שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
***

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
***
 

בועז ל

New member
פורטל מנהרה מס' 1 - בעיית קברים

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
פורטל מנהרה מס' 1 - בעיית קברים
מי שסבר שבעיית הקברים לא תפקוד את פרויקט A1, טעה בגדול. שימו לב לכיווץ בדופן הקרובה של הפורטל. במקום זה נמצאו קברים שהובילו לפתרון המוכר לנו מפרויקטים אחרים. עוד כדאי לשים לב לפרופיל המנהרה, כפי ש"מוטבע" על הפורטל. קונסטרוקציית הברזל הענקית שצילמתי לא מכבר נעדרת מהתמונה.
 

amithi1

New member
שיעזבו את המתים בשקט

פורטל מנהרה מס' 1 - בעיית קברים
מי שסבר שבעיית הקברים לא תפקוד את פרויקט A1, טעה בגדול. שימו לב לכיווץ בדופן הקרובה של הפורטל. במקום זה נמצאו קברים שהובילו לפתרון המוכר לנו מפרויקטים אחרים. עוד כדאי לשים לב לפרופיל המנהרה, כפי ש"מוטבע" על הפורטל. קונסטרוקציית הברזל הענקית שצילמתי לא מכבר נעדרת מהתמונה.
שיעזבו את המתים בשקט
מעניין כמה כסף עולה לנו התענוג של אתרא קדישא.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
 
תודה רבה לבועז על התמונות ה-

תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
תודה רבה לבועז על התמונות ה-
המיוחדות. אכן תמונות יוצאות דופן באיכותן ובמראן. ולמרות שהכל נראה מתקדם היטב, תאריך הפתיחה לא יהיה יום אחד לפני 15 ביוני 2019. אכן מי שקרא את כל ההסברים לשרשור, יכול להסיק כי צפויות עוד בעיות רבות בהליך הכרייה. הבעיות שעלייהן דנו בפורומים שונים של אנשי המקצוע באו לידי ביטוי בהערכה כי חלק מסויים מהבעיות הינן בלתי צפויות מראש והן אשר עלולות לסכל את סיום המשימה בזמן. להערכתי - ענין החישמול של הקו אינו פשוט והוא עשוי לעכב את הפתיחה גם לשנת 2021. לאור ניסיון העבר בדחיית פתיחת פרוייקטים שעומד כיום על 36 אחוזים מתאריך הפתיחה המקורי - עשוי תאריך הפתיחה להידחות לרבי הרביעי של שנת 2021. ההערכות הללו הן אלו ששר התחבורה אינו אוהב אך מכיר... לילה טוב ותודה רבה רבה לבועז על התענוג !!!
 

zvir1

New member
תודה רבה. חבל שהייעור של שטחים רבים לא הושלם

תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
תודה רבה. חבל שהייעור של שטחים רבים לא הושלם
החל מלטרון וכלה בכניסה לעיר, המסוק הראה שהרבה שטחים פשוט חשופים. מי אחראי על היערות ? קק"ל? ובינתיים המון תודה למר לוי.
 

amit1270

New member
דווקא יפה לראות גם כמה הרים קרחים

תודה רבה. חבל שהייעור של שטחים רבים לא הושלם
החל מלטרון וכלה בכניסה לעיר, המסוק הראה שהרבה שטחים פשוט חשופים. מי אחראי על היערות ? קק"ל? ובינתיים המון תודה למר לוי.
דווקא יפה לראות גם כמה הרים קרחים
ישראל היא לא שוייץ... יש יערות ויש טרשים, ולשניהם יש מקום.
 

amit1270

New member
ואגב, בלא מעט יערות נטועים המגוון הביולוגי

דווקא יפה לראות גם כמה הרים קרחים
ישראל היא לא שוייץ... יש יערות ויש טרשים, ולשניהם יש מקום.
ואגב, בלא מעט יערות נטועים המגוון הביולוגי
ירד ולא עלה. קוראים לזה "מדבריות האורן". בשנים האחרונות קק"ל מגוונת יותר בנטיעות ובמקומות מסוימים מעדיפה לתת לטבע להשתקם בעצמו אחרי שריפות. יש גם רעייה מבוקרת שהוכח שיכולה להועיל וגם למנוע שריפות.
 

zvir1

New member
לא,זה לא חלום,אנחנו במזרח התיכון

ואגב, בלא מעט יערות נטועים המגוון הביולוגי
ירד ולא עלה. קוראים לזה "מדבריות האורן". בשנים האחרונות קק"ל מגוונת יותר בנטיעות ובמקומות מסוימים מעדיפה לתת לטבע להשתקם בעצמו אחרי שריפות. יש גם רעייה מבוקרת שהוכח שיכולה להועיל וגם למנוע שריפות.
לא,זה לא חלום,אנחנו במזרח התיכון
דווקא אני רוצה יערות ולחלום שאני בשוויץ .
 

easylivin

New member
תודה רבה, בועז - שוב שיחקת אותה בענק!

תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
תודה רבה, בועז - שוב שיחקת אותה בענק!
תודה גם לרכבת ישראל, להנהלת הפרוייקט, לצלמים ולכל המעורבים. לדעתי, על מנת שהפרוייקט ימשיך להתקדם בקצב הראוי ללא קשר לחילופי ממשלות, מנכ"לים ומנהלים, חשוב מאוד שעדכונים כאלה יפורסמו מדי פעם, ואולי אף בתפוצה תקשורתית רחבה הרבה יותר בניגוד למה שהיה עד עכשיו. על משקל הפתגם הידוע, מה שנמצא רחוק מעין הציבור הוא גם רחוק מהלב. אסור שהפרוייקט ירד מהכותרות, וחובה שיופיע בהן מדי פעם ורק בפן החיובי.
 

בועז ל

New member
תודה גם לך, אריק. ביחס להערתך בדבר הרחבת

תודה רבה, בועז - שוב שיחקת אותה בענק!
תודה גם לרכבת ישראל, להנהלת הפרוייקט, לצלמים ולכל המעורבים. לדעתי, על מנת שהפרוייקט ימשיך להתקדם בקצב הראוי ללא קשר לחילופי ממשלות, מנכ"לים ומנהלים, חשוב מאוד שעדכונים כאלה יפורסמו מדי פעם, ואולי אף בתפוצה תקשורתית רחבה הרבה יותר בניגוד למה שהיה עד עכשיו. על משקל הפתגם הידוע, מה שנמצא רחוק מעין הציבור הוא גם רחוק מהלב. אסור שהפרוייקט ירד מהכותרות, וחובה שיופיע בהן מדי פעם ורק בפן החיובי.
תודה גם לך, אריק. ביחס להערתך בדבר הרחבת
התפוצה, אעיר כי שרשורי התשתיות החשובים, כמו גם הסקירות השנתיות, עושים דרכם למקומות הנכונים ומי שצריך לדעת, יודע.
 

easylivin

New member
לדעתי בועז, מי שצריכים לדעת ולראות את התמונות

תודה גם לך, אריק. ביחס להערתך בדבר הרחבת
התפוצה, אעיר כי שרשורי התשתיות החשובים, כמו גם הסקירות השנתיות, עושים דרכם למקומות הנכונים ומי שצריך לדעת, יודע.
לדעתי בועז, מי שצריכים לדעת ולראות את התמונות
מהווים 100% מאוכלוסיית הארץ, ובנוסף עוד אחוז קטן ואף זעום מאוכלוסיית שאר הארצות.
אבל זה לעניות דעתי כאמור, ואני משער שיש כאלה שחושבים אחרת.
 

בועז ל

New member
ביום שזה יקרה אני רץ לבקש מתפוז העלאה בשכר

לדעתי בועז, מי שצריכים לדעת ולראות את התמונות
מהווים 100% מאוכלוסיית הארץ, ובנוסף עוד אחוז קטן ואף זעום מאוכלוסיית שאר הארצות.
אבל זה לעניות דעתי כאמור, ואני משער שיש כאלה שחושבים אחרת.
ביום שזה יקרה אני רץ לבקש מתפוז העלאה בשכר
 

kobi88l

New member
תודה ענקית בועז! אחלה סיקור אווירי!

תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
תודה ענקית בועז! אחלה סיקור אווירי!
 

AlexYaa

New member
תודה רבה!

תמונה אחרונה - מי גנב את ה-TBM?
אפשר להירגע; התמונה צולמה קודם להגעת המכונה. זהו זה, חברים: הסיור האווירי מגיע לקצו בפורטל מנהרה מס' 1 שבלטרון. בעלייתו הבאה של המסוק לאוויר מתוכננים צילומים גם ממכרז קטע א' של הפרויקט (ענבה-לטרון). עד אז לילה טוב ולהתראות בסקירה השנתית האחרונה של הקו לב"ש.
תודה רבה!
ממש יפה, כל הכבוד!
 

amit1270

New member
תודה רבה לבועז, לרכבת ישראל ולחברת DSP

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
תודה רבה לבועז, לרכבת ישראל ולחברת DSP
על התמונות המרהיבות. זהו ללא ספק אחד השרשורים היפים שפורסמו כאן אי פעם. תודה מיוחדת לבועז ולכל אנשי הרכבת שעזרו לך בהבאת המידע החשוב לידיעת גולשי הפורום. מחכה בקוצר רוח להמשך הסיורים לאורך התוואי וביחוד בתחנת האומה.
 

kobiz99

New member
בועז תודה רבה על הצילומים המדהימים ולא רק

תודה רבה לבועז, לרכבת ישראל ולחברת DSP
על התמונות המרהיבות. זהו ללא ספק אחד השרשורים היפים שפורסמו כאן אי פעם. תודה מיוחדת לבועז ולכל אנשי הרכבת שעזרו לך בהבאת המידע החשוב לידיעת גולשי הפורום. מחכה בקוצר רוח להמשך הסיורים לאורך התוואי וביחוד בתחנת האומה.
בועז תודה רבה על הצילומים המדהימים ולא רק
הצילומים, ההסברים ממצים ומבהירים את התמונה הכוללת של הקוו A1 יישר כח להמשך קוביז99
 
שוב תודה!

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
שוב תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה