שאלת רב קו....

מצב
הנושא נעול.

טיפ_טיפ

New member
שאלת רב קו....


שאלת רב קו....

אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...
בהתחלה כשעברו לכרטוס המשותף הכול עבד מצוין.
עליתי על קו 164 בצומת גהה, נסעתי עד בר אילן, ובמסוף רמת עמידר החלפתי לקו 61 או 39 עם כרטיס מעבר. פשוט פנטסטי
בחודש האחרון, כרטיס המעבר פשוט לא קיים מבחינת דן
מה עושים
עד עכשיו הנהגים ב-דן הבהירו לי שהם פועלים לפנים משורת הדין והחזירו לי את הכסף במזומן, או לחילופין פשוט לא חייבו אותי על הנסיעה השנייה בקו 61 או 39. והם כמובן שלחו אותי לתחנה המרכזית החדשה לקומה 7
שיבדקו את הכרטיס. בתחושה שלי הם פשוט לא יודעים להפעיל את המחשב שלהם על האוטובוס.
את הכרטיסייה 10 רגיל קוד 42 קניתי בתאריך 23/11/11 אחרי שחשבתי שנגמרו לי הכירטוסים. למרות שבפועל כפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד 2 כרטיסיות:
כרטיסיה 10 רגיל קוד 1, נרכשה בתאריך 24/05/2011 ויש בה עוד 5 ניקובים.
וכרטיסיה 10 רגיל קוד 1, רכשתי בתאריך 15/06/2011 ויש לי בה עוד 10 ניקובים.
 

ירחאפל

New member
בקשר לתקלה בכרטיס מעבר, תפנה אליהם

שאלת רב קו....

אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...
בהתחלה כשעברו לכרטוס המשותף הכול עבד מצוין.
עליתי על קו 164 בצומת גהה, נסעתי עד בר אילן, ובמסוף רמת עמידר החלפתי לקו 61 או 39 עם כרטיס מעבר. פשוט פנטסטי
בחודש האחרון, כרטיס המעבר פשוט לא קיים מבחינת דן
מה עושים
עד עכשיו הנהגים ב-דן הבהירו לי שהם פועלים לפנים משורת הדין והחזירו לי את הכסף במזומן, או לחילופין פשוט לא חייבו אותי על הנסיעה השנייה בקו 61 או 39. והם כמובן שלחו אותי לתחנה המרכזית החדשה לקומה 7
שיבדקו את הכרטיס. בתחושה שלי הם פשוט לא יודעים להפעיל את המחשב שלהם על האוטובוס.
את הכרטיסייה 10 רגיל קוד 42 קניתי בתאריך 23/11/11 אחרי שחשבתי שנגמרו לי הכירטוסים. למרות שבפועל כפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד 2 כרטיסיות:
כרטיסיה 10 רגיל קוד 1, נרכשה בתאריך 24/05/2011 ויש בה עוד 5 ניקובים.
וכרטיסיה 10 רגיל קוד 1, רכשתי בתאריך 15/06/2011 ויש לי בה עוד 10 ניקובים.
בקשר לתקלה בכרטיס מעבר, תפנה אליהם
בקשר לכרטיסיות יש לך כרטיסיה קוד 42 דן 5 ניקובים זאת הכרטיסיה העדכנית באיזורי גוש דן. והיא בתוקף ל4 החברות שבהסדר שם. כרטיסיה קוד 1 דן 6 ניקובים. החל מה15/7/11 הכרטיסיה הזאת אינה בתוקף. בפניה לקופות חברת דן אתה יכול לקבל את הסכום ששילמת עליה בחזרה. כרטיסיה קוד 1 אגד 10 ניקובים. הכרטיסיה בתוקף לנסיעות בקוד מחיר 1 באגד, מחיר נסיעה היום 5.30 שקל. בקשר לכרטיסיה של אגד, אני לא בטוח אבל אולי גם את שוויה תוכל לקבל חזרה במשרדי אגד. מכיוון שהיא כבר לא בתוקף באיזור שלך. כאן בחוברת עמוד 12-13, מוזכר החזר עבור כרטיסיות ניר של אגד, לכן אני לא בטוח שקשר לכרטיסיות ברב קו. http://www.busline.co.il/items/00310/TaarifimBook.pdf
 

ירחאפל

New member
טעיתי קצת בקריאה

בקשר לתקלה בכרטיס מעבר, תפנה אליהם
בקשר לכרטיסיות יש לך כרטיסיה קוד 42 דן 5 ניקובים זאת הכרטיסיה העדכנית באיזורי גוש דן. והיא בתוקף ל4 החברות שבהסדר שם. כרטיסיה קוד 1 דן 6 ניקובים. החל מה15/7/11 הכרטיסיה הזאת אינה בתוקף. בפניה לקופות חברת דן אתה יכול לקבל את הסכום ששילמת עליה בחזרה. כרטיסיה קוד 1 אגד 10 ניקובים. הכרטיסיה בתוקף לנסיעות בקוד מחיר 1 באגד, מחיר נסיעה היום 5.30 שקל. בקשר לכרטיסיה של אגד, אני לא בטוח אבל אולי גם את שוויה תוכל לקבל חזרה במשרדי אגד. מכיוון שהיא כבר לא בתוקף באיזור שלך. כאן בחוברת עמוד 12-13, מוזכר החזר עבור כרטיסיות ניר של אגד, לכן אני לא בטוח שקשר לכרטיסיות ברב קו. http://www.busline.co.il/items/00310/TaarifimBook.pdf
טעיתי קצת בקריאה
יש לך שם שני כרטיסיות קוד 1 של דן אחת10 ניקובים ואחת 6 ניקובים את שתיהן שתיהן תוכל להמיר לכסף חזרה בקופות דן. סליחה על הטעות
 

טיפ_טיפ

New member


טעיתי קצת בקריאה
יש לך שם שני כרטיסיות קוד 1 של דן אחת10 ניקובים ואחת 6 ניקובים את שתיהן שתיהן תוכל להמיר לכסף חזרה בקופות דן. סליחה על הטעות

איפה יש קופות של דן
וכמה כסף אני אמורה לקבל בסך הכל
 

ירחאפל

New member
קופות אני חושב יש רק בתחנה הרכזית החדשה


איפה יש קופות של דן
וכמה כסף אני אמורה לקבל בסך הכל
קופות אני חושב יש רק בתחנה הרכזית החדשה
את יכולה לברר במודיעין שלהם http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=56&pageId=569 הסכום הוא 16 נסיעות של 6 שקל כל אחת כלומר 16*6*0.8=76.8 שקל
 

מענדי

New member
נראה לי שהתחושה שלך נכונה

שאלת רב קו....

אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...
בהתחלה כשעברו לכרטוס המשותף הכול עבד מצוין.
עליתי על קו 164 בצומת גהה, נסעתי עד בר אילן, ובמסוף רמת עמידר החלפתי לקו 61 או 39 עם כרטיס מעבר. פשוט פנטסטי
בחודש האחרון, כרטיס המעבר פשוט לא קיים מבחינת דן
מה עושים
עד עכשיו הנהגים ב-דן הבהירו לי שהם פועלים לפנים משורת הדין והחזירו לי את הכסף במזומן, או לחילופין פשוט לא חייבו אותי על הנסיעה השנייה בקו 61 או 39. והם כמובן שלחו אותי לתחנה המרכזית החדשה לקומה 7
שיבדקו את הכרטיס. בתחושה שלי הם פשוט לא יודעים להפעיל את המחשב שלהם על האוטובוס.
את הכרטיסייה 10 רגיל קוד 42 קניתי בתאריך 23/11/11 אחרי שחשבתי שנגמרו לי הכירטוסים. למרות שבפועל כפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד 2 כרטיסיות:
כרטיסיה 10 רגיל קוד 1, נרכשה בתאריך 24/05/2011 ויש בה עוד 5 ניקובים.
וכרטיסיה 10 רגיל קוד 1, רכשתי בתאריך 15/06/2011 ויש לי בה עוד 10 ניקובים.
נראה לי שהתחושה שלך נכונה
הם לא יודעים להפעיל את המכשיר. בחודשים האחרונים אחת לשבוע אני נוסע מתל-אביב להרצליה, בכ85% מהנסיעות שלי, הנהג אומר שהוא לא יודע איך לשנות את הקוד ל44 בשביל לחייב 10 ש"ח. (עד היום רק 3 נהגים ידעו איך לעשות את זה, ודרך אגב, זה יותר מידי לחיצות). לפעמים הנהג נחמד, והוא מחייך ואומר 'עזוב זה מסובך, סע עד תחנת המעבר, ותשלם באוטובוס השני'. לפעמים הנהג פחות נחמד, והוא עושה לי פרצוף של 'מה הגעת לשגע את השכל' - רד בתחנה הקרובה, או תעביר כרטיס רגיל.
 

olli3

New member
מנהל
תגיד להם שיקישו קו 24 וזה יתן להם את האופציה

נראה לי שהתחושה שלך נכונה
הם לא יודעים להפעיל את המכשיר. בחודשים האחרונים אחת לשבוע אני נוסע מתל-אביב להרצליה, בכ85% מהנסיעות שלי, הנהג אומר שהוא לא יודע איך לשנות את הקוד ל44 בשביל לחייב 10 ש"ח. (עד היום רק 3 נהגים ידעו איך לעשות את זה, ודרך אגב, זה יותר מידי לחיצות). לפעמים הנהג נחמד, והוא מחייך ואומר 'עזוב זה מסובך, סע עד תחנת המעבר, ותשלם באוטובוס השני'. לפעמים הנהג פחות נחמד, והוא עושה לי פרצוף של 'מה הגעת לשגע את השכל' - רד בתחנה הקרובה, או תעביר כרטיס רגיל.
תגיד להם שיקישו קו 24 וזה יתן להם את האופציה
הזו של 10 ש"ח. אם אני לא טועה גם קו 444 תופס בעניין הזה. לדן יש קו אחד בלבד שנוסע מגוש דן לאיזור השרון והוא קו 24, כל נהגי קו 24 יודעים איך לבצע את זה. על כן יש לבקש מהנהג שיקיש קו 24 ואז זה ייתן לו את האופציה של 10 ש"ח. מזמן לא הצטרכתי לעבר מאיזור לאיזור ולכן אני לא בטוח בעניין של קו 444. והדגש הוא על קו ולא על קוד.
 

מענדי

New member
הנהגים שכן ידעו

תגיד להם שיקישו קו 24 וזה יתן להם את האופציה
הזו של 10 ש"ח. אם אני לא טועה גם קו 444 תופס בעניין הזה. לדן יש קו אחד בלבד שנוסע מגוש דן לאיזור השרון והוא קו 24, כל נהגי קו 24 יודעים איך לבצע את זה. על כן יש לבקש מהנהג שיקיש קו 24 ואז זה ייתן לו את האופציה של 10 ש"ח. מזמן לא הצטרכתי לעבר מאיזור לאיזור ולכן אני לא בטוח בעניין של קו 444. והדגש הוא על קו ולא על קוד.
הנהגים שכן ידעו
החליפו לקו 444. אבל עד כמה שראיתי זה היה כ8 לחיצות, וזה כנראה יותר מידי.
 

olli3

New member
מנהל
אכן יותר מידי... אבל נהג שלא יודע, זה מה

הנהגים שכן ידעו
החליפו לקו 444. אבל עד כמה שראיתי זה היה כ8 לחיצות, וזה כנראה יותר מידי.
אכן יותר מידי... אבל נהג שלא יודע, זה מה
שכדאי שתגיד לו. בהתחלה היו נהגים שדרשו ממני לשלם ואמרתי להם אתה יכול להזמין לי גם משטרה, אני מהאוטובוס לא יורד. לא בגלל שהחברה שלך לא ידעה לעדכן אותך לגבי איך עושים את זה. אחרי שכבר ידעתי איך עושים את זה, הייתי אומר לנהגים איך לבצע את זה והיו גם חלק שהתעקשו שאני לא אלמד אותם את העבודה שלהם, אז אני אמרתי שאני גם לא משלם ושהם יכולים לעשות מה שהם רוצים אם זה... בקטע הזה חלקם הקשיב לי והופתעו שזה מצליח וחלק איימו. החלק שאיימו השמעתי להם הקלטה של מוקד כל קו של נציג שאומר שבמפורש גם כאשר אני עולה לאוטובוס של דן, אני יכול להגיד לו שאני נוסע להרצליה והוא צריך לחייב אותי בנסיעה אל מחוץ לאיזור 1. לזה כבר לא היה להם ממש מילים והם תמיד נכנעו והעלו בחינם (מי שיישמע, גם ככה הכסף הולך אח"כ לאגד או מטרופולין בנסיעת ההמשך). אותי כצרכן זה ממש לא מעניין של מי הכשל, אם יש כשל אני פשוט לא משלם. זו לא בעיה שלי ואני לא הולך לשלם כפול רק כדי אח"כ לטרטר לעצמי את הנשמה בגלל בירוקרטיה וכו'. אני יודע את החוקים, יודע את מה שמגיע לי ואם אני לא מקבל את מה שמגיע לי - אני גם לא משלם.
 

846

Active member
אבל מישהו אמר שהמכשיר של דן טוב יותר

הנהגים שכן ידעו
החליפו לקו 444. אבל עד כמה שראיתי זה היה כ8 לחיצות, וזה כנראה יותר מידי.
אבל מישהו אמר שהמכשיר של דן טוב יותר
והמכשיר של אגד לא תקין ומיושן.........
 

מענדי

New member
ממבט של מתכנת (אני)

אבל מישהו אמר שהמכשיר של דן טוב יותר
והמכשיר של אגד לא תקין ומיושן.........
ממבט של מתכנת (אני)
המכשיר של דן תוכנן לפני הרפורמה, שמחירי הכרטיסים היו קבועים ללא כרטיסי המשך וכדו'. 4 סוגי כרטיסים קבועים (רגיל, חופשי-יומי, ותיק וחופשי יומי ותיק). ובתנאים אלו הוא פשוט לנהג, לחיצה אחת לחיוב, 2 לחיצות לטעינה, 2 לחיצות לביטול חיוב, המסך ברור, ורואים את כל האפשרויות בקלות. מה שאני לא מבין, מכיון שבסך הכל הוסיפו עוד 2 אפשרויות, למה צריך להחליף את מספר הקו, בשביל לחייב. המכשיר של אגד לעומת זאת תוכנן לתפעול פשוט של הנהג במחירי כרטיסים שונים, למרות שלפי מה שראיתי הנהג צריך להתעסק עם המכשיר יותר. המסך פחות ברור. (רוב הנסיעות שלי מתבצעות בדן, ולכן זו התרשמות חלקית ביותר).
 

846

Active member
והמכשיר של אגד תוכנן ופותח לפני 13 שנים

ממבט של מתכנת (אני)
המכשיר של דן תוכנן לפני הרפורמה, שמחירי הכרטיסים היו קבועים ללא כרטיסי המשך וכדו'. 4 סוגי כרטיסים קבועים (רגיל, חופשי-יומי, ותיק וחופשי יומי ותיק). ובתנאים אלו הוא פשוט לנהג, לחיצה אחת לחיוב, 2 לחיצות לטעינה, 2 לחיצות לביטול חיוב, המסך ברור, ורואים את כל האפשרויות בקלות. מה שאני לא מבין, מכיון שבסך הכל הוסיפו עוד 2 אפשרויות, למה צריך להחליף את מספר הקו, בשביל לחייב. המכשיר של אגד לעומת זאת תוכנן לתפעול פשוט של הנהג במחירי כרטיסים שונים, למרות שלפי מה שראיתי הנהג צריך להתעסק עם המכשיר יותר. המסך פחות ברור. (רוב הנסיעות שלי מתבצעות בדן, ולכן זו התרשמות חלקית ביותר).
והמכשיר של אגד תוכנן ופותח לפני 13 שנים
והוכנס לשימוש שוטף לפני כ 10 שנים, והעובדה היא שהוא מספיק טוב "להתאים את עצמו" לתקופה המודרנית ולשימושים עתידיים. המכשיר גם מתאים לכל הארץ בניגוד למכשיר של דן שכאשר נידרש קוד מחיר שונה מהרגיל 44 במקום 42, הנהג צריך להחליף את מס' הקו ולחפש את הקוד השונה.
 

מענדי

New member
ההבדל בין איפיון המכשירים הוא פשוט

והמכשיר של אגד תוכנן ופותח לפני 13 שנים
והוכנס לשימוש שוטף לפני כ 10 שנים, והעובדה היא שהוא מספיק טוב "להתאים את עצמו" לתקופה המודרנית ולשימושים עתידיים. המכשיר גם מתאים לכל הארץ בניגוד למכשיר של דן שכאשר נידרש קוד מחיר שונה מהרגיל 44 במקום 42, הנהג צריך להחליף את מס' הקו ולחפש את הקוד השונה.
ההבדל בין איפיון המכשירים הוא פשוט
וזמן התכנון לא כ"כ משנה. דן: קוד אחיד, (עד הרפורמה) אגד: קודי נסיעה שונים. כנראה שהפיתרון צריך להיות פשוט יותר: מכשיר בכל דלת באוטובוס, וכרטיס שמעבירים בכניסה וביציאה, מחיר הנסיעה יהיה לפי זה. כמובן שהכרטיס יהיה אישי, למימוש הנחות לזכאים. מי שלא יעביר את הכרטיס, יחוייב לפי מחיר נסיעה מלא. ואת הכרטיס יוכלו למלא דרך האינטרנט/בדואר/בתחנות מרכזיות/וכדו' ומהנהג יחסכו את כל ההתעסקות עם המכשיר, תשלום וכדו'. ואז התעוררתי מהחלום
 

846

Active member
ובדרך אגב, גם הנהגים של אגד תעבורה

ממבט של מתכנת (אני)
המכשיר של דן תוכנן לפני הרפורמה, שמחירי הכרטיסים היו קבועים ללא כרטיסי המשך וכדו'. 4 סוגי כרטיסים קבועים (רגיל, חופשי-יומי, ותיק וחופשי יומי ותיק). ובתנאים אלו הוא פשוט לנהג, לחיצה אחת לחיוב, 2 לחיצות לטעינה, 2 לחיצות לביטול חיוב, המסך ברור, ורואים את כל האפשרויות בקלות. מה שאני לא מבין, מכיון שבסך הכל הוסיפו עוד 2 אפשרויות, למה צריך להחליף את מספר הקו, בשביל לחייב. המכשיר של אגד לעומת זאת תוכנן לתפעול פשוט של הנהג במחירי כרטיסים שונים, למרות שלפי מה שראיתי הנהג צריך להתעסק עם המכשיר יותר. המסך פחות ברור. (רוב הנסיעות שלי מתבצעות בדן, ולכן זו התרשמות חלקית ביותר).
ובדרך אגב, גם הנהגים של אגד תעבורה
שעובדים באשכול צפון הנגב סובלים מאותה בעיה עם אותו מכשיר, ברגע שהאוטובוס מתקדם ועובר את גבול קוד המחיר, ונוסע מתעכב, הנהג צריך לשחק עם המכשיר ולהעביר נסיע ע"מ להגיע לקוד המתאים.
 

tzvika pick

New member
אני לא יודע למה אתה ממשיך להתעקש על הנושא הזה

אבל מישהו אמר שהמכשיר של דן טוב יותר
והמכשיר של אגד לא תקין ומיושן.........
אני לא יודע למה אתה ממשיך להתעקש על הנושא הזה
לכל מי שנוסע באופן יום יומי באוטובוסים ברור שב-95 אחוזים מהמקרים המכשיר של דן עדיף על פני המכשיר של אגד ובטח על זה של קווים. מספיק להתבונן על הזמן שלוקח לאוטובוסים של אגד לקלוט נוסעים בתחנה מול הזמן שלוקח לאוטובוס של דן להעלות כמות נוסעים דומה. בחמישה אחוזים מהמקרים המכשיר של דן קצת מסורבל. זה לא אומר שהוא לא טוב, זה אומר שמישהו פשוט לא השקיע מספיק מאמץ בתכנות נכון שלו.
 

846

Active member
המבחן הוא בכרטיסים המיוחדים ולא

אני לא יודע למה אתה ממשיך להתעקש על הנושא הזה
לכל מי שנוסע באופן יום יומי באוטובוסים ברור שב-95 אחוזים מהמקרים המכשיר של דן עדיף על פני המכשיר של אגד ובטח על זה של קווים. מספיק להתבונן על הזמן שלוקח לאוטובוסים של אגד לקלוט נוסעים בתחנה מול הזמן שלוקח לאוטובוס של דן להעלות כמות נוסעים דומה. בחמישה אחוזים מהמקרים המכשיר של דן קצת מסורבל. זה לא אומר שהוא לא טוב, זה אומר שמישהו פשוט לא השקיע מספיק מאמץ בתכנות נכון שלו.
המבחן הוא בכרטיסים המיוחדים ולא
בשיגרתיים חוץ מזה שלנהג דן אין פיקוח כלל על מי שעולה לאוטובוס ואיזה סוג חופשי חודשי הוא מציג למכשיר.
 

tzvika pick

New member
מאז ש"תקעתי" את קו 58 למשך כמעט 20 דקות

נראה לי שהתחושה שלך נכונה
הם לא יודעים להפעיל את המכשיר. בחודשים האחרונים אחת לשבוע אני נוסע מתל-אביב להרצליה, בכ85% מהנסיעות שלי, הנהג אומר שהוא לא יודע איך לשנות את הקוד ל44 בשביל לחייב 10 ש"ח. (עד היום רק 3 נהגים ידעו איך לעשות את זה, ודרך אגב, זה יותר מידי לחיצות). לפעמים הנהג נחמד, והוא מחייך ואומר 'עזוב זה מסובך, סע עד תחנת המעבר, ותשלם באוטובוס השני'. לפעמים הנהג פחות נחמד, והוא עושה לי פרצוף של 'מה הגעת לשגע את השכל' - רד בתחנה הקרובה, או תעביר כרטיס רגיל.
מאז ש"תקעתי" את קו 58 למשך כמעט 20 דקות
בגלל הבקשה "המוזרה" שלי לכרטיס מעבר להרצליה, קניתי חופשי סטודנטיאלי שכולל את הרצליה ופתרתי את הבעיה
בכל מקרה, תשתדלי לנסוע באוטובוסים של קווים בימים את צריכה מעבר. כן, אני יודע, גם אני לא אוהב את הרעיון שקווים ירוויחו עלי כסף, אבל לפחות המכשיר שלהם פשוט יותר במקרה הספציפי הזה.
 

Shark Alarm

New member
שאלה נוספת


שאלת רב קו....

אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...
בהתחלה כשעברו לכרטוס המשותף הכול עבד מצוין.
עליתי על קו 164 בצומת גהה, נסעתי עד בר אילן, ובמסוף רמת עמידר החלפתי לקו 61 או 39 עם כרטיס מעבר. פשוט פנטסטי
בחודש האחרון, כרטיס המעבר פשוט לא קיים מבחינת דן
מה עושים
עד עכשיו הנהגים ב-דן הבהירו לי שהם פועלים לפנים משורת הדין והחזירו לי את הכסף במזומן, או לחילופין פשוט לא חייבו אותי על הנסיעה השנייה בקו 61 או 39. והם כמובן שלחו אותי לתחנה המרכזית החדשה לקומה 7
שיבדקו את הכרטיס. בתחושה שלי הם פשוט לא יודעים להפעיל את המחשב שלהם על האוטובוס.
את הכרטיסייה 10 רגיל קוד 42 קניתי בתאריך 23/11/11 אחרי שחשבתי שנגמרו לי הכירטוסים. למרות שבפועל כפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד 2 כרטיסיות:
כרטיסיה 10 רגיל קוד 1, נרכשה בתאריך 24/05/2011 ויש בה עוד 5 ניקובים.
וכרטיסיה 10 רגיל קוד 1, רכשתי בתאריך 15/06/2011 ויש לי בה עוד 10 ניקובים.
שאלה נוספת

ברשותי רבקו אנונימי. הנפקתי לעצמי גם רבקו רגיל (עם תמונה שלי) האם אני יכול להמיר את מה שנשאר על האנונימי לרגיל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה