שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
הרבה פתחי מנהרות יש בתמונה הזו.

הבור
המסוק ממשיך לחוג כנגד כיוון השעון ומגיע אל בור תחנת האומה.
הרבה פתחי מנהרות יש בתמונה הזו.
ויש גם לפחות אחד שהוא מוסתר מהעין.
 

בועז ל

New member
במינוס 22 מטר

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
במינוס 22 מטר
מתחיל הפיר שממשיך 57 מ' נוספים עד לגובה הרציפים. ניתן לראות בתוך הפיר מנהרת אוורור אופקית בצד אחד של הפיר. מנהרה זו ממשיכה בצדו השני של הפיר לעבר מגדל האוורור.
 

בועז ל

New member
הפיר

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
הפיר
כעת ניתן להבחין בהמשך מנהרת האוורור האופקית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תמונה מעוררת מחשבות

הפיר
כעת ניתן להבחין בהמשך מנהרת האוורור האופקית.
תמונה מעוררת מחשבות
אחד המקומות היקרים ביורשלים עומד כרגע כה לא מנוצל. הגג של מנהרת בגין, חניון האומה של אגד וסניף מרכז (שיכון המקשר), והמגרש הענק והריק שנמצא בינו לבין בית משפט העליון שנותר ריק מסיבות בטחוניות.
 

amit1270

New member
ואולי יש תקווה?

תמונה מעוררת מחשבות
אחד המקומות היקרים ביורשלים עומד כרגע כה לא מנוצל. הגג של מנהרת בגין, חניון האומה של אגד וסניף מרכז (שיכון המקשר), והמגרש הענק והריק שנמצא בינו לבין בית משפט העליון שנותר ריק מסיבות בטחוניות.
ואולי יש תקווה?
אני מקווה שהצצת בהדמיה שהעליתי פה למטה.
 

בועז ל

New member
הדמיית פנים התחנה.

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
הדמיית פנים התחנה.
דומני שלא הועלתה עד כה בפורום וממנה ניתן להבין את המבנה הפנימי של התחנה בהבט החפירות השונות. כך למשל, מבנה 4 הנו הפיר שהושלם ונראה בתצלומי המסוק. מבנה 5 הנו מנהרת הדרגנועים האלכסונית, 2 ו-3 הם הרציפים שמהם שיחוברו לאולם ה"קונקורס" (מבנים 12 ו-13).
 

בועז ל

New member
הפסקה

הדמיית פנים התחנה.
דומני שלא הועלתה עד כה בפורום וממנה ניתן להבין את המבנה הפנימי של התחנה בהבט החפירות השונות. כך למשל, מבנה 4 הנו הפיר שהושלם ונראה בתצלומי המסוק. מבנה 5 הנו מנהרת הדרגנועים האלכסונית, 2 ו-3 הם הרציפים שמהם שיחוברו לאולם ה"קונקורס" (מבנים 12 ו-13).
הפסקה
אשוב בהמשך הערב.
 

oschlick

New member
מה יהיה אורך הדרגנוע?

הדמיית פנים התחנה.
דומני שלא הועלתה עד כה בפורום וממנה ניתן להבין את המבנה הפנימי של התחנה בהבט החפירות השונות. כך למשל, מבנה 4 הנו הפיר שהושלם ונראה בתצלומי המסוק. מבנה 5 הנו מנהרת הדרגנועים האלכסונית, 2 ו-3 הם הרציפים שמהם שיחוברו לאולם ה"קונקורס" (מבנים 12 ו-13).
מה יהיה אורך הדרגנוע?
 

raminec

New member
אורך משוער של 3 הדרגנועים ביחד

רמי
, האם זכור לך?
לצערי, איני זוכר ואני צריך למצוא את הנתון באחת המצגות.
אורך משוער של 3 הדרגנועים ביחד
אם הדרגנועים יבנו בהתאם לנתונים שבידינו: 59 מ' גובה אנכי 170 מ' אורך אופקי
 

oschlick

New member
וואו. שזה בערך פי 10 מאורך של דרגנוע קניון

אורך משוער של 3 הדרגנועים ביחד
אם הדרגנועים יבנו בהתאם לנתונים שבידינו: 59 מ' גובה אנכי 170 מ' אורך אופקי
וואו. שזה בערך פי 10 מאורך של דרגנוע קניון
ממוצע?
 

raminec

New member
הם יחסית ארוכים, אבל לא צריך להגזים

וואו. שזה בערך פי 10 מאורך של דרגנוע קניון
ממוצע?
הם יחסית ארוכים, אבל לא צריך להגזים
אם כל דרגנוע יהיה 20 מ' גובה, זה לא 10 פעמים גובה של קומה בקניון.
 

down under

New member
קומה בקניון ישראלי ממוצע היא לפחות

הם יחסית ארוכים, אבל לא צריך להגזים
אם כל דרגנוע יהיה 20 מ' גובה, זה לא 10 פעמים גובה של קומה בקניון.
קומה בקניון ישראלי ממוצע היא לפחות
6 אם לא 7 מ' גובה.
 

בועז ל

New member
מנהרת הגישה בליפתא

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
מנהרת הגישה בליפתא
אחת מתוך חמש מנהרות החילוץ. שימו לב לסמיכותה למנהרת הכביש של נתיבי בגין. מישהו ברכבת כינה פעם את אזור ליפתא "גבינה שוויצרית" וצדק.
 

בועז ל

New member
מנהרת הגישה בליפתא - עולם תת"ק מרתק.

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
מנהרת הגישה בליפתא - עולם תת"ק מרתק.
הכורים השלימו את כרייתם של כל מאה וחמישים המטרים שמפתח המנהרה ועד לחיבור עם מנהרה מס' 4 של הפרויקט. כעת מבוצעת כרייה ימינה ושמאלה, לשני הכיוונים: אחד בכיוון מנהרת החילוץ מס' 4 (להבדיל ממנהרת הקו הנושאת אותו מספר) שכרייתה הושלמה, השני בכיוון תחנת האומה. בכיוון תחנת האומה, אגב, מתרחשת הפעילות המעניינת ביותר, שכן מעט לאחר לנקודת המפגש של מנהרה 4 ומנהרת הגישה מתפצלת מנהרה 4 לשתי מנהרות (מכנסונים בז'רגון המקצועי) ואח"כ שוב יש פיצול לארבע מנהרות הרציפים. אנשים ששהו בתוך מנהרת הגישה יודעים לספר על מראות תת"ק מרתקים הלקוחים כמו מסרטי מד"ב - מה שאומר שנצטרך לסייר שם בהקדם האפשרי...
 

easylivin

New member
בועז, האם ידוע לך על מפה כלשהי

מנהרת הגישה בליפתא - עולם תת"ק מרתק.
הכורים השלימו את כרייתם של כל מאה וחמישים המטרים שמפתח המנהרה ועד לחיבור עם מנהרה מס' 4 של הפרויקט. כעת מבוצעת כרייה ימינה ושמאלה, לשני הכיוונים: אחד בכיוון מנהרת החילוץ מס' 4 (להבדיל ממנהרת הקו הנושאת אותו מספר) שכרייתה הושלמה, השני בכיוון תחנת האומה. בכיוון תחנת האומה, אגב, מתרחשת הפעילות המעניינת ביותר, שכן מעט לאחר לנקודת המפגש של מנהרה 4 ומנהרת הגישה מתפצלת מנהרה 4 לשתי מנהרות (מכנסונים בז'רגון המקצועי) ואח"כ שוב יש פיצול לארבע מנהרות הרציפים. אנשים ששהו בתוך מנהרת הגישה יודעים לספר על מראות תת"ק מרתקים הלקוחים כמו מסרטי מד"ב - מה שאומר שנצטרך לסייר שם בהקדם האפשרי...
בועז, האם ידוע לך על מפה כלשהי
שמתארת את כל המבוך הזה במלואו, כולל החיבורים בין המנהרות?..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
האמת האי שאני לא מבין למה עוד

מנהרת הגישה בליפתא - עולם תת"ק מרתק.
הכורים השלימו את כרייתם של כל מאה וחמישים המטרים שמפתח המנהרה ועד לחיבור עם מנהרה מס' 4 של הפרויקט. כעת מבוצעת כרייה ימינה ושמאלה, לשני הכיוונים: אחד בכיוון מנהרת החילוץ מס' 4 (להבדיל ממנהרת הקו הנושאת אותו מספר) שכרייתה הושלמה, השני בכיוון תחנת האומה. בכיוון תחנת האומה, אגב, מתרחשת הפעילות המעניינת ביותר, שכן מעט לאחר לנקודת המפגש של מנהרה 4 ומנהרת הגישה מתפצלת מנהרה 4 לשתי מנהרות (מכנסונים בז'רגון המקצועי) ואח"כ שוב יש פיצול לארבע מנהרות הרציפים. אנשים ששהו בתוך מנהרת הגישה יודעים לספר על מראות תת"ק מרתקים הלקוחים כמו מסרטי מד"ב - מה שאומר שנצטרך לסייר שם בהקדם האפשרי...
האמת האי שאני לא מבין למה עוד
אין לי רשומה רלוונטית ביומן...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה