קו
של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100

מצב
הנושא נעול.
קו
של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100
אגד תפעיל קו חדש ומספרו 100 החל מ- 1/9/11. הקו יפעל מחניון שפירים של הנתיב המהיר לירושלים ובחזרה, לרבות סיבוב בבניני האומה וקרית הממשלה. התדירות מירושלים כל 20-30 דקות, משפירים כל 30 דקות. ההודעה באתר אגד http://www.egged.co.il/displayNodesInSiteByParentId.asp?lngCategoryID=1357#100
ועד שתהיה רכבת מהירה לירושלים,בינתיים קו מהיר
חדש לאגד מחניון שפירים לקרית הממשלה בירושלים - קו 100: קו חדש! קו 100, מהנתיב המהיר לי"ם וחזרה, יחל לפעול ביום ה' 1.9 17/08/2011 עולים לכנסת עם קו 100, בלי פקקים, בלי בעיות חנייה ובלי הוצאות דלק! אנו משיקים קו חדש, קו 100, מהנתיב המהיר לקריית הממשלה בירושלים. הקו החדש ייצא מחניון שפירים וייסע ישירות לקריית הממשלה. השירות החדש יאפשר שימוש בחניה החינמית שבמתחם הנתיב המהיר והגעה מהירה לירושלים באמצעות מסלול התחבורה הציבורית הייעודי בכניסה לעיר. מחיר הנסיעה בקו החדש הוא 16 שקלים לכיוון ו-30 שקלים הלוך ושוב, זמן הנסיעה המשוער הוא כ-40 דקות. תדירות הנסיעה לירושלים תעמוד על אוטובוס כל 20 דקות החל מ-6:40 ועד 9:00 ואוטובוס כל חצי שעה, בין השעות 9:00-16:00. בכיוון ההפוך, ייצא הקו מירושלים בין השעות 9:30 ל-20:00, בתדירות של אוטובוס לחצי שעה. הקו החדש יעבור בדרך לירושלים בבנייני האומה, בית המשפט, קריית הממשלה, קמפוס גבעת רם, מנהל מקרקעי ישראל והמוסד לביטוח הלאומי, ובכיוון השני משדרות רבין, קרית הממשלה, וולפסון, מוזיאון המדע, הכנסת, בית המשפט ומשרד החוץ אל חניון שפירים. השירות החדש מאפשר לעובדי מדינה, אנשי עסקים, סטודנטים ומבקרים בקריית המוזיאונים לוותר על פקקים, בעיות חנייה והוצאות דלק ולעבור לנסיעה זולה, בטוחה ומהירה באוטובוס.
 

אוהד11

New member
קו
של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100
אגד תפעיל קו חדש ומספרו 100 החל מ- 1/9/11. הקו יפעל מחניון שפירים של הנתיב המהיר לירושלים ובחזרה, לרבות סיבוב בבניני האומה וקרית הממשלה. התדירות מירושלים כל 20-30 דקות, משפירים כל 30 דקות. ההודעה באתר אגד http://www.egged.co.il/displayNodesInSiteByParentId.asp?lngCategoryID=1357#100
 

Ccyclist

Well-known member
קו
של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100
אגד תפעיל קו חדש ומספרו 100 החל מ- 1/9/11. הקו יפעל מחניון שפירים של הנתיב המהיר לירושלים ובחזרה, לרבות סיבוב בבניני האומה וקרית הממשלה. התדירות מירושלים כל 20-30 דקות, משפירים כל 30 דקות. ההודעה באתר אגד http://www.egged.co.il/displayNodesInSiteByParentId.asp?lngCategoryID=1357#100
100 זה המספר ההיסטורי לקהיר

חבל לתת את המספר הזה לגרסה מצומצמת של 405 / 480
 

Astroo

New member
קו
של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100
אגד תפעיל קו חדש ומספרו 100 החל מ- 1/9/11. הקו יפעל מחניון שפירים של הנתיב המהיר לירושלים ובחזרה, לרבות סיבוב בבניני האומה וקרית הממשלה. התדירות מירושלים כל 20-30 דקות, משפירים כל 30 דקות. ההודעה באתר אגד http://www.egged.co.il/displayNodesInSiteByParentId.asp?lngCategoryID=1357#100
יופי של רעיון
 

דוד311

New member
ועד שתהיה רכבת מהירה לירושלים,בינתיים קו מהיר
חדש לאגד מחניון שפירים לקרית הממשלה בירושלים - קו 100: קו חדש! קו 100, מהנתיב המהיר לי"ם וחזרה, יחל לפעול ביום ה' 1.9 17/08/2011 עולים לכנסת עם קו 100, בלי פקקים, בלי בעיות חנייה ובלי הוצאות דלק! אנו משיקים קו חדש, קו 100, מהנתיב המהיר לקריית הממשלה בירושלים. הקו החדש ייצא מחניון שפירים וייסע ישירות לקריית הממשלה. השירות החדש יאפשר שימוש בחניה החינמית שבמתחם הנתיב המהיר והגעה מהירה לירושלים באמצעות מסלול התחבורה הציבורית הייעודי בכניסה לעיר. מחיר הנסיעה בקו החדש הוא 16 שקלים לכיוון ו-30 שקלים הלוך ושוב, זמן הנסיעה המשוער הוא כ-40 דקות. תדירות הנסיעה לירושלים תעמוד על אוטובוס כל 20 דקות החל מ-6:40 ועד 9:00 ואוטובוס כל חצי שעה, בין השעות 9:00-16:00. בכיוון ההפוך, ייצא הקו מירושלים בין השעות 9:30 ל-20:00, בתדירות של אוטובוס לחצי שעה. הקו החדש יעבור בדרך לירושלים בבנייני האומה, בית המשפט, קריית הממשלה, קמפוס גבעת רם, מנהל מקרקעי ישראל והמוסד לביטוח הלאומי, ובכיוון השני משדרות רבין, קרית הממשלה, וולפסון, מוזיאון המדע, הכנסת, בית המשפט ומשרד החוץ אל חניון שפירים. השירות החדש מאפשר לעובדי מדינה, אנשי עסקים, סטודנטים ומבקרים בקריית המוזיאונים לוותר על פקקים, בעיות חנייה והוצאות דלק ולעבור לנסיעה זולה, בטוחה ומהירה באוטובוס.
אפשר לשלב עם ההסעות של הנתיב המהיר?
למה לא מציינים שבשילוב בין הקו החדש הזה לבין שירות ההסעות החינמי של הנתיב המהיר מתקבל תחליף זול יותר לקו 480, שגם מפזר ביעדים טובים בירושלים ובתל אביב?
 

olli3

New member
מנהל
אפשר לשלב עם ההסעות של הנתיב המהיר?
למה לא מציינים שבשילוב בין הקו החדש הזה לבין שירות ההסעות החינמי של הנתיב המהיר מתקבל תחליף זול יותר לקו 480, שגם מפזר ביעדים טובים בירושלים ובתל אביב?
אם זה אפשרי - זה מעולה.
 

spoop

New member
אפשר לשלב עם ההסעות של הנתיב המהיר?
למה לא מציינים שבשילוב בין הקו החדש הזה לבין שירות ההסעות החינמי של הנתיב המהיר מתקבל תחליף זול יותר לקו 480, שגם מפזר ביעדים טובים בירושלים ובתל אביב?
מה זה שירות ההסעות החינמי של הנתיב המנהיר?
 
אפשר לשלב עם ההסעות של הנתיב המהיר?
למה לא מציינים שבשילוב בין הקו החדש הזה לבין שירות ההסעות החינמי של הנתיב המהיר מתקבל תחליף זול יותר לקו 480, שגם מפזר ביעדים טובים בירושלים ובתל אביב?
אם אינני טועה בשירות החינמי יכולים להשתמש
משתמשים של הנתיב המהיר, כלומר אנשים שמשלמים על הנתיב המהיר. מאתר דן: "הנתיב המהיר מיועד לכלי רכב ציבוריים ופרטיים (למעט משאיות), ומטרתו להקל על ציבור הנהגים, המנויים לשירות, להיכנס לתל אביב. לרשות הנהגים עומד מתחם "חנה וסע", הממוקם באמצע הנתיב בסמוך למחלף שפירים. המתחם כולל מקומות חניה ללמעלה מ- 2,000 כלי רכב, ממנו יופעל שירות הסעות באוטובוסים לשימוש החונים המעוניינים להגיע לאיזור הקריה בתל אביב והבורסה ברמת גן, עמדת בידוק לכלי רכב מרובי תפוסה, בית קפה ועוד." כך שלא יהיה ניתן לשלב ולדעתי בצדק. שירות ההסעות החינמי ניתן כשירות עבור משתמשי שירות אחר (הנתיב המהיר) בתשלום. הקו של אגד לא חינמי, כי הוא ניתן כשירות שלא משולב עם שירות אחר בתשלום. אין הכוונה של השירות החינמי ושל קו 100 של אגד לתת אלטרנטיבה זולה יותר לקו 480. לא אגד ולא דן עד כדי כך טיפשים. אין ארוחות חינם.
 

alantan

New member
אם אינני טועה בשירות החינמי יכולים להשתמש
משתמשים של הנתיב המהיר, כלומר אנשים שמשלמים על הנתיב המהיר. מאתר דן: "הנתיב המהיר מיועד לכלי רכב ציבוריים ופרטיים (למעט משאיות), ומטרתו להקל על ציבור הנהגים, המנויים לשירות, להיכנס לתל אביב. לרשות הנהגים עומד מתחם "חנה וסע", הממוקם באמצע הנתיב בסמוך למחלף שפירים. המתחם כולל מקומות חניה ללמעלה מ- 2,000 כלי רכב, ממנו יופעל שירות הסעות באוטובוסים לשימוש החונים המעוניינים להגיע לאיזור הקריה בתל אביב והבורסה ברמת גן, עמדת בידוק לכלי רכב מרובי תפוסה, בית קפה ועוד." כך שלא יהיה ניתן לשלב ולדעתי בצדק. שירות ההסעות החינמי ניתן כשירות עבור משתמשי שירות אחר (הנתיב המהיר) בתשלום. הקו של אגד לא חינמי, כי הוא ניתן כשירות שלא משולב עם שירות אחר בתשלום. אין הכוונה של השירות החינמי ושל קו 100 של אגד לתת אלטרנטיבה זולה יותר לקו 480. לא אגד ולא דן עד כדי כך טיפשים. אין ארוחות חינם.
למה לא בעצם? איזו הוכחה נדרשת לשימוש בשאטל?
 
למה לא בעצם? איזו הוכחה נדרשת לשימוש בשאטל?
אני לא מנוי בנתיב המהיר, אז אני לא יודע מה
פיסית נדרש, אבל נדרש להיות מנוי בנתיב המהיר, כך שאני מניח שנדרשת הצגת הוכחה שהמשתמש מנוי. אתה הרי לא מתאר לעצמך שיונייטד טורס מעלים נוסעים ככה סתם. אפשרות כזו גם תפגע מאוד בשירות המידיבוסים של הנתיב המהיר, אם נוסעי 480 פתאום יתחילו להעמיס עליו.
 

alantan

New member
אני לא מנוי בנתיב המהיר, אז אני לא יודע מה
פיסית נדרש, אבל נדרש להיות מנוי בנתיב המהיר, כך שאני מניח שנדרשת הצגת הוכחה שהמשתמש מנוי. אתה הרי לא מתאר לעצמך שיונייטד טורס מעלים נוסעים ככה סתם. אפשרות כזו גם תפגע מאוד בשירות המידיבוסים של הנתיב המהיר, אם נוסעי 480 פתאום יתחילו להעמיס עליו.
עד כמה שידוע לי, טעות בידך
שירות המיניבוס הוא שירות שניתן לכל נוסע שנמצא בחניון. החניון עצמו הוא חינמי, ולא דורש מנוי. אם אני טועה, שמישהו בפורום שכן יודע יתקן אותי. בכל אופן קשה לי לדמיין שמספר רב של נוסעים יעשו את החישוב 1+1 שעשה כאן אולי.
 

אורי404

New member
עד כמה שידוע לי, טעות בידך
שירות המיניבוס הוא שירות שניתן לכל נוסע שנמצא בחניון. החניון עצמו הוא חינמי, ולא דורש מנוי. אם אני טועה, שמישהו בפורום שכן יודע יתקן אותי. בכל אופן קשה לי לדמיין שמספר רב של נוסעים יעשו את החישוב 1+1 שעשה כאן אולי.
אני כמעט בטוח, שאתה צודק, אלן. לפי הדבר הבא->
לדברי ידיד שלי, שגר באזור מושבי לוד, יש כאלה תושבים, שמגיעים באופניים מכיוון המושבים לחניון הנתיב המהיר. משם הם ממשיכים בהסעת השאטלים לתוך תל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה