לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 
שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
המשך >>

קו של אגד מהנתיב המהיר לירושלים - 100
<< ההודעה הנוכחית
18/08/2011 | 10:28
50
1627
אגד תפעיל קו חדש ומספרו 100 החל מ- 1/9/11.
הקו יפעל מחניון שפירים של הנתיב המהיר לירושלים ובחזרה, לרבות סיבוב בבניני האומה וקרית הממשלה.
התדירות מירושלים כל 20-30 דקות, משפירים כל 30 דקות.

ההודעה באתר אגד http://www.egged.co.il/displayNodesInSiteByParentI...
תחבורה ציבורית >>
ועד שתהיה רכבת מהירה לירושלים,בינתיים קו מהיר
18/08/2011 | 01:13
39
41
חדש לאגד מחניון שפירים לקרית הממשלה בירושלים - קו 100:

קו חדש! קו 100, מהנתיב המהיר לי"ם וחזרה, יחל לפעול ביום ה' 1.9 17/08/2011
עולים לכנסת עם קו 100, בלי פקקים, בלי בעיות חנייה ובלי הוצאות דלק! אנו משיקים קו חדש, קו 100, מהנתיב המהיר לקריית הממשלה בירושלים. הקו החדש ייצא מחניון שפירים וייסע ישירות לקריית הממשלה. השירות החדש יאפשר שימוש בחניה החינמית שבמתחם הנתיב המהיר והגעה מהירה לירושלים באמצעות מסלול התחבורה הציבורית הייעודי בכניסה לעיר.

מחיר הנסיעה בקו החדש הוא 16 שקלים לכיוון ו-30 שקלים הלוך ושוב, זמן הנסיעה המשוער הוא כ-40 דקות. תדירות הנסיעה לירושלים תעמוד על אוטובוס כל 20 דקות החל מ-6:40 ועד 9:00 ואוטובוס כל חצי שעה, בין השעות 9:00-16:00. בכיוון ההפוך, ייצא הקו מירושלים בין השעות 9:30 ל-20:00, בתדירות של אוטובוס לחצי שעה.

הקו החדש יעבור בדרך לירושלים בבנייני האומה, בית המשפט, קריית הממשלה, קמפוס גבעת רם, מנהל מקרקעי ישראל והמוסד לביטוח הלאומי, ובכיוון השני משדרות רבין, קרית הממשלה, וולפסון, מוזיאון המדע, הכנסת, בית המשפט ומשרד החוץ אל חניון שפירים.

השירות החדש מאפשר לעובדי מדינה, אנשי עסקים, סטודנטים ומבקרים בקריית המוזיאונים לוותר על פקקים, בעיות חנייה והוצאות דלק ולעבור לנסיעה זולה, בטוחה ומהירה באוטובוס.

תחבורה ציבורית >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
אפשר לשלב עם ההסעות של הנתיב המהיר?
18/08/2011 | 11:22
38
38
למה לא מציינים שבשילוב בין הקו החדש הזה לבין שירות ההסעות החינמי של הנתיב המהיר מתקבל תחליף זול יותר לקו 480, שגם מפזר ביעדים טובים בירושלים ובתל אביב?
תחבורה ציבורית >>
אם זה אפשרי - זה מעולה.
18/08/2011 | 13:30
14
מה זה שירות ההסעות החינמי של הנתיב המנהיר?
18/08/2011 | 17:42
24
אם אינני טועה בשירות החינמי יכולים להשתמש
18/08/2011 | 17:48
12
51
משתמשים של הנתיב המהיר, כלומר אנשים שמשלמים על הנתיב המהיר.
מאתר דן:
"הנתיב המהיר מיועד לכלי רכב ציבוריים ופרטיים (למעט משאיות), ומטרתו להקל על ציבור הנהגים, המנויים לשירות, להיכנס לתל אביב. לרשות הנהגים עומד מתחם "חנה וסע", הממוקם באמצע הנתיב בסמוך למחלף שפירים. המתחם כולל מקומות חניה ללמעלה מ- 2,000 כלי רכב, ממנו יופעל שירות הסעות באוטובוסים לשימוש החונים המעוניינים להגיע לאיזור הקריה בתל אביב והבורסה ברמת גן, עמדת בידוק לכלי רכב מרובי תפוסה, בית קפה ועוד."

כך שלא יהיה ניתן לשלב ולדעתי בצדק. שירות ההסעות החינמי ניתן כשירות עבור משתמשי שירות אחר (הנתיב המהיר) בתשלום.
הקו של אגד לא חינמי, כי הוא ניתן כשירות שלא משולב עם שירות אחר בתשלום.
אין הכוונה של השירות החינמי ושל קו 100 של אגד לתת אלטרנטיבה זולה יותר לקו 480. לא אגד ולא דן עד כדי כך טיפשים.
אין ארוחות חינם.


תחבורה ציבורית >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
למה לא בעצם? איזו הוכחה נדרשת לשימוש בשאטל?
( לעמוד שלי בתפוז )
18/08/2011 | 17:56
8
17
אני לא מנוי בנתיב המהיר, אז אני לא יודע מה
18/08/2011 | 18:05
7
21
פיסית נדרש, אבל נדרש להיות מנוי בנתיב המהיר, כך שאני מניח שנדרשת הצגת הוכחה שהמשתמש מנוי.

אתה הרי לא מתאר לעצמך שיונייטד טורס מעלים נוסעים ככה סתם.
אפשרות כזו גם תפגע מאוד בשירות המידיבוסים של הנתיב המהיר, אם נוסעי 480 פתאום יתחילו להעמיס עליו.
תחבורה ציבורית >>
עד כמה שידוע לי, טעות בידך
( לעמוד שלי בתפוז )
18/08/2011 | 18:21
1
28
שירות המיניבוס הוא שירות שניתן לכל נוסע שנמצא בחניון. החניון עצמו הוא חינמי, ולא דורש מנוי. אם אני טועה, שמישהו בפורום שכן יודע יתקן אותי.

בכל אופן קשה לי לדמיין שמספר רב של נוסעים יעשו את החישוב 1+1 שעשה כאן אולי.
תחבורה ציבורית >>
אני כמעט בטוח, שאתה צודק, אלן. לפי הדבר הבא->
18/08/2011 | 18:58
18
לדברי ידיד שלי, שגר באזור מושבי לוד, יש כאלה תושבים, שמגיעים באופניים מכיוון המושבים לחניון הנתיב המהיר.
משם הם ממשיכים בהסעת השאטלים לתוך תל אביב.
תחבורה ציבורית >>
לא משלמים שקל אחד.
18/08/2011 | 18:31
3
38
מי שנוסע בנתיב המהיר משלם. במידה ומדובר ברכב עם 3 נוסעים ומעלה או 4 נוסעים ומעלה (תלוי בעומס על כביש 1), אתה מקבל אישור לנסוע על הנתיב המהיר בחינם.

מה שקורה בבוקר בחניון של הנתיב המהיר הוא שאנשים באים, מחנים את רכביהם שם ללא כל עלות. ומכאן יש שתי אופציות: נוסעים בהסעות של הנתיב המהיר, קו 2 למתחם הבורסה וקו 1 לעזריאלי, הקריה והאיזור. לחילופין מתאגדים כמה עמיתים לעבודה ונוסעים ברכב אחד. הכוונה היא שכולם מגיעים לחניון של הנתיב המהיר וכל פעם לפי התור מישהו נוסע עם הרכב שלו ומסיע את כל השאר. למה זה תורם? למהירות נסיעה בדרך לעבודה וחסכון במקומות חניה במקום העבודה.

חבר שלי מראשל"צ כל הזמן עושה את זה. אבא שלו ממשיך לקרית שדה התעופה, הוא נכנס לחניון של הנתיב המהיר, מוריד את חבר שלי שם. אבא שלו ממשיך לקרית שדה התעופה וחבר שלי ממשיך עם ההסעות של הנתיב המהיר.
תחבורה ציבורית >>
מה שכתבת נכון, אבל שים לב למקרים:
18/08/2011 | 18:46
2
31
1. חברים שמתאגדים - אם נוסעים 3-4 נוסעים ברכב אחד הם לא משלמים.
2. מי שמוריד נוסע בחניון וחוזר חזרה לכיוון ירושלים לא משלם.
זה נועד לעודד אי כניסה ברכב לתל אביב.
אבל בכל מקרה מדובר במקרים בהם היה שימוש של כלי רכב בנתיב המהיר (בקטע המזרחי שלו).
לנתיב המהיר יש כללים המגדירים גם פטור מתשלום.
זה לא סותר את ההתלייה של שירות ההסעות החינמי בשימוש בנתיב המהיר.

בכל מקרה - אחרי ה-1.9 נדע האם השילוב יהיה אפשרי. אני בטוח שאגד חשבו על כך.
תחבורה ציבורית >>
נו, רשמתי על המקרים האלו.
18/08/2011 | 19:05
1
14
מי שמוריד בחניון יכול להמשיך הן לכיוון ירושלים והן לכיוון תל אביב על כביש 1, בלי כניסה לנתיב המהיר.

ידוע שזה נועד לעודד אי כניסה של כלי רכב לתל אביב וזה מצליח, מאד אפילו, החניון בתפוסה מלאה וראיתי שגם בונים שם עוד קצת מקומות חניה.

אני בטוח שאג חשבו על זה שרוב הנוסעים לא יעשו לעצמם חיים קשים ויעדיפו לעלות על אוטובוס אחד. מנגד דווקא אלו שצריכים מאיזור עזריאלי ובית מעריב ימצאו לקווי הנתיב המהיר שימוש טוב.

מה שבטוח זה שהוא לא ישמש יוממים מירושלים לת"א.
תחבורה ציבורית >>
אולי הכוונה הפוכה בכלל?
19/08/2011 | 16:18
10
לנצל את הנסיעה של המיניבוסים הריקים בחזרה לחניון בבוקר, כדי שיעלו עליהם אנשים מתל אביב שרוצים להגיע לירושלים?
תחבורה ציבורית >>
אין צורך להיות מנוי כדי להשתמש בשאטלים
18/08/2011 | 18:34
24
השימוש בחניון החנה וסע הוא חינם (וזה הרי כל הרעיון) וכל מי שנכנס לחניון יכול להשתמש בשאטלים ללא תשלום נוסף ובלי צורך במנוי. רק נהגים שנוסעים בנתיב המהיר נדרשים להרשם כמנויים.

אני בכלל לא בטוח שנדרשת הוכחה כלשהי כדי לעלות לשאטלים, הרי זה לא שהחניון הוא במיקום מבוקש. אפשר בהחלט להניח שהרוב המוחלט של האנשים שעולים לשאטל החנו את רכבם בחניון ואינם נוסעים בשאטלים להנאתם או כדי לחסוך ארבעה שקלים בנסיעה לירושלים.
תחבורה ציבורית >>
שלום עמוד השדרה
20/08/2011 | 04:09
2
34
שירות ההסעות ממתחם החנה וסע הסמוך למחלף שפירים מיועד לכל מי שמעוניין להכנס לתל אביב ללא רכב ולהנות מנסיעה מהירה ונוחה בנתיב המהיר. מתוקף מיקומו של המתחם רוב הנוסעים מגיעים אליו ברכבם הפרטי, אולם אם הם בוחרים להשאיר את רכבם במתחם ולנסוע בשאטלים הם פטורים מתשלום (זאת בתנאי שביציאתם מהמתחם הם חוזריםם לכביש מס' 1 ולא ממשיכים על הקטע של הנתיב המהיר מהמתחם לתל אביב). עם זאת, גם רוכבי אופניים שמגיעים מהאזור נעזרים בשאטלים וזאת ללא כל תשלום לנתיב המהיר. שימו לב כי הנסיעה למתחם החנייה באופניים מסוכנת ולא מומלצת.

חשוב להזכיר כי כל רכב שנכנס לנתיב המהיר, בין אם הוא נשאר במתחם החניה ובין אם לא, חייב להיות מנוי של הנתיב המהיר, גם אם הוא זכאי לפטור מתשלום אגרת הנסיעה (רכב רב תפוסה או בעל תו נכה קשה). הרישום כמנוי מתבצע בקלות דרך אתר האינטרנט של הנתיב המהיר או במוקד הטלפוני, ללא דמי הרשמה או תשלום חודשי קבוע.

נסיעה טובה!
תחבורה ציבורית >>
רבה!
20/08/2011 | 14:31
4
הנסיעה למתחם החנייה באופניים
( לעמוד שלי בתפוז )
21/08/2011 | 03:52
23
לא רק שהיא מסוכנת ולא מומלצת, אלא גם בלתי-חוקית, שכן על רוכב האופניים להכנס מדרך מהירה.
תחבורה ציבורית >>
אני לא מבין את ההגיון בקו הזה...
19/08/2011 | 15:27
22
29
מישהו מצפה שנוסעים מגוש דן יגיעו ברכב לחניון ויקחו משם אוטובוס לירושלים?

ולמה לוח הזמנים אינו מאפשר לנסוע בבוקר מירושלים ולחזור אחה"צ מתל אביב?
תחבורה ציבורית >>
אולי מישהו מצפה שיבואו לשם מיישובי האיזור...
19/08/2011 | 15:32
16
מיישובי האיזור כמו בית דגן, אור יהודה וזה כמובן לא משהו שנראה לי שחשבו עליו.
תחבורה ציבורית >>
לגבי השאלה השניה, לפי מה שאגד כתבו
19/08/2011 | 15:45
19
26
הם מייעדים את הקו הזה ליוממים הנוסעים לעבוד או ללמוד בירושלים ולנוסעים מזדמנים המעוניינים לבקר באתרים בירושלים, שבדרך כלל מגיעים ברכב לירושלים.
מי שיסע בכוון ההפוך כיצד יגיע לתל אביב מהחניון? באמצעות הסעות החינם?
יכול להיות שהלו"ז הזה הוא חלק מההגנה על קווי 405 ו 480.
ולגבי השאלה הראשונה - אגד כנראה מצפים לכך ממי שרוצה לחסוך את הפקקים בכניסה לירושלים ולחסוך כסף על דלק או על חניה ליד מסוף 2000.
ימים יגידו האם המחשבה מאחורי הקו הזה הייתה נכונה או לא.
כוון המחשבה שמגדיר קו שמטרתו העיקרית היא הורדת מכוניות מכביש ת"א-ירושלים ומרחובות ירושלים הוא נכון ומהווה ניסיון יפה.
תחבורה ציבורית >>
אפשר לעשות קו ישיר מתל אביב לקרית הממשלה
19/08/2011 | 16:11
18
19
יהיה יותר יעיל מקו שיוצא מחניון שפירים.
תחבורה ציבורית >>
מהיכן בתל אביב?
19/08/2011 | 16:24
17
17
איזו נקודת מוצא בתל אביב עדיפה לנוסעים ברכב, כך שלא יצטרכו לשלם (והרבה) על החניה?
חניה במסוף 2000 (שהוא דווקא אחד הזולים בתל אביב) עולה כמו מחיר הנסיעה בקו 100.
תחבורה ציבורית >>
כמו מחיר הנסיעה בכוון אחד
19/08/2011 | 16:26
10
למה שיגיעו ברכב?
19/08/2011 | 16:34
11
8
כי הקו הזה פונה למשתמשים ברכב
19/08/2011 | 16:41
10
12
הקו הזה לא בונה על משתמשים בקווים העירוניים בתל אביב.
למשתמשים בקווים העירוניים יש את 480 או 405 ובירושלים קווים פנימיים.

הקו הזה מיועד, לפי דברי אגד המפורשים, לאנשים שכיום נוסעים ברכב בין תל אביב לירושלים. אם הם יצטרכו לשלם על חניה בתל אביב או להשתמש בקווי אוטובוס עירוניים בתל אביב או בגוש דן, הם פשוט לא ישתמשו בו וימשיכו להשתמש ברכב.

שים לב למספר הקו - 100 ולא עוד 4XX. גם לכך יש משמעות.
תחבורה ציבורית >>
המספר זה רק ענין של מיתוג
19/08/2011 | 17:12
9
4
אני לא רואה סיבה הגיונית שמי שיש לו רכב ישלם פחות על נסיעה באוטובוס לירושלים ממי שאין לו. למה לנוסעים הרגילים אין קו ישיר לקרית הממשלה?
תחבורה ציבורית >>
בדיוק, זה עניין של מיתוג וזה לא "רק"
19/08/2011 | 17:22
8
7
על מנת למשוך אנשים לוותר על שימוש ברכב ולעבור לנסוע באוטובוס, יש צורך בשיווק ממוקד. המספר של הקו, האפשרות לחנות בחינם, העלות הנמוכה של הנסיעה באוטובוס והפיזור בתחנות היעד (בסדר חשיבות עולה) הם מרכיבי השיווק הממוקד.

הנוסעים "הרגילים" ממילא ימשיכו לנסוע כפי שנוסעים היום (אלא אם תעבוד האופציה של השימוש בהסעות חינם).
תחבורה ציבורית >>
אגב, אולי קו 100 יופעל באמצעות מיניבוסים
19/08/2011 | 17:33
9
או מידיבוסים?
לפי התדירות שלו, זה הגיוני.
ואם כך יהיה, זה עוד מרכיב של מיתוג.
תחבורה ציבורית >>
אתה באמת חושב שלאנשים משנה מה מספר האוטובוס?
19/08/2011 | 22:03
6
4
העובדה היא שיש העדפה של אוכלוסיה מסוג אחד על כלל האוכלוסיה. זה אותו עיקרון כמו קוי המהדרין למיניהם: "לתפור" את המסלול על פי הצרכים של אוכלוסיה מסוימת ולהוזיל את מחיר השירות.
תחבורה ציבורית >>
אבל זו הדרך הנכונה למשוך אוכלוסיה שכיום לא
20/08/2011 | 15:04
5
5
משתמשת בתחבורה ציבורית, להשתמש בתחבורה הציבורית, לפחות חלקית.
תפירת פתרונות ממוקדים, בתנאי שהפרסום שלהם הוגן, בעיני הוא חיובי.

הבעיה עם קווי המהדרין בעיני אינה המחיר שלהם או המסלולים שלהם ואפילו לו סידורי הישיבה בהם, אלא הפרסום הלעיתים מטעה ולא הוגן שלהם ואי ציונם כקווים כאלה, למרות שבפועל הם כאלה.

במקרה של קו 100, מדובר בנסיון לעודד משתמשי רכב פרטי לעבור להשתמש בתחבורה ציבורית. בראיה רחבה של התחבורה הציבורית, ניסיון כזה הוא חיובי.
דווקא זו דוגמא לתחבורה ציבורית שמתמקדת בצרכים ולא נקבעת על פי תיאוריות של מתכננים. כשמתמקדים בצרכים ברור שפונים לאוכלוסיה מסויימת. אין דבר כזה התאמה לצרכים של כולם. כשמנסים להתאים פתרון שיענה לצרכים של כולם, מקבלים בהרבה מקרים פתרון שלא עונה לצרכים של אף אחד.
ולא מדובר כאן בשירות שבא על חשבון שירות אחר, לכן אף אחד שלא נכלל ב"אוכלוסיה המסוימת" לא נפגע.
תחבורה ציבורית >>
צ"ל: ואפילו לא סידורי הישיבה
20/08/2011 | 15:38
1
המטרה של תחבורה ציבורית היא לא לענות על הצורך
20/08/2011 | 23:05
3
3
של מגזר מסוים באוכלוסיה... לכל הנוסעים יש זכות שווה לקבל שירות טוב, ולא מקובל עלי שיהיה שיפור רק בקטע אחד...
תחבורה ציבורית >>
אתה מעדיף להיות צודק מאשר להיות חכם
20/08/2011 | 23:41
3
בגישה הזו התחבורה הציבורית (כמו כמעט כל תחום אחר) לא תתקדם ולא תשתפר לעולם, וודאי לא תמשוך אליה צרכנים נוספים.
תחבורה ציבורית >>
ואגב, אם זו הגישה שלך, האם אתה נגד כרטיסי
20/08/2011 | 23:49
1
3
החופשי הסמסטריאלים והשנתיים של הסטודנטים? הם הרי מיועדים למגזר מסויים באוכלוסיה וזולים בהרבה מהרצף המקביל של כרטיסי החופשי-חודשי לכלל האוכלוסיה.
האם אתה נגד קו 784 של אגד מת"א לטכניון שמיועד בעיקר עבור סטודנטים?
תחבורה ציבורית >>
אני לא נגד, אני רוצה שיהיו הטבות לכל משתמשי
21/08/2011 | 02:38
4
התחבורה בהווה ובעתיד...
המתכונת של השירות החדש, ובמיוחד נקודות המוצא והיעד ושעות הפעילות, מייחדים אותו לפלח שוק מצומצם מאד.
תחבורה ציבורית >>
רידיניג :) למרות שגם מסביב למרכזית יש חניה
19/08/2011 | 17:48
3
9
בחינם, אני בספק אם כל כך הרבה ששים להחנות את רכבם באיזור.
תחבורה ציבורית >>
רידינג היה מתאים לשירות כזה מת"א לחיפה
19/08/2011 | 18:34
2
6
נראה לי שלירושלים החניון של הנתיב המהיר עדיף על רידינג.
לאגד הוא בטוח עדיף.
תחבורה ציבורית >>
אמרתם ת,
19/08/2011 | 18:43
1
אמרתם ת"א... זה מקום שיש בו חניה חינם בת"א.
19/08/2011 | 18:44
2
מאפשר, אחרי 9:30
20/08/2011 | 14:12
7
100 זה המספר ההיסטורי לקהיר
18/08/2011 | 11:50
8
8

חבל לתת את המספר הזה לגרסה מצומצמת של 405 / 480

תחבורה ציבורית >>
100 גם מספר הקו ממודיעין לת"א
18/08/2011 | 12:38
1
7
וגם קו התיירים של דן.
18/08/2011 | 13:29
2
מי הפעיל את האוטובוסים ?
20/08/2011 | 17:23
5
9
ובאיזה שנים?
תחבורה ציבורית >>
אגד הפעילה אותו עד 1996 מאז שנחתם הסכם השלום
20/08/2011 | 17:46
2
6
1979 התכוונת
20/08/2011 | 18:00
1
4
בכוונה לא כתבתי את שנת ההתחלה כי אני לא בטוח
20/08/2011 | 18:21
7
בדיוק מאיזו שנה הוא הופעל (1979 או 1980). הוא הופעל עד 1996.
תחבורה ציבורית >>
גם יונייטד הפעילה אותו, לדעתי לפני אגד
20/08/2011 | 18:31
1
2
דן הפעילה אותו אחרי אגד במשך מספר שנים
20/08/2011 | 18:39
4
יופי של רעיון
18/08/2011 | 16:14
4
הודעות אחרונות
07:03 | 26.05.16 א ב י ב ן
18:53 | 25.05.16 Yarenn
18:29 | 25.05.16 עמוד השדרה
12:48 | 25.05.16 arye9
00:31 | 25.05.16 davidfainshtein
11:58 | 24.05.16 davidfainshtein
11:18 | 24.05.16 איליה קוגן
20:20 | 23.05.16 rp31
12:57 | 23.05.16 kobimor549
21:24 | 22.05.16 srulak
19:03 | 22.05.16 DanielOne
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ