מסיפורי אל עזי - היה היה...

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
ישנו לקראת סיום הפרויקט.
 

easylivin

New member
לפני שניפרד: מי אמר שאין חשמול?
הנה!
מה שממש מצחיק כאן בועז, הוא שהעמודים האמיתיים
של חישמולת רכבתית, נמוכים לפחות פי 3 מהעמודים שבתמונה... וגם דקים מהם פי 4 בערך... אז איפה יונה יהב, כשבאמת צריכים אותו?
 

בועז ל

New member
מה שממש מצחיק כאן בועז, הוא שהעמודים האמיתיים
של חישמולת רכבתית, נמוכים לפחות פי 3 מהעמודים שבתמונה... וגם דקים מהם פי 4 בערך... אז איפה יונה יהב, כשבאמת צריכים אותו?
אל תפריע ליהב, אריק.
יהב נלחם כעת עם הקולגות מחולון/בת ים/ראשל"צ על הסרת עמודי החשמל הענקיים שלאורך קו ראשל"צ מערב. ראש עיריית חיפה אינו מטיל ספק בתמיכתך במאבקו הצודק.
 

בועז ל

New member
מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
תמונת סיום.
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל. העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול. עד כאן.
 

easylivin

New member
תמונת סיום.
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל. העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול. עד כאן.
תודה על עוד עדכון נהדר מהקו, בועז.
ו-
לעוסקים במלאכה!
 

easylivin

New member
תודה על עוד עדכון נהדר מהקו, בועז.
ו-
לעוסקים במלאכה!
אגב, כדאי גם להזכיר שבכך למעשה הסתיים
שלב יישור תוואי המסילה בין לוד לבאר שבע. כל הרכבות ייסעו בתוואי החדש והסופי מהרגע שיפורק הקטע הישן שצילמת.
 

kobi88l

New member
תמונת סיום.
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל. העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול. עד כאן.
תודה בועז!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה