו להכיר בחוקים של המדינה לפני שהם תובעים משהו.
כרטיס הרב-קו הוא חוקי

לא
פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת בשום חוק או בחקיקת משנה, גם אין שום נוהל מסודר לתפעולו של כרטיס הרב-קו, לכן הכפייה על משתמשי התח"צ להשתמש בכרטיס הרב-קו איננה חוקית
 

amit1270

New member
בהצלחה בבג"ץ

כרטיס הרב-קו הוא חוקי

לא
פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת בשום חוק או בחקיקת משנה, גם אין שום נוהל מסודר לתפעולו של כרטיס הרב-קו, לכן הכפייה על משתמשי התח"צ להשתמש בכרטיס הרב-קו איננה חוקית
בהצלחה בבג"ץ
 

david80

Member


כרטיס הרב-קו הוא חוקי

לא
פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת בשום חוק או בחקיקת משנה, גם אין שום נוהל מסודר לתפעולו של כרטיס הרב-קו, לכן הכפייה על משתמשי התח"צ להשתמש בכרטיס הרב-קו איננה חוקית
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה שתגיד.

כרטיס הרב-קו הוא חוקי

לא
פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת בשום חוק או בחקיקת משנה, גם אין שום נוהל מסודר לתפעולו של כרטיס הרב-קו, לכן הכפייה על משתמשי התח"צ להשתמש בכרטיס הרב-קו איננה חוקית
מה שתגיד.
 

25306yosef

New member
לטענת הלשכה המשפטית של משרד התחבורה

שיטפלו בזה
לטענת הלשכה המשפטית של משרד התחבורה
הנושא נמצא בטיפול מול משרד המשפטים ואמור להיפתר בשבועות הקרובים. אבל לך תדע האם הם באמת מעוניינים לטפל בנושא או שהם מעוניינים לנפנף את הפונים...
 

טשאפק

New member
לנפנף את הפונים

לטענת הלשכה המשפטית של משרד התחבורה
הנושא נמצא בטיפול מול משרד המשפטים ואמור להיפתר בשבועות הקרובים. אבל לך תדע האם הם באמת מעוניינים לטפל בנושא או שהם מעוניינים לנפנף את הפונים...
לנפנף את הפונים
 

amit1270

New member
ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים

הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס
חודש וחצי אחרי ש"סיטיפס" החלה לגבות תשלום עבור הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים, הצטברו עשרות תלונות של נוסעים שנקנסו ב-180 שקל בשל תקלות שונות במכשירי הכרטוס. ח"כ אורי מקלב מתכוון להגיש תביעות נגד פקחים nrgמעריב
ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים
לטענת הנוסעים, פקחים ליגלגו עליהם לאחר שכרטיס ה"רב קו" המשולב שרכשו באוטובוסים לא עבד כהלכה. החברה המפעילה: התלונות ייבדקו הארץ גם אני נתקלתי בבעיה דומה. באחת התחנות עלתה אישה שלא הצליחה לקתף את הרב-קו שלה ברק"ל. היא שאלה אותי למה זה לא עובד, והתברר שהיא מילאה את הכרטיס באוטובוס. הבנתי שהבעיה היא שהקוד שהנהג הכניס לא היה נכון, למרות שהיא עשתה את זה הרבה אחרי שנכנסו הקודים החדשים. היא גם הראתה לי את הקבלה מהנהג ואכן הקוד היה 2 ולא 62 כנדרש. אני חושב שזה פשוט ביזיון שחודשיים אחרי שהקוד שונה נהגים ממשיכים למכור קוד שלא עובד ברכבת הקלה. למזלה של אותה נוסעת לא עלו פקחים בנסיעה ההיא.
 

קו 415

Active member
לפי מה שהבנתי

ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים
לטענת הנוסעים, פקחים ליגלגו עליהם לאחר שכרטיס ה"רב קו" המשולב שרכשו באוטובוסים לא עבד כהלכה. החברה המפעילה: התלונות ייבדקו הארץ גם אני נתקלתי בבעיה דומה. באחת התחנות עלתה אישה שלא הצליחה לקתף את הרב-קו שלה ברק"ל. היא שאלה אותי למה זה לא עובד, והתברר שהיא מילאה את הכרטיס באוטובוס. הבנתי שהבעיה היא שהקוד שהנהג הכניס לא היה נכון, למרות שהיא עשתה את זה הרבה אחרי שנכנסו הקודים החדשים. היא גם הראתה לי את הקבלה מהנהג ואכן הקוד היה 2 ולא 62 כנדרש. אני חושב שזה פשוט ביזיון שחודשיים אחרי שהקוד שונה נהגים ממשיכים למכור קוד שלא עובד ברכבת הקלה. למזלה של אותה נוסעת לא עלו פקחים בנסיעה ההיא.
לפי מה שהבנתי
אם אתה עולה לרכבת, ומציג את הקבלה של קוד 2, אז המבקרים מאשרים זאת
 

דוד311

New member
תקלות אנושיות קורות

ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים
לטענת הנוסעים, פקחים ליגלגו עליהם לאחר שכרטיס ה"רב קו" המשולב שרכשו באוטובוסים לא עבד כהלכה. החברה המפעילה: התלונות ייבדקו הארץ גם אני נתקלתי בבעיה דומה. באחת התחנות עלתה אישה שלא הצליחה לקתף את הרב-קו שלה ברק"ל. היא שאלה אותי למה זה לא עובד, והתברר שהיא מילאה את הכרטיס באוטובוס. הבנתי שהבעיה היא שהקוד שהנהג הכניס לא היה נכון, למרות שהיא עשתה את זה הרבה אחרי שנכנסו הקודים החדשים. היא גם הראתה לי את הקבלה מהנהג ואכן הקוד היה 2 ולא 62 כנדרש. אני חושב שזה פשוט ביזיון שחודשיים אחרי שהקוד שונה נהגים ממשיכים למכור קוד שלא עובד ברכבת הקלה. למזלה של אותה נוסעת לא עלו פקחים בנסיעה ההיא.
תקלות אנושיות קורות
אי אפשר לבוא בתלונה לאגד על זה שנהג אחד נתן בטעות כרטיסייה לא מתאימה פעם אחת. תקלות אנושיות כאלו תמיד ייקרו, ואין דרך למנוע אותן לחלוטין. הבעיה היא במערכת הגדולה. למה לא היה אפשר שסיטיפס יקבלו גם את קוד 2, לפחות לתקופה מוגבלת? למה אגד לא מתכנתים את המכונות שלהם שלא יוכלו למכור כרטיסיות קוד 2 בירושלים? למה לא הסבירו לציבור באופן יותר ברור על הקודים השונים (זה היה חוסך את הרבה מהבלגן של הימים הראשונים)? אבל הרושם הוא שעיקר הבלבול והתקלות היו רק בימים הראשונים, ומקלב היה צריך להבין שחלק גדול מהתקלות הוא אופייני לתקופת מעבר, והעניינים מטבעם ייפתרו בעצמם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זו לא תקלה אנושית, זה טמטום

תקלות אנושיות קורות
אי אפשר לבוא בתלונה לאגד על זה שנהג אחד נתן בטעות כרטיסייה לא מתאימה פעם אחת. תקלות אנושיות כאלו תמיד ייקרו, ואין דרך למנוע אותן לחלוטין. הבעיה היא במערכת הגדולה. למה לא היה אפשר שסיטיפס יקבלו גם את קוד 2, לפחות לתקופה מוגבלת? למה אגד לא מתכנתים את המכונות שלהם שלא יוכלו למכור כרטיסיות קוד 2 בירושלים? למה לא הסבירו לציבור באופן יותר ברור על הקודים השונים (זה היה חוסך את הרבה מהבלגן של הימים הראשונים)? אבל הרושם הוא שעיקר הבלבול והתקלות היו רק בימים הראשונים, ומקלב היה צריך להבין שחלק גדול מהתקלות הוא אופייני לתקופת מעבר, והעניינים מטבעם ייפתרו בעצמם.
זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט. הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים. אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה. אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.
 

amit1270

New member
ועוד


זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט. הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים. אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה. אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.
ועוד

משרד התחבורה חייב להתערב. הביזיון הזה לא יכול להימשך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה