שרשור הכוונה ומודיעין 20/9

מצב
הנושא נעול.

LuLiLoPiLaTo1

New member
תיסעי כך
קו 501 עד רכבת מרכז ומשם תחליפי לקו 10 שיוצא מהמסוף או לקו 61/161/55 מעוצרים בעל פרשת דרכים(בצמוד למסוף). קו 55 מגיע ממש לרח' הירקון, האחרים עוצרים בבן יהודה(קו 10 גם עושה סיבוב אז עדיף לך לחכות בתחנה של 55/61/161)
אין מסלול עם קו אחד, אה? ומה לגבי נמל תל אביב
מרעננה לנמל תל אביב יש קו אחד? אם כן, מהו? תודה!!!
 

מתן276

New member
אין מסלול עם קו אחד, אה? ומה לגבי נמל תל אביב
מרעננה לנמל תל אביב יש קו אחד? אם כן, מהו? תודה!!!
אין
הכי קרוב שמגיע זה 47/48/247 וגם הם מגיעים לכיכר מילאנו. אם היה קישור ישיר זה היה מצוין בשבילך. את יכולה לקחת קו 501 עד דרך נמיר/איינשטיין ולהתחבר לקו 33 אבל ל-33 יש תדירות נמוכה בשעות האלה(30 דקות)
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
אין
הכי קרוב שמגיע זה 47/48/247 וגם הם מגיעים לכיכר מילאנו. אם היה קישור ישיר זה היה מצוין בשבילך. את יכולה לקחת קו 501 עד דרך נמיר/איינשטיין ולהתחבר לקו 33 אבל ל-33 יש תדירות נמוכה בשעות האלה(30 דקות)
הבנתי... תודה רבה!
 

iced tea

New member
שרשור הכוונה ומודיעין 20/9
מראשל"צ להרצלייה
אני זקוקה להגיע ממרכז ראשל"צ (הרצל מצבה) להרצליה: רח. מדינת יהודים 85 בשעה 8 (לכל המאוחר 8 וחצי). מה הדרך הכי מהירה וטובה? מתנצלת על השעה תודה מראש!!!!
 

מתן276

New member
מראשל"צ להרצלייה
אני זקוקה להגיע ממרכז ראשל"צ (הרצל מצבה) להרצליה: רח. מדינת יהודים 85 בשעה 8 (לכל המאוחר 8 וחצי). מה הדרך הכי מהירה וטובה? מתנצלת על השעה תודה מראש!!!!
קו 222/270/274 עד דרך נמיר
תרדי בסמינר הקיבוצים ומשם תתחברי לקו 90
 

מתן276

New member
קו 222/270/274 עד דרך נמיר
תרדי בסמינר הקיבוצים ומשם תתחברי לקו 90
אפשרות נוספת
מסמינר הקיבוצים את יכולה לקחת גם קו 501 עד צומת הסירה ומשם יש לך חוץ מקו 90 גם את קווים 13/27/39/12. מסמינר הקיבוצים לצומת הסירה יש לך גם קווים 601/606/604 אך הם של נתיב אקספרס שלא נכללו ברפורמה ולכן עם נסיעה איתם תיאלצי לשלם מחיר מלא
 

iced tea

New member
אפשרות נוספת
מסמינר הקיבוצים את יכולה לקחת גם קו 501 עד צומת הסירה ומשם יש לך חוץ מקו 90 גם את קווים 13/27/39/12. מסמינר הקיבוצים לצומת הסירה יש לך גם קווים 601/606/604 אך הם של נתיב אקספרס שלא נכללו ברפורמה ולכן עם נסיעה איתם תיאלצי לשלם מחיר מלא
שאלה
יש דרך לקחת רק 2 קווים? אני לא רוצה להסתבך עם 3-4 קווים. תודה ויחסית דרך מהירה\ישירה. בגלל שזה מוקדם בבוקר בעייתי כל ההחלפות
 

olli3

New member
מנהל
שאלה
יש דרך לקחת רק 2 קווים? אני לא רוצה להסתבך עם 3-4 קווים. תודה ויחסית דרך מהירה\ישירה. בגלל שזה מוקדם בבוקר בעייתי כל ההחלפות
סעי כך>>>
222/270 המהירים (נוסעים דרך הנתיב המהיר ונתיבי איילון), יורדים תחנה אחת אחרי רכבת מרכז (דרך נמיר פינת ז'בוטינסקי) ומאותה תחנה עולים על קו 90 של מטרופולין. כאשר עולים לאוטובוס בראשל"צ, מניחים את הרב קו ואומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה. כך כאשר תעלי לקו 90 ותעבירי את הרב קו שוב, לא תחוייבי בשנית. עלות הנסיעה תהיה 10 שקלים במידה ואת ההחלפה ביצעת בטווח 90 דקות מהרגע העליה לאוטובוס הראשון. לא מומלץ לרדת בסמינר הקיבוצים למי שעולה בקו 270, כי הוא פונה שם ימינה והתחנה של 90 במקום אחר... לכן עדיף לרדת תחנה אחת אחרי רכבת מרכז ומאותה התחנה לעלות על 90, בלי לחצות כבישים ובלי להסתבך.
 

olli3

New member
מנהל
סעי כך>>>
222/270 המהירים (נוסעים דרך הנתיב המהיר ונתיבי איילון), יורדים תחנה אחת אחרי רכבת מרכז (דרך נמיר פינת ז'בוטינסקי) ומאותה תחנה עולים על קו 90 של מטרופולין. כאשר עולים לאוטובוס בראשל"צ, מניחים את הרב קו ואומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה. כך כאשר תעלי לקו 90 ותעבירי את הרב קו שוב, לא תחוייבי בשנית. עלות הנסיעה תהיה 10 שקלים במידה ואת ההחלפה ביצעת בטווח 90 דקות מהרגע העליה לאוטובוס הראשון. לא מומלץ לרדת בסמינר הקיבוצים למי שעולה בקו 270, כי הוא פונה שם ימינה והתחנה של 90 במקום אחר... לכן עדיף לרדת תחנה אחת אחרי רכבת מרכז ומאותה התחנה לעלות על 90, בלי לחצות כבישים ובלי להסתבך.
274 בשעות הבוקר כלל לא מומלץ
הוא גם לא מגיע הרבה כי 222/270 עובדים במקומו בעצם. 274 נוסע דרך רחוב המסגר וציר בגין בת"א ולכן הוא איטי בשעות הבוקר עד מאד. לאחר השעה 9 וחצי קו 274 הוא האופציה היחידה מראשל"צ וגם בשעה הזו הוא כבר מהיר.
 

iced tea

New member
סעי כך>>>
222/270 המהירים (נוסעים דרך הנתיב המהיר ונתיבי איילון), יורדים תחנה אחת אחרי רכבת מרכז (דרך נמיר פינת ז'בוטינסקי) ומאותה תחנה עולים על קו 90 של מטרופולין. כאשר עולים לאוטובוס בראשל"צ, מניחים את הרב קו ואומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה. כך כאשר תעלי לקו 90 ותעבירי את הרב קו שוב, לא תחוייבי בשנית. עלות הנסיעה תהיה 10 שקלים במידה ואת ההחלפה ביצעת בטווח 90 דקות מהרגע העליה לאוטובוס הראשון. לא מומלץ לרדת בסמינר הקיבוצים למי שעולה בקו 270, כי הוא פונה שם ימינה והתחנה של 90 במקום אחר... לכן עדיף לרדת תחנה אחת אחרי רכבת מרכז ומאותה התחנה לעלות על 90, בלי לחצות כבישים ובלי להסתבך.
שאלה
למה 10 ש"ח נסיעה? הנסיעה בכרטיסיה עולה כ5 וחצי בערך. וכל עוד נוסעים בטווח ה90 דק' לא מחויבים בשנית. או שלא? מטרופולין שייך לרב קו? הרצליה נחשבת בתוך איזור 1 של ההסדר במחיר קוד 42? (6.40 לנסיעה)
 

guyweiss

New member
שאלה
למה 10 ש"ח נסיעה? הנסיעה בכרטיסיה עולה כ5 וחצי בערך. וכל עוד נוסעים בטווח ה90 דק' לא מחויבים בשנית. או שלא? מטרופולין שייך לרב קו? הרצליה נחשבת בתוך איזור 1 של ההסדר במחיר קוד 42? (6.40 לנסיעה)
הרצליה זה איזור 21 והחלפה בין אזורים - 10 ש"ח
 

olli3

New member
מנהל
שאלה
למה 10 ש"ח נסיעה? הנסיעה בכרטיסיה עולה כ5 וחצי בערך. וכל עוד נוסעים בטווח ה90 דק' לא מחויבים בשנית. או שלא? מטרופולין שייך לרב קו? הרצליה נחשבת בתוך איזור 1 של ההסדר במחיר קוד 42? (6.40 לנסיעה)
כרטיסיה של איזור 1 לא טובה לך.
אם אין לך כרטיסיה של בין איזורים (תעריף 10 ש"ח), או אין לך ערך צבור. את תצרכי לטעון. * עדיף ערך צבור על כרטיסיה בכל מצב. הסיבה היא פשוטה, כאשר טוענים 100 ש"ח בערך צבור, מקבלים במתנה 20% תוספת כסף מהסכום שנטען. משמע במקרה של טעינת 100 ש"ח, מקבלים עוד 20 ש"ח. אם טוענים 50 שקלים, אז בפועל מקבלים 60 ש"ח. בכרטיסיה עצמה מקבלים הנחה של 20% (אם טוענים כרטיסיית 5 נסיעות בין איזורים אז יוצא שמשלמים 40 ש"ח (נסיעה אחת מתנה), וזה בדיוק אותו הדבר כמו לטעון ערך צבור של 50 ש"ח ולקבל נסיעה נוספת במתנה. החלפת קווים מתאפשרת למשך 90 דקות בחברות הבאות: אגד, דן, קווים, מטרופולין. כל עוד עולים על האוטובוס השני לפני שעברו 90 דקות, לא משלמים בשנית. כמובן שניתן להחליף אפילו 4 אוטובוסים במשך 90 דקות, אין הגבלה בעניין הזה - העיקר שלא יעברו 90 דקות. הגבול של איזור 1 הוא צומת גלילות, כך שהרצליה נמצאת כבר באיזור 21 ועל כן זו נסיעה בין איזורים. במידה ותסעי בנסיעה עירונית בקו 222/270 לת"א ותשלמי עליה 6.40 ש"ח, כאשר תעלה לקו 90, הנהג יבקש ממך 10 ש"ח. על כן מלכתחילה כשעולים לאוטובוס בראשל"צ יש לציין שאת צריכה להרצליה - כרטיס בין איזורים.
 

guyweiss

New member
כרטיסיה של איזור 1 לא טובה לך.
אם אין לך כרטיסיה של בין איזורים (תעריף 10 ש"ח), או אין לך ערך צבור. את תצרכי לטעון. * עדיף ערך צבור על כרטיסיה בכל מצב. הסיבה היא פשוטה, כאשר טוענים 100 ש"ח בערך צבור, מקבלים במתנה 20% תוספת כסף מהסכום שנטען. משמע במקרה של טעינת 100 ש"ח, מקבלים עוד 20 ש"ח. אם טוענים 50 שקלים, אז בפועל מקבלים 60 ש"ח. בכרטיסיה עצמה מקבלים הנחה של 20% (אם טוענים כרטיסיית 5 נסיעות בין איזורים אז יוצא שמשלמים 40 ש"ח (נסיעה אחת מתנה), וזה בדיוק אותו הדבר כמו לטעון ערך צבור של 50 ש"ח ולקבל נסיעה נוספת במתנה. החלפת קווים מתאפשרת למשך 90 דקות בחברות הבאות: אגד, דן, קווים, מטרופולין. כל עוד עולים על האוטובוס השני לפני שעברו 90 דקות, לא משלמים בשנית. כמובן שניתן להחליף אפילו 4 אוטובוסים במשך 90 דקות, אין הגבלה בעניין הזה - העיקר שלא יעברו 90 דקות. הגבול של איזור 1 הוא צומת גלילות, כך שהרצליה נמצאת כבר באיזור 21 ועל כן זו נסיעה בין איזורים. במידה ותסעי בנסיעה עירונית בקו 222/270 לת"א ותשלמי עליה 6.40 ש"ח, כאשר תעלה לקו 90, הנהג יבקש ממך 10 ש"ח. על כן מלכתחילה כשעולים לאוטובוס בראשל"צ יש לציין שאת צריכה להרצליה - כרטיס בין איזורים.
אם אני לא טועה טעינת 100 ש"ח שוות ערך
ל - 125 ש"ח ערך צבור, כפי שבכרטיסיה נסיעה של 10 נסיעות (שמהווה את ה - 100%) עולה כמו 8 (שמהווה את ה - 80%, קרי 20% הנחה) - 51.2. סכום הטעינה הינו למעשה המחיר לאחר הנחה ועל כן טעינה של 100 ש"ח (המהווים 80%) שווים בערכם ל - 125 ש"ח (100/0.8). נ"ב לרגע חשתי נוסטלגיה בבעיות אחוזים בפסיכומטרי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה