סגירת ספטמבר: הוד השרון-ת"א. למישהו יש פרטים

מצב
הנושא נעול.
כתוב שעושים עבודות פיתוח ובטיחות
אבל אם התכוונת לבדיוק איך ומה .אז תשאיר את השאלה לאחרים . ככל כנראה זה עבודגות על מסילה
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
 

amit1270

New member
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
הקו הכפול לא ייפתח ב-24/9
מה שייפתח הוא קו איילון הדרומי עד ראשל"צ-מערב.
 

down under

New member
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
בתחנות בני ברק ופ"ת סגולה כל הרציפים
עובדים ופעילים. רק בתחנת קרית אריה של פ"ת הרציף היחיד שפעיל הוא הרציף הצפוני (שלא זוכר כרגע את מספרו [האם הוא 1 או 2]).
 
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
לכל אורכה. קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר. האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
במסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל. קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות. סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012. הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
 

ravkav123

New member
במסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל. קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות. סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012. הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
סליחה .זה לא ברור לי
מפרקים את המסליה בשביל הנחת מעבר להלוכי רג אז איך ייסע כבת שאין מסליה .או איך יעברו הולכי רגל אני מכיר את רכבת בני ברק כמו כוס חלב . הוא עובר תחת גשר החדש שבו אין הולכי רגל ובהמשך יש פארק ענק של ירקון ומשם הוא יורד דרך הגשר לאיילון ומבני ברק לפתח תקווה אני לא מכיר .אז פרט
 
סליחה .זה לא ברור לי
מפרקים את המסליה בשביל הנחת מעבר להלוכי רג אז איך ייסע כבת שאין מסליה .או איך יעברו הולכי רגל אני מכיר את רכבת בני ברק כמו כוס חלב . הוא עובר תחת גשר החדש שבו אין הולכי רגל ובהמשך יש פארק ענק של ירקון ומשם הוא יורד דרך הגשר לאיילון ומבני ברק לפתח תקווה אני לא מכיר .אז פרט
הסבר
מדובר על הקמת מעבר חדש מתחת למסילות, בקרבת שכונת הדר המושבות בפתח תקווה (בין תחנת פ"ת קרית אריה לבין פ"ת סגולה). מבחינת תהליך העבודה: מפרקים את המסילה, חופרים בור עמוק, מניחים אלמט גדול מבטון שיהווה חלק מהמעבר התת קרקעי, מכסים את האלמנט ומהדקים מעליו את העפר, ומחזירים חזרה את המסילות.(הרכבות לא נוסעות במהלך כל פרק זמן העבודות).
 

ravkav123

New member
הסבר
מדובר על הקמת מעבר חדש מתחת למסילות, בקרבת שכונת הדר המושבות בפתח תקווה (בין תחנת פ"ת קרית אריה לבין פ"ת סגולה). מבחינת תהליך העבודה: מפרקים את המסילה, חופרים בור עמוק, מניחים אלמט גדול מבטון שיהווה חלק מהמעבר התת קרקעי, מכסים את האלמנט ומהדקים מעליו את העפר, ומחזירים חזרה את המסילות.(הרכבות לא נוסעות במהלך כל פרק זמן העבודות).
הבנתי .תודה על הספבר
זה מזכיר לי בדיוק לפי מה שעשו לאונבריסטה
 
במסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל. קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות. סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012. הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
מעבר להולכי רגל באמת לא קשור ישירות להכפלה
ואנו תושבי כפר סבא שבעי הבטחות לסיום ההכפלה, שלא נגמרת, כבר לפחות עשר שנים. עד עכשיו ידעתי רק על הגשר בצומת עולמית.... נאמר לי שרוכבי אופניים שמגיעים לעבודה באופנייהם מאוד יעריכו נקודה בה הם יכולים לחצות את המסילה, לכן נראה שיש פה שימוש נוסף למעבר הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה