למה בחיפה האוטובוסים נוסעים מהר יותר

מצב
הנושא נעול.

Dannycom

New member
למה בחיפה האוטובוסים נוסעים מהר יותר
למרבה הפלא, מסלול ה"מטרונית" החדש מצליח לשנות את תרבות הנהיגה בחיפה, ואכן שם האוטובוסים נהנים מעדיפות (אם כי יש לציין כי כמו במסלול של פ"ת יש בעיה של אפליית רמזורים). חבל שפיתרונות נוסח חיפה לא מיושמים בגוש דן, והנת"צים בגוש דן קיימים די על הנייר. http://tahbura.wordpress.com/2011/10/20/priority-to-buses-in-haifa/
 

amit1270

New member
למה בחיפה האוטובוסים נוסעים מהר יותר
למרבה הפלא, מסלול ה"מטרונית" החדש מצליח לשנות את תרבות הנהיגה בחיפה, ואכן שם האוטובוסים נהנים מעדיפות (אם כי יש לציין כי כמו במסלול של פ"ת יש בעיה של אפליית רמזורים). חבל שפיתרונות נוסח חיפה לא מיושמים בגוש דן, והנת"צים בגוש דן קיימים די על הנייר. http://tahbura.wordpress.com/2011/10/20/priority-to-buses-in-haifa/
בגלל הירידות!
 

אורי404

New member
בגלל הירידות!
ומה עם העליות?
 

אורי404

New member
למה בחיפה האוטובוסים נוסעים מהר יותר
למרבה הפלא, מסלול ה"מטרונית" החדש מצליח לשנות את תרבות הנהיגה בחיפה, ואכן שם האוטובוסים נהנים מעדיפות (אם כי יש לציין כי כמו במסלול של פ"ת יש בעיה של אפליית רמזורים). חבל שפיתרונות נוסח חיפה לא מיושמים בגוש דן, והנת"צים בגוש דן קיימים די על הנייר. http://tahbura.wordpress.com/2011/10/20/priority-to-buses-in-haifa/
בשורה התחתונה אפשר* לשפר בלי רעש ומאומה
בשורה התחתונה עם יותר מסלולי תחבורה ציבורית המצב משתפר פלאים. עבודת התשתית למסלולים אלה לא אמורה להימשך פרק זמן רב. בפתח תקווה, שאתה מזכיר (דני), אין רק בעיית רמזורים, אלא גם בכך, שמתמהמהים בפתיחת מסלול שלם בקטע ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה