שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
 

בועז ל

New member
תחנת רמלה

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
תחנת רמלה
קטע מסילה פעילה בן 800 מ' ישודרג במהלך המבצע. כשהגעתי הבוקר לתחנה, המסילה כבר פורקה והכלים ההנדסיים עסקו עסקו בעבודה על המבנה התחתון. הנה תמונה משטח התחנה ובה ניתן לראות בצד שמאל את ההכנה למבנה המעלית.
 

בועז ל

New member
הודעת זכויות לתמונות המסוק מ-A1

תחנת רמלה
קטע מסילה פעילה בן 800 מ' ישודרג במהלך המבצע. כשהגעתי הבוקר לתחנה, המסילה כבר פורקה והכלים ההנדסיים עסקו עסקו בעבודה על המבנה התחתון. הנה תמונה משטח התחנה ובה ניתן לראות בצד שמאל את ההכנה למבנה המעלית.
הודעת זכויות לתמונות המסוק מ-A1
כרגיל לשרשורי תמונות המסוק, גם כאן: כל הזכויות על תמונות המסוק בשרשור זה שמורות לרכבת ישראל ולחברת DSP ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
 

אורי404

New member
שינוי מרענן לראות שם זוג מסילות

תחנת רמלה
קטע מסילה פעילה בן 800 מ' ישודרג במהלך המבצע. כשהגעתי הבוקר לתחנה, המסילה כבר פורקה והכלים ההנדסיים עסקו עסקו בעבודה על המבנה התחתון. הנה תמונה משטח התחנה ובה ניתן לראות בצד שמאל את ההכנה למבנה המעלית.
שינוי מרענן לראות שם זוג מסילות
מי יודע. אולי מספר הרכבות, שתעצורנה שם יעלה. למשל עם חלק מהרכבות בקו באר שבע. אולי זה יעלה במידת מה את כמות המשתמשים בתחנת רמלה.
 

בועז ל

New member
A1 - ריחוף מעל הפרויקט

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
A1 - ריחוף מעל הפרויקט
התלוו אליי ואל ה"מסוק של הפורום" (שלנו, הלוא כך?
)לטיסה מעל אתרי העבודה של פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. כאמור, המסוק צילם מהאוויר את כל אתרי העבודה שבין לטרון לירושלים ועבדכם הנאמן קיבל לידיו את כל אוסף התמונות. על כך מגיעה תודה ענקית להנהלת הפרויקט ולמנהל הקו, מר סרגיי ז'לזניאקוב, שלא תאמינו, אבל האיש זכה למחמאות גם מנציג החברה להגנת הטבע בהרי יהודה על הפריצה המוצלחת של מנהרה מס' 2 - פריצה נקייה שהצליחה למנוע הדרדרות סלעים לערוץ נחל יתלה. במהלך הסיור האווירי יועלו מספר עדכונים מהפרויקט, כך שאני ממליץ (למרות שהדבר קשה נוכח התמונות הנהדרות) גם לקרוא את ההודעות. אוקיי, לאחר ההקדמה הקצרה נצא לדרך עם תצפית כללית על אזור תחנת האומה העתידית.
 

בועז ל

New member
ירושלים

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
ירושלים
מבנה התחנה המרכזית במרכז התמונה כשלידו הבור בו מבוצעות העבודות על תחנת האומה. בתוך הבור נחצב פיר המגיע כיום עד למפלס הרציפים. רציפים אלה, כמו גם מבנה התחנה, ימשיכו מהבור כ-250 מ' נוספים עד למבנה השירות שנמצא במקום בו נראה מתחם העבודה של "רמט"- הקבלן המבצע - ומימין למעגל התנועה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
התקדמות משמעותית ביותר באזור פיר האיוורור

ירושלים
מבנה התחנה המרכזית במרכז התמונה כשלידו הבור בו מבוצעות העבודות על תחנת האומה. בתוך הבור נחצב פיר המגיע כיום עד למפלס הרציפים. רציפים אלה, כמו גם מבנה התחנה, ימשיכו מהבור כ-250 מ' נוספים עד למבנה השירות שנמצא במקום בו נראה מתחם העבודה של "רמט"- הקבלן המבצע - ומימין למעגל התנועה.
התקדמות משמעותית ביותר באזור פיר האיוורור
מאז ביקורנו האחרון.
 

בועז ל

New member
עוד נטייה קלה של המסוק

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
עוד נטייה קלה של המסוק
 

בועז ל

New member
מרכז התח"צ העתידי של ירושלים.

שבתשתיות
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, קבעו חז"ל. אי לכך, יעלה המדור השבועי את קולקציית הסתיו של פרויקט A1 - תמונות שצולמו ממסוק "אלבטרוס" בתחילת נובמבר. המסוק סרק מהאוויר את קטע העבודות שבין לטרון לתחנת האומה והעלה "עבורנו" תמונות משובחות. כידוע, רובו המכריע של פרויקט A1 מתבצע מתחת לפני הקרקע, אך מה שניתן לראות מעל פני הקרקע בהחלט שווה צפייה, במיוחד כשהרי יהודה משמשים כתפאורת רקע. קודם לתמונות מהמסוק, אזכיר כי בליל אמש לאחר הפסקת התנועה החל מבצע דצמבר של הרכבת בקו לב"ש. העבודות מתרכזות בתחנת רמלה ובמפגש 244. סקירה מלאה וסיכום המבצע יועלו בסקירה השנתית הקרבה. בינתיים אסתפק בשתי תמונות. הראשונה ממפגש 244 בו מושלם קטע המסילה הכפול והאחרון החסר לאורך כל הקו. בסמוך למפגש ומדרום לו הוכן מעקף זמני אשר ייכנס לשירות בעוד כשבוע. הדבר נועד לאפשר את העבודות על קטע הכביש הנוכחי. כמו"כ, כבר הוסרה המסילה הפעילה לאורך כ-700 מ'. אגף מסילה יניח במהלך המבצע קטע מסילה כפול באורך זה. עוד כדאי לשים לב לשורת הניצבים החדשה שהתווספה לגשר ההפרדה המפלסית. סוף-סוף גם הגשר מתקדם.
מרכז התח"צ העתידי של ירושלים.
גשר המיתרים של הרק"ל, התחנה המרכזית, תחנת האומה - הכול בתמונה אחת.
 
אמנות קונספטואלית במיטבה

מרכז התח"צ העתידי של ירושלים.
גשר המיתרים של הרק"ל, התחנה המרכזית, תחנת האומה - הכול בתמונה אחת.
אמנות קונספטואלית במיטבה
בועז, ראה כיצד חזית הזכוכית של בנייני האומה "משוחחת" עם חזית הזכוכית של התחנה המרכזית, ובמרכז התורן הענק של הגשר משליט סדר כמו שרביט מנצחים. תמונה ששווה מיליון מילים, לא אלף.
 

בועז ל

New member
ובעתיד ה"שיחה" תכלול גם את קוביית הזכוכית של

אמנות קונספטואלית במיטבה
בועז, ראה כיצד חזית הזכוכית של בנייני האומה "משוחחת" עם חזית הזכוכית של התחנה המרכזית, ובמרכז התורן הענק של הגשר משליט סדר כמו שרביט מנצחים. תמונה ששווה מיליון מילים, לא אלף.
ובעתיד ה"שיחה" תכלול גם את קוביית הזכוכית של
תחנת האומה.
 
מבריק!

ובעתיד ה"שיחה" תכלול גם את קוביית הזכוכית של
תחנת האומה.
מבריק!
איזה עיצוב דרמטי והרמוני כאחד של הכניסה העתידית לעיר. הניגוד בין ההסטוריה העתיקה שנחבאת מאחור לבין האלמנטים המודרניים (ובראשם הגשר) שבחזית. כמובן שב-2018 נדרוש ממך תמונות מסוק של ההרכב כולו!
 

בועז ל

New member
בשבילך אהיה מוכן לחזור עם מסוק ב-2018

מבריק!
איזה עיצוב דרמטי והרמוני כאחד של הכניסה העתידית לעיר. הניגוד בין ההסטוריה העתיקה שנחבאת מאחור לבין האלמנטים המודרניים (ובראשם הגשר) שבחזית. כמובן שב-2018 נדרוש ממך תמונות מסוק של ההרכב כולו!
בשבילך אהיה מוכן לחזור עם מסוק ב-2018
לאחר שש שנות מנוחה משרשורי תשתיות.
 

oschlick

New member
מדהים. יעשו איזה מעבר להולכי רגל מבניני האומה

אמנות קונספטואלית במיטבה
בועז, ראה כיצד חזית הזכוכית של בנייני האומה "משוחחת" עם חזית הזכוכית של התחנה המרכזית, ובמרכז התורן הענק של הגשר משליט סדר כמו שרביט מנצחים. תמונה ששווה מיליון מילים, לא אלף.
מדהים. יעשו איזה מעבר להולכי רגל מבניני האומה
לתחנה המרכזית/רכבת/רקל''ה?
 

amit1270

New member
בדרך חתחתים

כלומר מעבר תת קרקעי?
איך בכלל עוברים היום בין בניני האומה לתחנה המרכזית ולרקל''ה?
בדרך חתחתים
עוקפים את המתחם המגודר ממזרח. ראה תמונה מצורפת (כל הזכויות שמורות לרכבת ישראל ול"אלבטרוס" כמובן...).
 

oschlick

New member
אז יש מעבר תת קרקעי מתחת לשדות שזר כבר?

בדרך חתחתים
עוקפים את המתחם המגודר ממזרח. ראה תמונה מצורפת (כל הזכויות שמורות לרכבת ישראל ול"אלבטרוס" כמובן...).
אז יש מעבר תת קרקעי מתחת לשדות שזר כבר?
 

raminec

New member
לתחנה תהינה שלוש כניסות עיקריות

אז יש מעבר תת קרקעי מתחת לשדות שזר כבר?
לתחנה תהינה שלוש כניסות עיקריות
1.בקומת הכניסה שתהיה במפלס רח' יפו, לכיוון תחנת הרקלת. 2. בקומת אולם הנוסעים (שנמצאת מיד מתחת לקומת הכניסה) לכיוון המעבר התת-קרקעי שבין התחנה המרכזית ועובר מתחת לרקלת ומתחת לרח' יפו. המעבר הזה קיים כיום והיה פעיל לפני תחילת העבודות על הבור של התחנה. 3. בקומת אולם הנוסעים לכיוון בנייני האומה ומתחת לרח' שז"ר. סביר להניח, אך איני זוכר זאת בדיוק, שתהיה גם כניסה מכיוון שד' שז"ר במפלס קומת הכניסה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה