עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים

מצב
הנושא נעול.
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
 

elior515

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
רכבת ישראל? בושה!!!!!!!!!!!!!!
50 שנה מחכים תושבי בת-ים לרכבת בבת ים, 20 שנה סבלנו מנסיעה לעזריאלי (או לאחת מתחנות תל אביב) ואח"כ רכבת ליעד המבוקש, 5 שנים עם לא יותר בנו אותה, 3 שנים תחנת יוספטל עמדה מוכנה כבר לנסיעות.. וכרגע? אנחנו מקבלים מחיר של 12 שקל לנסיעה מסכנה של 10 דקות לתל אביב + נא לא לשכוח אוטובוס לתחנת הרכבת עם אני גר רחוק מהתחנה + נא לא לשכוח מחיר נסיעה נוסף עם אני רוצה להגיע ליעד בתל אביב שהוא לא קרוב לתחנת הרכבת. 24.8 ש"ח זה המחיר שאני צריך להוציא על נסיעה לתל אביב מבת-ים שכולל 2 אוטובוסים ורכבת, וזה רק לצד אחד! תודה רבה רכבת ישראל, תודה רבה שר התחבורה, ואני קורא להחרים את הקו!
 

easylivin

New member
רכבת ישראל? בושה!!!!!!!!!!!!!!
50 שנה מחכים תושבי בת-ים לרכבת בבת ים, 20 שנה סבלנו מנסיעה לעזריאלי (או לאחת מתחנות תל אביב) ואח"כ רכבת ליעד המבוקש, 5 שנים עם לא יותר בנו אותה, 3 שנים תחנת יוספטל עמדה מוכנה כבר לנסיעות.. וכרגע? אנחנו מקבלים מחיר של 12 שקל לנסיעה מסכנה של 10 דקות לתל אביב + נא לא לשכוח אוטובוס לתחנת הרכבת עם אני גר רחוק מהתחנה + נא לא לשכוח מחיר נסיעה נוסף עם אני רוצה להגיע ליעד בתל אביב שהוא לא קרוב לתחנת הרכבת. 24.8 ש"ח זה המחיר שאני צריך להוציא על נסיעה לתל אביב מבת-ים שכולל 2 אוטובוסים ורכבת, וזה רק לצד אחד! תודה רבה רכבת ישראל, תודה רבה שר התחבורה, ואני קורא להחרים את הקו!
בגדול הצדק עמך, רק כמה הערות/הארות ברשותך:
א. חשוב לזכור שקיימים גם כרטיסים משולבים לרכבת+אוטובוס, כך שהעלות הכוללת זולה יותר מסכום העלויות של כרטיסים נפרדים. ב. הנוסעים הקבועים יכולים וצריכים גם לרכוש כרטיסיות, וליוממים יש גם כרטיסים חופשיים חודשיים, כולל שילוב של אוטובוס+רכבת, מה שמוריד את העלויות עוד יותר. ג. את המחירים לא הרכבת קובעת, אלא משרד האוצר. אבל ללא ספק, משרד התחבורה גם במקרה הזה היה צריך לעשות הרבה יותר כדי "לעודד שימוש בתחבורה הציבורית" כפי שהוא מבטיח חדשות לבקרים.
 
בגדול הצדק עמך, רק כמה הערות/הארות ברשותך:
א. חשוב לזכור שקיימים גם כרטיסים משולבים לרכבת+אוטובוס, כך שהעלות הכוללת זולה יותר מסכום העלויות של כרטיסים נפרדים. ב. הנוסעים הקבועים יכולים וצריכים גם לרכוש כרטיסיות, וליוממים יש גם כרטיסים חופשיים חודשיים, כולל שילוב של אוטובוס+רכבת, מה שמוריד את העלויות עוד יותר. ג. את המחירים לא הרכבת קובעת, אלא משרד האוצר. אבל ללא ספק, משרד התחבורה גם במקרה הזה היה צריך לעשות הרבה יותר כדי "לעודד שימוש בתחבורה הציבורית" כפי שהוא מבטיח חדשות לבקרים.
האם החופשי חודשי הוא נחמה גדולה?
טרם פרסום מחירו, אבל מחיר חופשי חודשי בין תל אביב למשה דיין צפוי להיות זהה למחיר בין תל אביב לראשונים. אם כך, מדובר במחיר גבוה משמעותית ממחיר חופשי חודשי רגיל באיזור 1, ושערוריית המחיר המופקע חוזרת גם כאן.
 

easylivin

New member
האם החופשי חודשי הוא נחמה גדולה?
טרם פרסום מחירו, אבל מחיר חופשי חודשי בין תל אביב למשה דיין צפוי להיות זהה למחיר בין תל אביב לראשונים. אם כך, מדובר במחיר גבוה משמעותית ממחיר חופשי חודשי רגיל באיזור 1, ושערוריית המחיר המופקע חוזרת גם כאן.
גם הייתי רוצה לדעת באמת מה יהיה המחיר שלו.
אולי מי שצריך לנסוע היום ברכבת, ייגש ויברר בקופה עבורנו.
(בתנאי שכבר מוכרים כאלה לחודש הבא)
 
גם הייתי רוצה לדעת באמת מה יהיה המחיר שלו.
אולי מי שצריך לנסוע היום ברכבת, ייגש ויברר בקופה עבורנו.
(בתנאי שכבר מוכרים כאלה לחודש הבא)
מחירים
מחיר כרטיס חופשי חודשי בכל קו רכבת הוא: 23 כפול מחיר נסיעה של כרטיס בכיוון אחד.. למשל בת ים-ת"א=23*12=276 ש"ח וכו ... אין לי מידע בנוגע לח"ח משולב עם אוטובוסים, אבל כמו שכבר ציינו בקווים פרבריים עם כרטיס יומי משולב עם אוטובוס אלא רק חודשי.
 
בגדול הצדק עמך, רק כמה הערות/הארות ברשותך:
א. חשוב לזכור שקיימים גם כרטיסים משולבים לרכבת+אוטובוס, כך שהעלות הכוללת זולה יותר מסכום העלויות של כרטיסים נפרדים. ב. הנוסעים הקבועים יכולים וצריכים גם לרכוש כרטיסיות, וליוממים יש גם כרטיסים חופשיים חודשיים, כולל שילוב של אוטובוס+רכבת, מה שמוריד את העלויות עוד יותר. ג. את המחירים לא הרכבת קובעת, אלא משרד האוצר. אבל ללא ספק, משרד התחבורה גם במקרה הזה היה צריך לעשות הרבה יותר כדי "לעודד שימוש בתחבורה הציבורית" כפי שהוא מבטיח חדשות לבקרים.
לא קימים כרטיסים משולבים יומיים בקוים הפרברים
ולגבי כרטיסי החופשי חודשי, אפשר לפי מחירי נסיעה בודדת להעריך את מחירי החופשי חודשי. הגיוני להעריך שמחיר כרטיס חופשי חודשי ת"א-בת ים יהיה דומה למחיר חופשי חודשי ת"א-פ"ת שהוא 276 ש"ח (רק רכבת) ו 327 ש"ח (משולב רכבת - אוטובוס באזור 1). לעומת זאת, מחיר חופשי חודשי רק אוטובוס באזור 1 הוא 227 ש"ח ובכל גוש דן והשרון הדרומי (שלושת האזורים) 248 ש"ח. מחיר חופשי חודשי ת"א - הראשונים (רק רכבת) 345 ש"ח, משולב אזור 1 - 396 ש"ח כלומר: מראשל"צ לתל אביב - חופשי חודשי רק רכבת 345, חופשי חודשי משולב 425, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי פ"ת - הראשונים (רק רכבת) 598 ש"ח, משולב אזור 1 - 649 ש"ח כלומר: מראשל"צ לפתח תקוה - חופשי חודשי רק רכבת 598, חופשי חודשי משולב 649, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי כ"ס - הראשונים (רק רכבת) 683.5 ש"ח, משולב שלושת האזורים - 712.5 ש"ח כלומר: מראשל"צ לכפר סבא - חופשי חודשי רק רכבת 683.5, חופשי חודשי משולב 712.5, חופשי חודשי רק אוטובוס 248. להמחשה...
 
לא קימים כרטיסים משולבים יומיים בקוים הפרברים
ולגבי כרטיסי החופשי חודשי, אפשר לפי מחירי נסיעה בודדת להעריך את מחירי החופשי חודשי. הגיוני להעריך שמחיר כרטיס חופשי חודשי ת"א-בת ים יהיה דומה למחיר חופשי חודשי ת"א-פ"ת שהוא 276 ש"ח (רק רכבת) ו 327 ש"ח (משולב רכבת - אוטובוס באזור 1). לעומת זאת, מחיר חופשי חודשי רק אוטובוס באזור 1 הוא 227 ש"ח ובכל גוש דן והשרון הדרומי (שלושת האזורים) 248 ש"ח. מחיר חופשי חודשי ת"א - הראשונים (רק רכבת) 345 ש"ח, משולב אזור 1 - 396 ש"ח כלומר: מראשל"צ לתל אביב - חופשי חודשי רק רכבת 345, חופשי חודשי משולב 425, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי פ"ת - הראשונים (רק רכבת) 598 ש"ח, משולב אזור 1 - 649 ש"ח כלומר: מראשל"צ לפתח תקוה - חופשי חודשי רק רכבת 598, חופשי חודשי משולב 649, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי כ"ס - הראשונים (רק רכבת) 683.5 ש"ח, משולב שלושת האזורים - 712.5 ש"ח כלומר: מראשל"צ לכפר סבא - חופשי חודשי רק רכבת 683.5, חופשי חודשי משולב 712.5, חופשי חודשי רק אוטובוס 248. להמחשה...
תיקון: חופשי חודשי משולב מראשל"צ לת"א 396 ש"ח
 
לא קימים כרטיסים משולבים יומיים בקוים הפרברים
ולגבי כרטיסי החופשי חודשי, אפשר לפי מחירי נסיעה בודדת להעריך את מחירי החופשי חודשי. הגיוני להעריך שמחיר כרטיס חופשי חודשי ת"א-בת ים יהיה דומה למחיר חופשי חודשי ת"א-פ"ת שהוא 276 ש"ח (רק רכבת) ו 327 ש"ח (משולב רכבת - אוטובוס באזור 1). לעומת זאת, מחיר חופשי חודשי רק אוטובוס באזור 1 הוא 227 ש"ח ובכל גוש דן והשרון הדרומי (שלושת האזורים) 248 ש"ח. מחיר חופשי חודשי ת"א - הראשונים (רק רכבת) 345 ש"ח, משולב אזור 1 - 396 ש"ח כלומר: מראשל"צ לתל אביב - חופשי חודשי רק רכבת 345, חופשי חודשי משולב 425, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי פ"ת - הראשונים (רק רכבת) 598 ש"ח, משולב אזור 1 - 649 ש"ח כלומר: מראשל"צ לפתח תקוה - חופשי חודשי רק רכבת 598, חופשי חודשי משולב 649, חופשי חודשי רק אוטובוס 227. מחיר חופשי חודשי כ"ס - הראשונים (רק רכבת) 683.5 ש"ח, משולב שלושת האזורים - 712.5 ש"ח כלומר: מראשל"צ לכפר סבא - חופשי חודשי רק רכבת 683.5, חופשי חודשי משולב 712.5, חופשי חודשי רק אוטובוס 248. להמחשה...
המחירים האלה, 600 - 700 ש"ח, פשוט לא נתפסים.
 

UDYM44

New member
בגדול הצדק עמך, רק כמה הערות/הארות ברשותך:
א. חשוב לזכור שקיימים גם כרטיסים משולבים לרכבת+אוטובוס, כך שהעלות הכוללת זולה יותר מסכום העלויות של כרטיסים נפרדים. ב. הנוסעים הקבועים יכולים וצריכים גם לרכוש כרטיסיות, וליוממים יש גם כרטיסים חופשיים חודשיים, כולל שילוב של אוטובוס+רכבת, מה שמוריד את העלויות עוד יותר. ג. את המחירים לא הרכבת קובעת, אלא משרד האוצר. אבל ללא ספק, משרד התחבורה גם במקרה הזה היה צריך לעשות הרבה יותר כדי "לעודד שימוש בתחבורה הציבורית" כפי שהוא מבטיח חדשות לבקרים.
מי קבע מחיר כזה?? הועד נכון?
 

אורי404

New member
מי קבע מחיר כזה?? הועד נכון?
הגורם האחראי לתעריפי הנסיעה
הגורם האחראי לתעריפי הנסיעות באוטובוסים וברכבות הוא משרד התחבורה. כנראה יש משקל זה או אחר בשכנוע "רכבת ישראל" או חברות האוטובוסים השונות מסביב למחיר הנסיעה. אבל האישור הסופי הוא של משרד התחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
רכבת ישראל? בושה!!!!!!!!!!!!!!
50 שנה מחכים תושבי בת-ים לרכבת בבת ים, 20 שנה סבלנו מנסיעה לעזריאלי (או לאחת מתחנות תל אביב) ואח"כ רכבת ליעד המבוקש, 5 שנים עם לא יותר בנו אותה, 3 שנים תחנת יוספטל עמדה מוכנה כבר לנסיעות.. וכרגע? אנחנו מקבלים מחיר של 12 שקל לנסיעה מסכנה של 10 דקות לתל אביב + נא לא לשכוח אוטובוס לתחנת הרכבת עם אני גר רחוק מהתחנה + נא לא לשכוח מחיר נסיעה נוסף עם אני רוצה להגיע ליעד בתל אביב שהוא לא קרוב לתחנת הרכבת. 24.8 ש"ח זה המחיר שאני צריך להוציא על נסיעה לתל אביב מבת-ים שכולל 2 אוטובוסים ורכבת, וזה רק לצד אחד! תודה רבה רכבת ישראל, תודה רבה שר התחבורה, ואני קורא להחרים את הקו!
למה שתשלם פעמיים על אוטובוס? יש 90 דקות החלפה
חינם. אני לא מדבר על המחיר המופקע של הרכבת, אבל לפחות לא תצטרך לשלם פעמיים כאשר תעלה על אוטובוס ההמשך בת"א.
 

טשאפק

New member
רכבת ישראל? בושה!!!!!!!!!!!!!!
50 שנה מחכים תושבי בת-ים לרכבת בבת ים, 20 שנה סבלנו מנסיעה לעזריאלי (או לאחת מתחנות תל אביב) ואח"כ רכבת ליעד המבוקש, 5 שנים עם לא יותר בנו אותה, 3 שנים תחנת יוספטל עמדה מוכנה כבר לנסיעות.. וכרגע? אנחנו מקבלים מחיר של 12 שקל לנסיעה מסכנה של 10 דקות לתל אביב + נא לא לשכוח אוטובוס לתחנת הרכבת עם אני גר רחוק מהתחנה + נא לא לשכוח מחיר נסיעה נוסף עם אני רוצה להגיע ליעד בתל אביב שהוא לא קרוב לתחנת הרכבת. 24.8 ש"ח זה המחיר שאני צריך להוציא על נסיעה לתל אביב מבת-ים שכולל 2 אוטובוסים ורכבת, וזה רק לצד אחד! תודה רבה רכבת ישראל, תודה רבה שר התחבורה, ואני קורא להחרים את הקו!
"נסיעה מסכנה של 10 דקות"
אתה מעדיף שהנסיעה תיקח 20 דקות או חצי שעה?
 

kobiz99

New member
רכבת ישראל? בושה!!!!!!!!!!!!!!
50 שנה מחכים תושבי בת-ים לרכבת בבת ים, 20 שנה סבלנו מנסיעה לעזריאלי (או לאחת מתחנות תל אביב) ואח"כ רכבת ליעד המבוקש, 5 שנים עם לא יותר בנו אותה, 3 שנים תחנת יוספטל עמדה מוכנה כבר לנסיעות.. וכרגע? אנחנו מקבלים מחיר של 12 שקל לנסיעה מסכנה של 10 דקות לתל אביב + נא לא לשכוח אוטובוס לתחנת הרכבת עם אני גר רחוק מהתחנה + נא לא לשכוח מחיר נסיעה נוסף עם אני רוצה להגיע ליעד בתל אביב שהוא לא קרוב לתחנת הרכבת. 24.8 ש"ח זה המחיר שאני צריך להוציא על נסיעה לתל אביב מבת-ים שכולל 2 אוטובוסים ורכבת, וזה רק לצד אחד! תודה רבה רכבת ישראל, תודה רבה שר התחבורה, ואני קורא להחרים את הקו!
על צוו המחירים חתום כבוד השר כץ
 

אני2010

New member
עדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
אני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
 

easylivin

New member
אני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
לא מדוייק, בלשון המעטה:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=155985467 את החישובים המדוייקים אין לי זמן לעשות כרגע, אשמח אם מישהו אחר יעשה אותם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה