עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
לא צריך
או

רכבת היא מערכת הסעות מוסדרת ויעילה בשביל אנשים עובדים, לכן היא יקרה יותר ,לכן אנשים עובדים מקבלים החזר נסיעות .
 

cwen

New member
לא צריך
או

רכבת היא מערכת הסעות מוסדרת ויעילה בשביל אנשים עובדים, לכן היא יקרה יותר ,לכן אנשים עובדים מקבלים החזר נסיעות .
היא לא צריכה להיות עד כדי כך יקרה יותר
והמעסיק גם יכול לומר ובצדק שהוא לא מוכן לשלם *כזה* הפרש גדול ולשלוח את העובד לנסוע באוטובוס.
 

romcd

New member
היא לא צריכה להיות עד כדי כך יקרה יותר
והמעסיק גם יכול לומר ובצדק שהוא לא מוכן לשלם *כזה* הפרש גדול ולשלוח את העובד לנסוע באוטובוס.
בכל מקום עבודה נורמלי משלמים עבור נסיעות לי
משלמים 1200 שקל .ככה ש 400 שקל זה פרוטות עבור חופשי חודשי .
 

cwen

New member
בכל מקום עבודה נורמלי משלמים עבור נסיעות לי
משלמים 1200 שקל .ככה ש 400 שקל זה פרוטות עבור חופשי חודשי .
אז אתה עובד במקום מאוד נדיב
אני מקבלת חופשי חודשי. אם הייתי צריכה את הרכבת החדשה מראשון, אז היו נותנים לי את העלות שלה, אבל יש לא מעט מקומות עבודה שנותנים לעובדים את המינימום שהם חייבים - וזה חופשי חודשי של אוטובוס מהאיזור שלהם למקום העבודה.
 

romcd

New member
אז אתה עובד במקום מאוד נדיב
אני מקבלת חופשי חודשי. אם הייתי צריכה את הרכבת החדשה מראשון, אז היו נותנים לי את העלות שלה, אבל יש לא מעט מקומות עבודה שנותנים לעובדים את המינימום שהם חייבים - וזה חופשי חודשי של אוטובוס מהאיזור שלהם למקום העבודה.
CWEN זה לא קשור למזל ולא לשכל ,זה חוק !!!
ואל תמכרי לי שטויות ,כל מקום עבודה משלם נסיעות ,השאלה האם הוא מוכן לשלם עובר רכבת.
 

cwen

New member
CWEN זה לא קשור למזל ולא לשכל ,זה חוק !!!
ואל תמכרי לי שטויות ,כל מקום עבודה משלם נסיעות ,השאלה האם הוא מוכן לשלם עובר רכבת.
מה שכתבת לא סותר את מה שכתבתי
זה מה שאמרתי, חייבים לתת את המינימום הדרוש לעובד להגיע לעבודה, וזה חופשי חודשי של אוטובוס. הם לא חייבים לתת לו כסף לנסיעה ברכבת אם זה יקר יותר.
 
CWEN זה לא קשור למזל ולא לשכל ,זה חוק !!!
ואל תמכרי לי שטויות ,כל מקום עבודה משלם נסיעות ,השאלה האם הוא מוכן לשלם עובר רכבת.
החוק מחייב לשלם על נסיעות כ-23 ש"ח ליום בלבד
מעבר לזה אם אתה מקבל, זה רק כי המעסיק שלך רוצה לתת ולא כי הוא חייב.
 

romcd

New member
23 כפול 22 שווה 500 שקל
זה מספיק לכל חופשי חודשי ברכבת ,אפילו משולב עם אוטובוס ...
אפשר להגיע מאשקלון עד זכרון יעקב לתל אביב
בחופשי חודשי שזה סביר לחלוטין על פי חוק . ואני ממוסיף במקום מכובד רגיל משלמים עד 1500 שקל הוצאות נסיעה ,שהרי איש שמגיע מבנימינה לתל אביב לעבודה לא מגיע לנקות או לשמור בסופר .
 
23 כפול 22 שווה 500 שקל
זה מספיק לכל חופשי חודשי ברכבת ,אפילו משולב עם אוטובוס ...
האם אתה בודק לפני שאתה כותב?
כמה עולה חופשי חודשי (רכבת בלבד) מכפר סבא, ראש העין או פתח תקוה לראשון לציון? כמה עולה חופשי חודשי מראשון לציון להרצליה? אני אתמול (בעצם שלשום) הבאתי לפורום קובץ של מחירי חופשי חודשי משולב עם אוטובוס בגוש דן ובשרון הדרומי. אתה מן הסתם לא ראית את הקובץ הזה. אם תסתכל, תמצא שם גם מחירים מעל 700 ש"ח (ואני מדגיש, מדובר רק על גוש דן והשרון הדרומי). אפשר למצא את הקבצים ולראות את המחירים באתר הרכבת. והערה נוספת: לא כל העובדים עובדים במרכז תל אביב. הרצליה פיתוח היא מרכז תעסוקה לעובדים מכל רחבי גוש דן, השרון והשפלה ואף מעבר לכך. סביבת תחנת בני ברק (כולל אזור התעשיה של בני ברק, רמת החייל, עתידים וקניון איילון) כנ"ל, אזורי התעשיה של פתח תקוה וראש העין (באזור תעשיה אפק נמצאות חברות גדולות המעסיקות עובדים מכל רחבי מרכז הארץ) כנ"ל וגם אזורי התעשיה של כפר סבא. והאזור המסחרי-תעשייתי הענק במערב ראשון לציון ודאי.
 

spoop

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
12 שקל?!? הרסו אותי מצחוק! לא משתלם בשום צורה
נגיד שהרכבת באמת נועדה לאנשים עובדים, זה לא אומר בהכרח שהם גרים ליד הרכבת, מה שאומר שהם צריכים לקחת עוד אוטובוס ב6.40. 36.80 ש"ח הלוך חזור מבת ים לת"א זה מגוחך עדי כדי עצוב. זה כמעט כמו מחיר נסיעה מבת ים לירושלים- 40 ש"ח. זאת בדיחה!!!
 

guyweiss

New member
12 שקל?!? הרסו אותי מצחוק! לא משתלם בשום צורה
נגיד שהרכבת באמת נועדה לאנשים עובדים, זה לא אומר בהכרח שהם גרים ליד הרכבת, מה שאומר שהם צריכים לקחת עוד אוטובוס ב6.40. 36.80 ש"ח הלוך חזור מבת ים לת"א זה מגוחך עדי כדי עצוב. זה כמעט כמו מחיר נסיעה מבת ים לירושלים- 40 ש"ח. זאת בדיחה!!!
זה מה שקורה שאין רב-קו ברכבת
 

easylivin

New member
12 שקל?!? הרסו אותי מצחוק! לא משתלם בשום צורה
נגיד שהרכבת באמת נועדה לאנשים עובדים, זה לא אומר בהכרח שהם גרים ליד הרכבת, מה שאומר שהם צריכים לקחת עוד אוטובוס ב6.40. 36.80 ש"ח הלוך חזור מבת ים לת"א זה מגוחך עדי כדי עצוב. זה כמעט כמו מחיר נסיעה מבת ים לירושלים- 40 ש"ח. זאת בדיחה!!!
שוב, לאנשים עובדים יש חופשי חודשי משולב
עם האוטובוסים, שעלותו 396 ש"ח לכל היותר (הכוונה למשולב חודשי גוש דן-מרכז). אם ניקח 25 ימי עבודה בחודש כפול 2 נסיעות (הלוך וחזור), נקבל 7.92 ש"ח עבור כל נסיעה שכוללת רכבת ואוטובוסים ללא הגבלה באזור 1. כבר לא נשמע כל-כך נורא, ואם נוסיף לזה את היתרון של אי-עמידה בפקקים, גם מנצח את הרכב הפרטי בנוקאאוט.
 

spoop

New member
שוב, לאנשים עובדים יש חופשי חודשי משולב
עם האוטובוסים, שעלותו 396 ש"ח לכל היותר (הכוונה למשולב חודשי גוש דן-מרכז). אם ניקח 25 ימי עבודה בחודש כפול 2 נסיעות (הלוך וחזור), נקבל 7.92 ש"ח עבור כל נסיעה שכוללת רכבת ואוטובוסים ללא הגבלה באזור 1. כבר לא נשמע כל-כך נורא, ואם נוסיף לזה את היתרון של אי-עמידה בפקקים, גם מנצח את הרכב הפרטי בנוקאאוט.
אז לא אנשים עובדים, סטודנטים שנוסעים ביום א'
ויום ה'. אני חוזרת מהלימודים בירושלים ביום ה', לוקחת 480 לת"א ומשם מחכה לאוטובוסים לבת ים. לפעמים יש לי מזל ו140 מגיע, אך לרוב אני צריכה להמתין וביום חמישי זה סיוט לא נורמלי. אני יודעת שרכבת זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר מהיר והרבה יותר כיף. אבל אני לא איזה מפונקת וקמצנית, אני סטודנטית שלומדת חמישה ימים בשבוע, אין לי מאיפה להביא 48 ש"ח אקסטרה בחודש! גם ככה אני משלמת על כרטיסיה 50 ש"ח בחודש ועל חופשי סטודנט 1300 ש"ח בשנה. בואו נגיד שאני לומדת 8 חודשים? 8*98=784 784+1300=2084 בשנת לימודים רק על נסיעות! אז אני אמשיך לסוע באוטובוסים עם תיק אדיר על הגב ואסבול בטירוף וזה יגיע לדמעות בסוף כמו תמיד. כי להגיע מירושלים לבת ים במצב הנוכחי של התח"צ לוקח, לא לעיתים רחוקות, שלוש וחצי שעות!!!
 

romcd

New member
אז לא אנשים עובדים, סטודנטים שנוסעים ביום א'
ויום ה'. אני חוזרת מהלימודים בירושלים ביום ה', לוקחת 480 לת"א ומשם מחכה לאוטובוסים לבת ים. לפעמים יש לי מזל ו140 מגיע, אך לרוב אני צריכה להמתין וביום חמישי זה סיוט לא נורמלי. אני יודעת שרכבת זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר מהיר והרבה יותר כיף. אבל אני לא איזה מפונקת וקמצנית, אני סטודנטית שלומדת חמישה ימים בשבוע, אין לי מאיפה להביא 48 ש"ח אקסטרה בחודש! גם ככה אני משלמת על כרטיסיה 50 ש"ח בחודש ועל חופשי סטודנט 1300 ש"ח בשנה. בואו נגיד שאני לומדת 8 חודשים? 8*98=784 784+1300=2084 בשנת לימודים רק על נסיעות! אז אני אמשיך לסוע באוטובוסים עם תיק אדיר על הגב ואסבול בטירוף וזה יגיע לדמעות בסוף כמו תמיד. כי להגיע מירושלים לבת ים במצב הנוכחי של התח"צ לוקח, לא לעיתים רחוקות, שלוש וחצי שעות!!!
לסטודנטים יש הנחה ,בגדול רכבת בשביל אנשים עוב
עובדים לא תיירים מזדמנים. ויש כרטיס משולב רכבת ואוטובוס דן\אגד בגוש דן .
 

spoop

New member
לסטודנטים יש הנחה ,בגדול רכבת בשביל אנשים עוב
עובדים לא תיירים מזדמנים. ויש כרטיס משולב רכבת ואוטובוס דן\אגד בגוש דן .
בקיצור האוכלוסיה שלא יכולה לשלם-נדפקת!
 

romcd

New member
בקיצור האוכלוסיה שלא יכולה לשלם-נדפקת!
רכבת זה תחבורה ציבורית גבוהה ,אף אחד לא נדפק
אם תעבוד תקבל החזרים שהרי רכבת לא יכולה לכסות השקעה של מליארד שקל מנוסעים תיירים ,אלא מנוסעים קבועים.
 

spoop

New member
רכבת זה תחבורה ציבורית גבוהה ,אף אחד לא נדפק
אם תעבוד תקבל החזרים שהרי רכבת לא יכולה לכסות השקעה של מליארד שקל מנוסעים תיירים ,אלא מנוסעים קבועים.
בכל שירות אחר יש איזשהיא הנחה לסטודנט
חוץ מאשר ברכבת! זה לא פינוק, זה צורך קיומי! אתה לא חושב שהמדינה צריכה לסבסד נסיעת סטודנט? במקום 12 ש"ח(מחיר מצחיק) 7-8 ש"ח?
 
רכבת זה תחבורה ציבורית גבוהה ,אף אחד לא נדפק
אם תעבוד תקבל החזרים שהרי רכבת לא יכולה לכסות השקעה של מליארד שקל מנוסעים תיירים ,אלא מנוסעים קבועים.
רכבת היא תחבורה ציבורית לכל דבר.
זה לא אוטובוס תיירותי, אלה לא מותרות, אף אחד לא עושה לאזרח טובה בזה שיש רכבת. זה חלק מזכות הניידות, זכות בסיסית של כל אזרח. זה נכון שחלק גדול מהנוסעים מקבלים החזר נסיעות, אבל חוץ מהם יש גם בעלי עסקים, סטודנטים, גימלאים, תלמידים ונוסעים רבים אחרים שהמחיר כן פוגע להם בכיס. אתה מתעלם מהם לחלוטין בטיעונים שלך. הרכבת איננה שייכת לעובדים שכירים בלבד, היא שייכת לכל אזרחי המדינה ומגיע להם לקבל שירות במחיר של תחבורה ציבורית, לא במחירי תיירות.
 

guyweiss

New member
רכבת היא תחבורה ציבורית לכל דבר.
זה לא אוטובוס תיירותי, אלה לא מותרות, אף אחד לא עושה לאזרח טובה בזה שיש רכבת. זה חלק מזכות הניידות, זכות בסיסית של כל אזרח. זה נכון שחלק גדול מהנוסעים מקבלים החזר נסיעות, אבל חוץ מהם יש גם בעלי עסקים, סטודנטים, גימלאים, תלמידים ונוסעים רבים אחרים שהמחיר כן פוגע להם בכיס. אתה מתעלם מהם לחלוטין בטיעונים שלך. הרכבת איננה שייכת לעובדים שכירים בלבד, היא שייכת לכל אזרחי המדינה ומגיע להם לקבל שירות במחיר של תחבורה ציבורית, לא במחירי תיירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה