רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
 

trainman

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
מקובע והזוי כמו תמיד..
 

oschlick

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
הייתי מציע כמה רעיונות
1. לפרק את המונופולים הגאוגרפיים - לאפשר לכל החברות להפעיל קווים בכל הארץ. 2. להפחית את הבירוקרטיה - לאפשר לכל החברות לפתוח קווים חדשים בלי לחכות ל"פעימות". ובאשר למסלולים, הייתי מציע לפתוח מסלולים חדשים שיהיו כמה שיותר ישרים ובלי סיבובים - למשל: מרידינג לתל השומר דרך דיזנגוף, קפלן, דרך השלום ואלוף שדה. מיהוד ליפו דרך 461 וקיבוץ גלויות. מפתח תקווה לרכבת מרכז דרך אם המושבות, ששת הימים ואבא הלל. וכמו כן לאפשר לעבור בין ערים שונות בגוש דן בלי להכנס לתל אביב - למשל: מפתח תקווה לאשדוד דרך כביש 4. מנתניה לראשון לציון דרך כביש 2, כביש 5 וכביש 4. ממודיעין לרעננה דרך כביש 1 וכביש 4. וכך אפשר למנוע את המעבר המיותר בתחנה המרכזית בתל אביב.
 

oshri5917

New member
הייתי מציע כמה רעיונות
1. לפרק את המונופולים הגאוגרפיים - לאפשר לכל החברות להפעיל קווים בכל הארץ. 2. להפחית את הבירוקרטיה - לאפשר לכל החברות לפתוח קווים חדשים בלי לחכות ל"פעימות". ובאשר למסלולים, הייתי מציע לפתוח מסלולים חדשים שיהיו כמה שיותר ישרים ובלי סיבובים - למשל: מרידינג לתל השומר דרך דיזנגוף, קפלן, דרך השלום ואלוף שדה. מיהוד ליפו דרך 461 וקיבוץ גלויות. מפתח תקווה לרכבת מרכז דרך אם המושבות, ששת הימים ואבא הלל. וכמו כן לאפשר לעבור בין ערים שונות בגוש דן בלי להכנס לתל אביב - למשל: מפתח תקווה לאשדוד דרך כביש 4. מנתניה לראשון לציון דרך כביש 2, כביש 5 וכביש 4. ממודיעין לרעננה דרך כביש 1 וכביש 4. וכך אפשר למנוע את המעבר המיותר בתחנה המרכזית בתל אביב.
שאלות ל oschlick
1.קן מרדינג לתל השומר דרך דיזנגוף,קפלן,דרך השלום ואלוף שדה האם כוונתך היא לשנות את מסללול קו 139 שיסע במסלול שהצעתה דרך רחוב קפלן במקום דרך רחוב יצחק שדה או לפתוח קו חדש בנוסף לקו 139 2.קו מיהוד ליפו איזה מהמסלולים הבאים לדעתך צריך להיות א.יהוד,כביש 461,תל אביב-דרך לוד,לח"י,קיבוץ גלויות,יפו-שדרות ירושלים והמשך לולפסון או בת ים ב.יהוד,כביש 461,תל אביב-דרך לוד,לח"י,קיבוץ גלויות,יפו-שדרות ירושלים,והמשך למסוף כרמלית דרך מתחם התחנה
 

oschlick

New member
שאלות ל oschlick
1.קן מרדינג לתל השומר דרך דיזנגוף,קפלן,דרך השלום ואלוף שדה האם כוונתך היא לשנות את מסללול קו 139 שיסע במסלול שהצעתה דרך רחוב קפלן במקום דרך רחוב יצחק שדה או לפתוח קו חדש בנוסף לקו 139 2.קו מיהוד ליפו איזה מהמסלולים הבאים לדעתך צריך להיות א.יהוד,כביש 461,תל אביב-דרך לוד,לח"י,קיבוץ גלויות,יפו-שדרות ירושלים והמשך לולפסון או בת ים ב.יהוד,כביש 461,תל אביב-דרך לוד,לח"י,קיבוץ גלויות,יפו-שדרות ירושלים,והמשך למסוף כרמלית דרך מתחם התחנה
הייתי מבטל לחלוטין את כל קווי המזלג
ויוצר מערכת חדשה לגמרי של קווים שנוסעים ישר ללא פניות את רוב המסלול שלהם. כך למשל הייתי מסיט את קו 56 למסלול שהצעתי מרידינג לתל השומר ואת 37 מכרמלית דרך יפו ליהוד.
 

olli3

New member
מנהל
הייתי מציע כמה רעיונות
1. לפרק את המונופולים הגאוגרפיים - לאפשר לכל החברות להפעיל קווים בכל הארץ. 2. להפחית את הבירוקרטיה - לאפשר לכל החברות לפתוח קווים חדשים בלי לחכות ל"פעימות". ובאשר למסלולים, הייתי מציע לפתוח מסלולים חדשים שיהיו כמה שיותר ישרים ובלי סיבובים - למשל: מרידינג לתל השומר דרך דיזנגוף, קפלן, דרך השלום ואלוף שדה. מיהוד ליפו דרך 461 וקיבוץ גלויות. מפתח תקווה לרכבת מרכז דרך אם המושבות, ששת הימים ואבא הלל. וכמו כן לאפשר לעבור בין ערים שונות בגוש דן בלי להכנס לתל אביב - למשל: מפתח תקווה לאשדוד דרך כביש 4. מנתניה לראשון לציון דרך כביש 2, כביש 5 וכביש 4. ממודיעין לרעננה דרך כביש 1 וכביש 4. וכך אפשר למנוע את המעבר המיותר בתחנה המרכזית בתל אביב.
מאשדוד לפתח תקווה ממש לא צריך לעבור במרכזית.
315 של ויאולה לצומת מסובים או אלוף שדה ומשם ממשיכים ב164 של אגד לפתח תקווה. דרך כביש 4 נוסעים גם קווים 322 של ויאולה ו35/351 של אגד (מקשרים בין רובעים עם ריבוי חרדים אך לא רק באשדוד אל בני ברק). מנתניה לראשל"צ באמצעות רכבת, מעכשיו לא תהיה בעיה בכך כלל וכלל. לגבי מודיעין לרעננה, אני מניח שמדובר עקב איזור התעשיה ופארק ההיי טק ברעננה? כי אחרת אני לא ממש רואה ביקוש מטורף לנושא.
 

oschlick

New member
מאשדוד לפתח תקווה ממש לא צריך לעבור במרכזית.
315 של ויאולה לצומת מסובים או אלוף שדה ומשם ממשיכים ב164 של אגד לפתח תקווה. דרך כביש 4 נוסעים גם קווים 322 של ויאולה ו35/351 של אגד (מקשרים בין רובעים עם ריבוי חרדים אך לא רק באשדוד אל בני ברק). מנתניה לראשל"צ באמצעות רכבת, מעכשיו לא תהיה בעיה בכך כלל וכלל. לגבי מודיעין לרעננה, אני מניח שמדובר עקב איזור התעשיה ופארק ההיי טק ברעננה? כי אחרת אני לא ממש רואה ביקוש מטורף לנושא.
הכוונה הייתה שיהיה אפשר להגיע
ממודיעין/נתניה/רעננה/ראשון לציון לאוניבריטת בר אילן ולתחנות החלפה באלוף שדה/גהה לאורך כל היום בתדירות טובה
 

olli3

New member
מנהל
הכוונה הייתה שיהיה אפשר להגיע
ממודיעין/נתניה/רעננה/ראשון לציון לאוניבריטת בר אילן ולתחנות החלפה באלוף שדה/גהה לאורך כל היום בתדירות טובה
כן נו... רק אמרתי שמאשדוד זה אפשרי
גם מאשקלון (עם לו"ז מאד מצומצם). 315 עובר גם בבר אילן ולאחר מכן נכנס לתל השומר.
 

oschlick

New member
כן נו... רק אמרתי שמאשדוד זה אפשרי
גם מאשקלון (עם לו"ז מאד מצומצם). 315 עובר גם בבר אילן ולאחר מכן נכנס לתל השומר.
גם 315 נוסע בתדירות מאוד נמוכה
והרי אם יעלו את תדירותו הוא בלאו הכי יסע ריק אחרי בר אילן. ככה שהייתי מציע להסיט אותו מבר אילן צפונה לפתח תקווה/רעננה במקום תה''ש. נוסעי תה''ש יוכלו לרדת במסוף אלוף שדה ולהחליף לקו 1 של קווים שהייתי מחזיר אותו למסוף (לא יודע למה הוציאו אותו משם, היום אין שום קו שמגיע מהמסוף לביה''ח בתדירות נורמלית).
 

olli3

New member
מנהל
גם 315 נוסע בתדירות מאוד נמוכה
והרי אם יעלו את תדירותו הוא בלאו הכי יסע ריק אחרי בר אילן. ככה שהייתי מציע להסיט אותו מבר אילן צפונה לפתח תקווה/רעננה במקום תה''ש. נוסעי תה''ש יוכלו לרדת במסוף אלוף שדה ולהחליף לקו 1 של קווים שהייתי מחזיר אותו למסוף (לא יודע למה הוציאו אותו משם, היום אין שום קו שמגיע מהמסוף לביה''ח בתדירות נורמלית).
יש יותר נוסעים לתה"ש ולבר אילן מאשר לפ"ת
או לרעננה מאשדוד. מה גם שלמה שישלמו על עוד נסיעה לתל השומר? ולמה שיצטרכו להמתין לעוד קו כדי לעשות זאת?
 

oshri5917

New member
יש יותר נוסעים לתה"ש ולבר אילן מאשר לפ"ת
או לרעננה מאשדוד. מה גם שלמה שישלמו על עוד נסיעה לתל השומר? ולמה שיצטרכו להמתין לעוד קו כדי לעשות זאת?
אולי כדאי להאריך את קו 315 לפתח תקוה
ולהפעיל קו חדש 515 מכפ"ס לאשדוד דרך כביש גהה שיאסוף ויוריד בכל תחנתיו ויסע על כביש 42 כדי שניתן יהיה להפעילו על ידי נידרפלורים ולא אוטובוסים בין עירוניים
 

olli3

New member
מנהל
אולי כדאי להאריך את קו 315 לפתח תקוה
ולהפעיל קו חדש 515 מכפ"ס לאשדוד דרך כביש גהה שיאסוף ויוריד בכל תחנתיו ויסע על כביש 42 כדי שניתן יהיה להפעילו על ידי נידרפלורים ולא אוטובוסים בין עירוניים
קודם כל מטרופולין רצתה להעלות קו בדומה למה
שאתה מדבר עליו, קו מצומת רעננה לבאר שבע (שאני מאמין שלא יבצע העלאה והורדה בכל תחנה ותחנה). תוכל לקרוא על כך כאן: http://sc.tapuz.co.il/shirshurCommuna-37733-46922714.htm מה גם שמעולם לא זכינו לשמוע משהו חדש עליו מאז... כניסה ליבנה דרך כביש 42 הוכיחה את עצמה כלא יעילה, אוטובוסים נוסעים שם דיי בלי ביקוש. כמו כן, קו 315 חייב להיות אמין בלו"ז שלו, שוב ושוב ושוב מפתח תקווה אין מספיק נוסעים לאשדוד על בסיס יומי, מדובר על נוסעים מזדמנים שפעם ב... יעזור להם העניין הזה. מתה"ש ובר אילן יש נוסעים יוממים ולכן קו שיצא מפתח תקווה ואין לדעת מתי יגיע לתה"ש ובר אילן - הוא קו לא אמין. אני חייב להבין מדוע חייב שכל קו יגיע לפתח תקווה ורעננה? גם אני נוסע לפתח תקווה המון ואני בא מבאר שבע, אני לא עובר במרכזית אם כי ברכבת מרכז ועדיין אם היה קו שמביא אותי לתה"ש הייתי משתמש בו בסיפוק רב. לא חושב שגם מב"ש יש כל כך הרבה נוסעים אל פתח תקווה.
 

oschlick

New member
יש יותר נוסעים לתה"ש ולבר אילן מאשר לפ"ת
או לרעננה מאשדוד. מה גם שלמה שישלמו על עוד נסיעה לתל השומר? ולמה שיצטרכו להמתין לעוד קו כדי לעשות זאת?
לגבי התשלום הנוסף לתה"ש
מסכים לחלוטין, צריך לעשות שאתה משלם בתחילת הנסיעה על כל קטעי הנסיעה שלך. ואולי אז באמת עדיף להשאיר את הקו מאשדוד לתה''ש. למרות שזה עדיין נראה לי תמוה שיש כל כך הרבה נוסעים מתה''ש דווקא לאשדוד ולא לראשון לציון למשל, עיר גדולה בהרבה וקרובה בהרבה, ומשם אין שום קו לתה''ש למעט 139 של קווים פעם בשלושים שנה.
 

olli3

New member
מנהל
לגבי התשלום הנוסף לתה"ש
מסכים לחלוטין, צריך לעשות שאתה משלם בתחילת הנסיעה על כל קטעי הנסיעה שלך. ואולי אז באמת עדיף להשאיר את הקו מאשדוד לתה''ש. למרות שזה עדיין נראה לי תמוה שיש כל כך הרבה נוסעים מתה''ש דווקא לאשדוד ולא לראשון לציון למשל, עיר גדולה בהרבה וקרובה בהרבה, ומשם אין שום קו לתה''ש למעט 139 של קווים פעם בשלושים שנה.
כי לראשל"צ נוסעים עם 166
ומדובר ביוממים. לאשדוד עיר גדולה שאין לה בית חולים, אין בית חולים באשדוד הרי - יש סיבה טובה מאד לנסוע לתל השומר. ועל הדרך הקו משרת גם את משרתי תל השומר ואת באי בר אילן. זו גם הסיבה שיש קו בין אשדוד לאסף הרופא (קו 313). ולעומת זאת מראשל"צ לאסף הרופא זה נעשה ע"י 433 של אגד שגם התדירות שלו לא בשמיים.
 

olli3

New member
מנהל
כי לראשל"צ נוסעים עם 166
ומדובר ביוממים. לאשדוד עיר גדולה שאין לה בית חולים, אין בית חולים באשדוד הרי - יש סיבה טובה מאד לנסוע לתל השומר. ועל הדרך הקו משרת גם את משרתי תל השומר ואת באי בר אילן. זו גם הסיבה שיש קו בין אשדוד לאסף הרופא (קו 313). ולעומת זאת מראשל"צ לאסף הרופא זה נעשה ע"י 433 של אגד שגם התדירות שלו לא בשמיים.
ובשעות שאין 166, אז 143 למסובים וההמשך עם 164
מעוד כמה ימים יהיה אפשר גם לחזור ולהחליף באלוף שדה ל164.
 

stratomaximus

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
החזרת קו 28? בשביל מה?
האם קו עירוני שפועל פעם ב- 40 או יותר דקות נחשב לקו בעל זכות קיום? לדעתי לא. יש לו מספיק תחליפים.
 

oshri5917

New member
מסכים.אין שום הצדקה לקו 28.קו מיותר לחלוטין
קו 28 אינו מיותר
צריך להחזירו לפעילות ובאותה עת להחזיר את קו 97א לפעילות ותגבר את תדירותם בשביל מה להפעיל את קו 89 במסלול מפלצתי ? למה צריכים קו מפלצתיים שיסעו כך ? לשעות הערב המסלול של קו 89 סביר לשעות היום ממש לא. קוים ארוכים מדי הם קוים לא אמינים.
 

david80

Member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
קו אוטובוס שנוסע על כל כביש 4
מאשקלון עד חיפה (ואולי עד נהרייה דרך מנהרות הכרמל). תארו לעצמיכם כמה זמן זה יחסוך נניח למי שרוצה להגיע מאשקלון לצומת רעננה ולא צריך לעבור דרך ת"א (הכרוך בהחלפת אוטובוס בתמח"ת העמוסה).
 

oshri5917

New member
קו אוטובוס שנוסע על כל כביש 4
מאשקלון עד חיפה (ואולי עד נהרייה דרך מנהרות הכרמל). תארו לעצמיכם כמה זמן זה יחסוך נניח למי שרוצה להגיע מאשקלון לצומת רעננה ולא צריך לעבור דרך ת"א (הכרוך בהחלפת אוטובוס בתמח"ת העמוסה).
דוד בעבר היו קוים 941,992
שאחד מהם לפחות נסע במסלול שהצעתה בכביש גהה נסעו בעבר קוים 165 פ"ת-רחובות שאיני יודע מה היה מסלולו 316 עמנואל-כפר סבא-פ"ת-כביש גהה-עמנואל 427 נתניה-ירושלים 428 נסע דרך כביש 40 995 חיפה-באר שבע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה