שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
 

cwen

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
אוי, באסה

אני מניחה שזה יהיה יעיל יותר לרוב האנשים, אבל בשבילי זה חבל. מוריד לי מסלול יעיל מאוד לעבודה. לגבי 42, דווקא הגיוני - בייחוד כי הוא ו 142 כל הזמן נוסעים ביחד בקטע המשותף. אז אין שום טעם ב"מזלגות" שלהם. אתה יודע אם זה יכלול תגבור של 142 בשעות הערב?
 

עלה13

New member
אוי, באסה

אני מניחה שזה יהיה יעיל יותר לרוב האנשים, אבל בשבילי זה חבל. מוריד לי מסלול יעיל מאוד לעבודה. לגבי 42, דווקא הגיוני - בייחוד כי הוא ו 142 כל הזמן נוסעים ביחד בקטע המשותף. אז אין שום טעם ב"מזלגות" שלהם. אתה יודע אם זה יכלול תגבור של 142 בשעות הערב?
לגבי 42 דן עושה טעות...
מדובר באחד השינויים המוצלחים במסלולי הפעימה, היה נכון לתגבר משמעותית את 40 ו240 בציר מנחם בגין, ידוע לכם כמה נוסעים תל אביבים ותיירים ויוממים מבת יםהתרגלו לשינוי של 42 בתל אביב, האופציה להגיע ליותר יעדים בתל אביב בסופי שבוע, זה כיפר על שינוי מסלול קו 18, זה מחבר אלפי יוממים שמגיעם לסיפריה ולמוזאון תל אביב, אם הזמן היה הופך לקו הפופולרי בתוך תל אביב, זה אסון, אולי זה יקצר מעט (אבל רק מעט) לנוסע בת ים, אבל המחיר, חלם, מסלולו בתל אביב: רכבת מרכז, שד' שאול המלך, אבן גבירול, מרמורק, שד' רוטשילד, יהודה הלוי, שכונת השרון, אוי ויר זמיר. טוב אני הולך לסבול מכך או יותר נכון לצמצם משמעותית בנסיעה בו ולצמצם פעמיים קניה בשוק בשבוע ועוד כמה חנויות ובתי קפה שהתרגלתי אליהם, אבל הולך להיות סיפור אם אכן כך, השינוי במסלול של קו 42 הוא אחת ההצלחות הגדולות בפעימה ביחד עם התיקון האחרון של קו 40 שהוארך לאוניברסיטה, ואי ואי ואי. אה וצפו ירידה בתדירות של ארבעת המופלאים בציר מנחם בגין.
 

cwen

New member
לגבי 42 דן עושה טעות...
מדובר באחד השינויים המוצלחים במסלולי הפעימה, היה נכון לתגבר משמעותית את 40 ו240 בציר מנחם בגין, ידוע לכם כמה נוסעים תל אביבים ותיירים ויוממים מבת יםהתרגלו לשינוי של 42 בתל אביב, האופציה להגיע ליותר יעדים בתל אביב בסופי שבוע, זה כיפר על שינוי מסלול קו 18, זה מחבר אלפי יוממים שמגיעם לסיפריה ולמוזאון תל אביב, אם הזמן היה הופך לקו הפופולרי בתוך תל אביב, זה אסון, אולי זה יקצר מעט (אבל רק מעט) לנוסע בת ים, אבל המחיר, חלם, מסלולו בתל אביב: רכבת מרכז, שד' שאול המלך, אבן גבירול, מרמורק, שד' רוטשילד, יהודה הלוי, שכונת השרון, אוי ויר זמיר. טוב אני הולך לסבול מכך או יותר נכון לצמצם משמעותית בנסיעה בו ולצמצם פעמיים קניה בשוק בשבוע ועוד כמה חנויות ובתי קפה שהתרגלתי אליהם, אבל הולך להיות סיפור אם אכן כך, השינוי במסלול של קו 42 הוא אחת ההצלחות הגדולות בפעימה ביחד עם התיקון האחרון של קו 40 שהוארך לאוניברסיטה, ואי ואי ואי. אה וצפו ירידה בתדירות של ארבעת המופלאים בציר מנחם בגין.
אבל איך יתגברו?
אין אוטובוסים ואין נהגים.
 

olli3

New member
מנהל
צריך להפעיל לחץ על דן שירכשו אקורדיונים
ועל חולדאי שיפסיק עם השקרים עליהם.
למה הכל צריך ליפול על דן?
קווים לא נוסעים בצירים מרכזיים ועמוסים? האוטובוסים שלהם לא עמוסים לעייפה כמו 55 56 ו68? מטרופולין דווקא ממה שראיתי לא זקוקים למפרקיות (אולי בבוקר כן, לא יודע). כן למפרקיות אבל נדרש ביותר גם בקו 56 בעיקר וכן בקווים נוספים של חברת קווים. אני דווקא שמתי לב שהרבה מפרקיות חזרו לקווים 82 ועוד קווים שלא פעלו בהם מזה זמן רב מפרקיות וזה מבורך מאד.
 

מתן276

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
יש לך אולי קישור למודעה באינטרנט?
 

ravkav123

New member
אין לי קישור, אבל במהלך השבוע צפויה הודעה
באתר של דן ואולי גם באתר הרפורמה של משרד התחבורה
בבקשה קישורים שאולי עלולים להופיע מחר מחרתיים
תחבורה בדרך שלנו http://tahbura.wordpress.com/ הקו החדש http://www.busline.co.il/Web/Default.aspx אתר דן http://www.dan.co.il/ אוהד .רק רציתי להקל לכם לחפש את האתר .
 
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
קו 42
ייסע מתחנה מרכזית למנחם בגין ואז לעזריאלי ומשם לר"ג ולרחוב אבא הילל??
 

mister K

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
היה עדיף להזיז את 142 המהיר ולא את 42.
אם כבר אז להזיז את 142 ולפחות ליצור קישור מהיר מציר בגין ועזריאלי לרמת החייל ועתידים. כשיזיזו את 42 נישאר גם עם תדירות גרועה ברוטשילד וגם בלי קישור מהיר מעזריאלי (למעט 75 ו-76 על תדירותם המצומצמת). לכן השינוי הזה גרוע לטעמי. לגבי 289, קו מיותר שפשוט צריך לבטל ולתגבר במקומו את 89 ו-189.
 

אורי404

New member
היה עדיף להזיז את 142 המהיר ולא את 42.
אם כבר אז להזיז את 142 ולפחות ליצור קישור מהיר מציר בגין ועזריאלי לרמת החייל ועתידים. כשיזיזו את 42 נישאר גם עם תדירות גרועה ברוטשילד וגם בלי קישור מהיר מעזריאלי (למעט 75 ו-76 על תדירותם המצומצמת). לכן השינוי הזה גרוע לטעמי. לגבי 289, קו מיותר שפשוט צריך לבטל ולתגבר במקומו את 89 ו-189.
 

מתן276

New member
היה עדיף להזיז את 142 המהיר ולא את 42.
אם כבר אז להזיז את 142 ולפחות ליצור קישור מהיר מציר בגין ועזריאלי לרמת החייל ועתידים. כשיזיזו את 42 נישאר גם עם תדירות גרועה ברוטשילד וגם בלי קישור מהיר מעזריאלי (למעט 75 ו-76 על תדירותם המצומצמת). לכן השינוי הזה גרוע לטעמי. לגבי 289, קו מיותר שפשוט צריך לבטל ולתגבר במקומו את 89 ו-189.
אפשר לתגבר אותו בתמורה לצימצום התדירות של 42
גם ככה יש את 40 ו-240 שעוברים בציר בגין
 

mister K

New member
אפשר לתגבר אותו בתמורה לצימצום התדירות של 42
גם ככה יש את 40 ו-240 שעוברים בציר בגין
אבל 40 ו-240 לא מגיעים לעתידים.
השורה התחתונה היא שאין קו מהיר מציר בגין ועזריאלי לעתידים במשך כל היום. 42 איטי.
 

mister K

New member
אפשר לתגבר אותו בתמורה לצימצום התדירות של 42
גם ככה יש את 40 ו-240 שעוברים בציר בגין
וגם אם יתגברו את 142 זה לא ישנה...
כל עוד הוא לא יעבור בעזריאלי. החשיבה בשינוי הזה עקומה. צריך פשוט להעביר את 142 ולהשאיר את 42 ברוטשילד.
 

cwen

New member
וגם אם יתגברו את 142 זה לא ישנה...
כל עוד הוא לא יעבור בעזריאלי. החשיבה בשינוי הזה עקומה. צריך פשוט להעביר את 142 ולהשאיר את 42 ברוטשילד.
אבל אפשר לעבור מקו לקו, זוכר?
מה הבעיה? עולים בעזריאלי על הקו הראשון שמגיע לאבא הלל (42, 531, 524, 525), נוסעים איתו עד הקניון ושם אפשר להחליף לשלל קווים. בשעות העומס ממילא יש בעזריאלי גם את 141, 75 ו 76 שאיתם אפשר להמשיך ישר לוולנברג. ואפשר כמובן גם לעלות על 40 או 240 ולרדת מהם ברכבת מרכז שם יש גם 142.
 

mister K

New member
אבל אפשר לעבור מקו לקו, זוכר?
מה הבעיה? עולים בעזריאלי על הקו הראשון שמגיע לאבא הלל (42, 531, 524, 525), נוסעים איתו עד הקניון ושם אפשר להחליף לשלל קווים. בשעות העומס ממילא יש בעזריאלי גם את 141, 75 ו 76 שאיתם אפשר להמשיך ישר לוולנברג. ואפשר כמובן גם לעלות על 40 או 240 ולרדת מהם ברכבת מרכז שם יש גם 142.
ובכל זאת...
קו 142 הוא סוג של קו מהיר ולכן הגיוני שגם בקטע הנסיעה בין הר ציון לרכבת הוא ייסע בדרך הכי מהירה והכי אטרקטיבית, לעומת 42 שהוא קו פחות מהיר ולכן אין מניעה גם להעביר אותו ברוטשילד במקום בבגין. אמנם לא בדקתי, אבל לדעתי מעזריאלי יש הרבה יותר נוסעים לרמת החייל ולעתידים מאשר מרוטשילד ושאול המלך. לכן עדיף שהקו המהיר יותר יעבור שם ושקו 42 ייתן את הקישור לרוטשילד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה