שאלת רב קו....
שאלת רב קו....
אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...
בהתחלה כשעברו לכרטוס המשותף הכול עבד מצוין.
עליתי על קו 164 בצומת גהה, נסעתי עד בר אילן, ובמסוף רמת עמידר החלפתי לקו 61 או 39 עם כרטיס מעבר. פשוט פנטסטי
בחודש האחרון, כרטיס המעבר פשוט לא קיים מבחינת דן
מה עושים
עד עכשיו הנהגים ב-דן הבהירו לי שהם פועלים לפנים משורת הדין והחזירו לי את הכסף במזומן, או לחילופין פשוט לא חייבו אותי על הנסיעה השנייה בקו 61 או 39. והם כמובן שלחו אותי לתחנה המרכזית החדשה לקומה 7
שיבדקו את הכרטיס. בתחושה שלי הם פשוט לא יודעים להפעיל את המחשב שלהם על האוטובוס.
את הכרטיסייה 10 רגיל קוד 42 קניתי בתאריך 23/11/11 אחרי שחשבתי שנגמרו לי הכירטוסים. למרות שבפועל כפי שאתם יכולים לראות יש לי עוד 2 כרטיסיות:
כרטיסיה 10 רגיל קוד 1, נרכשה בתאריך 24/05/2011 ויש בה עוד 5 ניקובים.
וכרטיסיה 10 רגיל קוד 1, רכשתי בתאריך 15/06/2011 ויש לי בה עוד 10 ניקובים.
שאלת רב קו....
אולי מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה...