אתמול: חודש בדיוק ליישום רפורמת הבטיחות בר"י

מצב
הנושא נעול.
אתמול: חודש בדיוק ליישום רפורמת הבטיחות בר"י
או שחברת רכבת ישראל תיסגר. כך לפחות מאיים
השר כץ
. האם יש עדכונים? מהשקט התקשורתי השורר - וממנו בלבד - אני מבין שישנם דיונים קדחתניים, ושבסוף יגיעו לפשרה ולא לצעדים קיצוניים כמו סגירה. יש למישהו מידע יותר מוצק ?
 

AlanSmith

New member
אתמול: חודש בדיוק ליישום רפורמת הבטיחות בר"י
או שחברת רכבת ישראל תיסגר. כך לפחות מאיים
השר כץ
. האם יש עדכונים? מהשקט התקשורתי השורר - וממנו בלבד - אני מבין שישנם דיונים קדחתניים, ושבסוף יגיעו לפשרה ולא לצעדים קיצוניים כמו סגירה. יש למישהו מידע יותר מוצק ?
שיעשו גם רפורמה ברכבת, ככה זה יהיה:
קודם לזכור, כי כל מה שאני רושם פה אינו קשור למציאות ונאמר בהומור - זה לא התכנון אבל במדינה שלנו אי אפשר לדעת מה מתכננים כבר. אז זה מה שיהיה לדעתי - לדעתי יתכננו כזאת רפורמה ברכבות. במקום לקחת רכבת ישירה מת"א לחיפה, אנשים יצטרכו לקחת רכבת מב"ש להרצליה, בהרצליה להחליף רכבת שתקח אותנו עד לוד, ומלוד לקחת רכבת לבנימינה, בבנימינה ניקח רכבת לחדרה ואז מחדרה ניקח רכבת לעכו, מעכו תהיה רכבת שמגיעה ישירות לחיפה חוצות המפרץ. כן זה התייעלות, במקום שתהיה רכבת שעוצרת בכל התחנות בדרך יהיו רק רכבות ישירות עם מסלולים קצרים יחסית. רפורמה מעולה לרכבות.
 
שיעשו גם רפורמה ברכבת, ככה זה יהיה:
קודם לזכור, כי כל מה שאני רושם פה אינו קשור למציאות ונאמר בהומור - זה לא התכנון אבל במדינה שלנו אי אפשר לדעת מה מתכננים כבר. אז זה מה שיהיה לדעתי - לדעתי יתכננו כזאת רפורמה ברכבות. במקום לקחת רכבת ישירה מת"א לחיפה, אנשים יצטרכו לקחת רכבת מב"ש להרצליה, בהרצליה להחליף רכבת שתקח אותנו עד לוד, ומלוד לקחת רכבת לבנימינה, בבנימינה ניקח רכבת לחדרה ואז מחדרה ניקח רכבת לעכו, מעכו תהיה רכבת שמגיעה ישירות לחיפה חוצות המפרץ. כן זה התייעלות, במקום שתהיה רכבת שעוצרת בכל התחנות בדרך יהיו רק רכבות ישירות עם מסלולים קצרים יחסית. רפורמה מעולה לרכבות.
שכחת רק שלכל רכבת יהיה מפעיל אחר
עם כרטיס רב-כבת משלו, וכרטיסי הרב-כבת לא ידברו האחד עם השני ולכן תצטרך לשלם על כל קטע בנפרד
 

darkshadow1

New member
שכחת רק שלכל רכבת יהיה מפעיל אחר
עם כרטיס רב-כבת משלו, וכרטיסי הרב-כבת לא ידברו האחד עם השני ולכן תצטרך לשלם על כל קטע בנפרד
הוא גם שכח את ההסברה שתיעשה כהכנה למהלך-
יוציאו חוברת שאף אחד לא יבין ממנה כלום, ואז יתנו לילדי בכיתה ד' לחלק אותה ולהסביר לציבור את מהות הרפורמה אחרי שהם יעברו קורס של 10 דקות.
 

AlanSmith

New member
הוא גם שכח את ההסברה שתיעשה כהכנה למהלך-
יוציאו חוברת שאף אחד לא יבין ממנה כלום, ואז יתנו לילדי בכיתה ד' לחלק אותה ולהסביר לציבור את מהות הרפורמה אחרי שהם יעברו קורס של 10 דקות.
לא צריך חוברות, כנראה שלא הבנת את השיטה.
בכל תחנה יעצור קו רכבת אחד בלבד, ככה שאנשים לא יצטרכו להתבלבל בין הרכבות, לדוגמא כל הרכבות מב"ש יגיעו רק להרצליה ולהרצליה יגיעו רק רכבות מב"ש, להגיע לב"ש יצטרכו לעלות על רכבת שיוצאת מכפ"ס. והרכבת מהרצליה תגיע ללוד בלבד. לא תהיה תחנה שיעצרו בה 2 רכבות שנוסעות לכיוונים מנוגדים זה כל היופי וההתייעלות ברפורמה. היופי בשיטה הזאת שאתה עולה על רכבת, יורד על רכבת אחרת ככה עד שמגיע בסוף ליעד בדרך האופטימלית והיחידה. 2 קווי רכבות שונים שעוברים באותה התחנה זה בזבוז.
 

darkshadow1

New member
לא צריך חוברות, כנראה שלא הבנת את השיטה.
בכל תחנה יעצור קו רכבת אחד בלבד, ככה שאנשים לא יצטרכו להתבלבל בין הרכבות, לדוגמא כל הרכבות מב"ש יגיעו רק להרצליה ולהרצליה יגיעו רק רכבות מב"ש, להגיע לב"ש יצטרכו לעלות על רכבת שיוצאת מכפ"ס. והרכבת מהרצליה תגיע ללוד בלבד. לא תהיה תחנה שיעצרו בה 2 רכבות שנוסעות לכיוונים מנוגדים זה כל היופי וההתייעלות ברפורמה. היופי בשיטה הזאת שאתה עולה על רכבת, יורד על רכבת אחרת ככה עד שמגיע בסוף ליעד בדרך האופטימלית והיחידה. 2 קווי רכבות שונים שעוברים באותה התחנה זה בזבוז.
בטח שלא הבנתי- לא חילקת חוברות!
 
אתמול: חודש בדיוק ליישום רפורמת הבטיחות בר"י
או שחברת רכבת ישראל תיסגר. כך לפחות מאיים
השר כץ
. האם יש עדכונים? מהשקט התקשורתי השורר - וממנו בלבד - אני מבין שישנם דיונים קדחתניים, ושבסוף יגיעו לפשרה ולא לצעדים קיצוניים כמו סגירה. יש למישהו מידע יותר מוצק ?
השר כץ: (
) אנו מזכירים לך: 17.08.2011:
עוד 29 ימים למנאאאייק ! להערכתי - אם הרכבת לא תגיש תכנית מוצקה - תהיה סגירה זמנית לכמה ימים - לא יותר. השר כץ יעשה שרירים ומהר מאוד יירד מהעץ הגבוה אבל זה יעלה לו ביוקר רב בפראיימריז ומזה הוא הכי חושש.
 
השר כץ: (
) אנו מזכירים לך: 17.08.2011:
עוד 29 ימים למנאאאייק ! להערכתי - אם הרכבת לא תגיש תכנית מוצקה - תהיה סגירה זמנית לכמה ימים - לא יותר. השר כץ יעשה שרירים ומהר מאוד יירד מהעץ הגבוה אבל זה יעלה לו ביוקר רב בפראיימריז ומזה הוא הכי חושש.
אבל למה? הרי יש אלטרנטיבה!
כל נוסעי הרכבת בכל הארץ יועלו מיידית לאוטובוסים מעופפים, מונעים בגז מהמעיים של השר כץ, ואלה ירחפו מעל הפקקים ויביאו את הנוסעים ליעדם ללא בעיות! מה לא שמעת דוקטור? במסיבת העתונאים שבה השמיע את איומו התחייב השר כץ: "הפעם תהיה לנו אלטרנטיבה מצויינת, מנכ"ל משרדי תומס אדיסון כבר עובד עליה". טוב הוא לא אמר "תומס אדיסון", הוא אמר "דן הראל"...
כמובן נשאלת השאלה: אם יש אלטרנטיבה מצויינת לנסיעה ברכבת, שיכולה להביא יותר מ-100 אלף איש ביום ממקום למקום ללא פקקים, למה לחכות לאוגוסט? מדוע השר כץ לא מפעיל את האלטרנטיבה הסודית הזו כל יום וכל השנה, כבר עכשיו? מה, הוא נהנה להיות תלוי בקפריזות של ועד עובדי הרכבת שהוא כל כך "אוהב"?
 

אוהד11

New member
אבל למה? הרי יש אלטרנטיבה!
כל נוסעי הרכבת בכל הארץ יועלו מיידית לאוטובוסים מעופפים, מונעים בגז מהמעיים של השר כץ, ואלה ירחפו מעל הפקקים ויביאו את הנוסעים ליעדם ללא בעיות! מה לא שמעת דוקטור? במסיבת העתונאים שבה השמיע את איומו התחייב השר כץ: "הפעם תהיה לנו אלטרנטיבה מצויינת, מנכ"ל משרדי תומס אדיסון כבר עובד עליה". טוב הוא לא אמר "תומס אדיסון", הוא אמר "דן הראל"...
כמובן נשאלת השאלה: אם יש אלטרנטיבה מצויינת לנסיעה ברכבת, שיכולה להביא יותר מ-100 אלף איש ביום ממקום למקום ללא פקקים, למה לחכות לאוגוסט? מדוע השר כץ לא מפעיל את האלטרנטיבה הסודית הזו כל יום וכל השנה, כבר עכשיו? מה, הוא נהנה להיות תלוי בקפריזות של ועד עובדי הרכבת שהוא כל כך "אוהב"?
לאור אבלו של דן הראל יודיע כ"ץ על דחיה של
שבוע בסגירה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה