עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים

מצב
הנושא נעול.

טשאפק

New member
אני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
אני מוכן לשלם יותר ולהגיע מהר יותר
ובנוחות. 9 שקלים בוודאי, 12 אולי. בשעות הבוקר יש פקקים קשים בכל הכניסות לת"א. אין איחורים? באוטובוס וגם ברכב פרטי אפשר להתקע בפקק אפילו שעה שלמה בבוקר לפעמים, מחולון לת"א. אני גם משוכנע שהרכבת תהיה מלאה.
 

olli3

New member
מנהל
אני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
למה שתשלם על שני אוטובוסים? יש 90 דקות חינם.
 

down under

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
לא יודע אם הסיפא שלך נכונה
שכן מהראשונים לת"א זה גם 15 ש"ח לעומת 6.40 ש"ח באוטובוס ובכל זאת הרכבת מלאה בנוסעים. מגרש החניה שם מפוצץ.
 
לא יודע אם הסיפא שלך נכונה
שכן מהראשונים לת"א זה גם 15 ש"ח לעומת 6.40 ש"ח באוטובוס ובכל זאת הרכבת מלאה בנוסעים. מגרש החניה שם מפוצץ.
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
 

easylivin

New member
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
כרטוס משותף זה ה-issue.
 

אורי404

New member
כרטוס משותף זה ה-issue.
לא אשכח את הדוגמא של אלון
יקירנו אלון ("אלון58") טייל בקיץ ברחבי אירופה. לפי דיווחו, כרטיס החופשי-חודשי כולל את כל חברות האוטובוסים ואת כל סוגי הרכבות ('כבדות' - בינעירוניות ופרבריות ורכבות קלות/תחתיות). אזור נסיעה דומה למרחק, שבין בנימינה לאשקלון. אבל כאן בישראל הדברים מורכבים
 

עלה13

New member
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
כרטיס משותף...
ממולץ גם להעלות מחאה בפייסבוק ובטוויטר, המטרה צריכה להיות להכליל את הקו בכרטיס המשותף הקיים.
 

רב קו 561

New member
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
מחיר הנסיעה ברכבת
אין שום סיבה שהמדינה לא תסבסד את הרכבת כך שמחיר נסיעה יעלה 6.40 ₪ כמו באוטובוס ושיהיה כרטיס חודשי חופשי משתלם. המצב היום הוא שעדיף לקחת אוטובוס איטי בגלל מחיר זול יותר ושירות אמין יותר לעומת הרכבת
 
לא יודע אם הסיפא שלך נכונה
שכן מהראשונים לת"א זה גם 15 ש"ח לעומת 6.40 ש"ח באוטובוס ובכל זאת הרכבת מלאה בנוסעים. מגרש החניה שם מפוצץ.
אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשונים
בוא ותשמע שני נתונים מעניינים: 1. בראשון לציון (וגם בנס ציונה) שיעור הבעלות על רכב עומד על 240-300 כלי רכב ל-1000 תושבים. 2. בראשון לציון שיעור התושבים שלרשות משק הבית שלהם יש רכב (ללא קשר לבעלות) עומד גם הוא על 240-300 מתוך 1000 תושבים. (מקור: אטלס ישראל החדש, הנתונים נכונים לשנת 2003). אלה שחונים בחניון הראשונים הם שלושת העשירונים העליונים של אוכלוסיית ראשון לציון. ברור שיש להם כסף לרכבת, הרי הם משתכרים מעל הממוצע. מבחינת רוב האנשים האלה, אוטובוס הוא בכלל לא אלטרנטיבה, ולכן זה לא משנה אם מחיר הנסיעה ברכבת הוא 6.40 או 15.00 - זה ממילא הרבה יותר זול מהדלק שהם יבזבזו בעמידה בפקק. את אלה שכן אכפת להם אם המחיר הוא 6.40 או 15.00, אתה לא תראה חונים בתחנת הראשונים. את האנשים האלה אתה תראה על קו 274, שגם הוא מפוצץ ויוצא בבוקר בתדירות מטורפת.
 

olli3

New member
מנהל
אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשונים
בוא ותשמע שני נתונים מעניינים: 1. בראשון לציון (וגם בנס ציונה) שיעור הבעלות על רכב עומד על 240-300 כלי רכב ל-1000 תושבים. 2. בראשון לציון שיעור התושבים שלרשות משק הבית שלהם יש רכב (ללא קשר לבעלות) עומד גם הוא על 240-300 מתוך 1000 תושבים. (מקור: אטלס ישראל החדש, הנתונים נכונים לשנת 2003). אלה שחונים בחניון הראשונים הם שלושת העשירונים העליונים של אוכלוסיית ראשון לציון. ברור שיש להם כסף לרכבת, הרי הם משתכרים מעל הממוצע. מבחינת רוב האנשים האלה, אוטובוס הוא בכלל לא אלטרנטיבה, ולכן זה לא משנה אם מחיר הנסיעה ברכבת הוא 6.40 או 15.00 - זה ממילא הרבה יותר זול מהדלק שהם יבזבזו בעמידה בפקק. את אלה שכן אכפת להם אם המחיר הוא 6.40 או 15.00, אתה לא תראה חונים בתחנת הראשונים. את האנשים האלה אתה תראה על קו 274, שגם הוא מפוצץ ויוצא בבוקר בתדירות מטורפת.
274 בקושי יוצא בבוקר. 270/222 כן.
 

mister K

New member
274 בקושי יוצא בבוקר. 270/222 כן.
אם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.
לקו 270 יש רק שתי נסיעות בחלופה שיוצאת מהמצבה ועוד ארבע נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ. זאת לעומת 274 שיוצא בבוקר כל חצי שעה מרחובות ושאותו מתגברים 222 שפועל בתדירות גבוהה ו-275. בנוסף, לקו 274 יש עוד נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ בבוקר. הוא ממש לא "בקושי יוצא" ובטח לא לעומת 270.
 

cordyceps

New member
אם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.
לקו 270 יש רק שתי נסיעות בחלופה שיוצאת מהמצבה ועוד ארבע נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ. זאת לעומת 274 שיוצא בבוקר כל חצי שעה מרחובות ושאותו מתגברים 222 שפועל בתדירות גבוהה ו-275. בנוסף, לקו 274 יש עוד נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ בבוקר. הוא ממש לא "בקושי יוצא" ובטח לא לעומת 270.
אם כבר מדברים
על הקוים האלו מנס ציונה הם באים בתדירות של 20 דק (274,222) והגאונות שהם באים תמיד ביחד ! למה ? חייב להבין את הראציונל מאחורי הדבר הזה אם היה כרטיס משותף הרבה אנשים היו לעשות את החישוב הכלכלי של לקחת אוטובוס אל הראשונים ומשם להמשיך ברכבת ומשם להמשיך באוטובוס,אבל...
 

olli3

New member
מנהל
אם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.
לקו 270 יש רק שתי נסיעות בחלופה שיוצאת מהמצבה ועוד ארבע נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ. זאת לעומת 274 שיוצא בבוקר כל חצי שעה מרחובות ושאותו מתגברים 222 שפועל בתדירות גבוהה ו-275. בנוסף, לקו 274 יש עוד נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ בבוקר. הוא ממש לא "בקושי יוצא" ובטח לא לעומת 270.
דיברתי על שעות הבוקר המוקדמות
ל274 יש חור בין 7 ל8 בעצם. ל222 לעומת זאת יש תדירות גבוהה ואפילו מאד בין 7 ל9. לגבי 270 אתה צודק ואת 275 שכחתי. התייחסתי לשעה הזאת שכולם צריכים להגיע לעבודה או ללימודים וזו השעה ש274 לא ממש קיים. ולכן אמרתי שהוא בקושי יוצא. 222/275 בעצם מחליפים את 274 בין 7 ל8.
 

mister K

New member
דיברתי על שעות הבוקר המוקדמות
ל274 יש חור בין 7 ל8 בעצם. ל222 לעומת זאת יש תדירות גבוהה ואפילו מאד בין 7 ל9. לגבי 270 אתה צודק ואת 275 שכחתי. התייחסתי לשעה הזאת שכולם צריכים להגיע לעבודה או ללימודים וזו השעה ש274 לא ממש קיים. ולכן אמרתי שהוא בקושי יוצא. 222/275 בעצם מחליפים את 274 בין 7 ל8.
274 לא מפסיק אפילו לרגע.
הוא יוצא גם בין 7 ל-8 מהשכונות ברחובות.
 

cordyceps

New member
אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשונים
בוא ותשמע שני נתונים מעניינים: 1. בראשון לציון (וגם בנס ציונה) שיעור הבעלות על רכב עומד על 240-300 כלי רכב ל-1000 תושבים. 2. בראשון לציון שיעור התושבים שלרשות משק הבית שלהם יש רכב (ללא קשר לבעלות) עומד גם הוא על 240-300 מתוך 1000 תושבים. (מקור: אטלס ישראל החדש, הנתונים נכונים לשנת 2003). אלה שחונים בחניון הראשונים הם שלושת העשירונים העליונים של אוכלוסיית ראשון לציון. ברור שיש להם כסף לרכבת, הרי הם משתכרים מעל הממוצע. מבחינת רוב האנשים האלה, אוטובוס הוא בכלל לא אלטרנטיבה, ולכן זה לא משנה אם מחיר הנסיעה ברכבת הוא 6.40 או 15.00 - זה ממילא הרבה יותר זול מהדלק שהם יבזבזו בעמידה בפקק. את אלה שכן אכפת להם אם המחיר הוא 6.40 או 15.00, אתה לא תראה חונים בתחנת הראשונים. את האנשים האלה אתה תראה על קו 274, שגם הוא מפוצץ ויוצא בבוקר בתדירות מטורפת.
צודק ב 100%
 

אבי83808

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
נסיעות הרכבת
התחנות החדשות זה יהיה במסלול הרכבות עד הוד השרון-סוקולוב, אז לאיפה תסע הרכבת מהראשונים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה