שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
 

בועז ל

New member
סוף מרץ 2012

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
סוף מרץ 2012
זהו המועד ע"פ ההערכה המקצועית בו ניתן לסיים את ההפרדה המפלסית. לפני שנקפוץ לביקור ברמלה, מבט אחרון מרמפת הגשר על עבודות הניקוז.
 

amit1270

New member
חודשיים - זה ממש קרוב

סוף מרץ 2012
זהו המועד ע"פ ההערכה המקצועית בו ניתן לסיים את ההפרדה המפלסית. לפני שנקפוץ לביקור ברמלה, מבט אחרון מרמפת הגשר על עבודות הניקוז.
חודשיים - זה ממש קרוב
 

בועז ל

New member
תחנת רמלה המשתדרגת

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
תחנת רמלה המשתדרגת
בתחנת רמלה נצפו מספר שינויים. הראשון שבהם: הקמת הסככות.
 

משה343

New member
מדוע ברוב תחנות הרכבת אין סככה אחת ארוכה ...

תחנת רמלה המשתדרגת
בתחנת רמלה נצפו מספר שינויים. הראשון שבהם: הקמת הסככות.
מדוע ברוב תחנות הרכבת אין סככה אחת ארוכה ...
לאורך כל רציף ורציף , אלה יש מספר סככות במרחק מה אחת מהשניה.
 

בועז ל

New member
גרנוליט ברציף החדש

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
גרנוליט ברציף החדש
שינוי נוסף בתחנה: החלה הנחת ציפוי הגרנוליט ברציף החדש. זהו הציפוי הסופי והעליון של הרציף. כשראיתי את הציפוי מיהרתי להתקשר למנהל הקו ולהודיע לו שזהו ציפוי הרציף המכוער ביותר שראיתי מעודי
. כ"כ הרבה כסף שפכה הרכבת על רמלה וראש העיר ההיפראקטיבי שלה...מה, לא יכולתם להשקיע עוד קצת עבור הנוסעים, קבלתי. "סבלנות, חכה שהמשטח יעבור ניקוי", הרגיע הבוס. "נו, ואז נקבל מרצפות בנוסח מרצפות הכוכבים בלוס אנג'לס?" "לא, אבל הנוסעים יקבלו משטח הרבה יותר יפה." "רות קיבלתי, בוס. הנושא נשאר תחת מעקב
"
 

raminec

New member
עדיף בהרבה מהריצוף החלקלק

גרנוליט ברציף החדש
שינוי נוסף בתחנה: החלה הנחת ציפוי הגרנוליט ברציף החדש. זהו הציפוי הסופי והעליון של הרציף. כשראיתי את הציפוי מיהרתי להתקשר למנהל הקו ולהודיע לו שזהו ציפוי הרציף המכוער ביותר שראיתי מעודי
. כ"כ הרבה כסף שפכה הרכבת על רמלה וראש העיר ההיפראקטיבי שלה...מה, לא יכולתם להשקיע עוד קצת עבור הנוסעים, קבלתי. "סבלנות, חכה שהמשטח יעבור ניקוי", הרגיע הבוס. "נו, ואז נקבל מרצפות בנוסח מרצפות הכוכבים בלוס אנג'לס?" "לא, אבל הנוסעים יקבלו משטח הרבה יותר יפה." "רות קיבלתי, בוס. הנושא נשאר תחת מעקב
"
עדיף בהרבה מהריצוף החלקלק
עד כדי סכנת נפשות בזמן שיורד גשם בתחנת האוניברסיטה בת"א.
 

fireman

New member
אז כנראה שאתה לא באמת יודע עד כמה גרנוליט

עדיף בהרבה מהריצוף החלקלק
עד כדי סכנת נפשות בזמן שיורד גשם בתחנת האוניברסיטה בת"א.
אז כנראה שאתה לא באמת יודע עד כמה גרנוליט
חלקה כשהיא רטובה.... בניגוד לנפילה על משטח חלק, הגרנוליט גם תקרע לך את הצורה אם תחליק עליה.
 

darkshadow1

New member
עוד הוכחה לכך שר"י עוד תקועה בשנות ה-60


גרנוליט ברציף החדש
שינוי נוסף בתחנה: החלה הנחת ציפוי הגרנוליט ברציף החדש. זהו הציפוי הסופי והעליון של הרציף. כשראיתי את הציפוי מיהרתי להתקשר למנהל הקו ולהודיע לו שזהו ציפוי הרציף המכוער ביותר שראיתי מעודי
. כ"כ הרבה כסף שפכה הרכבת על רמלה וראש העיר ההיפראקטיבי שלה...מה, לא יכולתם להשקיע עוד קצת עבור הנוסעים, קבלתי. "סבלנות, חכה שהמשטח יעבור ניקוי", הרגיע הבוס. "נו, ואז נקבל מרצפות בנוסח מרצפות הכוכבים בלוס אנג'לס?" "לא, אבל הנוסעים יקבלו משטח הרבה יותר יפה." "רות קיבלתי, בוס. הנושא נשאר תחת מעקב
"
עוד הוכחה לכך שר"י עוד תקועה בשנות ה-60
 

yblumann

New member
That's standard

גרנוליט ברציף החדש
שינוי נוסף בתחנה: החלה הנחת ציפוי הגרנוליט ברציף החדש. זהו הציפוי הסופי והעליון של הרציף. כשראיתי את הציפוי מיהרתי להתקשר למנהל הקו ולהודיע לו שזהו ציפוי הרציף המכוער ביותר שראיתי מעודי
. כ"כ הרבה כסף שפכה הרכבת על רמלה וראש העיר ההיפראקטיבי שלה...מה, לא יכולתם להשקיע עוד קצת עבור הנוסעים, קבלתי. "סבלנות, חכה שהמשטח יעבור ניקוי", הרגיע הבוס. "נו, ואז נקבל מרצפות בנוסח מרצפות הכוכבים בלוס אנג'לס?" "לא, אבל הנוסעים יקבלו משטח הרבה יותר יפה." "רות קיבלתי, בוס. הנושא נשאר תחת מעקב
"
That's standard
Boaz, that's standard. that's how it looks when you first install the platform. before opening,,, the contractor would give it a good polish [for underground] or another protective layer,[outdoor] which includes an element of either paint or polish. I have seen something similar over here in the UK- it is industry standard. regards Yoram
 

בועז ל

New member
כן, זה בדיוק מה שהבוס הסביר לי.

That's standard
Boaz, that's standard. that's how it looks when you first install the platform. before opening,,, the contractor would give it a good polish [for underground] or another protective layer,[outdoor] which includes an element of either paint or polish. I have seen something similar over here in the UK- it is industry standard. regards Yoram
כן, זה בדיוק מה שהבוס הסביר לי.
להבא, יורם: נא לקרוא גם את הדיאלוגים המטופשים שלי עם מנהל הקו.
 

בועז ל

New member
מבנה פיר המעלית

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
מבנה פיר המעלית
השינוי האחרון בתחנת רמלה - מבנה המעלית הגיע לטופ ומתנשא כמגדל בזעיר אנפין בשטח התחנה.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - תאומי המגדל מרמלה

שבתשתיות
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד. אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה. תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
תמונה אחרונה - תאומי המגדל מרמלה
המגדל המפורסם של רמלה מקבל שתי קולגות חדשות. כעת נותר להניף את המעבר העילי ולחברו אל מגדלי המעליות. בזאת מסתיים השעמומון מהקו הבאר שבעי, שהועלה אך ורק מטעמי תיעוד. עם ששת קוראיי הנאמנים הסליחה. ותודה לדן בן אמוץ ז"ל על מטבע הלשון הנפלא (ששת קוראיי הנאמנים) שהותיר בלכתו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה