ביום ראשון נסענו לת"א

מצב
הנושא נעול.
היות והיית נחמד הערב - אזי קבל ממני
תמונה שמתפרסמת זו הפעם הראשונה ברשת. והחידה: מהו המיקום המדוייק המופיע בתמונה מאפריל 1948?
לצערי אינני בקיא בתחבורה מהסוג של אגד/אשד
ניחוש זהיר לפי בתים ברקע בסגנון גרמני טמפלרי מביאים אותי למחשבה שהמדובר במושבה לשעבר שרונה בקריה , או לחילופין בתחנה המרכזית באזור המושבה הגרמנית בחיפה ב''שער'' יפו או הסביבה הקרובה מקום בו היתה בעבר תחנה מרכזית של חב' אגד. חן חן לאדוני על שמצא פסק זמן מעיסוקיו החשובים הרבים והעלומים לכתיבה תמה וזכה באכסניה צנועה זאת למה ובמה זכינו שכך? העדרותך המייסרת כמעט שבועיים ימים קשים מנשוא מכתיבה ב394 היתה ארוכה משאול והגלות בה לקה עם ישראל. מי יתן ואדוני ימצא זמן גם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה לתרום מעט מהאוצר הגלום בו לטובת הגולשים המגששים בחשכת מספרי שילדות נטושים ותאריכי גריטה, אשר צמאים לכל מילה וגיג מפיו. בברכת ''חבר אתה חסר'', עבדך הנאמן.
 
לצערי אינני בקיא בתחבורה מהסוג של אגד/אשד
ניחוש זהיר לפי בתים ברקע בסגנון גרמני טמפלרי מביאים אותי למחשבה שהמדובר במושבה לשעבר שרונה בקריה , או לחילופין בתחנה המרכזית באזור המושבה הגרמנית בחיפה ב''שער'' יפו או הסביבה הקרובה מקום בו היתה בעבר תחנה מרכזית של חב' אגד. חן חן לאדוני על שמצא פסק זמן מעיסוקיו החשובים הרבים והעלומים לכתיבה תמה וזכה באכסניה צנועה זאת למה ובמה זכינו שכך? העדרותך המייסרת כמעט שבועיים ימים קשים מנשוא מכתיבה ב394 היתה ארוכה משאול והגלות בה לקה עם ישראל. מי יתן ואדוני ימצא זמן גם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה לתרום מעט מהאוצר הגלום בו לטובת הגולשים המגששים בחשכת מספרי שילדות נטושים ותאריכי גריטה, אשר צמאים לכל מילה וגיג מפיו. בברכת ''חבר אתה חסר'', עבדך הנאמן.
מחנה שנלר - מול בתים 12, 13 ו- 14...
תאריך הצילום: 02.04.1948...
 
לצערי אינני בקיא בתחבורה מהסוג של אגד/אשד
ניחוש זהיר לפי בתים ברקע בסגנון גרמני טמפלרי מביאים אותי למחשבה שהמדובר במושבה לשעבר שרונה בקריה , או לחילופין בתחנה המרכזית באזור המושבה הגרמנית בחיפה ב''שער'' יפו או הסביבה הקרובה מקום בו היתה בעבר תחנה מרכזית של חב' אגד. חן חן לאדוני על שמצא פסק זמן מעיסוקיו החשובים הרבים והעלומים לכתיבה תמה וזכה באכסניה צנועה זאת למה ובמה זכינו שכך? העדרותך המייסרת כמעט שבועיים ימים קשים מנשוא מכתיבה ב394 היתה ארוכה משאול והגלות בה לקה עם ישראל. מי יתן ואדוני ימצא זמן גם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה לתרום מעט מהאוצר הגלום בו לטובת הגולשים המגששים בחשכת מספרי שילדות נטושים ותאריכי גריטה, אשר צמאים לכל מילה וגיג מפיו. בברכת ''חבר אתה חסר'', עבדך הנאמן.
שנלר, וכיצד המבנה משמאל קשור לרכבת???
זו החידה השניה !
 
היות והיית נחמד הערב - אזי קבל ממני
תמונה שמתפרסמת זו הפעם הראשונה ברשת. והחידה: מהו המיקום המדוייק המופיע בתמונה מאפריל 1948?
הבית הגבוה מימין הוא החלק האחורי של המבנה ה
המרכזי של בית היתומים הסורי בשנלר והוא אכן נבנה ע"י קבוצת ארכיטקטים גרמנית. מספרו במקור 12. שני המבנים האחרים מצד שמאל כבר נהרסו לצערי.
 
הבית הגבוה מימין הוא החלק האחורי של המבנה ה
המרכזי של בית היתומים הסורי בשנלר והוא אכן נבנה ע"י קבוצת ארכיטקטים גרמנית. מספרו במקור 12. שני המבנים האחרים מצד שמאל כבר נהרסו לצערי.
צר לי שלא זיהיתי את המקום בשנלר
אנא חוד לנו עוד חידות זיהוי תחבורתיות. ד''ש מ ק.נ 807 שממתין בסדנאות הקישון לבדיקות נזקים לפני שיפוץ.
 
צר לי שלא זיהיתי את המקום בשנלר
אנא חוד לנו עוד חידות זיהוי תחבורתיות. ד''ש מ ק.נ 807 שממתין בסדנאות הקישון לבדיקות נזקים לפני שיפוץ.
עידכון: ברגע זה קטר מס' 1402 נמצא באויר בנמל
סאגונטו ואני בנייד מול המנופאי בשטח שמצלם לקומונה גם תמונות. תמונה אחת כבר הופיעה בקומונה כתמונת הבכורה בכל אתרי הרשת הישראליים לפני כמה ימים וחבל שכאן לא עודכן עד כה צילום אמיתי של הקטרים על מספרייהם, אלא סתם הדמייה עם צבעים לא נכונים של קטר אחר - הדמייה עם צבע כחול כאשר בפועל מדובר בכלל בתכלת בהיר. הטענת הקטרים על האוניה מתועדת בסאגונטו וצילומים נבחרים יפורסמו בקומונה בלבד. אין לך בעיה להיכנס שהרי אתה גולש בשני ניקים שונים והשני בעל הרשאה להיכנס לקומונה כך שגם אתה יכול להנות. ולגבי 807: הנזק רב מהמשוער תחילה. מדובר בנזקים כבדים לשלדה, לכל מערכת היציבות ועוד ולא יהא מנוס מלמתוח את השלדה על שולחן מתיחה לאחר פירוק המרכב מעליה או לייצר שלדה חדשה באוסטריה. אי לכך לא יהא מנוס מלשלוח את 807 לתיקון באוסטריה או לייבא לו שלדה חדשה ארצה. השלדה הנוכחית עתירת דפורמציות ותיקונה אפשרי בישראל - אך לקרון תהיה אז הגבלת מהירות של 90 קמ"ש לכל חייו.....במפעל של צביקה אורן הידוע והמוכר לכולם בדימונה, אליו יועברו הדאבלים לאחר הגעתם, אין כרגע שולחן מתיחה ולפיכך מצבו של 807 עגום. הערכת נזק ראשונית שערך החבר הספרדי שלנו לקטר 772 מצאה שגם בו יש נזקים גדולים וכי ככל הנראה הוא יועבר לוולנסייה יחד עם האומלל 767 שאותו ניתן לתקן רק בספרד. אין ספק כי אילו היה מדובר בקטר 613 למשל, לא היה מתרחש שום נזק בקטר במהירות כזו (לב המפרץ) למעט שבירת המעקה..... בדוא"ל מעניין שהגיע אמש מנורבגיה התבררו הסיבות לויתור הנורבגים על קטרי היורו4000........בינתיים עדיף לשתוק ולהסיר בצורה מקצועית ונכונה את כל מערכות החימום המיותרות שעל הקטרים לפני שהן תגרומנה לשריפת הקטר....לצערי בארץ יסירו רק חלק ממערכת החימום עקב עצלנות מסויימת וחוות דעת מקצועית הצביעה על סכנת אש באם לא תוסר כל מערכת החימום שנבנתה מלכתחילה לרכבת במדינה הקרה ואשר אינה נחוצה בישראל..... עיתונאים אמרנו? הם כאן? תיכף נקרא להם.....
 
עידכון: ברגע זה קטר מס' 1402 נמצא באויר בנמל
סאגונטו ואני בנייד מול המנופאי בשטח שמצלם לקומונה גם תמונות. תמונה אחת כבר הופיעה בקומונה כתמונת הבכורה בכל אתרי הרשת הישראליים לפני כמה ימים וחבל שכאן לא עודכן עד כה צילום אמיתי של הקטרים על מספרייהם, אלא סתם הדמייה עם צבעים לא נכונים של קטר אחר - הדמייה עם צבע כחול כאשר בפועל מדובר בכלל בתכלת בהיר. הטענת הקטרים על האוניה מתועדת בסאגונטו וצילומים נבחרים יפורסמו בקומונה בלבד. אין לך בעיה להיכנס שהרי אתה גולש בשני ניקים שונים והשני בעל הרשאה להיכנס לקומונה כך שגם אתה יכול להנות. ולגבי 807: הנזק רב מהמשוער תחילה. מדובר בנזקים כבדים לשלדה, לכל מערכת היציבות ועוד ולא יהא מנוס מלמתוח את השלדה על שולחן מתיחה לאחר פירוק המרכב מעליה או לייצר שלדה חדשה באוסטריה. אי לכך לא יהא מנוס מלשלוח את 807 לתיקון באוסטריה או לייבא לו שלדה חדשה ארצה. השלדה הנוכחית עתירת דפורמציות ותיקונה אפשרי בישראל - אך לקרון תהיה אז הגבלת מהירות של 90 קמ"ש לכל חייו.....במפעל של צביקה אורן הידוע והמוכר לכולם בדימונה, אליו יועברו הדאבלים לאחר הגעתם, אין כרגע שולחן מתיחה ולפיכך מצבו של 807 עגום. הערכת נזק ראשונית שערך החבר הספרדי שלנו לקטר 772 מצאה שגם בו יש נזקים גדולים וכי ככל הנראה הוא יועבר לוולנסייה יחד עם האומלל 767 שאותו ניתן לתקן רק בספרד. אין ספק כי אילו היה מדובר בקטר 613 למשל, לא היה מתרחש שום נזק בקטר במהירות כזו (לב המפרץ) למעט שבירת המעקה..... בדוא"ל מעניין שהגיע אמש מנורבגיה התבררו הסיבות לויתור הנורבגים על קטרי היורו4000........בינתיים עדיף לשתוק ולהסיר בצורה מקצועית ונכונה את כל מערכות החימום המיותרות שעל הקטרים לפני שהן תגרומנה לשריפת הקטר....לצערי בארץ יסירו רק חלק ממערכת החימום עקב עצלנות מסויימת וחוות דעת מקצועית הצביעה על סכנת אש באם לא תוסר כל מערכת החימום שנבנתה מלכתחילה לרכבת במדינה הקרה ואשר אינה נחוצה בישראל..... עיתונאים אמרנו? הם כאן? תיכף נקרא להם.....
את התמונה צילם: Angel Olivares Sáiz על משאית
 
עידכון: ברגע זה קטר מס' 1402 נמצא באויר בנמל
סאגונטו ואני בנייד מול המנופאי בשטח שמצלם לקומונה גם תמונות. תמונה אחת כבר הופיעה בקומונה כתמונת הבכורה בכל אתרי הרשת הישראליים לפני כמה ימים וחבל שכאן לא עודכן עד כה צילום אמיתי של הקטרים על מספרייהם, אלא סתם הדמייה עם צבעים לא נכונים של קטר אחר - הדמייה עם צבע כחול כאשר בפועל מדובר בכלל בתכלת בהיר. הטענת הקטרים על האוניה מתועדת בסאגונטו וצילומים נבחרים יפורסמו בקומונה בלבד. אין לך בעיה להיכנס שהרי אתה גולש בשני ניקים שונים והשני בעל הרשאה להיכנס לקומונה כך שגם אתה יכול להנות. ולגבי 807: הנזק רב מהמשוער תחילה. מדובר בנזקים כבדים לשלדה, לכל מערכת היציבות ועוד ולא יהא מנוס מלמתוח את השלדה על שולחן מתיחה לאחר פירוק המרכב מעליה או לייצר שלדה חדשה באוסטריה. אי לכך לא יהא מנוס מלשלוח את 807 לתיקון באוסטריה או לייבא לו שלדה חדשה ארצה. השלדה הנוכחית עתירת דפורמציות ותיקונה אפשרי בישראל - אך לקרון תהיה אז הגבלת מהירות של 90 קמ"ש לכל חייו.....במפעל של צביקה אורן הידוע והמוכר לכולם בדימונה, אליו יועברו הדאבלים לאחר הגעתם, אין כרגע שולחן מתיחה ולפיכך מצבו של 807 עגום. הערכת נזק ראשונית שערך החבר הספרדי שלנו לקטר 772 מצאה שגם בו יש נזקים גדולים וכי ככל הנראה הוא יועבר לוולנסייה יחד עם האומלל 767 שאותו ניתן לתקן רק בספרד. אין ספק כי אילו היה מדובר בקטר 613 למשל, לא היה מתרחש שום נזק בקטר במהירות כזו (לב המפרץ) למעט שבירת המעקה..... בדוא"ל מעניין שהגיע אמש מנורבגיה התבררו הסיבות לויתור הנורבגים על קטרי היורו4000........בינתיים עדיף לשתוק ולהסיר בצורה מקצועית ונכונה את כל מערכות החימום המיותרות שעל הקטרים לפני שהן תגרומנה לשריפת הקטר....לצערי בארץ יסירו רק חלק ממערכת החימום עקב עצלנות מסויימת וחוות דעת מקצועית הצביעה על סכנת אש באם לא תוסר כל מערכת החימום שנבנתה מלכתחילה לרכבת במדינה הקרה ואשר אינה נחוצה בישראל..... עיתונאים אמרנו? הם כאן? תיכף נקרא להם.....
תודה תודה על המידע הרב שבחלקו אף נכון.
להערכתי אין בידך תמונה וחצי תמונה משלך של הקטרים החדשים למעט מה שפורסם לפני שבוע באתר חובבי צילום ובאישור היצרן.
 
תודה תודה על המידע הרב שבחלקו אף נכון.
להערכתי אין בידך תמונה וחצי תמונה משלך של הקטרים החדשים למעט מה שפורסם לפני שבוע באתר חובבי צילום ובאישור היצרן.
הנה התמונה ההיא בשבילך....חה-חה-חה:
תיכנס לשם ותעתיק אותה לכאן בגודל הנכון. אני מאמין שהראייה שלך תקינה והגודל שפרסמתי בהחלט יספק אותך......... שם הצלם מופיע בשרשור זה לעיל. תהנה...
 

loco58

New member
הנה התמונה ההיא בשבילך....חה-חה-חה:
תיכנס לשם ותעתיק אותה לכאן בגודל הנכון. אני מאמין שהראייה שלך תקינה והגודל שפרסמתי בהחלט יספק אותך......... שם הצלם מופיע בשרשור זה לעיל. תהנה...
התמונה בגודל מלא
ותודה לגוגל
 
כרגיל הסבר לקוי(2)
:
802???? אתה ישן בעמידה או בריצה?????????????? ככל הנראה המקור שלך שתה יותר מדי 84 או 777
הקרון שנפגע אמש והוכרז כטוטאל לוס בשלב זה הוא..............................807 כמובן ! 767 ו- 772 ייאלצו לשוט בסירת המפרש לנמל סאגונטו......................
זה הצ'אנס הבלעדי של שנייהם לראות אי פעם בחייהם הקצרים את מסילת הברזל בפלשתינה.......
ועכשיו הרשה לי להמשיך את נבצרותי. סטייק החזיר המשובח מנתח מס' 12 ממתין לי בפונדק.
חג שבועות שמח.
סלח לי על שאלת הבור, אבל למה מה שנראה כמו
תאונת חזית קלה (807, לפי התמונות ב-HNN) צריך להיות טוטאל לוס? מה, הרכבות עשויות מנייר? אוטובוס אחרי התנגשות כזו היה עובר שיקום של איזה יומיים וחצי כולל החלפת חזית ויאללה לעבודה! כמדומני, קרונות בנויים הרבה יותר חזק מאוטובוסים וגם שווים הרבה יותר, אז מה הקטע?
 

GoldenEyes

Well-known member
סלח לי על שאלת הבור, אבל למה מה שנראה כמו
תאונת חזית קלה (807, לפי התמונות ב-HNN) צריך להיות טוטאל לוס? מה, הרכבות עשויות מנייר? אוטובוס אחרי התנגשות כזו היה עובר שיקום של איזה יומיים וחצי כולל החלפת חזית ויאללה לעבודה! כמדומני, קרונות בנויים הרבה יותר חזק מאוטובוסים וגם שווים הרבה יותר, אז מה הקטע?
אנדי'לה
הסתכלתי שוב בתמונות מ HNN אם תראה בראשונות , תוכל לראות שיש פגיעה חמורה בשלדה אני מניח שזה ההסבר להשבתה מוחלטת של קרון הנהוג אבל רקבת ישראל אתה יודע יש להם צוות עובדים הטובים ביותר בעולם אבל עדיין הם עושים תאונות והורסים ציוד
 

jumbo701

New member
סלח לי על שאלת הבור, אבל למה מה שנראה כמו
תאונת חזית קלה (807, לפי התמונות ב-HNN) צריך להיות טוטאל לוס? מה, הרכבות עשויות מנייר? אוטובוס אחרי התנגשות כזו היה עובר שיקום של איזה יומיים וחצי כולל החלפת חזית ויאללה לעבודה! כמדומני, קרונות בנויים הרבה יותר חזק מאוטובוסים וגם שווים הרבה יותר, אז מה הקטע?
what you pay is what you get
 

אורי404

New member
כרגיל הסבר לקוי....

רק בקומונה תוכל לדעת מה באמת קרה הערב ללא טיוחים.......איזה אובדן יא ווואראדי.....
החל מהערב גם 772 זקוק לנסיעה לולנסייה......ספר למאזינות שלך על הדיפורמצייה הקשה שהתגלתה בשלדה שלו לפני רבע שעה בבדיקה במוסך.....
לפחות הוא יוכל להפליג עם 767 האומלל ביחד לספרד וכך יחסכו אוניה שניה.....
קטרים חדשים בנובמבר ???? לא עידכנו אותך שמדובר על ה-30 באוקטובר??????
ספר לילדודס על כל 3 הפריקות שצפויות השבוע ועל 3 הקטרים שהוחלט להשביתם בטרם זמנם.....
אולי תפרסם להם את דו"ח ועדת הגריטה העליונה???
טוב - אני חוזר לניבצרות......היה זה רק מבזק תיקוני טעויות.....להתראות ביום 15.06.2019 בעת טקס פתיחת קו A1......אתה תבוא לטקס אינעגלה???
יאלללה באיייייייייי...
מה קרה באותו ערב. תאונת רכבת נוספת?
אם לא, מהי הסיבה לנסיעתו של 772 לולנסייה?
 

GoldenEyes

Well-known member
מה קרה באותו ערב. תאונת רכבת נוספת?
אם לא, מהי הסיבה לנסיעתו של 772 לולנסייה?
תעלה קצת למעלה
ותראה את התמונות מאתר HNN ותראה מה קרה לשני הקטרים ברור שעובדי רקבת ישראל הם העובדים היעילים ביותר בעולם והזהירים ביותר בעולם שכך הם טוענים בבתי המשפט שאין בלתם ואין להחליפם והנה התנגשו מה יגידו עכשיו? שלא צריך מצלמות בקרה בקטרים? שלא צריכים פיקוח על השיכורים האלה שנוהגים רכבת?
 
הסבר לליילנד המקורית:
רכבות דו קומתית כפולות מופעלת בכל יום ראשון כמענה לביקוש הרב בקו נהריה באר שבע בשעות הבוקר . רכבות מס. 103 ו105. קטר משא COCO מס 702 (לא 207) מופעל כמו עוד 4 קטרי משא בקו הוד השרון-ראשון מערב כתוצאה ממחסור זמני בקטרי נוסעים וכמענה לקשיים תפעוליים בקו זה. קטרים אלו יוחלפו בהדרגה השנה עם הגעתם של חלק מהקטרים החדשים לארץ החל מחודש נובמבר.
תודה מייקל, כמובן 207 טעות כתיבה
מה ההבדל לקטרי COCO ולקטרי רכבות הנוסעים? BOBO?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה