ואחר כך היה...מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
פתאום מרחוק הגיעה הרכבת...מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
תעוד היסטורי מהמסילה החדשה. תודה.פתאום מרחוק הגיעה הרכבת...
התקרבהמסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
לפי התמונה, היישור חסך כמעט 600 מטריםהתקרבה
ישנו לקראת סיום הפרויקט.לפי התמונה, היישור חסך כמעט 600 מטרים
ישנו את שלטי המרחק אחרי הנקודה או ישאירו אותם על כנם (אבל עם מרחקים שגויים)?
ישנו לקראת סיום הפרויקט.
ועוד קצת התקרבה...מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
ולבסוף קיבלה החלטה:מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
וכאןמסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
לפני שניפרד: מי אמר שאין חשמול?מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
מה שממש מצחיק כאן בועז, הוא שהעמודים האמיתייםלפני שניפרד: מי אמר שאין חשמול?
הנה!
אל תפריע ליהב, אריק.מה שממש מצחיק כאן בועז, הוא שהעמודים האמיתיים
של חישמולת רכבתית, נמוכים לפחות פי 3 מהעמודים שבתמונה... וגם דקים מהם פי 4 בערך... אז איפה יונה יהב, כשבאמת צריכים אותו?
מסתירים את הים!לפני שניפרד: מי אמר שאין חשמול?
הנה!
תמונת סיום.מסיפורי אל עזי - היה היה...
זה.
תודה על עוד עדכון נהדר מהקו, בועז.תמונת סיום.
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל. העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול. עד כאן.
אגב, כדאי גם להזכיר שבכך למעשה הסתייםתודה על עוד עדכון נהדר מהקו, בועז.
ו-לעוסקים במלאכה!
תודה בועז!תמונת סיום.
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל. העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול. עד כאן.
תודה בועז!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.