ועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

טשאפק

New member
ועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.
 

אורי404

New member
ועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.
ימים יגידו אם זה רציני

נראה האם 'משחק המונופול' הזה של ועדת טרכטנברג בכל התחומים השונים בכלל ובתחבורה הציבורית בפרט, האם יש ניסיון באמת לשפר או, שאלה בעיקר דיבורים.
 

droriko

New member
ועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.
רק זה היה חסר לנו , עוד ועדת חקירה
הרי היתה ועדה כזאת כשמופז היה שר התחבורה והיא לא ממש תרמה יותר מדי , אז במה זאת בדיוק תועיל הועדה הזאת, מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית . בכלל הפכנו ליהות עם שמכור לועדות חקירה , מספיק לאגד סביב השולחן כמה "מצליחנים" כמו כלכלנים,שופטים ואנשי צבא והם כבר יעשו קסמים .
 

J u n k y

New member
רק זה היה חסר לנו , עוד ועדת חקירה
הרי היתה ועדה כזאת כשמופז היה שר התחבורה והיא לא ממש תרמה יותר מדי , אז במה זאת בדיוק תועיל הועדה הזאת, מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית . בכלל הפכנו ליהות עם שמכור לועדות חקירה , מספיק לאגד סביב השולחן כמה "מצליחנים" כמו כלכלנים,שופטים ואנשי צבא והם כבר יעשו קסמים .
אני אגיד לך מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית
האם אתה יכול לדמיין מה שאנחנו קוראים "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב פרטי נהנים מחופש תנועה? כשהנוסעים בתחבורה ציבורית הם נוסעים סוג ב'? האם הקריאה של הממשלה לצעירים לעבור לפריפריה באמת ישימה בלי תחבורה ציבורית יעילה? האם יתכן "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב יכולים להתנייד בסופי שבוע ובחגים? נקודות למחשבה...
 

droriko

New member
אני אגיד לך מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית
האם אתה יכול לדמיין מה שאנחנו קוראים "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב פרטי נהנים מחופש תנועה? כשהנוסעים בתחבורה ציבורית הם נוסעים סוג ב'? האם הקריאה של הממשלה לצעירים לעבור לפריפריה באמת ישימה בלי תחבורה ציבורית יעילה? האם יתכן "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב יכולים להתנייד בסופי שבוע ובחגים? נקודות למחשבה...
ובמה טרכטנברג יעזור?
מה יש לו שיטות שאנחנו לא מכירים איך להעלות תדירות ? מה הוא יודע להפליץ נהגים ?
 

J u n k y

New member
ובמה טרכטנברג יעזור?
מה יש לו שיטות שאנחנו לא מכירים איך להעלות תדירות ? מה הוא יודע להפליץ נהגים ?
בתור התחלה דרוש שינוי גישה
להתחיל להתייחס לתחבורה ציבורית כאל תשתית חיונית ולא כמשהו שמיועד רק למי שאין לו ברירה אחרת. ויש הרבה מה לעשות, נתחיל בשיתוף הנוסעים בתכנון התחבורה הציבורית ולהפסיק להעדיף את המפעילים על פני הנוסעים.
 

droriko

New member
בתור התחלה דרוש שינוי גישה
להתחיל להתייחס לתחבורה ציבורית כאל תשתית חיונית ולא כמשהו שמיועד רק למי שאין לו ברירה אחרת. ויש הרבה מה לעשות, נתחיל בשיתוף הנוסעים בתכנון התחבורה הציבורית ולהפסיק להעדיף את המפעילים על פני הנוסעים.
מה זה "דרוש שינוי גישה"? מה אתה אלון גל?
 

droriko

New member
אז מה הפתרון לדעתך?
או שאתה חושב שהתחבורה הציבורית בארץ במצב מעולה ואין מה לשפר?
יש לי כמה
1.לעשות נת"צים בכל מרכז תל אביב ולא רק בחלק ממנה(שזה ממילא בתכנית של משרד התחבורה). 2.לאכוף את הנת"צים האלה. 3.להפריד בין הנהג לנוסעים +תוספת שכר, ובכך להפוך את מקצוע הנהגות למקצוע בעל ביקוש ולפתור את המחסור בנהגים. 4.לפתוח כבר את הנת"צ בין אורלוב לבלינסון ,ולתת קדימות ברמזורים לאוטובוסים (כיום האוטובוסים שנוסעים בנתצ שבין בלינסון לגהה דווקא סובלים מאפליה ברמזורים למרבה האבסורד).
 

J u n k y

New member
יש לי כמה
1.לעשות נת"צים בכל מרכז תל אביב ולא רק בחלק ממנה(שזה ממילא בתכנית של משרד התחבורה). 2.לאכוף את הנת"צים האלה. 3.להפריד בין הנהג לנוסעים +תוספת שכר, ובכך להפוך את מקצוע הנהגות למקצוע בעל ביקוש ולפתור את המחסור בנהגים. 4.לפתוח כבר את הנת"צ בין אורלוב לבלינסון ,ולתת קדימות ברמזורים לאוטובוסים (כיום האוטובוסים שנוסעים בנתצ שבין בלינסון לגהה דווקא סובלים מאפליה ברמזורים למרבה האבסורד).
מסכים לכל מה שכתבת
אלה דברים נקודתיים - ויש עוד הרבה מאוד כאלה. כשאני מדבר על שיתוף הציבור אני מדבר בדיוק על זה - על אנשים כמוך שמשתמשים בתחבורה ציבורית ויכולים להצביע על הבעיות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה