שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
 

Ccyclist

Well-known member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
קו החוף המערבי, אזור כפרי על גבול סקוטלנד
http://maps.google.co.uk/maps?q=med...z4CPbSfZRApiV95a4_A&cbp=12,86.91,,0,-3.2&z=14
 

Ccyclist

Well-known member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
סאות'אנד 1 - קו על החוף בעיירה
ממש למטה בתחתית התמונה אפשר להבחין באיזה שער שמחזיק את הכבלים. http://maps.google.co.uk/maps?q=uk&...d=5CUgqpBadx3XwTVS462mIQ&cbp=12,165.06,,0,2.6
 

Ccyclist

Well-known member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
סאות'אנד 2 - "הפרעה" לנוף שפך התמז
ממש אי אפשר לראות את שפך נהר התמז (כן, Father Thames הוא זכר) מרוב החישמול העילי. למי שמחפשים - השער המרובע בתחתית התמונה זה החישמול. http://maps.google.co.uk/maps?q=uk&...oid=eetFBTLla1I-ZdAWkQvbsA&cbp=12,225.32,,0,0
 

Ccyclist

Well-known member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
נמל הארוויץ' - הכבלים מסתירים את הספינות !!!
או להיפך - אי אפשר לראות את הכבלים בקטע שבו נמצאת הספינה. http://maps.google.co.uk/maps?q=uk&...=82t0pSkZTRTe14n51O0QRw&cbp=12,331.67,,0,-4.4 זה המיקום האחרון שמצאתי, אני מעביר את ההגה לחברי הפורום שיחפשו מיקומים דומים וישתפו.
 

oschlick

New member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
העניין הוא שבחיפה יש אפשרות להרחיק את המסילה
מהחוף. המסילה בחיפה היא בקושי 50 מטר משפת הים, ויש הרבה מקום להזיז אותה לקרבת כביש 4, אם יונה יהב יסכים לגלח חלק מפארק הכט שלו
 

easylivin

New member
העניין הוא שבחיפה יש אפשרות להרחיק את המסילה
מהחוף. המסילה בחיפה היא בקושי 50 מטר משפת הים, ויש הרבה מקום להזיז אותה לקרבת כביש 4, אם יונה יהב יסכים לגלח חלק מפארק הכט שלו
אבל זה רק בקטע קצר, ולא כפי שהיו רוצים
מצדדי "השיקוע". מבחינתם, שלא תיראה מסילה לא בחוף הכרמל, לא בבת גלים ולא בנמל... זה פשוט לא יספק אותם (על ראש העירייה עצמו כבר אמרת הכל בעצמך).
 

oschlick

New member
אבל זה רק בקטע קצר, ולא כפי שהיו רוצים
מצדדי "השיקוע". מבחינתם, שלא תיראה מסילה לא בחוף הכרמל, לא בבת גלים ולא בנמל... זה פשוט לא יספק אותם (על ראש העירייה עצמו כבר אמרת הכל בעצמך).
אני לא מבין את הרצון הזה להעלים את הרכבת
מהנוף העירוני, הרכבת יחד עם האוניות בנמל הן אלו שהופכות את חיפה לעיר דינמית וקצבית. אני אישית נהנה כל פעם לעבור עם האוטו בעיר התחתית ולנסוע במקביל לרכבות ולאוניות....
 

easylivin

New member
אני לא מבין את הרצון הזה להעלים את הרכבת
מהנוף העירוני, הרכבת יחד עם האוניות בנמל הן אלו שהופכות את חיפה לעיר דינמית וקצבית. אני אישית נהנה כל פעם לעבור עם האוטו בעיר התחתית ולנסוע במקביל לרכבות ולאוניות....
 

darkshadow1

New member
אני לא מבין את הרצון הזה להעלים את הרכבת
מהנוף העירוני, הרכבת יחד עם האוניות בנמל הן אלו שהופכות את חיפה לעיר דינמית וקצבית. אני אישית נהנה כל פעם לעבור עם האוטו בעיר התחתית ולנסוע במקביל לרכבות ולאוניות....
הרכבת כן יוצרת בעיה- בדיוק כמו כביש מהיר.
זה טרנד שקורה ברחבי העולם מאז תחילת המהפכה התעשייתית- הולכי הרגל נדחקים יותר ויותר למען כלי התחבורה כמו המכונית והרכבת. אני הייתי מאוד נהנה אם בעלים של פרארי היה מגיע לרחוב שלי פעם בשבוע, עושה קצת רעש וממשיך לדרכו- אבל אם היו מחליפים את כל המכוניות כאן במכוניות ספורט מרעישות זה כבר היה פחות נעים.
 

Ccyclist

Well-known member
העניין הוא שבחיפה יש אפשרות להרחיק את המסילה
מהחוף. המסילה בחיפה היא בקושי 50 מטר משפת הים, ויש הרבה מקום להזיז אותה לקרבת כביש 4, אם יונה יהב יסכים לגלח חלק מפארק הכט שלו
החישמול אינו מטרד, שיקוע יש לדחות לעתיד.
עיריית חיפה מנסה לטרפד פרוייקט זול יחסית (ברזלים מעל הקרקע) בטענות שווא. היא מנסה גם להציע פרוייקט יקר מאד כאלטרנטיבה שתתקע את תהליך החישמול, ותעלה לא רק בעיכוב בבנייה אלא גם בעיכוב בשימוש בציוד הנייד של רכבת ישראל. בעולם אידאלי הפיתרון לשיקוע הרכבת די ברור - מנהרה בגובע תואם DD חשמלי מתחת לשדרות ההגנה מחוף הכרמל ועד לדרך יפו. תחנה תת קרקעית חדשה לבת-גלים (4 רציפים כדי לאפשר מעבר רכבות עוקפות / מטען), וחיבור למסילה הקיימת ברחוב מסילת הברזל. את רוב התוואי הזה אפשר אולי לחפור ב Cut and Cover אבל את כל זה יש לעשות הרבה אחרי החישמול, ובעולם אידאלי בו יש סכומי עתק שאין מה לעשות בהם. החישמול עצמו זול בהרבה מכל שיקוע, לא מורגש נופית, לא מנתק את העיר מהים יותר ממה שהמסילה כבר מנתקת אותה מזה שנות דור, וחיוני לרכבת ישראל משום שהוא מוזיל עלויות ומאפשר להפעיל רכבות שמאיצות מהר יותר וכך יכולות להסיע יותר נוסעים על המסילה הקיימת (יש מספיק דיונים על האיילון שחברי פורום שמבינים הרבה יותר ממני טוענים שפי 2 או 50% יותר רכבות חשמליות יכולות להשתמש בתוואי הקיים ללא צורך במסילה רביעית בגלל יכולת ההאצה המוגברת שלהן לעומת רכבות הדיזל של ר"י).
 

darkshadow1

New member
החישמול אינו מטרד, שיקוע יש לדחות לעתיד.
עיריית חיפה מנסה לטרפד פרוייקט זול יחסית (ברזלים מעל הקרקע) בטענות שווא. היא מנסה גם להציע פרוייקט יקר מאד כאלטרנטיבה שתתקע את תהליך החישמול, ותעלה לא רק בעיכוב בבנייה אלא גם בעיכוב בשימוש בציוד הנייד של רכבת ישראל. בעולם אידאלי הפיתרון לשיקוע הרכבת די ברור - מנהרה בגובע תואם DD חשמלי מתחת לשדרות ההגנה מחוף הכרמל ועד לדרך יפו. תחנה תת קרקעית חדשה לבת-גלים (4 רציפים כדי לאפשר מעבר רכבות עוקפות / מטען), וחיבור למסילה הקיימת ברחוב מסילת הברזל. את רוב התוואי הזה אפשר אולי לחפור ב Cut and Cover אבל את כל זה יש לעשות הרבה אחרי החישמול, ובעולם אידאלי בו יש סכומי עתק שאין מה לעשות בהם. החישמול עצמו זול בהרבה מכל שיקוע, לא מורגש נופית, לא מנתק את העיר מהים יותר ממה שהמסילה כבר מנתקת אותה מזה שנות דור, וחיוני לרכבת ישראל משום שהוא מוזיל עלויות ומאפשר להפעיל רכבות שמאיצות מהר יותר וכך יכולות להסיע יותר נוסעים על המסילה הקיימת (יש מספיק דיונים על האיילון שחברי פורום שמבינים הרבה יותר ממני טוענים שפי 2 או 50% יותר רכבות חשמליות יכולות להשתמש בתוואי הקיים ללא צורך במסילה רביעית בגלל יכולת ההאצה המוגברת שלהן לעומת רכבות הדיזל של ר"י).
בדיוק.
המסילה עצמה היא הבעיה ולא פרוייקט החישמול. לדעתי יכול מאוד להיות שבעיריית חיפה משתמשים בפרוייקט החישמול על מנת לקדם את שיקוע המסילה מתוך תקווה שהמדינה תסכים לבזבז מאות מיליוני שקלים על השיקוע כדי שהעירייה תפסיק לתקוע את פרוייקט החישמול החשוב. בפעל מה שיקרה זה שכל הפרוייקט סתם יתקע ובמוקדם או במאוחר הוא יצא לדרך בלי השיקוע.
 

easylivin

New member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
קבל פנינה אמיתית, שיצא לי לראות בעצמי:
מסילה ראשית כפולה וחישמולת (ממש לא מהסוג המודרני והיפה יותר) על שפת אגם ז'נבה שבשוויץ. http://maps.google.com/maps?hl=en&l...d=yBPxibkuiYFk6bZZNI9HSA&cbp=12,235.61,,0,0.4
 

Ccyclist

Well-known member
קבל פנינה אמיתית, שיצא לי לראות בעצמי:
מסילה ראשית כפולה וחישמולת (ממש לא מהסוג המודרני והיפה יותר) על שפת אגם ז'נבה שבשוויץ. http://maps.google.com/maps?hl=en&l...d=yBPxibkuiYFk6bZZNI9HSA&cbp=12,235.61,,0,0.4
איך עשית את הקדימון? אמבד?
אני בטוח שניסיתי פעם לעשות אמבד בתפוז ובמקום אמבד היתה רק שורת טקסט מכוערת. נכנסתי וראיתי, הסתובבתי לשני צדדי האגם ותסלח לי עיריית חיפה אבל הכבלים עצמם כל-כך דקים שכמעט אי אפשר לראות אותם.
 

easylivin

New member
איך עשית את הקדימון? אמבד?
אני בטוח שניסיתי פעם לעשות אמבד בתפוז ובמקום אמבד היתה רק שורת טקסט מכוערת. נכנסתי וראיתי, הסתובבתי לשני צדדי האגם ותסלח לי עיריית חיפה אבל הכבלים עצמם כל-כך דקים שכמעט אי אפשר לראות אותם.
פשוט צילום מסך וצירוף התמונה להודעה...
אין אפשרות לעשות תמונה אמבדד בתפוז, עד כמה שידוע לי. לענייננו, נסעתי בקו הזה בין לוזאן למונטרה הן ברכבת פרברית והן בבינעירונית/רוכנת/מהירה. בחלק מהמקומות המסילה ממש נושקת לקו המים (יותר קרוב מאשר בחיפה!) ויש גם חניות פרבריות בדרך. את זה שיש גם המון בתים בסמוך למסילה ללא שום קירות אקוסטיים בגובה 10 מטר - מיותר לציין, כי זה קיים בכל מקום בשוויץ שהייתי בו...
 

easylivin

New member
פשוט צילום מסך וצירוף התמונה להודעה...
אין אפשרות לעשות תמונה אמבדד בתפוז, עד כמה שידוע לי. לענייננו, נסעתי בקו הזה בין לוזאן למונטרה הן ברכבת פרברית והן בבינעירונית/רוכנת/מהירה. בחלק מהמקומות המסילה ממש נושקת לקו המים (יותר קרוב מאשר בחיפה!) ויש גם חניות פרבריות בדרך. את זה שיש גם המון בתים בסמוך למסילה ללא שום קירות אקוסטיים בגובה 10 מטר - מיותר לציין, כי זה קיים בכל מקום בשוויץ שהייתי בו...
ואגב, לא חסרים מעברים מתחת למסילה
ויש גם שבילי מטיילים שממש נצמדים אליה במקומות מסויימים. בהמשך אולי אעלה תמונות ממקומות נוספים בשוויץ (אם אספיק היום, ואם אמצא עוד כאלה שיש בהם street view).
 

Ccyclist

Well-known member
ואגב, לא חסרים מעברים מתחת למסילה
ויש גם שבילי מטיילים שממש נצמדים אליה במקומות מסויימים. בהמשך אולי אעלה תמונות ממקומות נוספים בשוויץ (אם אספיק היום, ואם אמצא עוד כאלה שיש בהם street view).
תמונות או סטריטוויו, כטוב בעינייך.
אין חיוב שתשים דווקא סטריטוויו אם יש לך תמונות טובות. מדובר בכלי שנותן למי שזוכר במעומעם ש"יש כזה" לחפש מקומות מתאימים ולצרף תמונות גם אם לא צילם בעצמו. זוכר שאחד מדוברי הטלפורטציה טען בישראליות מושלמת ש"אין דבר כזה בעולם - מסילה מחושמלת ליד הים" ? (זה ישראלי לדעתי כי יש אידאליזציה של העולם כמקום מושלם, והדובר לא צריך דוגמאות כדי להדגים מה המצב "המושלם" מבחינתו)
 

easylivin

New member
תמונות או סטריטוויו, כטוב בעינייך.
אין חיוב שתשים דווקא סטריטוויו אם יש לך תמונות טובות. מדובר בכלי שנותן למי שזוכר במעומעם ש"יש כזה" לחפש מקומות מתאימים ולצרף תמונות גם אם לא צילם בעצמו. זוכר שאחד מדוברי הטלפורטציה טען בישראליות מושלמת ש"אין דבר כזה בעולם - מסילה מחושמלת ליד הים" ? (זה ישראלי לדעתי כי יש אידאליזציה של העולם כמקום מושלם, והדובר לא צריך דוגמאות כדי להדגים מה המצב "המושלם" מבחינתו)
בינתיים, הנה עוד אחת מאותו האזור:
רציפי התחנה הפרברית Rivaz שעל שפת האגם בין לוזאן למונטרה. אפשר לראות שאפילו את ההזנה מהשנאים לא טרחו להצניע (מה שבטוח היו עושים במסילה ובתחנה חדשה). http://maps.google.co.uk/maps?hl=en...=LSmXfeyqai0td0TM2XU3zQ&cbp=12,203.64,,0,0.35
 

easylivin

New member
שירשור תמונות אמיתיות של חישמול עילי ליד הים
אני מזמין את כל מי שמכיר לצרף תמונות או streetview של מסילות רכבת בעלות חישמול עילי ליד חוף הים. אני מצרף 4 מיקומים בבריטניה, אבל השירשור פתוח לכל מי שרוצה להוסיף מיקומים דומים. ה"כללים" - המסילה צריכה להיות קו ראשון לים, ללא מבנים או כבישים בינה לים. החישמול צריך להיות עילי. התמונה צריכה להיות אמיתית. עדיף שמספר המסילות יהיה 2 כמו בחוף הכרמל.
עוד אחת מאגם ז'נבה: מסילה, כביש וטרוליבוס!
http://maps.google.com/maps?hl=en&l...yT1SwXoEOCYD_yb-g&cbp=12,349.87,,0,-0.63&z=18 (תזכורת לכולם: מומלץ מאוד ללחוץ על הקישורים, "להסתובב" קצת וגם "לנסוע" הלוך ושוב...)
 

easylivin

New member
עוד אחת מאגם ז'נבה: מסילה, כביש וטרוליבוס!
http://maps.google.com/maps?hl=en&l...yT1SwXoEOCYD_yb-g&cbp=12,349.87,,0,-0.63&z=18 (תזכורת לכולם: מומלץ מאוד ללחוץ על הקישורים, "להסתובב" קצת וגם "לנסוע" הלוך ושוב...)
אגב, בעקבות שינוי שמו של הפורום
שעליו הוכרז זה עתה (ההחלטה התקבלה פה אחד!), לא אפרסם יותר תמונות של תח"צ כבישית, אלא לפי בקשות מאוד מאוד מיוחדות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה