אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?

אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?


בקשות/שאלות (לא הכוונה)
אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?

היי אשמח אם תשמחו לענות לי למספר שאלות שלי בבקשה: 1* האם להנפיק רב-קו עולה כסף? אני גר במושב ליד אשקלון, אבל השבוע אני אהיה בת"א. חשבתי לקפוץ כבר אם אני בתחנה החדשה (אני מגיע עם אוטובוס), ולהנפיק שם. האם יעלה לי כסף כי אני לא תושב העיר או משהו כזה? 2* אני בקושי נוסע באוטובוסים, אבל יוצא שאני צריך לפעמים בעיר 5-6 אוטובוסים, אני תמיד משלם בנפרד כי כבר אי אפשר לקנות חופשי יומי. אם ינפיקו לי רב-קו. אני חייב להטעין בו סכוים מסוים? יש מגבלה? או שהוא יהיה ריק וברגע שאעלה לאוטובוס אעביר אותו במכשיר המיוחד, הנהג ישאל אותי מה אני מבקש אני אומר לו חופשי יומי ו? אשלם לו במזומן? אני לא מרבה לנסוע. לכן חופשי חודשי זה לא טוב לי. אני גם לא סטודנט. אבל חופשי יומי זה מצוין לימים שלמים שאני בת"א/אשדוד. איך זה יתבצע? או שבמועד ההנפקה ישאלו מה אני רוצה לעשות בכרטיס ואני אענה "חופשי יומי" ? אני לא מצליח לבין פשוט... הרי אם במועד ההנפקה יעשו לי חופשי יומי אז איך יום למחרת אעשה חופשי יומי בעיר אחרת? אני בטוח שהצלחתי לבלבל אתכם
תודה לכם בכל אופן למי שיבין אותי ויכול לעזור לי, אני לא כ"כ מכיר את הדבר הזה וניסיתי לדחות כמה שאפשר כי אני בקושי נוסע בתחבורה ציבורית אבל כשאני צריך ביום אחד 6 אוטובוסים כי אני בעיר חדשה ולא מכיר אותה זה מבאס לשלם על 6 אוטובוסים במקום חופשי יומי. הגיע הזמן להתקדם. מקווה שבעזרתכם תצליחו להסביר לי בצורה טובה. תודה
 
עוד שאלה (תפוז: ממליץ להוסיף כפתור עריכה)

אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?

היי אשמח אם תשמחו לענות לי למספר שאלות שלי בבקשה: 1* האם להנפיק רב-קו עולה כסף? אני גר במושב ליד אשקלון, אבל השבוע אני אהיה בת"א. חשבתי לקפוץ כבר אם אני בתחנה החדשה (אני מגיע עם אוטובוס), ולהנפיק שם. האם יעלה לי כסף כי אני לא תושב העיר או משהו כזה? 2* אני בקושי נוסע באוטובוסים, אבל יוצא שאני צריך לפעמים בעיר 5-6 אוטובוסים, אני תמיד משלם בנפרד כי כבר אי אפשר לקנות חופשי יומי. אם ינפיקו לי רב-קו. אני חייב להטעין בו סכוים מסוים? יש מגבלה? או שהוא יהיה ריק וברגע שאעלה לאוטובוס אעביר אותו במכשיר המיוחד, הנהג ישאל אותי מה אני מבקש אני אומר לו חופשי יומי ו? אשלם לו במזומן? אני לא מרבה לנסוע. לכן חופשי חודשי זה לא טוב לי. אני גם לא סטודנט. אבל חופשי יומי זה מצוין לימים שלמים שאני בת"א/אשדוד. איך זה יתבצע? או שבמועד ההנפקה ישאלו מה אני רוצה לעשות בכרטיס ואני אענה "חופשי יומי" ? אני לא מצליח לבין פשוט... הרי אם במועד ההנפקה יעשו לי חופשי יומי אז איך יום למחרת אעשה חופשי יומי בעיר אחרת? אני בטוח שהצלחתי לבלבל אתכם
תודה לכם בכל אופן למי שיבין אותי ויכול לעזור לי, אני לא כ"כ מכיר את הדבר הזה וניסיתי לדחות כמה שאפשר כי אני בקושי נוסע בתחבורה ציבורית אבל כשאני צריך ביום אחד 6 אוטובוסים כי אני בעיר חדשה ולא מכיר אותה זה מבאס לשלם על 6 אוטובוסים במקום חופשי יומי. הגיע הזמן להתקדם. מקווה שבעזרתכם תצליחו להסביר לי בצורה טובה. תודה
עוד שאלה (תפוז: ממליץ להוסיף כפתור עריכה)
יהיה נחמד אם יהיה אפשרות לערוך את ההודעה, לא לפרסם סתם עוד הודעה נוספת. השאלה הנוספת: הבנתי שיש דבר כזה חדש משהו, אם עליתי לאוטובוס מסוים בעיר, וירדתי ממנו, אני יכול בטווח של 60 או 90 דקות לעלות על עוד אוטובוס בחינם? למרות שזה לא משנה כי הרי אני עושה את הרב-קו לשימושים פעם ב כשאני יהיה בעיר מסוימת ואצטרך לנסוע בה הרבה אז אני אעשה "חופשי יומי" ובמילא יהיה לי חינם. אבל נניח ואני אהיה בעיר מסוימת ואצטרך רק נסיעה אחת? אז אני באמת יכול לעלות ובטווח של 60/90 דקות לעלות על עוד אוטובוס ולא ירד עוד תשלום מהרב קו? תודה
 

ירחאפל

New member
אנסה לענות לך

אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?

היי אשמח אם תשמחו לענות לי למספר שאלות שלי בבקשה: 1* האם להנפיק רב-קו עולה כסף? אני גר במושב ליד אשקלון, אבל השבוע אני אהיה בת"א. חשבתי לקפוץ כבר אם אני בתחנה החדשה (אני מגיע עם אוטובוס), ולהנפיק שם. האם יעלה לי כסף כי אני לא תושב העיר או משהו כזה? 2* אני בקושי נוסע באוטובוסים, אבל יוצא שאני צריך לפעמים בעיר 5-6 אוטובוסים, אני תמיד משלם בנפרד כי כבר אי אפשר לקנות חופשי יומי. אם ינפיקו לי רב-קו. אני חייב להטעין בו סכוים מסוים? יש מגבלה? או שהוא יהיה ריק וברגע שאעלה לאוטובוס אעביר אותו במכשיר המיוחד, הנהג ישאל אותי מה אני מבקש אני אומר לו חופשי יומי ו? אשלם לו במזומן? אני לא מרבה לנסוע. לכן חופשי חודשי זה לא טוב לי. אני גם לא סטודנט. אבל חופשי יומי זה מצוין לימים שלמים שאני בת"א/אשדוד. איך זה יתבצע? או שבמועד ההנפקה ישאלו מה אני רוצה לעשות בכרטיס ואני אענה "חופשי יומי" ? אני לא מצליח לבין פשוט... הרי אם במועד ההנפקה יעשו לי חופשי יומי אז איך יום למחרת אעשה חופשי יומי בעיר אחרת? אני בטוח שהצלחתי לבלבל אתכם
תודה לכם בכל אופן למי שיבין אותי ויכול לעזור לי, אני לא כ"כ מכיר את הדבר הזה וניסיתי לדחות כמה שאפשר כי אני בקושי נוסע בתחבורה ציבורית אבל כשאני צריך ביום אחד 6 אוטובוסים כי אני בעיר חדשה ולא מכיר אותה זה מבאס לשלם על 6 אוטובוסים במקום חופשי יומי. הגיע הזמן להתקדם. מקווה שבעזרתכם תצליחו להסביר לי בצורה טובה. תודה
אנסה לענות לך
1. הנפקה ראשונה של רב-קו אישי לא עולה כסף. אתה יכול להנפיק בתל אביב, אשדוד אשקלון. זה לא משנה מהיכן אתה בארץ. לעומת זאת רב-קו אנונימי עולה 10 שקל. 2. אם אתה קונה כרטיס אנונימי באוטובוס אתה חייב לטעון ערך צבור של 2 כרטיסים או כרטיסית שתי נסיעות במקום. אם אתה קונה בקופות אז לא חייב לטעון במקום כלום נתחיל מאשדוד. בכרטיס ניתן לטעון כרטיסיות או חופשי יומי/חודשי. *כרטיס נסיעה רגיל עולה 5 שקל *כרטיס יומי עולה 10 שקל. *כרטיסיה של 10 נסיעות עולה 40 שקל(20 אחוז הנחה). אבל הקטש הוא שיומי ניתן לטעון החל משעה 9 בבוקר. כלומר אם אתה לא משתמש בכרטיסיה, אתה יודע שתיסע יותר מנסיעה אחת והשעה אחרי 9, עדיף לקנות יומי. אם אתה כן משתמש בכרטיסיה ויודע שתיסע 3 נסיעות או יותר גם כדאי חופשי יומי. גוש דן איזור המרכז מחולק ל3 חלקים. איזור 1 תל אביב בצפון עד ראשון לציון בדרום ועד יהוד ופתח תקווה במזרח. איזור 21 כפר סבא, רעננה, הרצליה,הוד השרון ורמת השרון איזור 22 ראש העין ופתח תקווה. *כרטיס רגיל בתוך איזור עולה 6.4 שקל *כרטיס רגיל שתופס לכל 3 האיזורים עולה 10 שקל וצריך לבקש מהנהג במקרה הצורך. *שים לב שניתן לטעון בכרטיס "ערך צבור"(לא ניתן לטעון באוטובוסים של אגד) וכרטיסיות. שיתנו 20 אחוז הנחה. ניתן להחליף אוטובוסים ללא תשלום במשך 90 דקות מהעליה לאוטובוס הראשון(בגוש דן, לא באשדוד). כרטיס חופשי יומי קיים רק באיזור 1 ומחירו 14 שקל. ושוב ניתן לטעון אחרי שעה 9 בבוקר. נ.ב. שים לב שגם באוטובוסים לתל אביב יש הנחה על כרטיסיות. אם זה מאשדוד, אז ניתן לטעון כרטיסיות רק ברב-קו. אם זה מאשקלון,אז כרטיסיות נייר.
 

846

Active member
אתה מטעה:

אנסה לענות לך
1. הנפקה ראשונה של רב-קו אישי לא עולה כסף. אתה יכול להנפיק בתל אביב, אשדוד אשקלון. זה לא משנה מהיכן אתה בארץ. לעומת זאת רב-קו אנונימי עולה 10 שקל. 2. אם אתה קונה כרטיס אנונימי באוטובוס אתה חייב לטעון ערך צבור של 2 כרטיסים או כרטיסית שתי נסיעות במקום. אם אתה קונה בקופות אז לא חייב לטעון במקום כלום נתחיל מאשדוד. בכרטיס ניתן לטעון כרטיסיות או חופשי יומי/חודשי. *כרטיס נסיעה רגיל עולה 5 שקל *כרטיס יומי עולה 10 שקל. *כרטיסיה של 10 נסיעות עולה 40 שקל(20 אחוז הנחה). אבל הקטש הוא שיומי ניתן לטעון החל משעה 9 בבוקר. כלומר אם אתה לא משתמש בכרטיסיה, אתה יודע שתיסע יותר מנסיעה אחת והשעה אחרי 9, עדיף לקנות יומי. אם אתה כן משתמש בכרטיסיה ויודע שתיסע 3 נסיעות או יותר גם כדאי חופשי יומי. גוש דן איזור המרכז מחולק ל3 חלקים. איזור 1 תל אביב בצפון עד ראשון לציון בדרום ועד יהוד ופתח תקווה במזרח. איזור 21 כפר סבא, רעננה, הרצליה,הוד השרון ורמת השרון איזור 22 ראש העין ופתח תקווה. *כרטיס רגיל בתוך איזור עולה 6.4 שקל *כרטיס רגיל שתופס לכל 3 האיזורים עולה 10 שקל וצריך לבקש מהנהג במקרה הצורך. *שים לב שניתן לטעון בכרטיס "ערך צבור"(לא ניתן לטעון באוטובוסים של אגד) וכרטיסיות. שיתנו 20 אחוז הנחה. ניתן להחליף אוטובוסים ללא תשלום במשך 90 דקות מהעליה לאוטובוס הראשון(בגוש דן, לא באשדוד). כרטיס חופשי יומי קיים רק באיזור 1 ומחירו 14 שקל. ושוב ניתן לטעון אחרי שעה 9 בבוקר. נ.ב. שים לב שגם באוטובוסים לתל אביב יש הנחה על כרטיסיות. אם זה מאשדוד, אז ניתן לטעון כרטיסיות רק ברב-קו. אם זה מאשקלון,אז כרטיסיות נייר.
אתה מטעה:
סעיף 2: אנונימי עולה חמישה שקלים ולא עשרה. ניתן לרכוש אותו באוטובוס ולא לטעון כלום, (אבל גם לא לסוע)
 

846

Active member
תשובות פשוטות יותר:

אין לי רב-קו. בקושי יודע מה זה. עזרה?

היי אשמח אם תשמחו לענות לי למספר שאלות שלי בבקשה: 1* האם להנפיק רב-קו עולה כסף? אני גר במושב ליד אשקלון, אבל השבוע אני אהיה בת"א. חשבתי לקפוץ כבר אם אני בתחנה החדשה (אני מגיע עם אוטובוס), ולהנפיק שם. האם יעלה לי כסף כי אני לא תושב העיר או משהו כזה? 2* אני בקושי נוסע באוטובוסים, אבל יוצא שאני צריך לפעמים בעיר 5-6 אוטובוסים, אני תמיד משלם בנפרד כי כבר אי אפשר לקנות חופשי יומי. אם ינפיקו לי רב-קו. אני חייב להטעין בו סכוים מסוים? יש מגבלה? או שהוא יהיה ריק וברגע שאעלה לאוטובוס אעביר אותו במכשיר המיוחד, הנהג ישאל אותי מה אני מבקש אני אומר לו חופשי יומי ו? אשלם לו במזומן? אני לא מרבה לנסוע. לכן חופשי חודשי זה לא טוב לי. אני גם לא סטודנט. אבל חופשי יומי זה מצוין לימים שלמים שאני בת"א/אשדוד. איך זה יתבצע? או שבמועד ההנפקה ישאלו מה אני רוצה לעשות בכרטיס ואני אענה "חופשי יומי" ? אני לא מצליח לבין פשוט... הרי אם במועד ההנפקה יעשו לי חופשי יומי אז איך יום למחרת אעשה חופשי יומי בעיר אחרת? אני בטוח שהצלחתי לבלבל אתכם
תודה לכם בכל אופן למי שיבין אותי ויכול לעזור לי, אני לא כ"כ מכיר את הדבר הזה וניסיתי לדחות כמה שאפשר כי אני בקושי נוסע בתחבורה ציבורית אבל כשאני צריך ביום אחד 6 אוטובוסים כי אני בעיר חדשה ולא מכיר אותה זה מבאס לשלם על 6 אוטובוסים במקום חופשי יומי. הגיע הזמן להתקדם. מקווה שבעזרתכם תצליחו להסביר לי בצורה טובה. תודה
תשובות פשוטות יותר:
1. הנפקת כרטיס עם תמונה וכול הפרטים לא עולה כסף, אתה יכול לגשת לעמדת הנפקה בכל מקום בארץ. 2. כשאתה מגיע לת"א , אחרי השעה 9:00 אתה יכול לטעון כרטיס חופשי יומי במחיר 14 ש"ח ולסוע כל היום בגוש דן באגד, דן , קווים ומטרופולין, את הכרטיס אתה טוען באוטובוס אצל הנהג. קיים גם כרטיס אנונימי, אותו תוכל לרכוש אצל נהג האוטובוס ב 5 ש"ח (לא 10 ש"ח) ועליו תוכל לטעון חופשי יומי. (על כרטיס אנונימי אי אפשר לטעון חופשי חודשי) אם בעתיד תרחיב את השימוש שלך באוטובוסים בגוש דן, תוכל לשקול הטענת ארנק (סכום כסף שמשמש לתשלום במקום מזומן) או לטעון כרטיסיה או חופשי חודשי ע"פ אופן השימוש.
 
תודה לך ותודה לעונים. שאלה אחרונה ברשותכם

תשובות פשוטות יותר:
1. הנפקת כרטיס עם תמונה וכול הפרטים לא עולה כסף, אתה יכול לגשת לעמדת הנפקה בכל מקום בארץ. 2. כשאתה מגיע לת"א , אחרי השעה 9:00 אתה יכול לטעון כרטיס חופשי יומי במחיר 14 ש"ח ולסוע כל היום בגוש דן באגד, דן , קווים ומטרופולין, את הכרטיס אתה טוען באוטובוס אצל הנהג. קיים גם כרטיס אנונימי, אותו תוכל לרכוש אצל נהג האוטובוס ב 5 ש"ח (לא 10 ש"ח) ועליו תוכל לטעון חופשי יומי. (על כרטיס אנונימי אי אפשר לטעון חופשי חודשי) אם בעתיד תרחיב את השימוש שלך באוטובוסים בגוש דן, תוכל לשקול הטענת ארנק (סכום כסף שמשמש לתשלום במקום מזומן) או לטעון כרטיסיה או חופשי חודשי ע"פ אופן השימוש.
תודה לך ותודה לעונים. שאלה אחרונה ברשותכם
ראשון לציון גם נחשב בטווח של המקומות בהם מותר לי לנסוע חופשי יומי? למשל אני מגיע לת"א, סיימתי עם העיסוקים שלי. סיימתי לסוע ל X לאחר מכן Y לאחר מכן X (יצא לי 3 אוטובוסים, במקום לשלם על כל אוטובוס תשלום אני עשיתי בחוכמה וביקשתי לטעון חופשי יומי ושילמתי לנהג כמו שזה יעלה). עכשיו אחרי העיסוקים בת"א מחכים לי בראשון לציון ברחוב הרצל. האם יש אוטובוס של דן שמגיע לשם? אם תענו לי כן, אוטומטית התשובה תהיה שכן מותר לי לנסוע שם בחינם, אני צודק? (לא באמת בחינם, אלא בכאילו. כאילו בחופשי יומי. בלי להוסיף עלות נסיעה נוספת). מותר או שראשון לציון זה כבר משהו אחר? תודה רבה פשוט כמו שרואים אני בכלל לא מכיר את המרכז והאזור, אפשר לאמר אפילו מנותק מכל המקומות האלה. בזכותכם אני מוצא כיוון פחות או יותר. תודות
 
כן

תודה לך ותודה לעונים. שאלה אחרונה ברשותכם
ראשון לציון גם נחשב בטווח של המקומות בהם מותר לי לנסוע חופשי יומי? למשל אני מגיע לת"א, סיימתי עם העיסוקים שלי. סיימתי לסוע ל X לאחר מכן Y לאחר מכן X (יצא לי 3 אוטובוסים, במקום לשלם על כל אוטובוס תשלום אני עשיתי בחוכמה וביקשתי לטעון חופשי יומי ושילמתי לנהג כמו שזה יעלה). עכשיו אחרי העיסוקים בת"א מחכים לי בראשון לציון ברחוב הרצל. האם יש אוטובוס של דן שמגיע לשם? אם תענו לי כן, אוטומטית התשובה תהיה שכן מותר לי לנסוע שם בחינם, אני צודק? (לא באמת בחינם, אלא בכאילו. כאילו בחופשי יומי. בלי להוסיף עלות נסיעה נוספת). מותר או שראשון לציון זה כבר משהו אחר? תודה רבה פשוט כמו שרואים אני בכלל לא מכיר את המרכז והאזור, אפשר לאמר אפילו מנותק מכל המקומות האלה. בזכותכם אני מוצא כיוון פחות או יותר. תודות
כן
301/201 של אגד יקחו אותך לתחנה המרכזית הישנה של ראשון לציון ברחוב הרצל החופשי יומי יתפוס בשטח הכחול ובחברות מטרופולין, אגד, דן, קווים.
 
ואו כל הכבוד לך! עכשיו עם המפה יותר קל לי להב

כן
301/201 של אגד יקחו אותך לתחנה המרכזית הישנה של ראשון לציון ברחוב הרצל החופשי יומי יתפוס בשטח הכחול ובחברות מטרופולין, אגד, דן, קווים.
ואו כל הכבוד לך! עכשיו עם המפה יותר קל לי להב
להבין! אז אני יכול לעשות "חופשי יומי" ולנסוע מהתחנה המרכזית בת"א (או מכל מקום בת"א כמעט) לבני - ברק בחינם, לראשון לציון בחינם - אני צודק? זה מצוין!! אני תמיד ההיתי משלם המון כסף (אני לא מבקר במקומות אחרים, כי רק שם יש לי מה לעשות ועם מי להיפגש. בבני פרק, ראשון, רמת גן, ת"א). חופשי יומי אחד יחסוך לי כ"כ הרבה כסף. זה ממש טוב! אז מחר אהיה בתחנה המרכזית בת"א אלך אנפיק את הרב-קו, לאחר מכן כשאעלה לאוטובוס אומר לנהג שיעשה לי חופשי יומי (מדבריכם הבנתי שזה עולה 14) אתן לי 14 ש"ח, ואוכל להנות מחופשי יומי (מהשעה 9 כמובן). תודה!!!!!
 

olli3

New member
מנהל
שים לב לא רק 20/301 מביאים אותך להרצל בראשלצ

ואו כל הכבוד לך! עכשיו עם המפה יותר קל לי להב
להבין! אז אני יכול לעשות "חופשי יומי" ולנסוע מהתחנה המרכזית בת"א (או מכל מקום בת"א כמעט) לבני - ברק בחינם, לראשון לציון בחינם - אני צודק? זה מצוין!! אני תמיד ההיתי משלם המון כסף (אני לא מבקר במקומות אחרים, כי רק שם יש לי מה לעשות ועם מי להיפגש. בבני פרק, ראשון, רמת גן, ת"א). חופשי יומי אחד יחסוך לי כ"כ הרבה כסף. זה ממש טוב! אז מחר אהיה בתחנה המרכזית בת"א אלך אנפיק את הרב-קו, לאחר מכן כשאעלה לאוטובוס אומר לנהג שיעשה לי חופשי יומי (מדבריכם הבנתי שזה עולה 14) אתן לי 14 ש"ח, ואוכל להנות מחופשי יומי (מהשעה 9 כמובן). תודה!!!!!
שים לב לא רק 20/301 מביאים אותך להרצל בראשלצ
יש לך גם את 274 אגד מאוניברסיטת ת"א ורמת אביב> דרך נמיר (עובר גם ברכבת מרכז) > עזריאלי > המסגר ונסיעה ישירה לראשל"צ. כמו כן מרידיניג ומרכז ת"א קו 174 אגד. יש גם קווים של דן לרחוב הרצל (לחלקים הדרומיים שלו בעיקרון), יש את 19/119/129 כאשר 119 המהיר ביותר ולאחריו 19, 129 האיטי ביותר וכלל לא מומלץ.
 
תודה אולי
איזה יופי זה שחופשי יומי יכו

שים לב לא רק 20/301 מביאים אותך להרצל בראשלצ
יש לך גם את 274 אגד מאוניברסיטת ת"א ורמת אביב> דרך נמיר (עובר גם ברכבת מרכז) > עזריאלי > המסגר ונסיעה ישירה לראשל"צ. כמו כן מרידיניג ומרכז ת"א קו 174 אגד. יש גם קווים של דן לרחוב הרצל (לחלקים הדרומיים שלו בעיקרון), יש את 19/119/129 כאשר 119 המהיר ביותר ולאחריו 19, 129 האיטי ביותר וכלל לא מומלץ.
תודה אולי
איזה יופי זה שחופשי יומי יכו
יכול לתת לי נסיעות מת"א חינם במשך כל היום לראשון, ולבני ברק, ובתוך ת"א זה ממש טוב!! אני עדין קצת בבלאגן בראש למי אני טוען את הכסף לטעינה הראשונית וכמה לוקחים (אם חופשי יומי עולה 14 כפי שאמרו פה, אז יקחו 14 או יש סכום מינימלי נגיד 50 או 30 וממנו ירד 14?) אבל לא משנה אני לא טרחתי לשאול פה כי הסברתם מספיק אני לא רוצה להעמיס, אני אשאל איפה שמנפיקים לי שם בטח יסבירו לי ואני אקלוט סוף סוף
אבל ממש נחמד הדבר הזה חופשי יומי :) ככה אוכל לעשות את כל התוכניות שלי ביום אחד (יש לי יום פנוי מחר!) גם לנסוע לקנות דברי קודש לחנוכה בבני ברק, גם לנסוע בת"א לרכוש מספר דברים שרציתי במספר רחובות, וגם לראשון לציון ששם אני צריך להיפגש עם מישהו. וכל זה בחופשי יומי אחד שעולה 14 מעולה! תודה תודה תודה אני שמח :)
 

olli3

New member
מנהל
מבני ברק לראשל"צ אין צורך להיכנס לת"א...

תודה אולי
איזה יופי זה שחופשי יומי יכו
יכול לתת לי נסיעות מת"א חינם במשך כל היום לראשון, ולבני ברק, ובתוך ת"א זה ממש טוב!! אני עדין קצת בבלאגן בראש למי אני טוען את הכסף לטעינה הראשונית וכמה לוקחים (אם חופשי יומי עולה 14 כפי שאמרו פה, אז יקחו 14 או יש סכום מינימלי נגיד 50 או 30 וממנו ירד 14?) אבל לא משנה אני לא טרחתי לשאול פה כי הסברתם מספיק אני לא רוצה להעמיס, אני אשאל איפה שמנפיקים לי שם בטח יסבירו לי ואני אקלוט סוף סוף
אבל ממש נחמד הדבר הזה חופשי יומי :) ככה אוכל לעשות את כל התוכניות שלי ביום אחד (יש לי יום פנוי מחר!) גם לנסוע לקנות דברי קודש לחנוכה בבני ברק, גם לנסוע בת"א לרכוש מספר דברים שרציתי במספר רחובות, וגם לראשון לציון ששם אני צריך להיפגש עם מישהו. וכל זה בחופשי יומי אחד שעולה 14 מעולה! תודה תודה תודה אני שמח :)
מבני ברק לראשל"צ אין צורך להיכנס לת"א...
קו 164 אגד מכביש 4 (גהה), יביא אותך לרחוב הרצל בראשל"צ. פעמיים ביום יש לך גם את 318 אגד מתוך בני ברק לרחוב הרצל בראשל"צ. אתה משלם לנהג 14 ש"ח והוא טוען לך כרטיס חופשי יומי. אין צורך לטעון סכומים גבוהים יותר. זה כמו שבתחילת חודש כולם באים לנהג שיטען להם חופשי חודשי והם משלמים את העלות של החופשי חודשי וזהו.
 

olli3

New member
מנהל
פשוט עדיף לך להתחיל בת"א, להמשיך לבני ברק

מבני ברק לראשל"צ אין צורך להיכנס לת"א...
קו 164 אגד מכביש 4 (גהה), יביא אותך לרחוב הרצל בראשל"צ. פעמיים ביום יש לך גם את 318 אגד מתוך בני ברק לרחוב הרצל בראשל"צ. אתה משלם לנהג 14 ש"ח והוא טוען לך כרטיס חופשי יומי. אין צורך לטעון סכומים גבוהים יותר. זה כמו שבתחילת חודש כולם באים לנהג שיטען להם חופשי חודשי והם משלמים את העלות של החופשי חודשי וזהו.
פשוט עדיף לך להתחיל בת"א, להמשיך לבני ברק
ומשם לראשל"צ ולא לנסוע לבני ברק לחזור לת"א ומשם לראשל"צ (אלא אם כן אתה מגיע לבני ברק ישירות וזה דבר אחר לגמרי).
 

olli3

New member
מנהל
עכשיו נזכרתי שקודם אתה מנפיק רב קו...

פשוט עדיף לך להתחיל בת"א, להמשיך לבני ברק
ומשם לראשל"צ ולא לנסוע לבני ברק לחזור לת"א ומשם לראשל"צ (אלא אם כן אתה מגיע לבני ברק ישירות וזה דבר אחר לגמרי).
עכשיו נזכרתי שקודם אתה מנפיק רב קו...
אז בהחלט עדיף שתגמור את סידוריך בת"א, תמשיך לבני ברק ומשם תמשיך לראשל"צ.
 
או, הסברת לי מצוין. תאמין לי אולי אתה אדם יקר

עכשיו נזכרתי שקודם אתה מנפיק רב קו...
אז בהחלט עדיף שתגמור את סידוריך בת"א, תמשיך לבני ברק ומשם תמשיך לראשל"צ.
או, הסברת לי מצוין. תאמין לי אולי אתה אדם יקר
באמת אני אומר. שה' יברך אותך וישמור אותך. עכשיו הכל מובן לי. מגיעים לת"א, תחנה מרכזית, מוצאים את עמדת ההנפקה - מצטלמים, ממלאים פרטים, מקבלים כרטיס (כשבכל התהליך לא צריך להוציא כסף, אפילו לא שקל. ) לאחר מכן יש בידנו כרטיס רב קו שלא שווה כלום (אין בו כסף) אז הולכים לאחד האוטובוסים של דן עולים לנהג, מעבירים את הרב קו (חחח קצת מוזר להעביר כרטיס ריק) ואומרים לנהג שזה כרטיס חדש ואני אשמח אם הוא יטעין לי "חופשי יומי" משלמים לו 14 שקל (עד כאן הכל כרגיל, כמו שההינו עושים ללא הרב-קו) לאחר התשלום זה כאילו קניתי כרטיסית חופשי יומי, והיא מוטמעת בתוך הכרטיס רב קו שלי. מכאן והלאה בכל קו שאעלה (רק של דן, כי הרב קו הוא רק של דן) מספיק לי רק להעביר את הכרטיס, ואני נכנס חופשי, יוצא חופשי (לא צריך לדאוג 90 דקות וכו', כי יש לי חופשי יומי). הבנתי נכון? חחח צריך להסביר לי כמו לתינוק, אבל אני שמח שיש אנשים עם קצת סבלנות וטוב לב. כי אני למדתי שבאינטרנט אם הסברת לאחד, יש עוד אלפים כמוהו שקוראים את ההסבר שלך וככה לימדת עוד ועוד. אז תודה רבה לכולם
 
אם מישהו ראה שטעיתי בהבנת הרב-קו, העיר

או, הסברת לי מצוין. תאמין לי אולי אתה אדם יקר
באמת אני אומר. שה' יברך אותך וישמור אותך. עכשיו הכל מובן לי. מגיעים לת"א, תחנה מרכזית, מוצאים את עמדת ההנפקה - מצטלמים, ממלאים פרטים, מקבלים כרטיס (כשבכל התהליך לא צריך להוציא כסף, אפילו לא שקל. ) לאחר מכן יש בידנו כרטיס רב קו שלא שווה כלום (אין בו כסף) אז הולכים לאחד האוטובוסים של דן עולים לנהג, מעבירים את הרב קו (חחח קצת מוזר להעביר כרטיס ריק) ואומרים לנהג שזה כרטיס חדש ואני אשמח אם הוא יטעין לי "חופשי יומי" משלמים לו 14 שקל (עד כאן הכל כרגיל, כמו שההינו עושים ללא הרב-קו) לאחר התשלום זה כאילו קניתי כרטיסית חופשי יומי, והיא מוטמעת בתוך הכרטיס רב קו שלי. מכאן והלאה בכל קו שאעלה (רק של דן, כי הרב קו הוא רק של דן) מספיק לי רק להעביר את הכרטיס, ואני נכנס חופשי, יוצא חופשי (לא צריך לדאוג 90 דקות וכו', כי יש לי חופשי יומי). הבנתי נכון? חחח צריך להסביר לי כמו לתינוק, אבל אני שמח שיש אנשים עם קצת סבלנות וטוב לב. כי אני למדתי שבאינטרנט אם הסברת לאחד, יש עוד אלפים כמוהו שקוראים את ההסבר שלך וככה לימדת עוד ועוד. אז תודה רבה לכולם
אם מישהו ראה שטעיתי בהבנת הרב-קו, העיר
העירו לי בבקשה. שלא יהיו פאדיחות חלילה חחח
ד"א, כניראה סתם עשיתי את כל הלימוד הזה. נכון? כי ראיתי באינטרנט שעדין כן מוכרים כרטיסיות של חופשי יומי באוטובוסים של דן, רק במרץ יפסיקו. אז אני אפילו לא צריך את הרב קו. יכלתי לרכוש חופשי יומי מהנהג ולעלות ולרדת בכל קו של דן בהצגת הכרטיסיה שההיתי מקבל שכתוב עליה "חופשי יומי". אבל אני אעשה כי עדיף לעשות כמה שיותר מהר.
 
החופשי יומי הוא לא רק דן

או, הסברת לי מצוין. תאמין לי אולי אתה אדם יקר
באמת אני אומר. שה' יברך אותך וישמור אותך. עכשיו הכל מובן לי. מגיעים לת"א, תחנה מרכזית, מוצאים את עמדת ההנפקה - מצטלמים, ממלאים פרטים, מקבלים כרטיס (כשבכל התהליך לא צריך להוציא כסף, אפילו לא שקל. ) לאחר מכן יש בידנו כרטיס רב קו שלא שווה כלום (אין בו כסף) אז הולכים לאחד האוטובוסים של דן עולים לנהג, מעבירים את הרב קו (חחח קצת מוזר להעביר כרטיס ריק) ואומרים לנהג שזה כרטיס חדש ואני אשמח אם הוא יטעין לי "חופשי יומי" משלמים לו 14 שקל (עד כאן הכל כרגיל, כמו שההינו עושים ללא הרב-קו) לאחר התשלום זה כאילו קניתי כרטיסית חופשי יומי, והיא מוטמעת בתוך הכרטיס רב קו שלי. מכאן והלאה בכל קו שאעלה (רק של דן, כי הרב קו הוא רק של דן) מספיק לי רק להעביר את הכרטיס, ואני נכנס חופשי, יוצא חופשי (לא צריך לדאוג 90 דקות וכו', כי יש לי חופשי יומי). הבנתי נכון? חחח צריך להסביר לי כמו לתינוק, אבל אני שמח שיש אנשים עם קצת סבלנות וטוב לב. כי אני למדתי שבאינטרנט אם הסברת לאחד, יש עוד אלפים כמוהו שקוראים את ההסבר שלך וככה לימדת עוד ועוד. אז תודה רבה לכולם
החופשי יומי הוא לא רק דן
הוא תקף באיזור הכחול ב4 חברות. ולא משנה באיזו מהן קנית אותו. אגד, מטרופולין, דן, קווים
 

olli3

New member
מנהל
הרב קו הוא לכל החברות בארץ.

או, הסברת לי מצוין. תאמין לי אולי אתה אדם יקר
באמת אני אומר. שה' יברך אותך וישמור אותך. עכשיו הכל מובן לי. מגיעים לת"א, תחנה מרכזית, מוצאים את עמדת ההנפקה - מצטלמים, ממלאים פרטים, מקבלים כרטיס (כשבכל התהליך לא צריך להוציא כסף, אפילו לא שקל. ) לאחר מכן יש בידנו כרטיס רב קו שלא שווה כלום (אין בו כסף) אז הולכים לאחד האוטובוסים של דן עולים לנהג, מעבירים את הרב קו (חחח קצת מוזר להעביר כרטיס ריק) ואומרים לנהג שזה כרטיס חדש ואני אשמח אם הוא יטעין לי "חופשי יומי" משלמים לו 14 שקל (עד כאן הכל כרגיל, כמו שההינו עושים ללא הרב-קו) לאחר התשלום זה כאילו קניתי כרטיסית חופשי יומי, והיא מוטמעת בתוך הכרטיס רב קו שלי. מכאן והלאה בכל קו שאעלה (רק של דן, כי הרב קו הוא רק של דן) מספיק לי רק להעביר את הכרטיס, ואני נכנס חופשי, יוצא חופשי (לא צריך לדאוג 90 דקות וכו', כי יש לי חופשי יומי). הבנתי נכון? חחח צריך להסביר לי כמו לתינוק, אבל אני שמח שיש אנשים עם קצת סבלנות וטוב לב. כי אני למדתי שבאינטרנט אם הסברת לאחד, יש עוד אלפים כמוהו שקוראים את ההסבר שלך וככה לימדת עוד ועוד. אז תודה רבה לכולם
הרב קו הוא לכל החברות בארץ.
אפשר להשתמש בו גם ברכבת הקלה בירושלים. זה לא משנה איזה סמל של חברה מופיע מאחוריו, ניתן לטעון עליו 8 חוזים שונים בכל רחבי הארץ (נניח חוזה ראשון, כרטיסיה באשדוד, חוזה שני כרטיסיה בין אשדוד לת"א, חוזה שלישי חופשי חודשי בבאר שבע וכן הלאה...). כמו כן כרטיס החופשי יומי בגוש דן שהיה שייך בעבר רק לחברת דן, כעת (מה1.7.) הוא תקף בחברות אגד, דן, קווים, מטרופולין בגבולות הרפורמה (מראשל"צ עד צפון תל אביב וכן פתח תקווה במזרח). כך שגם את הנסיעה שלך מבני ברק לראשל"צ אתה עושה ללא תשלום נוסף מכיוון שיש לך חופשי יומי שתקף כאמור גם באגד. לסיכום, מבחינתך כצרכן זה לא משנה באיזה צבע האוטובוס ומה החברה.. אתה פשוט עולה, מניח את הרב קו ונוסע לשלום.
 

cwen

New member
תיאורטית הוא מתאים לרכבת הקלה

הרב קו הוא לכל החברות בארץ.
אפשר להשתמש בו גם ברכבת הקלה בירושלים. זה לא משנה איזה סמל של חברה מופיע מאחוריו, ניתן לטעון עליו 8 חוזים שונים בכל רחבי הארץ (נניח חוזה ראשון, כרטיסיה באשדוד, חוזה שני כרטיסיה בין אשדוד לת"א, חוזה שלישי חופשי חודשי בבאר שבע וכן הלאה...). כמו כן כרטיס החופשי יומי בגוש דן שהיה שייך בעבר רק לחברת דן, כעת (מה1.7.) הוא תקף בחברות אגד, דן, קווים, מטרופולין בגבולות הרפורמה (מראשל"צ עד צפון תל אביב וכן פתח תקווה במזרח). כך שגם את הנסיעה שלך מבני ברק לראשל"צ אתה עושה ללא תשלום נוסף מכיוון שיש לך חופשי יומי שתקף כאמור גם באגד. לסיכום, מבחינתך כצרכן זה לא משנה באיזה צבע האוטובוס ומה החברה.. אתה פשוט עולה, מניח את הרב קו ונוסע לשלום.
תיאורטית הוא מתאים לרכבת הקלה
בפועל, ניסיון של הבן זוג שלי להטעין כרטיסית רכבת קלה על הרב קו של דן גרם לתקלה בכרטיס, וכדי לתקן אותה סיטיפס הנפיקה לו רב קו נוסף שיהיה רק שלה, והוא היה צריך לגשת לעמדה של דן ברכבת מרכז כדי שיתקנו לו את הכרטיס ויחזירו את הכסף שהיה בו. ובסיטיפס אמרו שזה קורה הרבה עם הכרטיסים שלא הונפקו אצלם. שיגעון...
 
למעלה